WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:49:02 // 21965
És a Mito-t is fészliftelik mégis?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:41:28 // 21964
Valamit a Giulietta-val is elkezdtek mókolni.
Giuntini2015-10-27 21:13:55 // 21963
Tedi2015-10-27 20:54:06 // 21962
Hát, a derriverá utalhat bizonytalanságra is, használják rá a jövőidejű alakot. De ettől még az SW-zés kamu így is, úgy is :)
Giuntini2015-10-27 20:12:28 // 21961
A cikkben ez szerepelt, hogy "Dalla nuova berlina di segmento D deriverá anche un SUV, arrivo giá nel 2016, e la Giulia SW". Annyit tesz, hogy a D szegmensből készítenek egy SUV-ot 2016-os érkezéssel, és a Giulia SW. Mondjuk ezt lehet úgy is értelmezni, hogy az SW nem biztos, hogy abban az évben megérkezik. Továbbiakban beszélt a Giorgio platform meghosszabbított változatáról, ami az E szegmenst jelenti, tehát egy felső kategóriás limuzinról, ami gyanítom hasonlítani fog a Ghiblire.
Tedi2015-10-27 19:47:49 // 21960
LOL, ez azért vicces, mert a Club Alfa is ugyanabból az interjúból dolgozott, amiből én, de abban egy szó nem volt SW-ről, azt ők költhették hozzá. Kétféle Giuliártól beszél, a normálról, meg egy SUV-ról. " two Giulia models off the new platform (the new four-door saloon and probably an SUV-cum-crossover)"
Giuntini2015-10-27 19:35:52 // 21959
Most olvastam el az olasz Alfa Club cikkét Wester interjújából, amiben kijelentette, hogy 2016-ban érkezik a Giulia SW. Tehát azt a bakit nem követik el, hogy nem lesz Sportwagon.
Tedi2015-10-27 18:32:35 // 21958
Szerintem még ők maguk sem biztosak abban, hogy akarnak-e SW-t a Giuliából. Alapvetően nem akartak, mert hogy csak Európában veszik, az USA-ban, meg Kínában (mindegyik nagyobb piac) abszolút nem. De olyasmit is hallottam Torinóból, hogy azért ez még nem eldöntött dolog. Meglátjuk.
Giuntini2015-10-27 17:57:18 // 21957
Most már kicsit belenyugodtam a suv-ba látván formatervét. Viszont nagy hibát követnek el, ha nem csinàlnak sw-t a Giuliàból. Aki ilyet akar kenytelen lesz a német prémium márkák felé fordulni. Amerikàban valóban csak minőségi prémium európait lehet eladni, amelyik teljesiti az ottani elvarasokat. Nagy belső tér, sok pohàrtartó és egyebek. Alfàt csak sznoboknak lehet ott eladni, mert egyszerűen ezek az autók nem oda valók. Egy amerikai nem lenne képes értékelni az Alfa értékeit, mert amit egy Giulia tud, az ott nem szempont. Nem lényeges a menetstabilitas vagy az élvezet, mert ott ahol nincsenek kanyarok, ill. nem lehet gyorsan menni, egy Alfa csak olyan lehet mint egy Versace öltöny.
Tedi2015-10-27 17:14:58 // 21956
Ebben a sorrendben: idén év végén (elvileg) jön a Maserati Levante, és Genfben, vagy Párizsban (inkább utóbbi) mutatják be az Alfa SUV-t. Ami lesz vagy év vége, mire elég a szalonokba, és pár hónappal később amcsiba. Hát kíváncsi leszek. A terv szerintem tökéletes :)
BeeGee2015-10-27 16:42:01 // 21955
Ez az a kategória ami pont nem megy mostanában.
Például: http://www.autoalliance.org/auto-marketplace/popular-vehicles
Amerikában még nagyobb a beszakadás, ~50%al esett vissza a kereslet a nagy autók iránt.
Azzal egyet értek, hogy nem feltétlen jó ugyanaz a modellválaszték a két kontinensre, de ha valamit esznek az USÁban az az európai prémium. Európában viszont nem eszik az amcsi igénytelenséget, tehát marad az előbbi variáció :) Szóval a prémiumság valszeg marad minden kategóriában.
Viszont a Giulia után egy SUVval kell kijönnie a konszernnek, legyen az Maserati és/vagy Alfa. Sajnos ez megy most..
Például: http://www.autoalliance.org/auto-marketplace/popular-vehicles
Amerikában még nagyobb a beszakadás, ~50%al esett vissza a kereslet a nagy autók iránt.
Azzal egyet értek, hogy nem feltétlen jó ugyanaz a modellválaszték a két kontinensre, de ha valamit esznek az USÁban az az európai prémium. Európában viszont nem eszik az amcsi igénytelenséget, tehát marad az előbbi variáció :) Szóval a prémiumság valszeg marad minden kategóriában.
