Fórum >> Típusok >> Stelvio

WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 13:57:52 // 87
Na igen, az volt az egyik első tuningom, a pléh doboz hangot megszüntetni :-)
Tocke2017-02-23 11:57:18 // 86
Csikós már a Giulia benzines változatának (automata) tesztelésekor is csak pozítívan beszélt a motorhangról. A QV és az M3 motorhangja és kipufogóhangja is teljesen elkülönülnek egymástól, az M3-é mélyebb tónusú, a QV kicsit ércesebb, "rotyogósabb".
Giuntini2017-02-23 11:33:48 // 85
Igazad van! Nagyon jó!
A youtube-n már itt van a Stelvio első tesztje az AM-től. Nagyon jókat mondanak róla, kivéve ismét az infotainment részt. Ez a 210 lovas dízel, és ők is leszögezték, hogy nem az x3 ellenfele, mert annál mindenben magasabb szinten van a tudása, hanem a Porsche az ellenfél. Kiemelték az előnyét, hogy 10 ezer euróval olcsóbb mint a Porsche Macan, tudása ott van, ahol a német, csak bizonyos részletekben a Porsche még igényesebb. De ott van az árelőny.
Liquid2017-02-23 10:58:43 // 84
Az ajtócsukódás hang, megfizethetetlen, amúgy korrekt hangja van :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 10:05:06 // 83
Ugyan.. a QV is csak ezt majmolja X-) Csak ez legalább forog is rendesen :-)
Giuntini2017-02-23 09:46:07 // 82
Sajnos a turbó, és a mai környezetvédelmi követelmények visszavesznek az autók hangjából. De a Veloce hangjától a tesztelők el voltak ájulva. Nem tolakodó, de nagyon jónak mondta mindenki. Kíváncsi leszek élőben. De ízlések és pofonok különbözőek. Ez a hang dolog nagyon szubjektív dolog. A németek az M3 hangját jobbnak tartják mint a QV-t. Viszont nemcsak az olaszok, hanem az amerikaiak is azt mondják, hogy a QV szebben szól. Nekem tetszik az M3 hangja, nagyon jó, de szerintem a QV hangja izgalmasabb. Van akinek az amerikai jellegű gurgulázás tetszik, van akinek a Ferrari üvöltése...
Kócosw2017-02-23 07:52:57 // 81
há odatette no :)
Tedi2017-02-22 21:34:26 // 80
Ez nekem is feltűnt és nagyon jól eső érzés.
Bár nem teljesen egy kategória, de vezettem X4-et. Az M-es dízelt. Kíváncsi leszek, hogy ahhoz képest mit tud a Stelvio. De az olvasottakat mérlegelve asszem csak többet. Oké, nem motorerőben. De minden másban.
Béci Ɨ|ѯ2017-02-22 21:30:24 // 79
Azért az, hogy már nem is a BMW-hez, vagy az Audihoz hasonlítják, hanem egy Porsche-hez, az szerintem nagyon nagy dolog.
Tedi2017-02-22 21:05:53 // 78
Bár élőben még nem hallottam, csak videón, de én sem voltak elájulva a Veloce hangjától :) De nyilván adok neki egy esélyt élőben :)
Giuntini2017-02-22 20:53:08 // 77
Így már én is elfogadom a leírtak alapján.
Giuntini2017-02-22 20:52:13 // 76
Tulajdonképpen ez is csak jót írt róla, de egyvalamit nem értek! Csikós lelkesedett a motorhangért, és a Giulia Veloce hangjáról mindenki áradozott, ez a tesztelő azt írta, "kevésbé jó motorhang". Ki érti ezt! Csikós azt írta, mindent űberel, a másik tesztelő meg nem tartja jónak.
Tedi2017-02-22 20:46:31 // 75
Asszem Csikós utolsó pár mondatában ott van a lényeg. Bár nem itt zajlott, de ezzel szerintem tökéletes választ adott az Sw kontra SUV vitára.
Kazes☻2017-02-22 19:49:38 // 74
Szuper... bírom ezt a csókát! :)
Jorjie2017-02-22 19:24:41 // 72
Giuntini2017-02-21 15:16:07 // 70
Nem hallottam, mert csak a Rock rádiót hallgatom. Mit mondott?
Jorjie2017-02-21 08:49:09 // 69
Rákóczi Feri most hozta szóba a Stelviot a reggeli műsorban :-)
gradvolttomi2017-02-20 18:33:35 // 68
Kazes☻2017-01-31 20:19:06 // 67
Rendelhető Magyarországon a Stelvio, az elsőt már el is adták...
Sőt, valaki már meg is tette, ugyanis megérkezett az első rendelés Magyarországról a Stelvióra.
pettinke2017-01-30 15:43:05 // 66
"The cockpit is crafted around the driver with a diagonal tunnel and pleasantly curved dashboard"
szerintem arra a ferde izére gondolnak:
Halesz2017-01-30 13:57:41 // 65
Így jár az, aki egy az egyben átcopyzza a sajtóanyagot :)
Abban sem értettem már ezt :)
Halesz2017-01-30 13:31:41 // 64
Ez a változat igen, az alapmodell valahol 11-12 milla között lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-30 13:30:48 // 63
szép, az ára is ok
droberto2017-01-30 13:04:29 // 62
Lényegében a First Edition a Giu Velocének a megfelelője.
droberto2017-01-30 13:02:59 // 61
Formula - FCA
"A cockpit átlósan kialakított padlóalagúttal .... teremt hívogató vezetői környezetet." - Ez vajon mit jelent?
Meg a Bigland bácsi mondta a bemutatón, hogy ebben már benne van a várva várt Android Auto és az Apple Carplay.
Kócosw2017-01-30 12:41:31 // 60
15,69 töl indul ezek szerint akkor :)
Halesz2017-01-30 12:07:38 // 59
GT Ɨ|ѯ2017-01-29 17:00:22 // 58
Nem ért el idáig.....:-)
Kazes☻2017-01-28 14:48:46 // 56
Szuperjól kezdődik ez a videó... mondjuk egy ilyen remek autóról nem is nehéz... király ez a verda (is)! :)
Tedi2017-01-25 17:41:59 // 55
Azért az a 18 milla elég nagy túlzás. Az olaszoknál 17,5 a First Edition alapára, itthon ennél is sokkal olcsóbb lesz, mint ahogy minden eddigi új Alfa.
Norby2017-01-25 17:03:03 // 54
Nem kell ezen felháborodni. Most a Bajor az etalon. Nincs azzal semmi baj, ha egy auóval csak megközelítjük. A következő generációval,utolérjük és az azt követővel megelőzzük.
20 év múlva nem fog senki emlékezni egyikre sem, de jobbak az eladásaik és lehet jobbak is bizonyos szempontokból.
Szerintem jó dolog, hogy ilyen semmiségeken dől el melyik a jobb!
Giuntini2017-01-25 10:19:01 // 53
Nagyon szomorú, hogy ilyen buta és agymosott emberek vannak! Mikor az Alfa a versenypályák ördöge volt, akkor a BMW-nél még csak gondolkoztak azon, hogy lehet autót gyártani. A legnagyobb újításokat az olaszok találták ki az autóiparban. Az meg hogy az Alfa nem "prémium", az egyszerűen nevetséges. Az Alfa előbb volt prémium, mint a BMW, vagy az Audi. Az Audi egy kikozmetikázott VW! Sajnos ma Magyarországon akkora német autó imádat, hogy nem látnak ki a szemükből. Csak kérdem én, miért a BMW-vel hasonlítják a teszteken össze az Alfákat, miért nem az Opellel, ha nem prémium? A 156-ot annak idején állandóan az A4-el hasonlították össze nemzetközi szinten. A 159 meg prémiumabb volt a konkurenseknél.
GT Ɨ|ѯ2017-01-25 07:17:50 // 52
Korrekt, ára annyira nem, az oldal alján a hsz-ket inkább ne nézzük...beteg és buta, agymosott, tipikus rosszindulattal élő emberek tömegei vannak jelen sajnos:-(
Giuntini2017-01-24 09:57:02 // 51
Nem lesz olcsó! Az igazi alap a csak hátsókerékhajtású alap dízel lesz, az gondolom kevesebbet kóstál majd.Ezek szerint a QV simán belekerül majd 25 millióba.
Jorjie2017-01-24 08:47:16 // 50
GT Ɨ|ѯ2017-01-22 16:22:21 // 49
Simán elfogadnám....:-)
CseBali2017-01-18 08:19:57 // 48
...megjelent az olasz oldalon a "First Edition" változat - tecccetős... :)
Stelvio
gradvolttomi2016-12-11 14:43:02 // 47
Tedi2016-12-05 21:07:04 // 46
Bigland? Kötve hiszem :)))
Giuntini2016-12-05 20:47:45 // 45
Vajon átköltözik Olaszországba?
GT Ɨ|ѯ2016-11-30 18:56:25 // 44
Halesz2016-11-28 22:59:41 // 43
Ezt még nem tudni, de gondolom mint egy X3/Q5 hasonló motorral.
Kazes☻2016-11-28 22:40:57 // 42
Haddel2016-11-26 18:06:28 // 41
Hány kilogramot vontathat a Stelvio?
Jimmi T.2016-11-26 17:04:10 // 40
ja , meg a hülye fiat a stelvióból sem tervez 2-3 éves használtakat gyártani a magyar piacra :-)
Halesz2016-11-25 17:22:06 // 39
Én sem értem... főleg, hogy Kaliforniában annyi Fiat 500e-t láttunk, hogy megdöbbentő. Az 500-asok 90 %-a elektromos volt Nagyon durva.

Annak ellenére, hogy ráfizetés a Fiatnak, az Autószalonon is ki volt állítva, komoly marketingje is van. Én már eleve azt nem értem, hogy ez az autó miért nincs Európában, legalább mutatóba, hogy elmondhassuk, nekünk is van...
Kau2016-11-25 16:54:46 // 38
Már alig várom, hogy 2-3 évesek legyenek :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.