Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kócosw2015-10-27 10:50:39 // 21939
Kövezzetek meg de en igy vagyok ha meglatok egy Mitot vagy Guliettat hogy hat ez nem nekem valo auto (parom mar többször is jelezte egyebken mar hogy neki tetszik es kene egy Gulietta).
Viszont egyetertek veled hogy a nagy balna sem mindig jo.Mindennapos eset hogy a thesissel egyhanguan gurulok el a parkolohelyek mellett hogy ide se fer be oda se fer be, itt csak Y ban tudok megfordulni, etc. etc.
De.Amire en hasznalom szaz kilometereket autopalyan leguritani, keresve sem talalhatnank jobbat.Egyetlen hatranya ami miatt cseres lesz hamaroan a vicces csomagtartomeret.Rosszul pakolhato nem varialhato alacsony kicsi csomagtarto.
Emiatt lesz cseres hamarosan.
Az utod nagy valoszinüseggel egy 159 SW lesz.Aztan meglatjuk mi lesz Juliska ügyben par ev mulva...
A 156 meg marad mint "igazi Alfa" ;) Egy ABS el a fedelzeten mindenfele egyeb elektromos jatek es snikk snakk nelkül.
.......................2015-10-27 10:48:34 // 21938
Az a baj hogy gyakorlatilag mindenki levillog ,még a passat tdi is ,ha meglátja a Mito seggét,és addig nem nyugszik amíg elém nem kerül
Aztán meg megelőz és előttem megy 50km ert
Nos ebből kicsit elegem van,

Tudom ,A közlekedési kultura Egy nagy kalap szamóca
de akkor is a kis Alfát basztatják
Mert senki nem tudja hogy az Alfa az megy ám!

Szóval már nem vágyom sem vezetési élményre sem cuore sportivo ra
Egy Tankot akarok
Ilyen lett a világ
És ezt a SUV vonal nagyon jól példázza
Giuntini2015-10-27 10:46:52 // 21937
Marketing szempontból el tudom fogadni a SUV gondolatát az Alfánál, hiszen ez egy trend. Divatot csináltak belőle. Személy szerint, én utálok magasan ülni, hiába jönnek a forgalom jobb átláthatóságával. Ha jól sejtem az Alfa a Q5, X3 vonulatba akar beszállni. Alfás szívvel gondolkozva viszont elszomorítana egy ilyen látvány.
.......................2015-10-27 10:34:30 // 21936
Itt a piaci szegmens ,kell egy masculin SUV Alfa logóval
Elismerem egy nagy limuzin Budapesten,és nagyvárosokban csak hátrány mint előny
Nincs akkora parkoló sehol hogy beférjen a 5méter hosszú verda
BeeGee2015-10-27 10:21:18 // 21935
Nyilván benne van az agymosós marketing és abban is biztos vagyok, hogy lesznek olyan csúnya autók ami mellett még egy X6 os is szép lesz :D Várhatóan japánból..

Ez a "férfi járjon nagy dög limuzinnal" vonal nem jön át. Sosem értettem, miért jó, ha jógázni tudok az autóban és nem érem el a hátsó ülést. Mellette dög nehéz a kasztni, fos parkolni, centizni a belvárosban. Tiszteletet parancsol? Ezzel a 100HPban sincs gondom, pedig nincs sok kisebb autó az utakon :D A vezetési élmény meg mindegyikben egyre rosszabb. akkor minek kínlódjak ezekkel?

90%ban városban használom, rövid utakra, havi egyszer nagyobb távolságra. Tehát nekem egy kis benzinmotor, turbóval, esetleg a 9 gangos automatával, egy kis testű arányos SUVban ami normálisan kommunikál a kütyükkel, de nincs tele minden idegesítő vezetéssegítő rendszerrel, tökéletes lenne. Mellette örömmel tartanék egy kis OT Spidert vagy GT-t. Egy nagy limuzinra marhára nem gerjednék, attól független h tetszik a Gui és drukkolok neki.