Viszont a Giulia után egy SUVval kell kijönnie a konszernnek, legyen az Maserati és/vagy Alfa. Sajnos ez megy most..
gpek2015-10-27 15:36:14 // 21954
Persze nem lehet kihagyni, de nem azzal kellene talán kezdeni :)
Nagyjából az Amcsi és EU piaccal amit írtál egyet is értek.
De kellene még egy legalább E merci méret kb. 6-os audi, 80 volvo.
Nagyjából az Amcsi és EU piaccal amit írtál egyet is értek.
De kellene még egy legalább E merci méret kb. 6-os audi, 80 volvo.
Béci Ɨ|ѯ2015-10-27 15:26:25 // 21953
Persze, hogy nem. :) De szerintem nem ördögtől való egy SUV. Magamnak nem vennék, de a mai palettából kár lenne kihagyni, főleg, hogy most már a JEEP testvérmárka. Az amcsi piacon még venni is fogják az Alfa SUV-ot. Viszont van sajnos egy olyan érzésem, hogy Európában bukta és ráfizetés lesz.
Amit meg a Wester mondott, hogy nem kell a MiTo-nak utód, mert nem divat a kicsi prémium autó, szerintem nettó hülyeség. A MiTo azért nem fogyott mert nem volt elég agresszív a formaterve, nem a műszaki tartalmával volt baj. A Mini is jól megy, az Audi A1-et is veszik, stb, stb. Lenne rá igény Európában.
Lehet, hogy nincs igazam, de mind az amerikai és mind az európai piacot egyszerre nem lehet egy ilyen modellpalettával kielégíteni. Az amcsi piacra kell a SUV, a 4c, majd esetleg a 6c és egy a Giulia-nál nagyobb modell. Európának viszont kell a Giulietta (5 és 3 ajtós) és a MiTo méretű modell is. És a Giulia SW-ről nem is beszélve. Így lehetne boldoggá tenni az alfásokat. Ha lenne választék.
Ja meg el kéne felejteni ezt a BMW meg Mercedes konkurenciát. Az Alfa mindig is más volt mint ezek, azért vették az emberek. Aki ma BMW-t vesz, vagy Mercit, az nem fog holnap Alfát venni. Tökre más karakterek. Az Alfa az legyen Alfa Romeo. Nem olasz BMW.
Amit meg a Wester mondott, hogy nem kell a MiTo-nak utód, mert nem divat a kicsi prémium autó, szerintem nettó hülyeség. A MiTo azért nem fogyott mert nem volt elég agresszív a formaterve, nem a műszaki tartalmával volt baj. A Mini is jól megy, az Audi A1-et is veszik, stb, stb. Lenne rá igény Európában.
Lehet, hogy nincs igazam, de mind az amerikai és mind az európai piacot egyszerre nem lehet egy ilyen modellpalettával kielégíteni. Az amcsi piacra kell a SUV, a 4c, majd esetleg a 6c és egy a Giulia-nál nagyobb modell. Európának viszont kell a Giulietta (5 és 3 ajtós) és a MiTo méretű modell is. És a Giulia SW-ről nem is beszélve. Így lehetne boldoggá tenni az alfásokat. Ha lenne választék.
Ja meg el kéne felejteni ezt a BMW meg Mercedes konkurenciát. Az Alfa mindig is más volt mint ezek, azért vették az emberek. Aki ma BMW-t vesz, vagy Mercit, az nem fog holnap Alfát venni. Tökre más karakterek. Az Alfa az legyen Alfa Romeo. Nem olasz BMW.
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 15:21:45 // 21952
Nem a f..t. Láttam is ilyen esetet, a köcsögje a járdán(!) kerülte ki a kocsisort, hogy kis ívben jobbra leforduljon. Ha nem látom, nem hiszem el, hogy ilyen tapír van. Rosszkor csinálta, mert épp arra jártak a rődnerék, villant a fényhíd, megálltak elé keresztben és már szállították is ki.
Vasárnap meg lakott településen majomkodott velem egy 3-mas bimmeres paraszt. Kamiont előztem objektív határon belül (tehát nem 50-nel, de nem sokal többel.) Minimum 100-al esett rám és dudált, rángatta össze vissza a szarját. Behúzódtam, dudáltam neki egy faszkalapot, erre elkezdett ott fékezgetni, kacsázni, nem tudom mit akart, elég bénán adta elő. Ha nincs ott a családom, akkor hirtelen kerültem olyan lelkiállapotba, hogy oszlopra raktam volna a hülyéjét. Mondtam már hogy utálom a béjemvéseket?
