Blog >> restaurálás

Teljesen kicsontozva, csak olyan dolgok maradtak a kasztnin, amik elengedhetetlenek ahhoz, hogy felguruljon a garázsból.
Innen kezdhető a homokfújásra, lakatolásra való előkészítés.

Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)

Újabb cinkréteg egy enyhe felületi csiszolás után. Megint fog állni egy hetet, és majd kap egy 3. réteget is...

Motoralkatrészek felkorongozást követő galvanizálása, arany színnel. Ki mondaná meg, hogy ezek majdnem 30 éves, szanaszét rozsdált tárcsák voltak???:)
Na ezért haladok ilyen marha lassan ezzel a projekttel, most már legalább a noszogatók is látják!:)
Cserébe a vas összes, legapróbb porcikája így fog kinézni, mint ezek az ékszíjtárcsák.

Motoralkatrészek arany színű galvanizálás előtti felkorongozása

Öntvény letisztítása és új fény, cinkbevonattal

Motor újjáépítése
A boxerek mágusától kapott alapanyagból kiindulva vadiúj motor építése kezdődik, csakis minőségi alkatrészekből.

Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))

Fék felújítás kész (sárgaréz színűre galvanizálva)

Donor alkatrészek felújítása:
- önidító (marelli)
- generátor (fosch)
- gyújtáselosztó
- karbi talpak, légszűrőház és beömlői
- termosztát
- vízpumpa
mindfelkorongozva, kívül belül kitakarítva, kopó alkatrészek lecserélve újra.