Giuntini2015-10-27 09:41:06 // 21934
Ezt én is adom. Az utolsó férfias vonal, a 159/Brera/Spider vonal volt. A Giulietta nagyon nőiesre sikerült. Nem a SUV-ot kéne favorizálni, hanem a Giulia SW-t, ami nem lesz a SUV miatt, és egy igazi felső közepet, ami méltó utóda lenne a 164/166-nak.
vm2015-10-27 09:38:28 // 21933
Szosza bazz... :D Pont neked szalad le a gatyád három percenként valamelyik Mercitől (vagy Bimmertől?), hogy (most mellékesen) milyen olcsón, micsoda erőgépeket vehetnél náluk az Alfával szemben. Erre előrántod a fotelautósok utolsó érvét a nagy motorok ellen? :D :D :D
Giuntini2015-10-27 09:30:40 // 21932
Egyetértek! Azt is aláírom, hogy a 156 megjelenésekor előremutatóbb volt, mint a 159. Hiszen a 156 egy új irányvonal volt, a 159 annak továbbfejlesztése, főleg a biztonság, minőség, és megbízhatóság terén. És ezekben lépett előre a 159-el az Alfa. Ha most megnézel egy tízéves 159-et, sokkal jobban egyben van, mint annak idején egy tízéves 156. Ez viszont egy nagyon lényeges pont!

Ha megnézel egy Bangle féle hármas BMW-t, egyértelmű visszalépés volt mindenben mint elődje. Megbízhatóság, minőség, forma, mégis az emberek kajálják. Több ismerősöm van, amelyik a Bangle hármas után kijelentette: soha többé BMW-t. Egy minőségi visszalépés. Ha az Alfa egy minőségi előrelépést tesz a biztonság, futómű, fékek, merevség, megbízhatóság, minőség terén, akkor amiatt nem fogadják el. Nem véletlen ilyen súlyos a 159! Kategóriájának legmerevebb karosszériája, és az első Alfa, amelyik ötcsillagos töréstesztet produkált. A dízel téren semmiféle gond nem volt. Való igaz, a benzinmotoroknak erősebbeknek kellett volna lenni, egy ilyen kasztnihoz. Az én 2.4-es motorom tökéletes menetteljesítményekkel mozgatja az autót. Nem érdekel, hogy többet fogyaszt mint a konkurencia. Van még egy dolog. Az első teszteknél érzésre azt gondolták, hogy kevésbé agilis mint a 156. Pedig a mért adatok pont az ellenkezőjét mutatták. erre is meg lett a magyarázat. Olyan hihetetlenül merev a karosszéria, és annyira csendes a beltér, hogy egyszerűen nem jön át a sebesség. 160-nál hihetetlen csend van, a kanyarban egyszerűen nem érzed, milyen sebességgel mész be, a merev kasztni miatt.

Nagyon sok sokkal jobb autó van, mint a 159. De nekem, ami elvárásom van egy autó felé, azt tökéletesen hozza.
.......................2015-10-27 09:30:04 // 21931
Most az a trend hogy ezeket a kompakt SUV okat nöknek veszik
A komoly férfi verdák coupék vagy a nagy dög limuzinok
És ilyet az egész fiat csoport sem gyárt,a Masert ne számoljuk mert aranyáron van

Sajnos az Alfa egy nőies márka,és itt a gond a nöket nem érdekli a motorerő

Kellene egy igazán maszkulin hatalmas limuzin ,nekem mindegy hogy Fiat vagy Lancia logóval
Shadin1592015-10-27 09:11:54 // 21930
Továbbra sem értem, hogy miért gondolja/mondja mindenki, hogy a 159 súlyosabb egyéniség mint a kategóriatársai. Ez egyszerűen nem igaz. Abban a "korban" a Saab a 3er a satöbbi is ilyen, vagy még nehezebb volt. Nem extrém. A céges Octavia nagyobb és újabb és 3-400 kilóval könnyebb, és egy fos konténerszállító az óceánon. Szal a súly nem minden. 2.2 JTS is jól autózható, 1.9 8V is jó. Szerintem minket is "megszállt" a sajtó visszhang. Imádtam a 156-ot, de a 159 kétségkívül más dimenzió volt utána minden téren.
Szóval Marchionne egy barom és Ő maga qrta el az Alfa renoméját percek alatt, na ehhez is kell tehetség.
BeeGee2015-10-27 09:07:04 // 21929
Sokáig ezt vallottam én is.