Vasárnap meg lakott településen majomkodott velem egy 3-mas bimmeres paraszt. Kamiont előztem objektív határon belül (tehát nem 50-nel, de nem sokal többel.) Minimum 100-al esett rám és dudált, rángatta össze vissza a szarját. Behúzódtam, dudáltam neki egy faszkalapot, erre elkezdett ott fékezgetni, kacsázni, nem tudom mit akart, elég bénán adta elő. Ha nincs ott a családom, akkor hirtelen kerültem olyan lelkiállapotba, hogy oszlopra raktam volna a hülyéjét. Mondtam már hogy utálom a béjemvéseket?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 15:13:53 // 21951
Istenem...ez ám érv. Csak vagy 15 év telt el, nem több. Egyébként meg nekem olyan mindegy miben ülsz :-) Csak azt nem értem, hogy Alfában minek.
gpek2015-10-27 15:13:36 // 21950
Na ja, bár az szerintem nem az a piac ahová az Alfa be szeretne törni. neki is van egy Discovery-je.
Béci Ɨ|ѯ2015-10-27 15:09:13 // 21949
Range Rover. Ha csak márkát nézünk és nem ami mögötte van. :)
.......................2015-10-27 15:09:07 // 21948
Pont ez a jó a nagy dög BMW ben,
Hogy sosem tudják milyen gengszter ül benne,
Így még a rendőr sem mer megállítani
Hogy sosem tudják milyen gengszter ül benne,
Így még a rendőr sem mer megállítani
.......................2015-10-27 15:07:43 // 21947
Soha többet Nem ülök japán lomokba amióta egy mazda 626om volt
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 14:57:43 // 21946
Egy Infiniti FX lényegesen stílusosabb, és mentes a tahó BMW sofőröktől előítéletektől.
gpek2015-10-27 14:55:27 // 21945
Kérnék egy olyan márkát, ami premium kategóriás, nincs flagshipje csak SUVja.
.......................2015-10-27 11:56:32 // 21944
Pedig zseniális az X6 ,Bangle egy géniusz
Jó lenne a seggem benne rázatni
Jó lenne a seggem benne rázatni
BeeGee2015-10-27 11:05:48 // 21943
Igen :) Nagyon szeretem, csak autópályázni ne kelljen vele :)
Giuntini2015-10-27 11:04:07 // 21942
Ha ez létrejönne, akkor én is azt mondom: igen! Nem vennék, de valóban más lenne mint a konkurenciáé. Ha meghallom, hogy SUV egyből az X6 jut eszembe, ormótlanságával, és gazdájának kivagyiságával. Erre viszont jó ránézni!
BeeGee2015-10-27 10:58:20 // 21941
Nekem ez a látvány teljesen rendben van:
De ízlések és pofonok, 10 évvel ezelőtt én is elutasítottam volna.
A fő érvem még mindig az ezek mellett, hogy vezetési élményt nem találsz már a mai autókban olyat, mint a 159esben vagy korábbi modellekben. És ha ez nincs akkor már legyen praktikusabb egy fokkal.
Pár ilyen váltáson már túl van az Alfa, mindig megbarátkoztunk vele. Ahogy öregapáink is, akik végignézték hogy egy 8C 2900 Touring után jött a sorozat gyártott 1900 :)
De ízlések és pofonok, 10 évvel ezelőtt én is elutasítottam volna.
A fő érvem még mindig az ezek mellett, hogy vezetési élményt nem találsz már a mai autókban olyat, mint a 159esben vagy korábbi modellekben. És ha ez nincs akkor már legyen praktikusabb egy fokkal.
Pár ilyen váltáson már túl van az Alfa, mindig megbarátkoztunk vele. Ahogy öregapáink is, akik végignézték hogy egy 8C 2900 Touring után jött a sorozat gyártott 1900 :)
Liquid2015-10-27 10:51:12 // 21940
aha, ezek szerint a tiéd volt a piros 100HP KUL-on :) Irigyellek érte :)
Kócosw2015-10-27 10:50:39 // 21939
Kövezzetek meg de en igy vagyok ha meglatok egy Mitot vagy Guliettat hogy hat ez nem nekem valo auto (parom mar többször is jelezte egyebken mar hogy neki tetszik es kene egy Gulietta).
Viszont egyetertek veled hogy a nagy balna sem mindig jo.Mindennapos eset hogy a thesissel egyhanguan gurulok el a parkolohelyek mellett hogy ide se fer be oda se fer be, itt csak Y ban tudok megfordulni, etc. etc.
De.Amire en hasznalom szaz kilometereket autopalyan leguritani, keresve sem talalhatnank jobbat.Egyetlen hatranya ami miatt cseres lesz hamaroan a vicces csomagtartomeret.Rosszul pakolhato nem varialhato alacsony kicsi csomagtarto.
