Blog >> 166
Ezt is elvittem Large-ékhoz megkukkantásra, és a titkok feltárására. Nos, titok az nincs, a hibakódok száma motor, váltó, stb. tekintetében: 0, azaz zéró. :) Így hát kellemetlen meglepetésben nem volt részem, dicséretben a vasat illetően annál inkább. Sose' legyen rosszabb!
Megkapta a verda tőlem a "szokásos" RIMET" remetallizáló adalékot.
ui.: talán eddig leírt soraimból nem nehéz észrevenni, hogy annyira nem várom a vevőt... :) Nem lehet nem megszeretni a V6 hangját, és az automatával krúzingolást. A fogyasztás viszont valóban nem az erőssége, de hát valamit valamiért az örök közhely szerint.
Azért: ELADÓ!
Cserélve lettek a hátsó alsó lengőkarokban a szilentek!
tolatólámpa izzók cserélve 13db smd ledes izzóra.
beltér hátsó világítás is cserélve 6db smd ledes izzókra.
folyt köv.
vezérműszíj feszítőkkel cserélve(Gates) 183100Km-nél.
közben kiderült hogy a hosszbordás szíjat is cserélni kell mert már nagyon el volt gatyásodva,és hozzá a feszítőgörgő....
Asszem nálam ez kötelező opció a 166-nál, nyiszogás nélkül már-már valahogy nem az igazi. :) Ezt a verdát azonban már így vettem, eddig hallgattam a csodálatos szimfóniát - Zé mesternél ma hallgatásra ítéltetett ez is, és cserélve lettek egyúttal a hátsó stab. pálcák is. Úgy tűnik, megvan a klíma nyígjának is az oka ( expander-szelep ), a jövő héten remélem már hűsíteni is fog a vas.
Kicsit jobbra húzott a bella ha elengedtem a kormányt....elvittem futóműveshez,belőtte...most már újra sinautó :)
Dehogy akartam én ilyet... A legkisebb bajom is nagyobb jelenleg. Persze, Alfásként mindig vágyik az ember egy véhatra, de az ilyen bűnös és beteg ideák manifesztációját valahogy sokkal szívesebben NÉZI az ember outsiderként erre alkalmasabb, "szimpatikus bolondok" által kivitelezve. Szóval megvevődött, most ezt a szerepet adta számomra a lehetőségek széles tárháza. Nem sok időm volt töprengeni rajta, 10 percet adott rá a sors, a jó ismerős - és az ex-tulaj. Szemmel verés, próbakör, telefonálás Andy-nak ( pusztán a megerősítés miatt, hogy tényleg elmebeteg vagyok - ebben sosem cáfol meg ) után; illetve a pénzügyminiszter Asszony rábólintását követően töltöttük is az okmányokat.
A legkisebb megbánás nélkül itt és most ki merem jelenteni, hogy évjáratában a legszebbek között van perpill. itt, Mos Eisley-ban . Zé mesterrel megnézettem ( idézem szavait: végre egy őszinte autó, őszinte óraállással ), jövő héten meetingelnek a verdával. Egy-két apróbb tennivaló orvoslása után ELADÓ lesz!
Első lengéscsillapítók rugókkal cserélve...(thanks GrandeBandi)!!!!!!
rem most már az elejéhez nem kell nyúlni egy jódarabig.
következik...hátsó fékek és vezérlés upgrade....lassan látom a fényt az alagút végén...
Elől a két felső lengőkarokban cserélni kellett a szilenteket!!!gyári minőség került a régiek helyére...
végre felrakattam a nyári gurulókat....persze nem ment minden könnyedén....3 felnit görgőzni kellett!meg vettem egy Pzero Rosso-ot előre!
de most már minden ok...vagyis hamarosan futóműfelújítás következik.....