Viszont ma már az arányosabb fele (X1, 500X) már bejön és ésszerűbb választásnak tartom, mint egy lépcsőshátút vagy egy kompaktot.
Szóval én bírnék egy Alfa SUVt. Cross Wagon is nagyon bejövős a mai napig.

Korral hüjül az ember.. :)
BeeGee2015-10-27 09:02:36 // 21928
Van 10 év a 156 és a 159 között. Jó hogy felülmúlja a 20 (!) éves autót a 10(!) éves modell.
Ne így értelmezd, hanem az adott korszak konkurenciához képest nézd.
panza2015-10-27 09:00:42 // 21927
Kb: 240.000 db!
BeeGee2015-10-27 08:51:42 // 21926
Amit írsz, az bármelyik Alfára igaz. A 156ossal, a GTvel, de még a 10 éves GTV-vel is ugyanezt éltem át. Nyilván a 159essel is ez lett volna, mindegyiket dicsérik. Ha ehhez hozzá teszed, hogy minden tulajnak a jelenlegi saját autója a best of, ez egy feloldhatatlan kérdés :) Nekem pl a GT a legalfább új Alfa, pláne Q2-vel. Az képviseli a legjobban a kúpés, könnyed, elegáns, kicsit klasszicista dizájnt, mégis sportos és meglepően praktikus.

Ha Harald megcsinálja az Alfával azzt amit a Maseratival, Abarthal, akkor nem érdekel hogy mit mond. Minden esetre eddig neki a legjobb a referenciája az eddigi vezetők közül. Az elődei hibát hibára halmoztak (főleg a marketing és értékesítés területen), kurva sok mindent kell rendbe hoznia.
Jimmi T.2015-10-27 08:51:13 // 21925
az amores adatokat nézegettem. a 147 volt az utolsó,ahol még kiírtátok a gyártott db számot. ez 9 békebeli év alatt volt annyi mint a Giulietta 1.5 év alatt, a válság kellős közepén. a 159 -re nagyon kíváncsi lennék .
a 156 , a 400.000 feletti db-bal szép , de ami utoljára valamire érdemes szám volt
a 33-as a majd egymillióval.
Liquid2015-10-27 08:29:45 // 21924
A 156-ot 8 évesen vettem, akkor volt aki megkérdezte, hogy új? A mai napig ütős forma, csak sajnos nagyon sok belőle a leharcolt példány. A 159 mindig is tetszett, de elriasztott amiket olvastam róla, hogy nehéz, hogy nem olyan vezetni, satöbbi. Aztán mikor a 156 elérte a megfelelő kort nézelődni kezdtem mi legyen helyette. Addigra már láttam közelről 159-et, ütem is benne, már nem voltam annyira ellenséges. Az offokat gyorsan elvetettem, maradt a 159. Egyáltalán nem csalódtam benne. A 156-tal is lehetett komolyból kanyarogni, de a 159 egy kategóriával feljebb van, ha megfelelő erejű motor van benne, akkor egyáltalán nem érezni a súlyt, megy kanyarodik, és megáll. Ez utóbbi pl. gyenge pontja volt a 156-nak. Lehet hogy bizonyos dolgokban nem előrelépés, de összességében semmi szégyellnivalója sincs.
Egyedül a motorok, amit már számtalanszor megénekelt mindenki. A 2.0TS hangját sokáig visszasírtam. Nagyon kíváncsi lennék mit mutatna egy GTA motorral az orrában :)
Giuntini2015-10-27 08:12:20 // 21923
Igen, ez így van, de hány autógyár használ közös padlólemezt. És az Alfa történetében sem az első. Pl a 164 esetében a Croma, Thema, Saab, Alfa közös padlólemezzel rendelkezett. Szerintem ezzel sem volt baj, Csak pont akkor szűnt meg a GM együttműködés, és maradtak GM hozadékok. Ha a Tbi motor ott lett volna a kezdetektől, és lett volna egy erős saját V6....
Zolibácsi2015-10-27 07:58:05 // 21922
Régen is olvastam ezt, hogy a 159 az már egy vész megoldás lett, mert a GM (Saab) közös padlólemezt akartak csinálni, csak a partner a végén kiszállt a fejlesztésekből.
