Blog
Meghalt a fejegység, félig bekapcsolt állapotban megállt, seki sebe. Kiszedtük megigazítottuk a csatlakozókat és működik. Van egy olyan motoszkáló érzésem, hogy nincs még vége ennek a dolognak, de majd ha mégegyszer megcsinálja átnézem rendesen, talán egy hangszórócserével is egybekötöm ( a gyári papírok kicsit haldoklanak)
Ez a hét eléggé rosszul indult ... Nem elég hogy ezen a héten a suli elkezdődött , de még ráadásul a mélynyomóm is megadta magát . Ma délután vettem egy zsír új Alpine E type mélyládát ami abból jó hogy van rá 3 év garancia és természetesen nagyon szépen tisztán szól ahhoz képest hogy "csak 130 wattos" és a kis Gtv-t így is szétdöngeti :) Hurráááá most már ez tuti jó lesz mert megtanultam hogy használt hangcuccot nem érdemes venni sajnos . Ez ami most van ebbe most már megbízok ! :)
Több mint fél év és kb 10 e kilométer után jelentkezett az első hiba az autón. Mégpedig a fékhiba jelzés felvillanásával. Fék van, de azért fékolajszag terjengett a levegőben.Az első lehetőségnél megálltam és belenéztem a motortérbe , a fékolaj egy kis része a kuplungmunkahenger alján állt .Mint itthon kiderült a műanyag cső ami a munkahengerbe vezeti az olajat elrepedt s ott folyt. Szerencsémre két ilyen is alkatrész is találtam itthon, igy kb 10 perc alatt orvosoltam a hibát .
Irhatnam, hogy tömitetlennek tünt a rendszer, meg hogy gyanakodtam a gumicsövekre es a csatalkozasokra, de nem lenne igaz. Egyszerüen ugy ereztem, hogy kell (!) az uj coooler. Meg a csövezes is. Szoval alfacska kapott elöre egy nagyobb közteshütöt, meg inox csöveket ügyes szilikon atmentekkel es vagany szeles bilincsekkel. A menetteljesitmeny nem valtozott, optikailag viszont mindig kicsit meghalok ha ranezek. Ez mar lassan a menyorszag...
Az utóbbi időkben rakoncátlankodott egy kicsit. Kilyukadt a benzintank, és lelazult komputer csatlakozója. Ezeket elég gazdaságosan meg lehetett javítani.
Sajnos az akksi cellazárlatával már nem voltam ilyen szerencsés. Na mindegy. Úgy is régen volt már új akksim. :)))
Az idei évet és a 2011-es év első négy hónapját arra fogom szánni, hogy rendberakom az autót az utolsó csavarig... van is mit:
elöl kerreg, kattog
elöl csikorog valami
elöl kopog valami (teljes futómű csere megint)
váltó?
hátsó futómű csere
amúgy megvagyunk.
No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))
Na, az előrejelzett klímakompresszor beszarás megtörtént. Elég kalandosan sikerült kicserélni, a nyaralni indulás napján délre lett kész. Emellett még az első féktárcsák és betétek is kicserélődtek.
Amíg mi nyaraltunk, Mazsi új vezérműszíjat és görgőket kapott (Contitech).
Fékcsövek, olajfúvókák cseréje. Plusz, beletöltöttük az Alfacityben nyert és cserélt Racing olajat. Jó lesz ez így...!