Blog
Végre sikerült időt szakítanom a két ünnep között a cserére. Az alkatrész már majdnem 2 hete megvolt. Bár azzal is volt egy kis malőr, mert először olyat kaptam, ami a 120 lovas változatba való. Ezen 4 csőkimenet van és háromvezetékes a csati, viszont a 105 lovasba 3 csöves 2 csatis kell. Csere előtt a vízem kb 70 fokon stagnált, alig volt fűtésem. Most elég rövid idő alatt beáll 90 fokra és tartja is azt. Természetesen a gyári BEHR márkájú került bele.
Kész az ótó.
Összes tárcsa (brembo)+betétek (nemtom), fékdugattyú felújító készlet, kézifékkötelek, ajtóhatároló csere, karterbe új menet, leeresztőcsavar, olajszűrő.
Jöhet a műszaki.
Megtörtént az EGR cseréje.Az egész művelet nem tartott tovább fél óránál.
Az alsó fordulatszámtartományokban egyenesen megtáltosodott a paripa.Már-szinte- alapjárattól lehet vele gyorsítani.Így még kellemesebben lehet vele autózni:-))!
Km. ó. állás:77.865
Ma elgondolkodtam ezen a bőrös dolgon (bálnaf.sz bőr most olvastam valahol :-)) Nézegettem a kocsiba a vörös bőr üléseket. Ki kell találnom mit szeretnél vele kezdeni, mert a patent a nadrágon gyönyörűen kikezdte. Egy évet se bírt nálam. Csak úgy, ha a garázsban állt volna. Szóval szép. Vagy megy be a plüss az ülésfűtéssel megspécizve, vagy kap egy javítást a garnitúra. (elől-hátul) Nem tudom. Ezen sokat fogok még gondolkodni. De az tuti, hogy k.rva hideg a bőr mínusz 500 fokban.
Ma szép hangok jöttek menet közben a kocsiból. Aknára állás után kiderült, hogy alul az egyik pánt a rozsdásodás hatására elengedte magát. Sajnos a másik oldalt nem tudtam lehajtogatni -8 fokban, ezért csak visszatekertem. :-) Majd megyek a szerelőhöz és kicseréljük. Nem tudom mit tartott ott és mi az a pánt, de még a nevére is rá kellene jönni... :-) Bázzeg! :-D
Képeket nem csináltam, mert a rosszabbik tunning telefon van nálam és az nem erre való. :-)
Az utóbbi 2 hétben két tank üzemanyagot elautóztam 50% 95 és 50% E85. Elég jól fogyasztott a kis szépség. 8,5 re jött ki az átlag.Többre számítottam ebben a hűvös időben. Továbbra sem veszek észre teljesítménybeli különbséget a tiszta benzin és a feles etanol között. Gondolkodom egy átalakító beszerelésén.
Zé mester kilakatolta a gépezet alját és az első nyúlványokat, megcsinálta a kopogó futóművet (aminek a baját homály fedi) és bekerült egy toronymerevítő is. Jó feszesre állítva, már ismer a Mester. :D
Az év utolsó pizzázásán vehettem részt tegnap este Szany-ban a La-mamma pizzériában a nyugati bandával.A szervezést Kócos barátunk vállalta magára.
A késő délutáni órákban indultam Szhely-ről Pityke és Gábor80 társaságában.Most én vállaltam magamra a fuvaros szerepét.Az én autómmal mentünk.Ráérős tempóban utaztunk a pizzériáig,ahova 6 óra körül érkeztünk.Nemsokára megérkezett Dévid,Liquid,Kócos,barátnőjével és hugicájával.
Elfogyasztottunk egy fincsi pizzát,majd komoly sztorizgatás következett:D.Talán a legjobb hangulatú minitali volt melyeken eddíg részt vehettem.Már majdnem 9 óra volt,mikor hazafele vettük az irányt.
Köszi mindenkinek a részvételt:-))!
Átalakítva hátsókerekesre. Csak keresztbe.