Blog
Hatodik alkalommal vettem részt az esztergomi Alfa találkozón,amelyen ismét sok ismerőssel találkoztam és persze megint sokat fényképeztem :)
Egy valamit még hiányolt a szemem a szép rosso féknyergekről, igen azt, az Alfa Romeo feliratot. GT barátomat zargattam és elkészítette nekem a matricákat. Ma megjött délelőtt és késő délután fel is raktam őket. + Még elöl is lefestettem ezüsttel a tárcsa megfakult részét.
Gumiztatás...
Hoppá felraktam a felniket. Komoly. Már csak állítani kell a futóműön, mert a jobb hátsó kerék belerugúzik az ívbe.
215/45R17
Hangos az Aurora. :-O Sose volt nekem ezen a kocsin 17"os felni. Mindig kicsivel vezettem. Egy kicsit érdekes. :-)
Sok mindennek örülhetek. Kettes lett egy nagyon várt vizsgám és a Szakdolgozatom pedig 5!
yoyo :)
Itt az új vas, és nem is vaskereskedésből, hanem közvetlenül magángyűjtőtől.
Amúgy nagyon mókás ez a „vasazás”. Lehet itt találkoztam először azzal, mikor ezt a csupa műanyag-alumínium-üveg-bőr-szövet-nyomokbanacél csodát egyszerűen lavasazzák. Talán épp azért, hogy leemeljük arról a csodálni való magas polcról - ahol sokunk számára érthetetlen mechanikai és elektronikai mutatványként működik – ide elénk, ide a földre. Ahonnan már lenézhetünk rá, ahol mi uralkodhatunk rajta.
Mert ugye mi irányítjuk őt és semmiképp sem fordítva. Hisz ez csak egy darab vas :).
De milyen vas!
Feliratok ujra festése pirossal.
Végre eljutottam Csöri mesterhez, hogy kezelésbe vegye az autót, és hozzá értő kezekbe kerüljön. Két dologgal volt gondom, az egyik a lengőkar, ami kapott egy nagy ütést, és végképp elfáradt, már nagyon recsegett, a másik, meg tele volt olajjal, a váltóm alja, így hirtelen. Én azt hittem, hogy a váltó oldalán adta meg magát a tömítés, de nem ott volt olajos, hanem sajnos eggyel beljebb.
Attila apukája meg is nyugtatott, hogy ezt könnyű megcsinálni: le kell venni a váltót szét kell szedni, tömítést cserélni, majd visszarakni. Az első infarktust itt hordtam ki lábon, Aztán Csöri megnézte, és nem onnan jött az olaj, hanem valószínű mikor a kátyútól kapott egy nagy ütést a motor, meg a váltó, kirántotta a szervó csövét, az hozzáért a váltóhoz, és kilyukadt, az olaj meg ráfolyt. Kezdtem örülni, de Attila apukája megint megnyugtatott, ha megtudom mennyibe kerül a cső, akkor lehet inkább a váltó szerelést választanám.
De meg lett oldva minden, a lengőkarok pillanatok alatt cserélve lettek, könnyen szétjött az eleje. -Lehet azért, mert korábban aki szerelte szakszerűen rakta össze :) -
Nem tudom montam-e már, azért szeretek ide járni...
Igaz a szervócső javítása miatt ott kellett hagyni, de nem gond mert a hétvégén úgyis motorozni akartam, csak egy kis hiba csúszott a számításomba, mert a motor kulcsait a kocsiba hagytam.
Most majdnem minden jó rajta, már csak 2 dolog van hátra, amit csinálni kell. Az egyik lassan az olaj cseréje, a másik meg a légkondiszivattyú szabadonfutójának a csapágy cseréje, mert néha szerintem kicsit szól.
Aztán elfogy a lista :) ...ami teljesen kizárt, mert biztos jön valami amire lehet költeni. Kíváncsi vagyok mi lesz az.
Meg jó lenne egy hátsó szárny, meg egy új hangtechnika, meg tolatóradar, meg ülésfűtés, meg tempomat, meg bicskakulcs, meg...
Az előző, fekete fenekére évekig keresgéltem EGY bizonyos szárnyat, amit annó egy fényképen láttam.
Persze nem találtam sehol.
Az Autoplasztika gyártott volna hasonlót, félbevágott, megtoldott M3-as kamei-ből, de sosem vágtam bele.
Most, hogy öreg és konzervatív lettem, nem hajtottam a dolgot, míg...
...míg meg nem láttam egy hirdetést, itt, az oldalon.
Nézegettem, rágódtam, aztán döntöttem.
Köszönöm Alfarin ;-)
Megjöttek a szép új szőnyegeim!Köszönet a segítségért és a közreműködésért Tom19810112 kartársnak!Holnap be is dobom a helyére:)
Költségem:szőnyeg 4290ft+posta 1490ft
2010.05.09
Elkezdtem szétborítani a vasat, mivel megy a karosszériáshoz. Kipakoltam bentről mindent: ülések, kárpitok, műanyagok... hát meg kell mondjam eléggé gázosan néz így ki. Rosszabbra számítottam, de szerencsére annyira nem gázos. Bár van benne rohadás bőven, de csak felületi korrózió. Leszámítva azt az 1-2 lukat. Viszont azzal a sok felületi rohadással még nem tudom hogy mit fogok csinálni, meri mindegyik egy ki**szott illesztésnél van, szal nem igazán lehet hozzáférni, hogy fémtisztára lepucizzam. Ezen még agyalni kell. A kábelkötegek néhol szétvágva, szigetelő szalagozva... stb A kezét kéne levágni annak a szakinak aki ezt csinálta. Legalább vett volna zsugorcsövet. NEEM textil alapú szigetelő szalaggal oldott meg sok mindent. A forrasztást vagy a csatlakozókat nem is ismeri. Hát szép. Asszem lesz vele dolgom dögivel. ja és még ezen javítanivalókat tetéztem azzal, hogy én barom módjára elejtettem a Panasonic CD táramat. Persze betonra... meg is adta magát. Valami deformáció lehet, mert így még a lemezeket sem adja ki, cserébe közli hogy CD Error. Na szóval így állok. Majd ha van időm tolok fel képeket is.