Blog >> 166
Mivel csak az ablakra volt felrakva egy gps tartóval,és ez így nem igazán volt a legjobb,és még zörgött is menet közben,így új helyet kellet neki találni! Egyértelmű volt hogy a középen lévő tároló rekesszel kell valamit kezdeni,három napi gondolgkodás és "barkácsolás" után ez lett az eredménye! Késöbbiekben valószínű,hogy bőrözve lesz!
Fentiek javítva és cserélve lettek Zé mesternél. Jó állapotú az első futóművem a szaki szerint! ;)
Kicsi volt a hely a csomiban mivel nem teljesen paszolt az elöző láda igy ujra gondoltam és elkészitettem az uj ládát egyuttal a hangszorokat is ki cseréltem!
A központi zár vezetoldali motorja bemondta az unalmast....ugyhogy csere.....most már újra le birom zárni a bellát:D!
Nagyon gatya állapotban volt már a jobban igénybevett jobb oldali, nem bírtam tovább nézni. Vérlázító az ára ahhoz képest, hogy egy 2x1 centis hengeres műanyag bizbasz, de ez van.
Az előzőleg elvégzett futómű javítások "hozományaként" cseréltethettem a jobb hátul tönkrement csapágyat ( term. aggyal együtt van ) ... Ilyen-olyan körök megfutása után SKF került bele. Az elhalálozott jobb oldali xenon izzó miatt mindkét oldalon ki lettek cserélve a DS2-es izzók - hála Falatka barátomnak!!!
Eladási szándékkal különösen nem esett jól ez a mostani hét... Egy jó ideje elviselhetetlenül nyiszogott a hátulja MEGINT, a tavaly elvégzett qrvanagyszereltetések ellenére. A tavalyi munka dandárja ( G-szemek lent-fent ) 1 évet sem bírtak... Előzmények itt a blogban, már magam sem tudom, hányszor, hol és mennyiért volt beavatkozva már... Most megint cserélve lettek Lenkey-nél. Nincs nyifogás!!!
Vizsgáztunk is, kapott új zöldkártyát, olajat ( Selenia WRD ), szűrőket.
Elfáradtam... :(
A LEGJOBB AJÁNLATÉRT ELADÓ!!!!
Ma sikeres müszaki vizsgát tett a vas ! Most két évig le van róla a gond ebből a szempontból!
2009. november elsején került hozzám, óra szerint 167.500 kilóméterrel.
Eredetvizsga, átírás, törzskönyv, forgalmi, kötelező... 116.000 forint.
Az eladó infoi alapján kb. 5000 kilóméterrel ezelőtt kapott olajat (Selénia), ugyanakkor fékbetét és hátsó féktárcsát is cseréltek. Ezen kívül cserélt: 2 db kipufogó rezoncsövet, termosztát kapcsolót, jobb oldali külső és belső féltengely gumiharangot.
Amire felhívta a figyelmet, az az időszerű vezérműszíj csere. Amire nem is kellett felhívnia: kicsit kényelmetlen, hogy a kuplungot néhány váltás után spiccel vissza kell húzni (munkahenger?).
Ezen kívül a karosszérián van egy-két szépséghiba, belül pár törött kapcsoló, könyöklő, kopott váltógomb és alkalomszerűen felbukkanó légkondi hibaüzenet.