Blog
Na megjártuk az alfacityit is, nagyon jo volt az idö meg az egész egybe véve, tetszett :-) jövöre rem még jobb lesz :) pár kép...
Na akkor ennekis eljött az ideje, bár pár alkatrész még igyis hiányzik, de azt majd akkor tudatom ha meglesz, rem jöv héten megjönnek :-) pár kép az alkatrészekröl...elég sokáig tartott kicsomagolni, meg visszarakni öket :D
Mivel mostanában nem csak én használom az autómat, hanem főnököm, és egyben barátom is egyre több alkalommal orozza el, mondván, olyan jó vezetni, meg ezzel könnyebb ismerkednie...-természetesen ez nem így van, ezt tanúsíthatja mind a 8 barátnőm :))-
Tehát szomorúan konstatáltam, hogy a pót féklámpámba egy izzó kiégett, gondoltam kicserélem, de mivel egyedül voltam, így egy csavarhúzóval ékeltem ki a pedált, hogy megnézzem melyik nem világít. Aztán szétszedtem, és mivel az összes izzó fekete volt, és ha csak egyet cserélek, az erősebben fog világítani, így gondoltam kicserélem mind a 10 darabot.
De mivel nem rohangálok 10 darab izzóval, így felmentem pénzért, majd kocsiba be kuplung hátramenet, aztán lefullad, ezután ismét lefullad. Előrement, szintén lefullad. Gondoltam beragadt a kézifékkötél a sok eső, és sár miatt, hát kiakasztom, mivel már jártam így. Ez természetesen a kocsi mellett, és alatt lévő tócsa, illetve az ültetés, és a küszöb miatt, rutin feladatnak tűnt :) Most kicsit nehezebben ment mint a múlt alkalommal. De miután alá küzdöttem magam, megállapítottam, hogy minden OK.
Teljes kétségbeesve bámultam ki a fejemből, és gondoltam felhívom a doctort, Dr. Csőrit, hátha van ötlete erre a paranormális jelenségre, és közbe rakodtam el a dolgokat, mivel már majdnem 48 órája fenn vagyok folyamatosan, gondoltam mára ennyi elég, akkor vettem észre, hogy egy csavarhúzó hiányzik...
Hétfőn leszakadt a több sebből vérző hátsó dobom. Érdekes mód semmit sem változott a hangja úgy, hogy nem volt ott semmi. :)
Ma megérkezett az új.
2010.06.03-án az autó egy "kisebb" szervizen esett át. Ami cserélve lett:
- első féktárcsák (Brembo, de nem a hűtött)
- első fékbetétek
- két darab első szilent (bal oldalon)
- hátsó lengéscsillapítók (legújabb Monroe)
- olaj (Selenia)
- levegőszűrő
- olajszűrő
- pollenszűrő
Plusz beiktattunk egy klíma töltést is
km: 105168
Kicsit elhanyagoltam mostanában ezt a blogolás dolgot. Dióhéjban... megérkezett olaszoktól a motor (két hónap várakozás után), ami olyan állapotban volt, hogy beépítés után biztosan sokáig szolgált volna (egy kipuff oldali vezérműtengely cserét követően).
De persze nekem neeeeeeemmm... gondoltam. Gyorsan mint a villám... csapágyazzuk meg, plusz ha már veztengely csere akkor hengerfejet is újítsuk fel.
Ahogy én azt elképzeltem.. :S Blokk + HF gépműhejben letámaszt, majd várakozás.
Természetesen amíg nincs vezérműtengely nem tudnak vele haladni. Gépműhely főnöke ígérte, hogy szereznek veztengelyt. Persze múlt - maradt a dolog, mindig csak jövő hét.... vagy utána való hét. Pfff
Végül pár hónap után nyakamba szedtem a lábamat és beszereztem ami kell.
Így elment egy év a szétszerelés óta, de hát ez van... közben a motor meg is lett gyűrűzve, tehát majdnem minden új rajta.
Május közepén végre hazahoztam a főbb darabokat a gépműhelyből, és elkezdődött a legózás. Szimeringek, szíjak, csapágyak is újak lettek.
Most éppen beemelésre vár a motor, rajta van minden ami szem szájnak ingere... váltótól, a szívósoron át szervószivattyúig minden.
Szóval itt tartunk... remélem nemsokára dübörög a gépezet :))
Képek: coming soon..
Meg kéne írni a bejegyzést...egyszer már megvolt, dobta a rendszer...
Eljött az eddigi utolsó extra ideje , a fóliázásnak. Jóbarátom tanácsára 1 Mosonmagyaróvári céghez ( Szabófólia) jelentkeztem, be 1 nagyon fontos indok miatt. Mégpedig azért, mert olyan technilával teszik fel a fóliát a kocsira amihez nem kell szétbombázni a kocsit. Kicsi késéssel érkeztem, de szerencsére 3-an álltak neki feltenni az ablakokra. CSak dicsérni lehet őket mert nagyon profin és ami nem utolsósorban hamar megcsinálták a kiválasztott ablakolkat. A végén még a szélvédőmből is kivetettem velük 3 nagyobb kőfelverődést.