Blog
Vízsugaras vágással, kissé durva a vágási felület, és a furatok is utókezelésre szorulnak, de nagyon jó lett az eredmény. :)
Mindig is tetszettek azok az autók melyeknek az irányjelzője világított.
Nem szerettem volna led-eset tákolni, nagy nehezen sikerült olyan izzót találni amivel ez egész könnyen megoldható. 21/5W narancssárga duplaszálas izzó.
Egyenlőre külön kapcsolóra van kötve az 5W-os oldala
Felkerültek az új 284 mm-es Brembo Max sportféktárcsák, elölre. Ferodo betétekkel.
Remélem, most már megtudok állni :).
Indulhat a verseny! :D
Thanks Thomika-nak a beszerzésért! :).
Hát kicsit kalandosan de megjött a donor.Volt egy kis durdefekt útközbe de nagyobb baj nem lett hála istennek.Gyors kerékcsere a tréleren aztán tovább.Sajna nem a legjobb állapotba van de a célnak megfelel már csak egy balos lámpa kellene és megvan minden a helyrehozatalhoz.
Hát vágjunk bele és remélem minél előbb kész lesz a kicsike mindent bele Krisz!!!!!!!!
Hát igen valakinek azért sikerült még egy kis bosszúságot okozni.
Mínusz egy bal oldali ablak amit sikerült jól betörni szóval még egy plusz meló hurrrráááááááá nagyon örülök neki.
Hát a légzsák kikapcsoló csak megadta magát, tehát csere lett belőle. Ki lett cserélve még a balos - jobbos ablak gumi, mert már rozsdásodott a fém betét + a balos ablak keret gumija is. Természetesen ismét Csöri cartársnál tett látogató alkalmával.
165.200 km
Elgurultam futóműveshez régen volt már megnézve hogy áll a futómű. Alapjában véve kisebb nagyobb eltérésekre számítottam de ultra minimális állítást kelet csak eszközölni ez igen meglepett mert ides tova 4 éve nem volt állítva a futómű. Ami elszomorítóbb, hogy kerék centírozáskor kiderült az amit nem szerettem volna. A Pirelli P5 Drago gumik a végét járják, sokan szidták őket így úgy de kopásilag elég jól birják lenne még benne 2 szezon de valahogy szerkezetileg nem az igazi, egy párszor áltak 2-3 hetet az biztos nem tett jót nekik. Elégedett voltam velük és a mintázat is jól nézett ki de így mivel 2 necces és a másik kettő is problémás így kap a jármű 4 vadi új Michlein -t. Pirelli P6 -al szemeztem de ki szeretném próbálni a hurkás márkát és most akcióban olcsóbb mint a Pirelli, meglátjuk milyen lesz...
E borongós májusi napon, kis falumban a zöldséges és a posta között értem el a 45000. kilómétert,amikor éppen két éve és hét hónapja nyüstölöm a gépet :))
Végre sikerült feltenni a nyári gummát,amire ezidáig nem volt időm :)
Új Hankook került fel,ez volt a legszimpatikusabb,főleg az ár-érték arányt tekintve:)
Új felni is került,pontosabban másik felni,mivel,hogy használtan került hozzám az érdi alkatrészkereskedésből :))
Április 9-én vettem. Szerbiában, pontosabban Rumán. Belekerült egy halom pénzembe mire átirattam a nevemre, meg kapott egy szabadkai táblát, aztán meg 630 eurómba a gázbeépítés. Ez volt az első hibám vele, mert nagyon vacakol azóta, hogy gázos. Zavoli rendszer van benne 2000-3000 fordulat között rángat, benzinen repül mint állat. Amolyan kis rakéta amikor nem a gázzal vacakolok, de természetesen nekem is van zsebem és kénytelen leszek kinlódni vele. Akit érdekel a gázbeépítés Szerbiában annak meg tudom mondani hova NE menjen beépíttetni. Annyira gyönyörűen beállították, hogy a rángatás mellett még majd 10 litert fogyaszt 100-on. Volt már vele néhány apróbb gondom kezdődött a gumik cseréjével a felnik egyenesítésével, az nem került olyan nagyon sokba. Volt már gyertyacsere, az mindjárt megvétel után. A hátsó kupuffogódob tartó leszakadt, csak a gumi, két rágógumi árából megvolt. Gázon kezdetektől vacakul megy a mesterem átfurta közelebb a befecskendezőket mindjárt megjavult, visszamentem a gázoshoz, hogy beállítsa és a barom azt mondja "ja igen oda kellett volna beépíteni, mert ahová mi raktuk az messze volt", állított rajta valamit és kerek egy napig jól ment. Aztán elkezdett köhögni benzinen is. Mint kiderült a benzinpumpa beszívott valami koszt, szűrőcsere, majd befecskendezők tisztíttatása és most benzinen megint gyönyörűen megy. Gázon meg rángat. Majd amikor ismét Szabadkán leszek állítunk rajta, remélem egyszer s mindenkoora megoldódik. Ja és amikor megvettem ferdén átt a korménykerék, elvittem futómű optikára, állítottak valamit rajta, a kis képernyőn minden gyönyörűen a zöld mezőben volt amikor elhoztam a szervizből, de valahogy most mintha nem futna szépen és a kormánykerék se áll teljesen egyenesben továbbra sem. Ide is mehetek vissza. Hát nálunk már mindenki fuser?? Ennyi volt eddig. Én korábban francia autót hajtottam. Meg kell szoknom, hogy ez nagyon kemény. Most utaztam vele először hosszabb útra, előbb Szabadka-Keszthely, aztán Lendva.A gáz miatt nem volt egy élvezetes út, mert nem megy simán, de nagyon szeretem vezetni. Öten mentünk vele, van ereje - még így is - nem egy Renault Espace - mert azom volt előtte - de így is elfértünk. A csomagtartója is tágas. Ha kicsit kisüt a nap, marha melegem lesz benn, meg érzem a gázszagot is nyitott ablaknál. A hülye kipufoggó vég miatt olyan hangja van mint egy Polonez-nek. De szeretem. Jó döntés volt...csak a rohadt gázüzem...