Emiatt lesz cseres hamarosan.
Az utod nagy valoszinüseggel egy 159 SW lesz.Aztan meglatjuk mi lesz Juliska ügyben par ev mulva...
A 156 meg marad mint "igazi Alfa" ;) Egy ABS el a fedelzeten mindenfele egyeb elektromos jatek es snikk snakk nelkül.
Viszont egyetertek veled hogy a nagy balna sem mindig jo.Mindennapos eset hogy a thesissel egyhanguan gurulok el a parkolohelyek mellett hogy ide se fer be oda se fer be, itt csak Y ban tudok megfordulni, etc. etc.
De.Amire en hasznalom szaz kilometereket autopalyan leguritani, keresve sem talalhatnank jobbat.Egyetlen hatranya ami miatt cseres lesz hamaroan a vicces csomagtartomeret.Rosszul pakolhato nem varialhato alacsony kicsi csomagtarto.
Emiatt lesz cseres hamarosan.
Az utod nagy valoszinüseggel egy 159 SW lesz.Aztan meglatjuk mi lesz Juliska ügyben par ev mulva...
A 156 meg marad mint "igazi Alfa" ;) Egy ABS el a fedelzeten mindenfele egyeb elektromos jatek es snikk snakk nelkül.
.......................2015-10-27 10:48:34 // 21938
Az a baj hogy gyakorlatilag mindenki levillog ,még a passat tdi is ,ha meglátja a Mito seggét,és addig nem nyugszik amíg elém nem kerül
Aztán meg megelőz és előttem megy 50km ert
Nos ebből kicsit elegem van,
Tudom ,A közlekedési kultura Egy nagy kalap szamóca
de akkor is a kis Alfát basztatják
Mert senki nem tudja hogy az Alfa az megy ám!
Szóval már nem vágyom sem vezetési élményre sem cuore sportivo ra
Egy Tankot akarok
Ilyen lett a világ
És ezt a SUV vonal nagyon jól példázza
Aztán meg megelőz és előttem megy 50km ert
Nos ebből kicsit elegem van,
Tudom ,A közlekedési kultura Egy nagy kalap szamóca
de akkor is a kis Alfát basztatják
Mert senki nem tudja hogy az Alfa az megy ám!
Szóval már nem vágyom sem vezetési élményre sem cuore sportivo ra
Egy Tankot akarok
Ilyen lett a világ
És ezt a SUV vonal nagyon jól példázza
Giuntini2015-10-27 10:46:52 // 21937
Marketing szempontból el tudom fogadni a SUV gondolatát az Alfánál, hiszen ez egy trend. Divatot csináltak belőle. Személy szerint, én utálok magasan ülni, hiába jönnek a forgalom jobb átláthatóságával. Ha jól sejtem az Alfa a Q5, X3 vonulatba akar beszállni. Alfás szívvel gondolkozva viszont elszomorítana egy ilyen látvány.
.......................2015-10-27 10:34:30 // 21936
Itt a piaci szegmens ,kell egy masculin SUV Alfa logóval
Elismerem egy nagy limuzin Budapesten,és nagyvárosokban csak hátrány mint előny
Nincs akkora parkoló sehol hogy beférjen a 5méter hosszú verda
Elismerem egy nagy limuzin Budapesten,és nagyvárosokban csak hátrány mint előny
Nincs akkora parkoló sehol hogy beférjen a 5méter hosszú verda
BeeGee2015-10-27 10:21:18 // 21935
Nyilván benne van az agymosós marketing és abban is biztos vagyok, hogy lesznek olyan csúnya autók ami mellett még egy X6 os is szép lesz :D Várhatóan japánból..
Ez a "férfi járjon nagy dög limuzinnal" vonal nem jön át. Sosem értettem, miért jó, ha jógázni tudok az autóban és nem érem el a hátsó ülést. Mellette dög nehéz a kasztni, fos parkolni, centizni a belvárosban. Tiszteletet parancsol? Ezzel a 100HPban sincs gondom, pedig nincs sok kisebb autó az utakon :D A vezetési élmény meg mindegyikben egyre rosszabb. akkor minek kínlódjak ezekkel?
90%ban városban használom, rövid utakra, havi egyszer nagyobb távolságra. Tehát nekem egy kis benzinmotor, turbóval, esetleg a 9 gangos automatával, egy kis testű arányos SUVban ami normálisan kommunikál a kütyükkel, de nincs tele minden idegesítő vezetéssegítő rendszerrel, tökéletes lenne. Mellette örömmel tartanék egy kis OT Spidert vagy GT-t. Egy nagy limuzinra marhára nem gerjednék, attól független h tetszik a Gui és drukkolok neki.
Ez a "férfi járjon nagy dög limuzinnal" vonal nem jön át. Sosem értettem, miért jó, ha jógázni tudok az autóban és nem érem el a hátsó ülést. Mellette dög nehéz a kasztni, fos parkolni, centizni a belvárosban. Tiszteletet parancsol? Ezzel a 100HPban sincs gondom, pedig nincs sok kisebb autó az utakon :D A vezetési élmény meg mindegyikben egyre rosszabb. akkor minek kínlódjak ezekkel?
90%ban városban használom, rövid utakra, havi egyszer nagyobb távolságra. Tehát nekem egy kis benzinmotor, turbóval, esetleg a 9 gangos automatával, egy kis testű arányos SUVban ami normálisan kommunikál a kütyükkel, de nincs tele minden idegesítő vezetéssegítő rendszerrel, tökéletes lenne. Mellette örömmel tartanék egy kis OT Spidert vagy GT-t. Egy nagy limuzinra marhára nem gerjednék, attól független h tetszik a Gui és drukkolok neki.
Giuntini2015-10-27 09:41:06 // 21934
Ezt én is adom. Az utolsó férfias vonal, a 159/Brera/Spider vonal volt. A Giulietta nagyon nőiesre sikerült. Nem a SUV-ot kéne favorizálni, hanem a Giulia SW-t, ami nem lesz a SUV miatt, és egy igazi felső közepet, ami méltó utóda lenne a 164/166-nak.
vm2015-10-27 09:38:28 // 21933
Szosza bazz... :D Pont neked szalad le a gatyád három percenként valamelyik Mercitől (vagy Bimmertől?), hogy (most mellékesen) milyen olcsón, micsoda erőgépeket vehetnél náluk az Alfával szemben. Erre előrántod a fotelautósok utolsó érvét a nagy motorok ellen? :D :D :D
Giuntini2015-10-27 09:30:40 // 21932
Egyetértek! Azt is aláírom, hogy a 156 megjelenésekor előremutatóbb volt, mint a 159. Hiszen a 156 egy új irányvonal volt, a 159 annak továbbfejlesztése, főleg a biztonság, minőség, és megbízhatóság terén. És ezekben lépett előre a 159-el az Alfa. Ha most megnézel egy tízéves 159-et, sokkal jobban egyben van, mint annak idején egy tízéves 156. Ez viszont egy nagyon lényeges pont!
Ha megnézel egy Bangle féle hármas BMW-t, egyértelmű visszalépés volt mindenben mint elődje. Megbízhatóság, minőség, forma, mégis az emberek kajálják. Több ismerősöm van, amelyik a Bangle hármas után kijelentette: soha többé BMW-t. Egy minőségi visszalépés. Ha az Alfa egy minőségi előrelépést tesz a biztonság, futómű, fékek, merevség, megbízhatóság, minőség terén, akkor amiatt nem fogadják el. Nem véletlen ilyen súlyos a 159! Kategóriájának legmerevebb karosszériája, és az első Alfa, amelyik ötcsillagos töréstesztet produkált. A dízel téren semmiféle gond nem volt. Való igaz, a benzinmotoroknak erősebbeknek kellett volna lenni, egy ilyen kasztnihoz. Az én 2.4-es motorom tökéletes menetteljesítményekkel mozgatja az autót. Nem érdekel, hogy többet fogyaszt mint a konkurencia. Van még egy dolog. Az első teszteknél érzésre azt gondolták, hogy kevésbé agilis mint a 156. Pedig a mért adatok pont az ellenkezőjét mutatták. erre is meg lett a magyarázat. Olyan hihetetlenül merev a karosszéria, és annyira csendes a beltér, hogy egyszerűen nem jön át a sebesség. 160-nál hihetetlen csend van, a kanyarban egyszerűen nem érzed, milyen sebességgel mész be, a merev kasztni miatt.
Nagyon sok sokkal jobb autó van, mint a 159. De nekem, ami elvárásom van egy autó felé, azt tökéletesen hozza.