És mivel már volt egy majdnem kész autójuk az Alfáéknak, plusz kellet egy új model = 159.
Nincs ezzel semmi baj, a "hiba volt a 159" kijelentés pedig annak szól, hogy közösködtek más autógyárral, holott ők jobbat csináltak volna (talán). Emlékeim szerint a kocsi súlya volt a fő indok...
Kerestem, de nem találtam ezt a cikket.
Van 156 is a családban azért nem egy kategóriáról beszélünk...
Például 10 évig volt egy Fiat bravank 1,6 szinte hibamentes volt a kocsi. Jól ment fogyasztása olyan amilyen szerettem. Majd vettünk egy 156 1,9 jtd-t. lóerőben ugyan ott volt mint a brava mégis jobb volt a dinamikája, jobb a futóműve, szebb a beltér stb.
majd megvettem a 159-t....azért majdnem több gratulációt kaptam, hogy milyen szép az autóm mint hogy gyerekem született!!!
És azért itt is generáció váltásról beszélünk...természetesen a 159-nek felül kell múlnia a 156-t, mert ha nem így lenne akkor tényleg "hiba volt a 159".
szóval nem kell aggódni, jó ez a 159!
Giuntini2015-10-27 07:00:50 // 21921
Nekem, az a véleményem az egész szituról, hogy óriási baklövést követett el az ipse. Lehet, hogy üzletileg, vagy mint mérnök nagyszerű, hiszen az ő vezetésével, hatalmasat lépett előre a Maserati, de pszichológiailag csapnivaló. Gondoljunk csak bele, ha megismerkedünk egy új nővel, és azzal nyitunk, amikor még azt se tudja ki fiai borjai vagyunk, hogy az exünket kezdjük el pocskondiázni, milyen véleménnyel lesz rólunk? Ha valaki egy Audis, vagy BMW-s ezt hallja, azt mondja, ismét a fogadkozás, és semmi sem lesz belőle, ugyanolyan "szar" marad az Alfa mint volt. Nagyon rosszat tett ezzel a kijelentéssel mindenkinek. Alfás berkekben is, mert vannak köztünk olyanok, akik nem ismerik a 159-et, és hitelt adnak szavainak. Ha valaki veszi a fáradtságot, és például utána néz az autós népítéleteknek, az látja, hogy ezt az autót nagyrészt kimagasló kvalitásúnak tartják, és főleg megbízhatónak. Igaz, itt is nagyrészt a dízelekről beszélnek. Vagy megnézitek bármilyen tesztet az autó megjelenése után, egyértelműen mindenben többre értékelték, mint elődjét, akár magyar, német, olasz tesztekről beszélünk, és nem vették főbenjáró bűnnek a súlyát, vagy bizonyos motorok magasabb fogyasztását. Most már lassan eltelik tíz év a bemutatása óta, és bebizonyította, tartósságát, megbízhatóságát sem érheti kritika. Vajon a tendencia megmarad a Giulia gyártási ciklusa végén, akkor az lesz a balul sikerült kaland? Akkor a Giulia kevésbé karakteres külsejére fognak mindent? A 159-re a mai napig boldogság ránézni, ilyen frontrész, vagy vonalvezetés megismételhetetlen, egyedi, és óriási karaktere van. Kimondottan jól áll neki, a beltér retró hangulata. A 159-es Alfa, formavilágában a legkarakteresebbek közé tartozik a márka történetében, és ebben már most nem képes versenyezni vele a Giulia. Visszaemlékszem, amikor a 159-est bemutatták mindenki felhördült szépsége láttán, a mai napig mindenki utánanéz, mint egy bombázó nő után. A Giulia nagyon szép autó, de már most nem hozza ki az emberekből ezt a katartikus érzést. Én nagyon büszke vagyok, hogy 159-esem van, büszke vagyok, hogy az én autóm 1,7 tonnát nyom, és hogy ilyen nehézbombázót vezetek.
