Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Halesz2006-10-12 23:40:38 // 1979
Igen, valahogy túl nagyra vették... Mintha egyterű lenne...
Xixo2006-10-12 23:40:10 // 1978
Tényleg már van az is!!! Az a jó a fócvágenbe, hogy megterveznek egy "formát" és azt adják el S-M-L-XL méretben!!!! :-)))))
count M2006-10-12 23:39:32 // 1977
Na, akkor már: amiről nem volt még szó (mert kissé OFF, de nem annyira mint az említett Dövú :P :)), a Lancia Delta HPE. Jójó, de mit is mondjak rá... kissé, hmmm... böszme. :)
Halesz2006-10-12 23:38:48 // 1976
Mostanában az ICQ nincs nagyon használatban... MSN?
Halesz2006-10-12 23:38:19 // 1975
Tudod, a Jettát reklámozzák úgy, hogy adja el a garázsát, mert arra az autóra büszkének kell lenni. Hát nemtom, olyan mint egy összenyomott viziemlős...
Attie2006-10-12 23:38:09 // 1974
Na erről akartalak is kérdezni, csak nem voltál online ICQ-n amikor én.
Halesz2006-10-12 23:37:12 // 1973
Nekem elég volt a Daewoo-Chevrolet WTCC tanulmány is :))) Mondjuk az tetszett egy kicsikét :)
count M2006-10-12 23:36:08 // 1972
Azé' azt a neonzöld izét megnézhettük volna, ha már arra járunk. Mondjuk tök felesleges lett volna. :;
Xixo2006-10-12 23:36:01 // 1971
Így nem vágom. Az melyik is a passzát vagy a bora vagy szedán póló??? Sajnos nekem olyan egyformák..... :-))))
Halesz2006-10-12 23:35:04 // 1970
Alfás szűzlányok! A - nem foglalt - férfi cartársaknál lehet jelentkezni áldozatnak az Amore oltárán :))))))))
Halesz2006-10-12 23:33:26 // 1969
De van! A Phateon, vagy mi :)))))))) Az olyan szép, mindennél jobb, nekem inkább az kéne. Gófos Jani.
Xixo2006-10-12 23:32:52 // 1968
Köszönjük, hogy feláldoztátok magatokat!!! :-))))))))
Xixo2006-10-12 23:31:50 // 1967
Szép lenne, ha azt is koppintanák!! Nincs is ilyen kaliberü autója a fócvágenéknek!!!
Halesz2006-10-12 23:28:42 // 1966
:) Én máshogy fogalmaznék: Több mint két éves munkánk fekszik abban, hogy végre ilyen elsőkézből származó tudósítást írhassunk Nektek!!
Attie2006-10-12 23:21:04 // 1965
Azért már az is mekkora kiváltság, hogy beleülhettetek egy 8C-be! :))) A pórnépnek még ez is utolérhetetlen álom :)
Halesz2006-10-12 23:14:07 // 1964
Nagyon csúnyán :(
Tedi2006-10-12 22:51:40 // 1963
najó, de most 8C kaliberű autókra gondoltam :)
Xixo2006-10-12 17:38:09 // 1962
Azért az új ibiza seggén visszaköszön a 145-147!! Legalábbis szerintem...