Ha megnézel egy Bangle féle hármas BMW-t, egyértelmű visszalépés volt mindenben mint elődje. Megbízhatóság, minőség, forma, mégis az emberek kajálják. Több ismerősöm van, amelyik a Bangle hármas után kijelentette: soha többé BMW-t. Egy minőségi visszalépés. Ha az Alfa egy minőségi előrelépést tesz a biztonság, futómű, fékek, merevség, megbízhatóság, minőség terén, akkor amiatt nem fogadják el. Nem véletlen ilyen súlyos a 159! Kategóriájának legmerevebb karosszériája, és az első Alfa, amelyik ötcsillagos töréstesztet produkált. A dízel téren semmiféle gond nem volt. Való igaz, a benzinmotoroknak erősebbeknek kellett volna lenni, egy ilyen kasztnihoz. Az én 2.4-es motorom tökéletes menetteljesítményekkel mozgatja az autót. Nem érdekel, hogy többet fogyaszt mint a konkurencia. Van még egy dolog. Az első teszteknél érzésre azt gondolták, hogy kevésbé agilis mint a 156. Pedig a mért adatok pont az ellenkezőjét mutatták. erre is meg lett a magyarázat. Olyan hihetetlenül merev a karosszéria, és annyira csendes a beltér, hogy egyszerűen nem jön át a sebesség. 160-nál hihetetlen csend van, a kanyarban egyszerűen nem érzed, milyen sebességgel mész be, a merev kasztni miatt.
Nagyon sok sokkal jobb autó van, mint a 159. De nekem, ami elvárásom van egy autó felé, azt tökéletesen hozza.
.......................2015-10-27 09:30:04 // 21931
Most az a trend hogy ezeket a kompakt SUV okat nöknek veszik
A komoly férfi verdák coupék vagy a nagy dög limuzinok
És ilyet az egész fiat csoport sem gyárt,a Masert ne számoljuk mert aranyáron van
Sajnos az Alfa egy nőies márka,és itt a gond a nöket nem érdekli a motorerő
Kellene egy igazán maszkulin hatalmas limuzin ,nekem mindegy hogy Fiat vagy Lancia logóval
A komoly férfi verdák coupék vagy a nagy dög limuzinok
És ilyet az egész fiat csoport sem gyárt,a Masert ne számoljuk mert aranyáron van
Sajnos az Alfa egy nőies márka,és itt a gond a nöket nem érdekli a motorerő
Kellene egy igazán maszkulin hatalmas limuzin ,nekem mindegy hogy Fiat vagy Lancia logóval
Shadin2015-10-27 09:11:54 // 21930
Továbbra sem értem, hogy miért gondolja/mondja mindenki, hogy a 159 súlyosabb egyéniség mint a kategóriatársai. Ez egyszerűen nem igaz. Abban a "korban" a Saab a 3er a satöbbi is ilyen, vagy még nehezebb volt. Nem extrém. A céges Octavia nagyobb és újabb és 3-400 kilóval könnyebb, és egy fos konténerszállító az óceánon. Szal a súly nem minden. 2.2 JTS is jól autózható, 1.9 8V is jó. Szerintem minket is "megszállt" a sajtó visszhang. Imádtam a 156-ot, de a 159 kétségkívül más dimenzió volt utána minden téren.
Szóval Marchionne egy barom és Ő maga qrta el az Alfa renoméját percek alatt, na ehhez is kell tehetség.
Szóval Marchionne egy barom és Ő maga qrta el az Alfa renoméját percek alatt, na ehhez is kell tehetség.
BeeGee2015-10-27 09:07:04 // 21929
Sokáig ezt vallottam én is.
Viszont ma már az arányosabb fele (X1, 500X) már bejön és ésszerűbb választásnak tartom, mint egy lépcsőshátút vagy egy kompaktot.
Szóval én bírnék egy Alfa SUVt. Cross Wagon is nagyon bejövős a mai napig.
Korral hüjül az ember.. :)
Viszont ma már az arányosabb fele (X1, 500X) már bejön és ésszerűbb választásnak tartom, mint egy lépcsőshátút vagy egy kompaktot.
Szóval én bírnék egy Alfa SUVt. Cross Wagon is nagyon bejövős a mai napig.
Korral hüjül az ember.. :)
BeeGee2015-10-27 09:02:36 // 21928
Van 10 év a 156 és a 159 között. Jó hogy felülmúlja a 20 (!) éves autót a 10(!) éves modell.
Ne így értelmezd, hanem az adott korszak konkurenciához képest nézd.
Ne így értelmezd, hanem az adott korszak konkurenciához képest nézd.
BeeGee2015-10-27 08:51:42 // 21926
Amit írsz, az bármelyik Alfára igaz. A 156ossal, a GTvel, de még a 10 éves GTV-vel is ugyanezt éltem át. Nyilván a 159essel is ez lett volna, mindegyiket dicsérik. Ha ehhez hozzá teszed, hogy minden tulajnak a jelenlegi saját autója a best of, ez egy feloldhatatlan kérdés :) Nekem pl a GT a legalfább új Alfa, pláne Q2-vel. Az képviseli a legjobban a kúpés, könnyed, elegáns, kicsit klasszicista dizájnt, mégis sportos és meglepően praktikus.
Ha Harald megcsinálja az Alfával azzt amit a Maseratival, Abarthal, akkor nem érdekel hogy mit mond. Minden esetre eddig neki a legjobb a referenciája az eddigi vezetők közül. Az elődei hibát hibára halmoztak (főleg a marketing és értékesítés területen), kurva sok mindent kell rendbe hoznia.
Ha Harald megcsinálja az Alfával azzt amit a Maseratival, Abarthal, akkor nem érdekel hogy mit mond. Minden esetre eddig neki a legjobb a referenciája az eddigi vezetők közül. Az elődei hibát hibára halmoztak (főleg a marketing és értékesítés területen), kurva sok mindent kell rendbe hoznia.
Jimmi T.2015-10-27 08:51:13 // 21925
az amores adatokat nézegettem. a 147 volt az utolsó,ahol még kiírtátok a gyártott db számot. ez 9 békebeli év alatt volt annyi mint a Giulietta 1.5 év alatt, a válság kellős közepén. a 159 -re nagyon kíváncsi lennék .
a 156 , a 400.000 feletti db-bal szép , de ami utoljára valamire érdemes szám volt
a 33-as a majd egymillióval.
a 156 , a 400.000 feletti db-bal szép , de ami utoljára valamire érdemes szám volt
a 33-as a majd egymillióval.
Liquid2015-10-27 08:29:45 // 21924
A 156-ot 8 évesen vettem, akkor volt aki megkérdezte, hogy új? A mai napig ütős forma, csak sajnos nagyon sok belőle a leharcolt példány. A 159 mindig is tetszett, de elriasztott amiket olvastam róla, hogy nehéz, hogy nem olyan vezetni, satöbbi. Aztán mikor a 156 elérte a megfelelő kort nézelődni kezdtem mi legyen helyette. Addigra már láttam közelről 159-et, ütem is benne, már nem voltam annyira ellenséges. Az offokat gyorsan elvetettem, maradt a 159. Egyáltalán nem csalódtam benne. A 156-tal is lehetett komolyból kanyarogni, de a 159 egy kategóriával feljebb van, ha megfelelő erejű motor van benne, akkor egyáltalán nem érezni a súlyt, megy kanyarodik, és megáll. Ez utóbbi pl. gyenge pontja volt a 156-nak. Lehet hogy bizonyos dolgokban nem előrelépés, de összességében semmi szégyellnivalója sincs.
Egyedül a motorok, amit már számtalanszor megénekelt mindenki. A 2.0TS hangját sokáig visszasírtam. Nagyon kíváncsi lennék mit mutatna egy GTA motorral az orrában :)
Egyedül a motorok, amit már számtalanszor megénekelt mindenki. A 2.0TS hangját sokáig visszasírtam. Nagyon kíváncsi lennék mit mutatna egy GTA motorral az orrában :)
Giuntini2015-10-27 08:12:20 // 21923
Igen, ez így van, de hány autógyár használ közös padlólemezt. És az Alfa történetében sem az első. Pl a 164 esetében a Croma, Thema, Saab, Alfa közös padlólemezzel rendelkezett. Szerintem ezzel sem volt baj, Csak pont akkor szűnt meg a GM együttműködés, és maradtak GM hozadékok. Ha a Tbi motor ott lett volna a kezdetektől, és lett volna egy erős saját V6....
Zolibácsi2015-10-27 07:58:05 // 21922
Régen is olvastam ezt, hogy a 159 az már egy vész megoldás lett, mert a GM (Saab) közös padlólemezt akartak csinálni, csak a partner a végén kiszállt a fejlesztésekből.
És mivel már volt egy majdnem kész autójuk az Alfáéknak, plusz kellet egy új model = 159.
Nincs ezzel semmi baj, a "hiba volt a 159" kijelentés pedig annak szól, hogy közösködtek más autógyárral, holott ők jobbat csináltak volna (talán). Emlékeim szerint a kocsi súlya volt a fő indok...
Kerestem, de nem találtam ezt a cikket.
Van 156 is a családban azért nem egy kategóriáról beszélünk...
Például 10 évig volt egy Fiat bravank 1,6 szinte hibamentes volt a kocsi. Jól ment fogyasztása olyan amilyen szerettem. Majd vettünk egy 156 1,9 jtd-t. lóerőben ugyan ott volt mint a brava mégis jobb volt a dinamikája, jobb a futóműve, szebb a beltér stb.
majd megvettem a 159-t....azért majdnem több gratulációt kaptam, hogy milyen szép az autóm mint hogy gyerekem született!!!
És azért itt is generáció váltásról beszélünk...természetesen a 159-nek felül kell múlnia a 156-t, mert ha nem így lenne akkor tényleg "hiba volt a 159".
szóval nem kell aggódni, jó ez a 159!
És mivel már volt egy majdnem kész autójuk az Alfáéknak, plusz kellet egy új model = 159.
