Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

count M2005-02-28 21:49:34 // 123
Dekomoly!!! Csak tudnám, miért nem csatlakozol hozzánk a Virtuális Romeo topikba... ;))) r.cM
vipex2005-02-28 21:36:36 // 122
Ha ennyire tetszik akkor küldjük el a Centro Stilebe, egy 156SW és egy 159 összvére a hátulját egy kicsit összevasaltam :-))
Halesz2005-02-28 20:57:20 // 121
Áááááááá bevallom, eddig sosem voltam oda az SW-ért... na de ez....!
SKrisz2005-02-28 20:54:49 // 120
Emléxel a Bertone féel V12-esre? Annak milyen hangja vol... Istenem... néha még mindig azzal álmodom!:DDD 159SW nagon rulez!!!!!!!!!
vipex2005-02-28 20:27:32 // 119
Minden ilyen nagy autókiállítás végén beindítják az összes motort és bömböltetik :-)))
vipex2005-02-28 20:25:54 // 118
Na hamár 159 akkor 159SW

Szilárd2005-02-28 13:21:53 // 117
Nem valószinű,hogy bármelyik autót is beindítanák...
Ollah2005-02-28 13:18:42 // 116
Jah, ha esetleg valamelyik mocit beröffentenék véletlenül, állítsd lécci "video" módra a gépet! Köszi! :PPPPPPPP
Ollah2005-02-28 13:15:59 // 115
Joe, egyet kérek: 5millió fényképnél is többet csinálj!!!!! :))) Alfa-Maser-Ferrari-Lamborghini vonalon mindenképpen füstöljön a gép a megterheléstől, meg ha van még valami olasz, az is jöhet, bár elsősorban Pagani-ra és egyéb kisebb műhelyek munkáira vok kíváncsi (ha egyáltalán felvonulnak), nem a fijátra. :PPP
SKrisz2005-02-28 12:50:46 // 114
Ez Frankfurtban ia nehéz döntés volt! A sors választott. Ahova beléptünk ott épp az Alfa Maser standok voltak, így a Ferrari maradt későbbre!:)))
someq-1472005-02-28 12:38:41 // 113
Válasz elfogadva!!!!:)
joe752005-02-28 12:36:47 // 112
Naná. de azért a Ferrari-Maserati vérvonal erősen csábíthat hogy oda tépje az ember magát elsőre! :))
someq-1472005-02-28 12:33:12 // 111
Még szerencse hogy nem a fócvágenes Jürgenékhez!!!!!
joe752005-02-28 12:28:43 // 110
A váltó autómata, így abból messzemenő következtetéseket nem kéne levonni. De pénteken az első utam az Alfa standhoz fog vezetni az tuti! :)
Ollah2005-02-28 12:24:14 // 109
Kicsit jürgenes a tacho, meg érdekes a váltókar is. A szellőzőrostélyok is változtak (hátrányukra), nem? Afranctuggya, tényleg élőben kellene látni. A külső dönölűséges, az tuti.
joe752005-02-28 12:20:34 // 108
Nekem úgy tűnik mint ha valami navigációs térkép lenne megjelenítve és annak esetleg ilyen kék tónusú a háttere... nem?
vipex2005-02-28 11:54:36 // 107
Én ha kicsiban nézem tetszik, ha nagyban nem tudom eldönteni, de kormányon azokat gombok egyáltalán nem tetszenek, plusz nagy bazi bajuszkapcsolók sem. Amúgy meg nem tudom eldönteni, hogy a középső nagy kijelzőn éppen a Microsoft kék halált látom-e ( ha már ők a fejlesztők :-))) ) vagy tényleg fócvágen kék színű a háttérvilágítás
SKrisz2005-02-28 11:38:56 // 106
Én már alig várom őket! Nem titok, hogy nekem az autó beltere legalább olyan fontossággal bír, mint a külcsín. Mégiscsak azt látom egész nap ha autózom!:) Szóval remélem OK lesz a dolog és lesz miről álmodozni a következő autóval kapcsolatban is!:)))
joe752005-02-28 11:33:40 // 105
Szerintem rendben lesz a belseje a gépnek. Tutira lesz belőle sötét, világos kéttónusú. stb. Amúgy hivatalos sajtófotókat nem láttam még, gyanítom azzal csak genf után találkozhatunk akár a 159, akár a Brera tekintetében.