Tedi2006-10-12 14:13:53 // 1961
Ahogy a cikkben is írtuk, kitöltöttük már a lottószelvényt :)
Tedi2006-10-12 14:13:04 // 1960
Ugyanezt eljátszhatnák a Ferrarival, vagy a McLarennel mégsem teszik. Miért pont az alfával tennék meg? Lehet, hogy a Seat akar lenni az WV csoport Alfája, de kurva messze vannak még attól. Azzal meg lesznek elölrébb, hogy koppintanak egy 8C-t, sőt...De még csak koppintani sem tudnak :)
TarP2006-10-12 14:13:02 // 1959
Alig hiányzik hozzá 30-32milló :)
Tedi2006-10-12 14:11:01 // 1958
Mi kell még? 8Cééééééééééééééééééééééééééééé :))) Egyébként meg ámen :)
TarP2006-10-12 09:14:38 // 1957
Most azért kell imádkozni, hogy ne másolja le senki. Mert ami ennyire gyönyörű és drága, azt le fogják copy-zni, rákerül valami Maddza, vagy Séjat jel és olcsó lesz és 100000-eket adnak majd el belőle:(
count M2006-10-11 20:43:57 // 1956
A 8C az Alfa üzenete a világnak: igen, megint itt vagyunk, meg tudjuk csinálni, tudunk egy olyan autót készíteni amit a konkurencia nem; és mindenki erre fog vágyni, de mégsem lehet mindenkié. Azért mert csak. A 8C leginkább a 33 Stradale és a TZ2 utóda, vagy inkább örököse. A 12.5-37 közötti tartományt gondolom a Brera GTA (illetve a különböző motor-variációk a Brerára) fogja "kitölteni". Ami szerintem fontosabb, hogy bemutatták a Q2-t - és ezzel remélhetőleg elindul egy olyan folyamat, ami az Alfa Romeo-t visszavezeti a tényleg sportos, tényleg egyedi megoldású és szerkezetű autók felé. A szépség ugye nem kérdés, és a Brera-project keretében már a robosztusság és a megbízhatóság is előtérbe került... mi kell még? :)
Tedi2006-10-11 20:13:03 // 1955
Szerintem bűn lett volna ezt az autót 12-20 millióért kínálni. Sokkal nagyobb kuriózum annál, megérdemli, hogy elkérjenek érte 37 milliót.
TarP2006-10-11 10:06:35 // 1954
Igen fura így, hogy a 30-40 millió körüli range-ban 3-4 autója is található a konszernnek (F430, 4200GT, Gransport, 8C) Viszont a sokkal eladhatóbb 13-26 millós rangeet uralják a kis Posche-k, Merci CLK-k SLK-k, BMW Coupe-k, Audi TT-k... Nem vagyok egy marketinges, de biztos, hogy másképp csináltam volna. Ugyanakkor a tradíció értékét elfogadom, tudom, hogy megemeli a cég arculatát és a vásárlók orrát is :)
Atásh2006-10-11 09:53:51 // 1953
Az 500-as szériától persze, hogy nem lesz jobb egy autó, de értékesebb igen! Már az is jó arány lenne, ha az 500 vevőből 100 azért venné meg, mert magas műszaki tartalommal felvértezett formatervezési műremeket lát benne, amit mellesleg qrva jó vezetni, s csak 400-an vennék pusztán a kuriózum miatt. Ezt a 400 embert egyrészt nem is izgatná a 8C, ha olcsóbb lenne, másrészt jót röhögnének rajtunk, hogy ár/érték összehasonlításba bonyolódtunk. Nagyon remélem, hogy a 8C projekt távlati célja éppen az, hogy lehetővé tegye az általad említett rés betöltését új, némileg szerényebb típusokkal. Ehhez viszont meg kellett mutatniuk, hogy mire képesek, ha kompromisszummentesen alkothatnak. Remélem továbbá, hogy "lefelé" is vannak terveik, mert a jelenlegi tendencia alapján csak egyre távolodok attól, hogy egyszer új Alfát vehessek.
TarP2006-10-11 09:08:37 // 1952
Kéretik nem kutyázni a világ egyik legszebb coupe autóját, mert szijjelvágok itt mindenkit :) 500-as széria engem nem hat meg. Nehogy azért legyen jobb pl egy Spyker, vagy Königsegg, vagy Pagani egy Ferrari-nál, mert a Ferrariból több van. Nálam az a kérdés, hogy mit nyújt. A 8C, ha lehet hinni a sajtóanyagoknak, tényleg magasabb technikai színvonal, mint a régi 4200GT, ami most kíván megújulni... állítólag 1400kg körüli tömege van, duplakuplungos félautomatája, és 450lovas, valamint a kasztni szénszálas műanyag, ami alapján tényleg csúcs. De 37 milló egyben azt is jelenti, hogy ilyenünk sem lesz :( Jelenleg az Alfák árkategóriában lefednek 4,5millótól 12,5millóig egy réteget, majd jön egy 37 millós autó. Ez nem illik a képbe. A 8C-nek "szeintem" a 12,5 milló és a 26milló (alap Maserati) közötti rést kellett volna betölteni és akkor nem 500darab lett volna a limit, mert a Porsche-nek sem kell limiteken gondolkodni, hadd tudják megvenni minnél többen.
Xixo2006-10-10 11:38:15 // 1951
Úgy látszik a Fiat is átlépett a Stilon és a Grandéval egy nagyon jó irányba kezdett el haladni!!!
