Blog

>> SzervizRobiik // Alfa 155 2.0 Tspark 16v // 2010-09-03

Meghalt a fejegység, félig bekapcsolt állapotban megállt, seki sebe. Kiszedtük megigazítottuk a csatlakozókat és működik. Van egy olyan motoszkáló érzésem, hogy nincs még vége ennek a dolognak, de majd ha mégegyszer megcsinálja átnézem rendesen, talán egy hangszórócserével is egybekötöm ( a gyári papírok kicsit haldoklanak)

 
>> Tuning és extrarémGtv // Alfa Spider / GTV 2,0 twin spark // 2010-09-02

Ez a hét eléggé rosszul indult ... Nem elég hogy ezen a héten a suli elkezdődött , de még ráadásul a mélynyomóm is megadta magát . Ma délután vettem egy zsír új Alpine E type mélyládát ami abból jó hogy van rá 3 év garancia és természetesen nagyon szépen tisztán szól ahhoz képest hogy "csak 130 wattos" és a kis Gtv-t így is szétdöngeti :) Hurráááá most már ez tuti jó lesz mert megtanultam hogy használt hangcuccot nem érdemes venni sajnos . Ez ami most van ebbe most már megbízok ! :)

 
>> SzervizTiszi // Alfa 33 1.4 i.e. L // 2010-09-02

Több mint fél év és kb 10 e kilométer után jelentkezett az első hiba az autón. Mégpedig a fékhiba jelzés felvillanásával. Fék van, de azért fékolajszag terjengett a levegőben.Az első lehetőségnél megálltam és belenéztem a motortérbe , a fékolaj egy kis része a kuplungmunkahenger alján állt .Mint itthon kiderült a műanyag cső ami a munkahengerbe vezeti az olajat elrepedt s ott folyt. Szerencsémre két ilyen is alkatrész is találtam itthon, igy kb 10 perc alatt orvosoltam a hibát .

 
>> Tuning és extraszasza911 // Alfa 155 Q4 // 2010-11-16

Irhatnam, hogy tömitetlennek tünt a rendszer, meg hogy gyanakodtam a gumicsövekre es a csatalkozasokra, de nem lenne igaz. Egyszerüen ugy ereztem, hogy kell (!) az uj coooler. Meg a csövezes is. Szoval alfacska kapott elöre egy nagyobb közteshütöt, meg inox csöveket ügyes szilikon atmentekkel es vagany szeles bilincsekkel. A menetteljesitmeny nem valtozott, optikailag viszont mindig kicsit meghalok ha ranezek. Ez mar lassan a menyorszag...

 
>> EgyébWhiteskull // Alfa 33 1,4i // 2010-09-02

Az utóbbi időkben rakoncátlankodott egy kicsit. Kilyukadt a benzintank, és lelazult komputer csatlakozója. Ezeket elég gazdaságosan meg lehetett javítani.

Sajnos az akksi cellazárlatával már nem voltam ilyen szerencsés. Na mindegy. Úgy is régen volt már új akksim. :)))

Az idei évet és a 2011-es év első négy hónapját arra fogom szánni, hogy rendberakom az autót az utolsó csavarig... van is mit:
elöl kerreg, kattog
elöl csikorog valami
elöl kopog valami (teljes futómű csere megint)
váltó?
hátsó futómű csere

amúgy megvagyunk.

 
>> Eseményremete // Alfa Alfetta Quadrifoglio Oro // 2010-08-31

No kérem, elindult a dolog. Kasztni és fényezés, meg némi átszabászat. Autó lesz belőle mégis, igaz nem veterán, hanem napi rabszolga. A terv:
- QO kasztnielemek (orr, lámpák, krómok, műanyagok, meg egyebek)
- Grigio Metallo Nube szín
- TS nagyfékek, America stabrúd, poliurethán szilentek mindenhova, meg tuningolt motor és váltószilentek
-TS motor (felújított) és váltó (sperres, felújított) isostatikus rudazattal
- szép beltér
- még ősszel :)))

 
>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2010-08-31

Na, az előrejelzett klímakompresszor beszarás megtörtént. Elég kalandosan sikerült kicserélni, a nyaralni indulás napján délre lett kész. Emellett még az első féktárcsák és betétek is kicserélődtek.

>> SzervizSporter // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2010-08-30

Amíg mi nyaraltunk, Mazsi új vezérműszíjat és görgőket kapott (Contitech).

>> SzervizZsoltyr // Alfa 146 1.6 TS // 2010-08-22

Fékcsövek, olajfúvókák cseréje. Plusz, beletöltöttük az Alfacityben nyert és cserélt Racing olajat. Jó lesz ez így...!