Nivan842015-10-27 06:58:32 // 21920
156bol 159be atulve> Marchisione egy f@sy
Tedi2015-10-26 23:29:31 // 21919
Már csak az NKH-t kell meggyőzni arról, hogy ez így legális. (nem fog menni) :)
.......................2015-10-26 23:13:27 // 21918
Ugyanaz a M32 van a TBi n ,mint az 1,6jtdm en
A TBi és jtdm blokk meg egy gyártósoron készül,így az sem olyan nagy gond
.......................2015-10-26 22:47:08 // 21917
A mito ba simán bemegy egy TBi ,még a váltó is ugyanaz
gpek2015-10-26 22:18:54 // 21916
Ja én ezt tudtam. Akkor is nagy marketingesnek tartottam őket, van érzékük hozzá.
Kazes☻2015-10-26 22:10:02 // 21915
a 159-essel "frissen" Alfássá avanzsált tulajoknak... Marchionne: hiba volt a 159-es ... meg aki még nem olvasta volna 2010-ben
Tedi2015-10-26 22:04:37 // 21914
Nemtom...belefér az a motor? Nem túl kicsi a motortér?
megszégyenítenéd a MiTót egy OPC motorral? :) Te galád! :)
.......................2015-10-26 21:59:48 // 21913
Tedi ,
Ez simán megvalósítható,
Ha lenne egy mühelyem már simán építettem volna egy Brerát OPC motorral
gpek2015-10-26 21:55:59 // 21912
Én szerintem beismerni a hibákat be lehet, de elég a részvényeseknek. egy jelenleg is elég erősen kedvelt még le nem váltott kocsiról ezt publikálni, hogy hiba volt a hiba.
Ez mellett teljesen mindegy, hogy milyen a 159, jó, rossz vagy épp neked tetszik-e.
Giuntini2015-10-26 21:49:02 // 21911
Nekem nem volt sohasem 156-osom, de bármelyik 159-es car-társat megkérdezed akinek volt 156-osa, meg fogják neked adni, az egyértelmű választ. A 159 majdnem mindenben felülmúlja elődjét. Legalábbis futómű, összeszerelés minősége, megbízhatóság. Abban igazat kell neked adnom, hogy sajnos benzinmotorok tekintetében a 156 jobb volt. A GM motorok nem igazán mentek, a V6-os Holden motornak gyönyörű hangja volt, de bekapta automata váltóval a városban a 18 litert is. Az 1750 Tbi későn érkezett. A 159 dízel motorokban volt erős, csak a részecskeszűrő miatt problémák is akadtak vele. De meg lehet kérdezni, hogy a hármas BMW-nél, mennyi DPF probléma van! A 159 egy hihetetlenül halk, rendkívül biztos futóművű, prémium menetkultúrájú autó. Egy valódi tank, amiben abszolút nem lehet érezni a sebességet. Ha így nézzük a 156 valóban könnyedebb volt.
Tedi2015-10-26 21:39:39 // 21910
Én sem szeretem a(z) SUV-okat, de ha erre van igény...:) Én ziher, hogy nem fogok venni :) Nekem egy MiTo kellene az 1750-es turbómocival.
.......................2015-10-26 21:39:14 // 21909
Európa útjai tömve vannak már most traffipaxal,
Hiába alulmotorizált a Brera ,agy akár a Mito is,
Ennek a motorteljesítménynek kb. 30%át tudom kihasználni
Tudom vannak utak mindenhol ahol soha nem mérnek,de ez nem kelet európa

Például egy hegyeshalom Nyiregyháza távot simán büntetés nélkül 155kmh tempomattal végignyomtam 2007 ben,
Ma ezt nem úszod meg 30ezres csekk nélkül
Giuntini2015-10-26 21:33:28 // 21908
Ebben egyetértek, az eladhatóság nagy úr! A MiTo egy Mini alternatíva lehetett volna, csak valahogy az Alfának ilyen kis autó nem a saját vadászterülete. Az Alfának mindig a középkategória, és a sportkocsik voltak az igazi terepe. Már megbocsáss de hányok az X5-X6, Cayenne, és egyéb túlhizlalt semmire nem jó bumfordi autóktól. Egy ilyen autóról nem egy tökéletes arányokkal rendelkező Alfa Romeo jut eszünkbe.
.......................2015-10-26 21:28:55 // 21907
Ez is csak egyzleti húzás,
Mivel majd aki Alfás és elvakultan megrendeli az új Guliát ,az be akarja majd számíttatni a 159 es ét is.