Atásh2006-10-10 11:33:00 // 1950
Sztem a Maserati kínálatból a GranSporttal lehetne esetleg összevetni, az meg, ha jól tudom, 33 milla körül van. Ehhez jön még hozzá, hogy a 8C csak egy szűk 500 fős kör kiváltsága lesz, míg a GT Coupe-t és GranSportot évi többezres darabszámban nyomják, főleg az unatkozó amerikaiaknak. Tulajdonképpen népautó :D Szóval sztem 37 milla baráti. Sőt, ha azt is megnézzük, hogy egy halálgyenge (388 lovas :P) CL500 is kb ennyi, akkor egyre egyértelműbb, hogy a 8C igen jó vétel (lenne).
Whiteskull2006-10-10 11:25:33 // 1949
Nagyon ott van. :)))))
mesa2006-10-10 11:22:13 // 1948
Szerintem meg olcsó egy 500-as széria autóért!!! Én 50 miller környékére vagy fölé taksáltam első tippre...

(4200 GT-vel össze sem lehet hasonlítani, abból több ezres darabszám készül, ráadásul teljesen más kategória)

OFF
Ezt láttátok ? Szerintem állat! Alfának is beillene. Az új BRAVO


TarP2006-10-10 10:35:47 // 1947
Ha megnézed, hogy egy Maserati 4200 GT 26milló körüli, akkor 37 elég sok...
Atásh2006-10-10 10:22:41 // 1946
Állat! (Csak kár, hogy nem a gép hangját tették rá.)
Atásh2006-10-10 10:14:27 // 1945
Véletlenül nem csak ez az egy példány lett olcsóbb, mert összenyaldostátok, -fogdostátok, ...? :)) Egyébként szerintem a 37 milla igen baráti egy ilyen csodáért, amit ráadásul több évtizedes várakozás után vetnek a jónép elé.
Leon2006-10-09 22:28:14 // 1944
Xixo2006-10-09 22:20:49 // 1943
Amúgy hogy lehet így képet beszurni a linkhez???
Xixo2006-10-09 22:20:10 // 1942
Így már nem is sok!! :-))) Hol lehet rendelni???
Halesz2006-10-09 19:14:06 // 1941
Olcsóbb lett a 8C :) A pillanat hevében kicsit elhallottuk az árát :) + felkerült egy bizonyíték fotó is, hogy tényleg mi voltunk ott, bár ezt még nem kérdőjeleztétek meg. :P Biztos azért, mert mint ahogy eddig, most sem olvastátok túl sokan a hírek rovatot :) :P
Xixo2006-10-09 00:37:30 // 1940
Meg még a regadó és a magas biztosítás... Nem is kéne... :-)))
Thomasz2006-10-08 23:50:55 // 1939
70milla felett a 8c?????az naon sok huf :(((
Pietro2006-10-06 08:35:55 // 1938
Lopjál hozzá szelepsapkákat is... :-DDDD
Xixo2006-10-06 00:36:41 // 1937
Pénz nem számít..... :-)))
Halesz2006-10-06 00:13:59 // 1936
Az a megoldás nekem annyira nem szimpi...de mesélj róla...
Tommaso 1592006-10-05 17:23:01 // 1934
Látod-látod! Mi Vittorioval megoldottuk a problémát az én lámpámnál:-))) A Tiédet is egész biztos át lehet alakítani!!!
Tommaso 1592006-10-05 17:21:59 // 1933
Köszike!!!Csak mondták nekem anno egy szalonban,h majd jön az új GT,de képet még sehol sem láttam.-(((A műszerfalon törént valmi igazítás??
Halesz2006-10-05 17:07:46 // 1932
Nekem is tetszik! Meg fogom nézni, hogy rögzítik... majd lopok egyet :)
TarP2006-10-05 16:15:17 // 1931
Akkor az árába kell belekötni :) Azért jól áll neki ez a fémes színű bajusz. Szerintem.
Atásh2006-10-05 16:04:05 // 1930
Nekem így a fotón a piroshoz sem jön be, nyilván élőben kellene látni. Egyébként meg csak az a bajom, hogy momentán egy új GT-hez is túl szegény pöcs vagyok, s próbálok belekötni valamibe, hogy ne fájjon annyira a hiánya. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak