Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

Dévid2017-03-16 12:39:55 // 624
Az a jelenség mitől lehet, hogy csak pillanatokra indul el a kocsi, aztán leáll, közben durrog a kipufogó is, ha meg tovább jár, akkor egyenetlen az alapjárat, és gázadásra lefullad. Hibát csak LMM hibát ír, és lehúzott légtömegmérővel is ugyanez a szitu.
Abarai2017-03-16 07:26:19 // 623
A Kispolák a legjobb. 70-nél rettegsz az életedért. :)
gecsa2017-03-13 21:39:39 // 622
Volt hótheccsem, tudom. Csak van olyan is, ami gyorsabb nála.
Dévid2017-03-13 20:37:54 // 621
A nagy, nehéz 2.5 V6 egy picit fürgébb, mint a kicsi hot-hatch.
De a kicsivel lassabban lehet "gyorsan menni". :)
gecsa2017-03-13 16:32:40 // 620
Kinek a javára?
Dévid2017-03-09 18:13:04 // 619
0,3 a differencia 0-100-ra, végsebességre meg 15 km/h.
Árban meg ugyanannyit ér mindegyik, 4-500.000-et, csak az Alfát sajnálom úgy tartani, ahogy az OFF-ot. :D
VV62017-03-09 17:06:34 // 618
Mindig mondom, hogy a legdrágább dolog a Drágám...
vologya[kendács mester]2017-03-09 14:49:20 // 617
Szerintem egyszerű a szitu. Mivel férfi vagy állítsd választás elé őket. Amelyik erősebb és gyorsabb az marad. :-) Hisz tudjuk, hogy a szépség mulandó! :D
gecsa2017-03-09 13:07:58 // 616
ne sírj tudom, hogy kulák vagy! 😂😇
Dévid2017-03-09 08:52:48 // 615
Anyagi forrásaim nem teszik lehetővé. Ez az együtt élés szörnyen megdrágítja az életet, havi 60-70.000 simán elmegy rá pluszban. Az mind mehetne a kocsi rendberakására, plusz ugye kellett egy másik gépjárművet vásárolnom munkába járás céljára.
gecsa2017-03-08 23:13:04 // 614
Legyen gépkönyves.
Dévid2017-03-08 12:13:06 // 613
Amúgy a jelenlegi állás szerint idén nem lesz vész, júniusban lejár a műszaki a kocsiról, és nem hiszem, hogy meg lesz hosszabbítva. :)
Dévid2017-03-08 12:08:33 // 612
Félreérted, országúton nem száguldozok eszetlenül, de ha kell, fürgén kikerülöm a forgalmi akadályokat. Gyakorlatilag a végsebesség közelében is csak egyszer-kétszer jártam, olyankor, mikor néha fel kellett hajtanom egy alacsony forgalmú autópályaszakaszra.
Erős autóval meg csak pályán, utcára korlátozottan alkalmasak azok. :)
Abarai2017-03-08 11:40:13 // 611
Valaki egyszer utánajárt: csak a forgalmiban van különbség. 10 lóval kevesebbet írtak bele, hogy a GTA exkluzívabb maradjon.
Kristof H2017-03-08 11:39:51 // 610
Jól van akkor, megnyugodtam, köszi a gyors választ mindenkinek :)
Liquid2017-03-08 11:38:41 // 609
hogy sikerült ismét beküldeni? :D
Busso V6-ok
JTS-ek
Kristof H2017-03-08 11:16:09 // 608
Sziasztok márkatársak, légyszi segítsetek nekem! Kinéztem egy 2004-es 166-ost, amiben 3.2-es GTA motor van a leírás szerint. Az lenne a kérdésem, hogy ugye ez rendes Busso motor, nem pedig a későbbi GM származék, ami szintén 3.2? Feltúrtam az egész internet, de nem találtam sehol hiteles forrást ami egyértelművé tenné :)
Liquid2017-03-08 10:35:15 // 607
A 3.2-es motor (3179) is aresei V6. A GTA-ban, GTV-ben, 166-ban és a GT-ben is előfordul.
Hogy pontosan miben különbözik a GTA-ban lévő 250 lovas a többitől (240) azt nem tudom. A 159/Brera/Spider-ben lévő már Holden féle JTS (3195).
Ha azokat a gyönyörű krómozott csöveket látod rajta akkor nem lehet gond :D
Béci Ɨ|ѯ2017-03-08 10:21:05 // 606
Rendes Busso, nyugodj meg. :) A 159-es től voltak csak a Holden motorok.
Kristof H2017-03-08 10:17:36 // 605
Sziasztok márkatársak, légyszi segítsetek nekem! Kinéztem egy 2004-es 166-ost, amiben 3.2-es GTA motor van a leírás szerint. Az lenne a kérdésem, hogy ugye ez rendes Busso motor, nem pedig a későbbi GM származék, ami szintén 3.2? Feltúrtam az egész internet, de nem találtam sehol hiteles forrást ami egyértelművé tenné :)
Abarai2017-03-07 10:29:48 // 603
Nálunk az van, hogy "appaaaa, legyen versenyautóhangjaaaa!" :)
vologya[kendács mester]2017-03-07 10:13:36 // 602
Sajnos nagyon sok csúnya dolgot láttam személyesen is és volt úgy, hogy leelőzött valaki és 3 perccel később külön húztam ki őt és külön a jobb lábát egy Fábiából. Azért ez nyomot hagy az emberben. De van azért előzni szabad és azt nagyon fürgén tud a Busso :D
Dévid2017-03-07 09:07:05 // 601
Én csak annyit szoktam mondani előtte kedvesemnek, hogy bocs, de most kapaszkodj. Igaz ő az erősebb autókba is simán beül mellém, nem csak az Alfába. :)
vologya[kendács mester]2017-03-07 05:20:19 // 600
Ezt az ügyvédem jelenléte nélkül sem megerősíteni, sem pedig megcáfolni nem tudom. :D Amúgy meg nem is igaz. Szinte mindig ott ül az életem kézifékje a másik ülésen. Szóval én és a Busso inkább hallgatjuk a zenét és álmodozunk ...
gecsa2017-03-06 18:30:07 // 599
mert állandóan rúgod neki!
pettinke2017-03-06 18:09:10 // 598
Én a Lenkeynél csináltattam pár éve, és nagyon jól tart
vologya[kendács mester]2017-03-06 16:48:01 // 597
Tudsz valami eShop-ot, vagy linket, mert a felső nekem is elvan szállva?
szállító812017-03-06 09:12:13 // 596
OK, köszönöm mindkettőtöknek a tippet, máris hasznos volt ide beírnom az alkatrészek kapcsán.

Üdv.Gergő
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 08:02:22 // 595
A motortartó baknál valóban elég csak a szilentet cserélni, az nekem is elég volt.
gradvolttomi2017-03-06 07:21:18 // 594
Szia,

Felső motorkitámasztónál én csak a szilentet cseréltem, mert a komplett kitámasztó újan horror áron volt.
szállító812017-03-06 07:12:41 // 593
Sziasztok,

A linken látható tételeket keresem, hátha valakinek porosodna ilyen a polcon:

ezeket a tételeket keresem 3.2 V6 -hoz.

Elérhetőségeim a linken.

Köszönöm előre is!

Üdv.Gergő
vologya[kendács mester]2017-03-05 18:13:47 // 592
Álmodj tovább !:-)
Abarai2017-03-05 17:59:38 // 591
Én is. Kár, hogy polgári kivitel nem volt belőle.
Dévid2017-03-03 16:18:06 // 590
Én már ott tartok, hogy akár kézi hatos váltóval is. :D
gecsa2017-03-03 09:58:49 // 589
Mondjuk a v6ot kipróbálnám selessel.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-02 08:06:29 // 588
Szerintem nem olyan durva. Nekem legalábbis nem tűnik annak, pedig mostanában elég sokat kell dugóban állnom vele.
gecsa2017-03-01 22:00:59 // 587
Emlékszem, amikor először vezettem matizt. majdnem kiléptem a tűzfalon.
Abarai2017-03-01 21:35:07 // 586
Höhö, nekem is attól lett jó az állóképességem. Ééééérted. :D

Pláne, hogy előtte Selespeed volt.
gecsa2017-03-01 21:02:23 // 585
Nem, teljesen hibátlan.
VV62017-03-01 19:58:49 // 584
Rossz volt a kuplungod?
gecsa2017-03-01 19:29:47 // 583
Voltam én már dugóban v6al, olyan volt a lábam, mint a Popeye keze.
VV62017-03-01 08:30:33 // 582
Különösen akkor, ha Pesten használja majd...
gecsa2017-03-01 07:47:23 // 581
Ha találsz egy rendeset, akkor jó az automatával is!
doki802017-02-28 22:14:08 // 580
Köszi, az infót. Az automata váltóhoz nem ragaszkodnék, inkább a V6-hoz:-)

Üdv: doki80
Dévid2017-02-28 18:35:43 // 579
Nálam a csúcs az volt, mikor egy nagy facsavarral felcsavarozta az utastérben a szerelő a biztosítéktáblám fedelét, és még büszkén mesélte is, hogy milyen ügyesen megoldotta.
Kócosw2017-02-28 10:37:31 // 578
hat azert lattunk mar par megoldast de azert megneznem szivesen a kokanybajnok megoldasokat.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-28 08:46:12 // 577
Sajnos nem ismerem, de a képek alapján szép. Mondjuk, aki írt a szöveget nem nagyon ért hozzá. Egyrészt nem face lift belsős, meg nem is plüss ülések vannak benne, hanem szövet.

Egyébként EZT még érdemes lenne megnézni szerintem. Ez is automata.
doki802017-02-26 06:46:22 // 576
Üdv Cartársak!

A Scudo-t elcserélném egy V6-os Alfára. Debrecenben hirdetik ezt:

https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/156/alfa_romeo_156_2.5_v6_24v_distinctive_magyar_plusz_igenyes_plusz_km_garancia-11167761

Nem "ismeri" valamelyikőtök az autó előéletét? Esetleg van köztetek olyan, aki debreceni és ránézne a gépre?
Pécsről nem utaznék el Debrecenbe, egy leharcolt példányért...

Segítségetek köszönöm!

Balázs
gecsa2017-02-22 22:33:53 // 575
Pontosan! Csak legyen elég hosszabbító szár! 😁
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.