Namost minnél olcsóbb áron történik ez annál több kézpénzt hagy a vevő az olaszoknál.
vm2015-10-26 21:25:52 // 21906
MINDENFÉLE fikázástól mentesen...
1. Mit értesz az alatt, hogy megverte a BMW-t?
2. A 156 és a 166 futóműve VALÓBAN etalon és csúcstechnika, nem a minősége miatt sarkalatos pont, hanem a túlkoros autók kontra szar magyar utak szerencsétlen párosa miatt. Sokan hajlamosak megfeledkezni arról, hogy a fenti két modell többsége már rég a tervezett futásteljesítmény felett jár, a 159-nek ehhez még van pár éve.
3. Szemrebbenés nélkül lehet(ne) mondani több neuralgikus pontot a 159-en is, amit most a felesleges fight miatt nem erőltetnék ;-)
A finom anyagok, meg az összeszerelés eddig sem volt vita tárgya, de bármeddig is reszeled a dolgot, műszakilag a 159 nem éri utol a kinézetét.
Tedi2015-10-26 21:15:43 // 21905
1) Ezzel totálisan nem értek egyet. Azt az idő bebizonyította, hogy csak a rajongóiból nem tud megélni az Alfa. Nézd meg az eladásokat. Soha egy fillért nem kerestek egyik modelljükön sem a 156 óta. Oké, ebben az ő kezük is benne volt, de ettől még a rajongókból nem fognak megélni. Azok az idők lejártak. Szerintem igaza van a tagnak: olyan autót kell csinálni, amire igény van. Abban van a lóvé.
2) A formatervével senkinek semmi baja nem volt :)
Giuntini2015-10-26 20:59:44 // 21904
Most olvastam végig a hozzászólásokat, és még jobban megorroltam erre a német muksóra.
1. Az Alfa Romeónak meg kell tartani a saját célközönségét, és nem SUV-ban kell gondolkodni. Inkább kéne egy valódi 166 utód, és olyan lélegzetállító coupe, mint a Brera.
2. A 159 formaterve a legszebb Alfa hagyományokat idézi, és én örülök, hogy egy ilyen tankom van, és nem egy pehelysúlyú műanyag doboz. Liquid-el teljes mértékben egyetértek, hogy a szépsége miatt, a mai napig utána fordulnak. Szerintem a formája sokkal időtállóbb, mint a most bemutatott Giuliáé, amelyik szép, de korántsem akkora egyéniség, mint a 159.
3. Lehet, hogy ezzel baromi sokat ártott a 159 használt eladhatóságának, és eddig ez a típus az Alfa korábbi modelljeihez képest jobban tartotta az árát. Ugyanis nagyrészt tudták, hogy a 156 megbizhatóságához viszonyítva hatalmas az előrelépés. Lehet, hogy bújtatott VW kém, és még a németek a mai napig nem mondtak le az Alfa felvásárlásáról?
Giuntini2015-10-26 20:39:14 // 21903
Van igazság abban, amit mond a góré, de ezt miért most kell kimondani. Amikor a 159 megjelent, szépségéről nem lehetett vitatkozni. Akkor még az első kerekes trend volt, és futóműben ennél a modellnél senki sem tudott jobbat csinálni. A hátsókerekeseket is megverte, köztük az etalonnak tartott BMW-t. Emellett Alfa, még sohasem volt ilyen jól összerakva, és kimondottan finom anyagokat használtak hozzá. Megbízhatóságban is túlszárnyalta bármelyik elődjét. Vegyül pl. a felső lengőkarokat, amelyek köztudottan a 156 egyik sarkalatos pontja volt, viszont a 159-nél problémamentes. Nem most kellene fikázni a 159-et, hanem akkor valódi Alfa benzinmotorokat kellett volna belerakni, és egy valódi GTA-t kellett volna kihozni. Ez is csak marketing, ami nem az igazi Alfások felé szól, hanem más márkáktól akarnak vevőket elhozni. Tulajdonképpen csak ismétli Marchionét.
Kazes☻2015-10-26 20:33:51 // 21902
Elqrtuk, nem kicsit, nagyon... vagy fordítva?! ;)
vm2015-10-26 19:52:48 // 21901
Nem. Ez sajnos a műszaki tartalom hiányának a hibája. Mint PILLANATNYI zászlóshajó, méltatlan módon volt alulmotorizálva.Ez még úgy is nagyon gáz, ha lenyeljük, hogy más egyéb aspektusban sem egy technikai csimborazzó...
