Blog >> matrica

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2007-12-18

(1218) Halesztől átvettem a matricákat és az egy pár amore-s rendszámkeretet.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2007-12-10

(1210) 4db alfás dísztárcsa matrica vásárlása a vateráról.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-10-24

(1024) fürdőzés után matricázás:) majd' egy év kellett hozzá, hogy felkerüljenek

>> Tuning és extrapettinke // Alfa 159 1.9 JDTm 16V, Turismo // 2008-08-12

felkerültek a Biscione-k oldalra az indexek alá - ez legalább plusz 5-5 mentális lóerő a gépsárkánynak :-)

>> Szervizpettinke // Alfa 159 1.9 JDTm 16V, Turismo // 2008-08-11

elkészült előre a matrica-rendszám, begurultam a műhelybe és rásímogatták. legalább 10 lőerőt számít az áramvonalasság miatt :-)

>> Tuning és extraystuc // Alfa 146 ti Super Produzione // 2005-01-12

Felkerült a matrica a hátsó szélvédőmre. Hát, megszenvedtem vele, de most már úgy néz ki, hogy jó lesz. Remélem...

>> Tuning és extraLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2008-07-18

Felkerült a Bambino in Macchina matrica
ZOI intézte, készíttettem többet, és bambini feliratost is.

>> AutóápolásPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2008-05-12

Két hete vasárnap lekerült hátulról a rendszámtábla tartóm. Kétoldalas ragasztóval lett feltéve a rendszám, 695 Ft volt a tekercs ragasztó.

Tegnap és ma le lett mosva az autó, a fényezésből minden beleágyazódott szemetet kiszedtem és le lett polírozva.

Az oldalsó indexek fölé felkerültek az Alfissimo!-ból szedett lóhere matricák.

>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2008-04-24

Leszedtem az AC08-as matricát, majd helyette felkerült a Nyugat-Dunántúl felségjele!

Thx ZOI !

>> Eseménycount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2008-04-18

Az a rohadék levonó... a képen éppen a csíkokkal küzdök. Nem is azokkal volt igazi nehézség, bezzeg a fluoreszkáló 08-as logó, na, az aztán nem adta könnyen magát! És jó sok ragacsot otthagyott maga után. Voltam annyira rutintalan, hogy nem rögtön a matrica leszedése után álltam neki eltávolítani az ottmaradt ragasztót, hanem adtam még neki pár napot, hadd tapadjon bele a por.

Először sebbenzinnel próbáltam. Negyedórás dörgölés, és intenzív bazdmegolás után sikerült leszedni a nyolcas felső-belső kis karikáját, ráadásul rá ment egy fél üveg benzin. Hát akkor ez így nem lesz jó. Konzultáltam Matricás Csabával: ő pedig hozott magával egy adag oldószert. Az valamennyire leoldotta, viszont abból meg négyezer körül van egy flakon, és el kellett volna használni legalább a felét. Tehát ez se jó.

Szerencsére Csabának volt még egy ötlet a tarsolyában: 95-ös benzin! Hm, hát próbáljuk meg. És láss csodát, 5-5 perc alatt, mintegy 2 deci benya felhasználásával pikkpakk lejött az összes trutyi. Persze előtte-után gőzborotvával alaposan átmostam a felületet. A "tejben-vajban fürösztés" analogiájára ezentúl mondhatom, hogy benzinben fürösztöm az autót. :)

Egy dolog viszont kurvára biztos: ez volt az utolsó alkalom, hogy ekkora felületű matrica került az autómra.