ALFA75td2005-02-26 16:38:16 // 104
Szerintem addig nincs értelme keseregni amig az autó nincs a szalonokban majd akkor lehet végleges következtetéseket levonni de bizzunk az olasz mesterek szépérzékében
SKrisz2005-02-26 14:48:20 // 103
Érdekes egy állatfaj vagyunk mi alfások. Emléxem amikor volt a 145 vs. 147 váltás. Mindenki meg volt sértődve, hogy ezt a formát (145) hogy lehet leváltani egy ilyennnel (147) aztán lassan lecsendesedtek a hullámok, megbékéltünk megszerettük és ragaszkodunk hozzá, a sajátunknak alljuk! Most itt ez a 159 műszerfal és természetes, hogy mindenki az etalon 156-hoz hasonlítja, hogy az mennyivel szebb, mennyivel jobb, stb...stb... Várjuk ki a végét, mert csúnya lesz bevallani az új iránti rajongást és zt mondani, hogy jó a 156, de azért az isten a 159!:)))))
Giorgio2005-02-26 14:42:28 // 102
Ez a kép a nullszériás lemaszkolt tesztautó belseje. Látszik, hogy befotóztak a kocsiba. Nagyon csúnyára sikerült, de valószínűleg ezen változtatnak. Olyan Fócvágenes. Egyadta Basszát belső, a kormánykerék meg Micubisis. Szóval belevertem a csúfot rendesen. Szerintem a 156 kori műszerfalak gyönyörűek, nem kellett volna elbaszni, vagy ennyire hozzányúlni.
perdix1552005-02-26 13:13:53 // 101
Ebben lehet vmi, pl Olasz kémfotókon (kb 1 éve!!!!) már mutattak tesztpéldánybelsőket és arra nagyon hasonlított. Igen. De személyes hozzáfűzni való: Ugye az ALFA a Maseratival együtt célul tűzte a prémium szegmensben való ELSŐSÉGET!!! Na már most úgy gondolom, hogy egy ilyen remek formatervel ellátott típushoz elvárnák a szegmens állandó, ill. az idecsábított vevőkör, hogy belül is prémiumelső legyen. Histen ALFA= sportosság, stílus, elegancia, szépség, és most már: minőségi belső. Ezt nem érzem benne, mondom: szigorúan a kép alapján! Lehet, hogy a remek formaterv, a futómű , motorválaszték munka elvette az erőt a belső design tökéletesre csiszolására?
SKrisz2005-02-26 12:58:33 // 100
Ennek az egész belsőtérnek (már ami lejön a képről) van egy nagyon 0 stériás, gyártás előtti utolsó tesztpédány jellege. Szinte biztos vagyok benne (azért egy kicsit reménykedem is) hogy nem ez fog visszaköszönni az utcán...
perdix1552005-02-26 12:51:37 // 99
Most ahogy jobban nézem 1 vmi feltünt: A kormánykeréken középen miért nem színes az alfaembléma? Sokkal szebb lenne. Mindegy, majd kicserélem vásárlás után.)))))))))))))))))
someq-1472005-02-26 12:47:38 // 98
Nézzétek jobban meg a képet!!!! Van benne nagyon sok érdekes újjjjjjjj dolog pl: Az index-kapcsoló SZÖGLETES!!!:(
Tedi2005-02-26 12:42:42 // 97
Csatlakozom a többiekhez, ezt tényleg meg kell szokni :) :/ Mondjuk ez nem a legjobb kép, meg ahogy látom van még benne néhány gagyi műanyag. Ha ezeket is kijavítják, akkor talán könnyebb lesz beleszeretni. :)
someq-1472005-02-26 12:35:20 // 96
A műszerfalon a Km-óra és a fordulatszámmérő közt az alfa jel nem gyenge!!:))))
perdix1552005-02-26 12:28:28 // 95
Hát a fene tudja:)))))))) Ott felül középen a szellőző, az pl nem tetszik! De látni kellene élőben. Lehet, hogy jó lesz.
simi2005-02-26 11:31:06 // 94
Szerintem ez teljesen jó belső.Szerintem.
someq-1472005-02-26 10:08:02 // 93
Én így kép alapján nem igazán tudom eldönteni! Egy bíztos szokni kell mint minden új dolgot!