Tedi2015-10-26 19:35:19 // 21900
Ja, még egy gondolatot engedjetek meg.
Ugye it most főleg azon kapták fel sokan a vizet, hogy Wester szerinte baromság volt a 159-es. Ha túllépünk azon, hogy egyeseknek a lelkébe gázolt ezzel, azért van egy üdvözítő jelenség is a háttérben: végre nem a bullshit generátoros baromságot tolják az arcomba, hogy így jó, úgy jó. Lóf@szt. Igenis ki kell mondani, ha valamit elcsesztek. Nekem az nagyon szimpatikus, hogy beismerik, hogy hol hibáztak. Már az is valami, hogy tudják, hogy hol és mit vétettek el. Remélem tanulnak is belőle.
GTPeti2015-10-26 19:01:17 // 21899
Látod, ebben igazad van. :)
Tedi2015-10-26 18:42:53 // 21898
Hát a "szart" elég nehéz eladni. Főleg azzal a kereskedői hálózattal, ami akkor volt. Ez nem csak a marketing hibája.
.......................2015-10-26 18:26:27 // 21897
Ez nem az autó hibája,hanem a marketingé
Tedi2015-10-26 18:26:16 // 21896
Ja, a 159-et kihagytam :D Valszeg azért, mert arról pontos infóm nincs, hogy mekkora perec volt. De nyilván hasonló mértékű, mint a MiTo.
Tedi2015-10-26 18:21:20 // 21895
Bukási ok= egy fillért nem kerestek velük soha, sőt, buktak velük. A MiTo soha, a Giulietta az első másfél évben tudta csak az elvárt darabszámot hozni.
GTPeti2015-10-26 18:15:37 // 21894
Sem a 159-et, sem a MiTo-t nem értem, mint bukási okot. Előbbi egy remek autó, csak 1-2 motor hiányzott a palettáról (ráadásul a nagydízelt az utolsó pillanatban fújták le).
Tedi2015-10-26 17:40:07 // 21893
Wester 2010-óta vezérigazgató az Alfánál. Csinált egy Giuliettát, ami mondjuk már rég elő volt készítve. Szóval csinált egy 4C-t, meg egy Giuliát. Úgy, hogy lovetta nincs. Nem akarok a fogadatlan prókátora lenni, de a körülményekhez képest azért egész jól lavíroz. És ő a felelős a Maseratiért és az Abarthért is. A Maserral meg elég nagyot dobtak a Ghiblivel, meg az új QP-vel.
Az is sokat elmond, hogy öt éve ott ül a helyén. Korábban 1-3 évente cseréltek embereket. Karl-Heinz Kalbfell a 159-be, Sergio Cravero a MiTóba bukott bele.
Asszem ez ennyi,
.......................2015-10-26 17:30:02 // 21892
Lehet a Wester a VW titkos kémje,és beépült ,hogy jól alátegyen az olasz autógyártásnak?
Mit is csinált ő 2004 óta?
Sok sikeres modellje azóta az egész FCA nak nem volt,a 500 ason kívül
Tedi2015-10-26 17:21:56 // 21891
Az teljesen mindegy, hogy a dizájnerek hol vannak. Az a lényeg, hogy mennyire kapnak szabad kezet. Állítom neked, hogy da Silva is százszor szebbet tudna rajzolni a VW-csoportnál, ha hagynák.
Arról el lehet vitatkozni, hogy milyen szegmensbe érdemes autót csinálni, de nyilván a Fiat sem hülye, egy olyan márkával, mint az Alfa, könnyebben tud a prémium szegmensben alkotni, ahogy sokkal nagyobb a haszonkulcs. Ez csak szimplán matek. De az tény, hogy a dojcsokat nem holnap fogják lekörözni. Nem is beszélnek erről. Arról beszélnek, hogy mennyi autót akarnak eladni. Pont.
Competizione2015-10-26 15:44:28 // 21890
Bocsásson már meg kedves Wester úr de a 159-es nagyon is Alfa, és még 10 évvel a megjelenése után is kitűnik a konkurencia közül.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak