Blog >> 159
Eltört, kifolyt. Persze azonnal minden elektromos anomáliák álltak elő. Nem történt messze, lábon beállt a garázsba. Kapott szép gyári új kiegyenlítőt, meg a régi gumicsövet lecseréltem új szilikonra. Reménykedünk, hogy kiszáradás után nem marad zárlat vissza.
Egy kis takarítás ráfért már. Szerintem szépebb lett. :) Kettő kép előtte, kettő utána. Mehet a helyére.
Új guminak párja nincs!
Felkerültek az Uniroyal RainSport 3 gumik gyári méretben. Első benyomás, hogy komfortos, jó az iránytartása, taknyos aszfalton próbáltam ahol a tapadása meggyőző. Ez utóbbi simán lehet h bármilyen új gumi esetében is jelentkezne.
Viszont a felni peremvédőnek nevezett izé az nem védi a felni peremét semmitől. Kijjebb van a felni nem úgy mint a korábbi Good Year esetében. Első útján le is zúztam a felnit. ősszel felni felújítás :-(
Szereléssel együtt 186k. 5 nap alatt érkeztek meg Németországból DPD-vel.
Bal hátsó féknyereg felújítva. Amivel meg tudott szivatni közben, azzal meg is szivatott. :D Imádom! A lényeg, hogy elkészült. És mindezt úgy, hogy a fékelős szerszámkészletem pont házon kívül van. Persze ez csak akkor tűnt fel, amikor a dugattyú már a kezemben volt. A légtelenítő csavar sem adta könnyen magát. Szóval, minden ellenem játszott. Erre most nem lesz gond egy darabig.
Kicsit egérrágta volt az első toldat, egyelőre leszedtem, a sorsát még eldöntöm. Eleinte nem tetszett, aztán már igen, most meg olyan üres lett nélküle. Megnézem, hogy javítható-e szépen, aztán meglátjuk. Sajnos a bal sarka hiányos.
A vezető oldalon nem működött az ülésfűtés, egy kiolvadt biztosíték okozta.
A fejegység rosszul volt bekötve, ezért minden leállításkor elfelejtette a beállításokat. Az antenna kábele félig ki volt csúszva a foglalatból, ezért alig talált állomást. Most minden pöpec.