Blog >> oldalindex

>> Tuning és extraSmith // Alfa 159 Ti SW 2.0 JTDm // 2017-05-07

Kell rá ellenállás, különben hibát jelez a járgány. Bőven elfér, nem nehéz elhelyezni. Én két csatlakozóból egy toldást építettem az izzó és az autó közé, így bármikor kivehető. De nem akarom kivenni, jól néz ki!

>> EgyébATE TR // Alfa 156 1.6 // 2015-04-10

Kapott az autó új "smoke" oldalindexeket. Szerintem elég béna utángyártott...mindegy. Ki látja?
Történt, hogy a bal oldali irányjelzőim folyamatosan izzottak. Nem tudtam mi a hiba. Első nap még csak az aku sarut szedtem le, hogy ne pilácsoljon semmi, ilyenkor a riasztót ki kell kapcsolni, mert egy idő után jelez, hogy nincs áram alatt. A következő nap kiszedtem az összes bal oldali irányjelzőből az izzót, ekkor törtem el a fülét az oldalindexeknek. Megette az idő. Relével nem volt gond. Érdekes, amikor kiszedtem, akkor is jelezte a műszerfalon, hogy balra világítunk. :D Két nap aku nélkül alvás után lementem, hogy folytassam a hibakeresést. Riasztó bekapcsolás után minden visszaállt az eredeti állapotára...én meg ott álltam a szétbombázott konzollal, kesztyűtartóval, kormányburkolattal.

>> Tuning és extraAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2014-10-20

A fehér oldalindexekkel nem volt szerencsém, mind a kettőnek letörtem a tartófülét. A gond az, hogy a leszedett feketék közül is csak az egyiknek maradt egyben a füle. Arra jutottam, hogy a legegyszerűbb az lesz, ha rendelek még egy pár indexet. Fehér viszont nem volt, narancssárga lett. Futárra nem volt szükség, át tudtam venni helyben is. Okulva a korábbi hibákból, hibátlan technikával pattintottam őket a helyükre: most mindkét index a saját tartópöckén rögzül (csókoltatom Grétsy tanár urat).

Egyébként ez az igazi tuningmentesítés, ugyanis egy kis kapargatás után kiderült, hogy a feketék eredetileg narancssárgák voltak, nem fehérek. :)

>> Tuning és extraAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2014-09-26

Az előző tulaj csodálatos feketére festette az oldalindexeket. Mondanom sem kell, menniük kellett. A bontott áruknál valamivel olcsóbban (az értékükhőz képest marha drága futárral) lőttem egy pár új, fehér indexet.

Ennyivel nem úsztam meg a tuningirtást. Egy meglehetősen ronda Pioneer fejegységet is gyárira akarok cserélni. Nem érdekel, milyen hangja van, ehhez is csak egyszer nyúltam: amikor kikapcsoltam a próbaúton. Ráadásul ültetve is van szerencsétlen autó, szóval egy garnitúra ültetőrugó (és ha végképp nincs szerencsém, gátló) helyére is gyárit vagy annak megfelelőt szeretnék.

Ja igen, volt nulladik menet is. A kereskedésben még 17-es felnik voltak az gépen, de már 16-os gyárikon hoztam el. :)

>> Tuning és extraGTPeti // Alfa Spider / GTV 2.0 JTS // 2013-05-20

Egy modern autóra fehér oldalvillogók valók. :)

Ennélfogva meg is rendeltem az újakat. 1:1-ben hasonlítanak a gyárikra, diszkrétek, semmi különleges tuninghatást nem keltenek. Mint kiderült TYC gyártmányok. (A gyárikat az OLSA gyártja.) Sajnos a méretpontosságuk nem 100%-os, így némi alakításra szorultak. Vízszintesen, az egyik (autó orra felőli) szélükön egy íves laprugó van, a másik oldalon a műanyag van úgy kiképezve, hogy a sárvédő "szélére" menjen rá. Itt mélyítettem ki kb. 1, max. 2mm-t a vályút, hogy hátrébb kerüljön az index. Ui. elöl nem tudott bemenni a lámpatest a sárvédőn kiképzett süllyesztett részbe. Most már 99%-osan a helyén ül, de még egyszer szemügyre veszem. Lehet, hogy a lámpa orr-felöli felvekvőfelületén (vagyis a búra élén) is csiszolok egy keveset, hogy még mélyebbre süllyedhessen a lámpa.

Az oldalvillogók kiszedése: Az autó orra felőli oldalon húzni a lámpát, hogy 3-5mm-t kijjebb jöjjön. Ezután tartani és a másik oldalon (hátul) előrenyomni és ott is húzni. Így kijön. (Ha csak az első oldalon húzod, akkor nagyon nagy szenvedés. Persze erre utólag jön rá az ember.)

A kép csak illusztráció!! (Az én autómon nincsenek 18-as krómfelnik. B)

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2010-03-01

2 hónap várakozás után megérkeztek a "füst" színű oldalindexek amelyek jobban passzolnak a "dark" dizájnhoz ill. a Lidlben ráakadtam erre a kárpittal harmonizáló színű táskára mely tépőzárjainak köszönhetően rátapad az ülés háttámlájára és pont belefér minden kacat (eü. csomag, 3szög, kerékkulcs) sőt még a mini kompresszort is sikerült belepaszírozni!

>> Tuning és extraGábor79 // Alfa 156 1.8 TS SW // 2009-05-16

Felkerült a fehér oldalindex... örülök neki :-))

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2008-08-04

Ma végre megérkeztek az új oldalindexek 4 hét várakozás után egyenesen Hollandiából, sokat dob a megjelenésen de a krómhatású izzóval lesz teljes a kép!

>> Tuning és extraGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2008-06-19

Végre megjöttek a minap az új króm oldalindexeim!! Ma fel is tettem őket a gépre. Már jópár cartárs gépén láttam hasonlót, és nagyon megtetszett nekem is!

>> Tuning és extraTedi // Alfa 145 2.0 QV // 2008-01-28

Fekete autóhoz fehér oldalindex dukál, ezeket is kézhez vettem a napokban. 5400-ba fájt egy pár, de szerintem megérte és ez volt a legolcsóbb a piacon.
Ez nem a Haleszé volt, ezt zsír újan vettem :D