Nincs ezzel semmi baj, a "hiba volt a 159" kijelentés pedig annak szól, hogy közösködtek más autógyárral, holott ők jobbat csináltak volna (talán). Emlékeim szerint a kocsi súlya volt a fő indok...
Kerestem, de nem találtam ezt a cikket.
Van 156 is a családban azért nem egy kategóriáról beszélünk...
Például 10 évig volt egy Fiat bravank 1,6 szinte hibamentes volt a kocsi. Jól ment fogyasztása olyan amilyen szerettem. Majd vettünk egy 156 1,9 jtd-t. lóerőben ugyan ott volt mint a brava mégis jobb volt a dinamikája, jobb a futóműve, szebb a beltér stb.
majd megvettem a 159-t....azért majdnem több gratulációt kaptam, hogy milyen szép az autóm mint hogy gyerekem született!!!
És azért itt is generáció váltásról beszélünk...természetesen a 159-nek felül kell múlnia a 156-t, mert ha nem így lenne akkor tényleg "hiba volt a 159".
szóval nem kell aggódni, jó ez a 159!
Giuntini2015-10-27 07:00:50 // 21921
Nekem, az a véleményem az egész szituról, hogy óriási baklövést követett el az ipse. Lehet, hogy üzletileg, vagy mint mérnök nagyszerű, hiszen az ő vezetésével, hatalmasat lépett előre a Maserati, de pszichológiailag csapnivaló. Gondoljunk csak bele, ha megismerkedünk egy új nővel, és azzal nyitunk, amikor még azt se tudja ki fiai borjai vagyunk, hogy az exünket kezdjük el pocskondiázni, milyen véleménnyel lesz rólunk? Ha valaki egy Audis, vagy BMW-s ezt hallja, azt mondja, ismét a fogadkozás, és semmi sem lesz belőle, ugyanolyan "szar" marad az Alfa mint volt. Nagyon rosszat tett ezzel a kijelentéssel mindenkinek. Alfás berkekben is, mert vannak köztünk olyanok, akik nem ismerik a 159-et, és hitelt adnak szavainak. Ha valaki veszi a fáradtságot, és például utána néz az autós népítéleteknek, az látja, hogy ezt az autót nagyrészt kimagasló kvalitásúnak tartják, és főleg megbízhatónak. Igaz, itt is nagyrészt a dízelekről beszélnek. Vagy megnézitek bármilyen tesztet az autó megjelenése után, egyértelműen mindenben többre értékelték, mint elődjét, akár magyar, német, olasz tesztekről beszélünk, és nem vették főbenjáró bűnnek a súlyát, vagy bizonyos motorok magasabb fogyasztását. Most már lassan eltelik tíz év a bemutatása óta, és bebizonyította, tartósságát, megbízhatóságát sem érheti kritika. Vajon a tendencia megmarad a Giulia gyártási ciklusa végén, akkor az lesz a balul sikerült kaland? Akkor a Giulia kevésbé karakteres külsejére fognak mindent? A 159-re a mai napig boldogság ránézni, ilyen frontrész, vagy vonalvezetés megismételhetetlen, egyedi, és óriási karaktere van. Kimondottan jól áll neki, a beltér retró hangulata. A 159-es Alfa, formavilágában a legkarakteresebbek közé tartozik a márka történetében, és ebben már most nem képes versenyezni vele a Giulia. Visszaemlékszem, amikor a 159-est bemutatták mindenki felhördült szépsége láttán, a mai napig mindenki utánanéz, mint egy bombázó nő után. A Giulia nagyon szép autó, de már most nem hozza ki az emberekből ezt a katartikus érzést. Én nagyon büszke vagyok, hogy 159-esem van, büszke vagyok, hogy az én autóm 1,7 tonnát nyom, és hogy ilyen nehézbombázót vezetek.
Nivan842015-10-27 06:58:32 // 21920
156bol 159be atulve> Marchisione egy f@sy
Tedi2015-10-26 23:29:31 // 21919
Már csak az NKH-t kell meggyőzni arról, hogy ez így legális. (nem fog menni) :)
.......................2015-10-26 23:13:27 // 21918
Ugyanaz a M32 van a TBi n ,mint az 1,6jtdm en
A TBi és jtdm blokk meg egy gyártósoron készül,így az sem olyan nagy gond
A TBi és jtdm blokk meg egy gyártósoron készül,így az sem olyan nagy gond
.......................2015-10-26 22:47:08 // 21917
A mito ba simán bemegy egy TBi ,még a váltó is ugyanaz
gpek2015-10-26 22:18:54 // 21916
Ja én ezt tudtam. Akkor is nagy marketingesnek tartottam őket, van érzékük hozzá.