Blog

>> Tuning és extraHátvédRomeo // Alfa 33 33 1.7 I.E. 8v Bestia // 2007-06-22

Új kedvencem.*****
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le
2.0 JTS 16v, 165 Le
3.2 V6 24 v, 240 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le*****
1.9 JTDm-jet 16v Q2, 150 Le
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS, 2.0 JTS)
5 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.0 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 9,6 s-6,7 s
Végsebesség: 201km/h-243km/h
Fogyasztás(vegyes): 6,7L-12,4L
Felszereltség: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet),
Distinctiva; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet, 3.2 V6)
Blackline; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Collezione blu; (2.0 JTS, Selespeed; 2.0 JTS, 1.9 JTDm-jet)
Q2; (1.9 JTDm-jet)
Alapár: 6.540.000 Ft. (1.8 TS)
Csúcsár: 13.718.400 Ft. (3.2 V6)
Árak változhatnak!!!

>> Tuning és extraLujo // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2007-06-21

Hari (hamár úgyis ott jártam) +bélyegezte az autómat. :D Felkerült a két szép kígyó, az indexek alá.

>> SzervizLujo // Alfa 156 1.6 TS 16V // 2007-06-21

Megvettem az olajat és olajszűrőt, majd Hari szépen le is cserélte őket nekem. Ezúton is köszönöm neki a szemlét és a cserét, és hogy nem akadt ki a rengeteg kérésemtől. ;)

>> SzervizPyroS // Alfa 156 2.4 JTD // 2007-06-21

A Műszaki vizsgához cserélnem kellet:a két hátsó lengéscsillapítót,a két hátsó hossz stabilizátor rudat,a jobb első felső lengőkart és az alsóba egy szilentet :(.Elég sokba volt bár sikerült 20%-kal olcsóbban megszerezni az alkatrészeket.

 
>> Egyébimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2007-06-21

Az idő vasfoga alaposan megrágta a hátsó ablaktörlőlapát gumiját!
A gumi cseréjével pillanatok alatt orvosoltam a problémát:)!

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2007-06-20

Megérkeztek az internetről, pontosabban a gumik.hu-ról rendelt FALKEN ZE 512 új gumik 215/40 R16-os méretben! Nagyon korrektek voltak, pár napot kellett csak várnom a gumikra! Még egy kis felnijavítás (padkázás) van hátra és fel is lehet őket tenni a helyükre! :-)

>> Szervizkoz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-06-21

Hát úgy néz most ki a helyzet, hogy 1,7-re lesz felfúrva, 2,0-s dugót kell bele keríteni. Ma már kezdem felfogni, hogy mindezt ki is kéne fizetni, és még ha meg is tudom oldani, hát nem esik jól. Na mindegy, így jártam.

 
>> EgyébG-MANN // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2007-06-21

Gorenje partin

 
>> SzervizMarty // Alfa 147 1,9 JTD // 2007-06-21

Tegnap kicserélték a felső turbócsövét Ludmillának. Most újra a régi:))))))) Megy, mint a golyó:DDD

 

Eltelt még egy nap az Alfával. Persze mentünk, kocsikáztunk, mutogattuk. Még mindig dagad a mell! :) Este 10 óra körül beálltam a garázsba. Tudni kell, hogy egy Matizunk volt még 2 napja. És kb akkora a garázs hogy az még elfért benne. (Ez egy régi parasztház, és a melléképület istálló és kocsiszín volt, az istálló most a műhely a kocsiszín pedig a garázs.) Beálltam a garázsba. jobb tükör behajt, szépen lassan beáll, szinte tökéletes minden, csak az Alfa feneke lóg ki 10 centit. Ennyi baj legyen, a tető még többet kilóg, úgyhogy egyenlőre marad így! Majd ősszel megnagyobbítjuk a garázst is! Igen ám, de van nekem 3 gyönyörű szépségem az Alfa melett. Egy kaukázusi, egy berni pásztor és egy tacskó-pincsi keverék. Imádom őket is. A kaukázusim viszont a műhelyben szeret pihikélni! A műhely bejárata viszont a garázsból jobbra nyílik. A "pici" Maci viszont már nem fért el az Alfa és a fal jobb oldala között. Szegénykém vagy 5-ször megpróbálta, de csak nem akart beférni. Odajött hozzánk, hogy figyu má!, én be szeretnék menni a helyemre de nem férek el! Irtóra aranyos volt! A végén persze kiálltam a garázsból és pici manőverekkel slégan álltam be a garázsba, amivel azt az 5-10 centit megnyertük, amivel a "pici" már be tudott battyogni a helyére! :)