Blog >> csere >> akksi

>> SzervizJulesTS // Alfa 156 1.8 TS // 2016-02-12

Az előző akksi kezdte megadni magát. Egyszer sikerült nem beindítani a motort, pedig csak 2 napot állt a kocsi és 0 fok körüli hőmérséklet volt reggel. Az önindító ugyan forgatta a motort, a befecskendezés is működött, de a gyújtáshoz már kevés volt (indítás közben 8 volt alá esett az akksi feszültsége). Az új akksi beszerzéséig rendszeresen töltöttem a régit tegnapig, mert megvettem az újat, egy Varta Silver Dynamic D15-öt (63Ah kapacitás, 610A hidegindítási áramerősség). A kisebb és halálán lévő akksihoz képest ég és föld a különbség: kb kétszer olyan gyorsan teker és szinte azonnal be is röffen a motor. :O)

>> Szervizcsontz // Alfa 146 T-Spark // 2015-12-13

204.000 km-nél akksit kellett cserélni ezen a szép vasárnap reggelen. Előző nap még semmi gond nem volt, de egyszer csak nem lehetett beindítani, de még bebikázni se az autót. Az új akksival újra pöccre indul a gép.

>> EgyébH@nß // Alfa 145 TS // 2011-12-15

Akksi csere esőben jó móka :)
Régi Freedom 56Ah 480EN már nagyon a végét járta (nullázta a napi km állást) úgyh cseréltem 1 Banner 64Ah 510EN-re.

>> SzervizFerke // Alfa Alfasud Sprint narancssárga :) // 2008-03-03

Megadta magát az akksi. Persze nem otthon, és nem is a munkahelyen, hanem a belvárosban, messze minden ismerőstől...:((
2 órát vártam, míg valaki ráért és segített kitolni egy lejtős parkolóból, majd betoltuk...valszeg cellazárlat lehetett, mert időnként indult, időnként nem...