SKrisz2005-02-26 10:03:57 // 92
Hát látni kellene élőben is, de ellentétben az eddigi Alfa belsőkkel, amely elsőre hívogatott magához ezt biza szoknom kellene... Nemtom lehet, hogy ez is csak nagyon friss és ezért a kis óckodás de 2 hónap múlva meg meg leszek érte őrülve (ez valószínű:))))
vipex2005-02-26 09:40:50 // 91
Mostmár vannak képek a belsőről is, vegyesek az érzelmeim
simi2005-02-23 22:45:42 // 90
szintén. nem rossz auto. DE nem ALFA.
Halesz2005-02-23 22:41:17 // 89
A Mini nekem is nagyon bejön, a régi is és az új is :)
kilo2005-02-23 22:38:30 // 88
Gáz ez a veres tükör. Feka tükörrel elmegy...
Wickey2005-02-23 22:24:49 // 87
najó, a Mini is csak annyira BMW, mint amennyire a smart mercedes. (megjegyzem, nekem az új mini nagyon teccik, megkockáztatom, hogy jobban, mint a 147)
Halesz2005-02-23 22:03:17 // 86
Azért a BMW a Mininél feladta az elveit :))) Jó jó, tudom, hogy az eredeti Mini elsőkerekes volt, de akkor is :)
Wickey2005-02-23 18:07:45 // 85
milyen köveket? talán követeket? :-))) új autó nemjó autó. Már a motor se jól áll bennük, meg a rossz kerék kapirgálja az aszfaltot. Bezzeg nekünk? Csak hátsókerekes autóink vannak a családban! BMW, GTV6, horrible dictu: SMART :-))))
Wickey2005-02-23 18:06:09 // 84
mutassak neked olyan transaxle féltengelyt, hogy elámulsz? :-)))
speer2005-02-23 18:02:40 // 83
Jó ötlet!
Csöri2005-02-23 17:54:08 // 82
Az most ugy is menő.:)
ALFA75td2005-02-23 17:52:57 // 81
Menjünk a Fiat központ elé tüntetni:-))))
speer2005-02-23 17:46:24 // 80
Ezt megértem ,de legalább egy tipussal megpróbálhatnák. A BMV-nek miért megy? Ja és a vankeles mazda?
ALFA75td2005-02-23 17:45:36 // 79
Kérdezd meg a sok lükét az elsökerékhajtás a király pedig nem is vezetet még hátsókerekes autót ebböl az egy okból becsülöm a bmw t hogy ök ragazkodnak a hátsókerék hajtáshoz
András bácsi2005-02-23 17:37:22 // 78
Pedig tartósabb, nagyobb terhelést megengedő, és elvileg a kihajtás is örökéletű. A csapatást majd elfelejtettem. :-)
András bácsi2005-02-23 17:35:21 // 77
Transaxle, hát igen... Az volt az igazi, és szerintem modern elektronikus felügyelettel igen jó menetstabilitást lehetne vele produkálni.
ALFA75td2005-02-23 17:32:49 // 76
sajnos most a piac nemnagyon vevő a hátsókerékhajtásra és szerintem ezt a trendet az alfának is követni kell üzletpolitika:-((((((((((((((
someq-1472005-02-23 17:29:51 // 75
A súlyelosztásra egy picit tényleg figyelhetnének!!!
speer2005-02-23 17:12:40 // 74
Szép,szép. Csak azt mondja már meg valaki, hogy mikor térnek már visza a "helyes kerék hajtásra" ,és a rendes súly elosztásra. Mint a régi szép időkben. (kérem a köveket)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak