Egy barátom Milánóban járt, és csodás összeállítást csinált a múzeumról. https://www.flickr.com/photos/136494459@N03/sets/72157660908063941/
A múlt kötelez.....
Balázs156SW2015-11-07 17:12:10 // 22013
Kazes☻2015-11-06 17:27:16 // 22012
Tenkszió... :)
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-06 16:28:57 // 22011
Nem gépeltem én el :-) Így próbáltam berakni, helyette a link jelent meg. Lehet mellé nyomtam, és kép beszúrásra kattintottam? Passz. A link jó, ha bemásolod a címsorba, működik.
Kazes☻2015-11-06 16:23:11 // 22010
404 Not Found
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:(
A kért oldal nem található.
Valószínűleg elgépelted az URL-t, de az is lehet, hogy mi szúrtunk el valamit.
:(
BeeGee2015-11-06 12:39:37 // 22009
Lol, ilyen öszvért még az olaszok is ritkán legóznak össze :D
Attis2015-11-06 11:48:42 // 22008
WarbiRunner (Gyuri)2015-11-06 11:45:00 // 22007
http://www.caradvice.com.au/382581/alfa-romeo-confirms-quadrifoglio-suv-performance-model/photos/ a szörnyűséges furgon-szerű gnómra gondolsz? Ez még látványosan messze van attól, hogy autó legyen. Az a repülőgép szélvédő elöl érdekes megoldás :-) Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Remélem valami nagyon más mint amit az arányai most mutatnak.
Kócosw2015-11-06 08:39:39 // 22006
bepotyzta a srac.. :) Toljuk itt a topicot lazasan , Ö meg leüti a poent :)
Kazes☻2015-11-05 19:55:40 // 22005
Nem malacot, őzet... ;-)
mizooo2015-11-05 18:13:26 // 22004
:D hová lehetne még lenyomni....
GT Ɨ|ѯ2015-11-05 17:50:21 // 22003
grat a K-hoz:-)
ekkora malacot....:-D
ekkora malacot....:-D
Kazes☻2015-11-05 17:17:56 // 22002
Grat... vadász! ;-)
Kócosw2015-11-05 17:05:13 // 22001
Muszály leszek ilyen áron egyre benevezni a.bálna helyett
Buksi2015-11-05 17:03:42 // 22000
Boldogságos 22K!!!! :-)))
.......................2015-11-05 15:29:17 // 21999
Kár pedig arra spekuláltam hogy a Gulia eljövetele lenyomja a 159esek árát hamarosan
Kócosw2015-11-05 15:09:09 // 21998
Nincs ellentmondas, egy modellfejlesztes evekig tarto törtenet...Mire a modell a piacra kerül mar az utod tervezese folyik..
Kócosw2015-11-05 15:06:40 // 21997
nicht gut,
bar sajna mikor IAA-n csak a kamukero ment meg a tanacstalansag a bevezetesröl es a motorokrol,akkor szamomra mar tiszta volt hogy ebböl a jövö ev elejeböl nothing sem lesz..uh mostanaban nem kell varnom a telefont a Julis tesztvezetes miatt ....
bar sajna mikor IAA-n csak a kamukero ment meg a tanacstalansag a bevezetesröl es a motorokrol,akkor szamomra mar tiszta volt hogy ebböl a jövö ev elejeböl nothing sem lesz..uh mostanaban nem kell varnom a telefont a Julis tesztvezetes miatt ....
Tedi2015-11-05 13:57:04 // 21996
Nincs ellentmondás :) Nem állítottak le semmit. Csak továbbtart. Avagy: ami késik az késve jön :)
mesa2015-11-05 13:13:40 // 21995
"Apa, kezdődik..." ?
Közben az interneten meg már az AR SUV-ről felvett utcai lesi videót tolják. Némi ellentmondás. :)
Közben az interneten meg már az AR SUV-ről felvett utcai lesi videót tolják. Némi ellentmondás. :)
Béci Ɨ|ѯ2015-11-05 12:57:40 // 21994
Hát nagyon nem :( :( Remélem ez nem az előszele annak, hogy megint csak ígéretek voltak és nem lesz feltámadás. :(
Tedi2015-11-05 12:20:11 // 21993
Giuntini2015-10-28 21:50:25 // 21992
Ez így van. Pl. az Alfasud Sprint összehasonlíthatatlanul magasabban van jegyezve, mint a normál. Éppen most nézegettem emiatt a Scoutot, ami érdekesség (vagy nem is érdekes), hogy a 164-esek, amik igazán jó állapotban vannak, és QV, vagy Q4-esek 8000€ környékén vannak. Relatíve magasabb az áruk, mint a 166 V6-osoké. Másik érdekesség, hogy a 90-esek jóval lejjebb vannak, mint az Alfetták, de hát ez nem véletlen. Az Alfetta egy kecses szép autó, míg a 90-es bumfordinak hat mellette. Ez némileg alátámasztja azt amit mondtam, hogy a szép értéke magasabb lesz. A 90-es műszerfala a 80-as években modernnek hatott, lehet hogy még kajálták is, ma meg nevetséges. Kíváncsi leszek, hogy a mostani egérmozi műszerfalak milyen érzéseket hoznak ki, akár 20 év múlva az emberekből (BMW, Audi, és társai), és mondjuk a 159 szép analóg műszerei mennyire lesznek időtállóak. Szerintem a válasz meg van. Szerintem, a világ legszebb műszerfala a Ferrari 250 GT Lusso-é, ami ma is példa értékű, hogy a tervező jó Ízlésénél, és művészeténél nincs jobb alternatíva. A mai autóknál is ez felfedezhető. Egy Maserati mindig elegáns és úgy tud modern lenni, hogy felidézi a múlt dicsőségét, hasonló német luxusautók belsejéről ez nem mondható el.
BeeGee2015-10-28 21:14:27 // 21991
Aha, az elmebetegség mindig jó befektetés :)
BeeGee2015-10-28 21:13:45 // 21990
Nem az árak volt a posztnak a lényege, hanem a berlina árak viszonya a kupékhoz. 2-3-5x ös áron mennek az utóbbiak.
Ezért mondom, érzelmeket félretéve hogy a 159 nem lesz egy nagy kaland ha OTs lesz.
Ezért mondom, érzelmeket félretéve hogy a 159 nem lesz egy nagy kaland ha OTs lesz.
Liquid2015-10-28 20:56:14 // 21989
ez mondjuk jogos, a Montreál se piskóta
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-28 19:52:54 // 21988
Vagy legalább egy nagynevű gyártó motorja. Lásd Lotus Omega, vagy Lancia Thema 8.32.
Chianti2015-10-28 18:31:10 // 21987
Gyönyörű szépség!!! Mélységesen megértem, tisztelem és becsülöm az összes oldtimer fanatikust. Nélkülük rég elfeledték volna az emberek milyen volt az autóiparnak az a korszaka, amikor ehhez hasonló műalkotások születtek. Mert akkoriban a stílus, az egyediség, különlegesség, sportosság és a gömbölyded vonalak vezették a tervezők ceruzáit.
Giuntini2015-10-28 18:19:40 // 21986
Igen, ilyen árak vannak, én is néztem, csak az Auto Scout it-n. Egyetértek veled nagyon sok mindenben, sajnos a sport sikerek nagyon hiányoznak, de abban viszont nem egyezik a véleményünk, hogy ez elengedhetetlen a mai világban. A csúcskategóriás autóversenyzés nagyon költséges, ma nagyon kevés autógyár engedheti meg magának. Az Alfa ne versenyezzen a WTCC-ben Ladák, koreai Chevyk, és Honda Civicek ellen. A Fiat a Ferrarit versenyezteti az F1-ben, de legalább rajta van az Alfa logó. Én álmodozom egy fiók csapatról, amelyik Alfa Romeo név alatt versenyzik, és fiatal olasz tehetséges pilótákat szerződtet le. A másik méltó bajnokság az Alfa legendájához, a hosszútávú világbajnokság lehetne. Én más méltó bajnokságot az Alfa nimbuszához nem látok. A DTM, egy olyan sorozat, ami csak hasonlít külsőleg a szériaautókhoz, de köszönő viszonyban sincs vele. És mellette hihetetlen drága, és nem Grand Prix versenyzés. Szerintem a legjobb lenne, a Ferrari mellett egy Alfa Romeo fiókcsapat az F1-ben. A legenda minden Alfában meg van, mert elég csak a logóra pillantani.
Giuntini2015-10-28 17:29:29 // 21985
Igen, ebben igazatok van, hogy ezeknek az autóknak a neuralgikus pontja az elektronika, és a modern kor vívmányai lesznek, amik mesterségesen vannak avultatva. Viszont a karosszéria, és egyéb elemek sokkal tartósabbak. Minden autó életben tartásához, vagy felújításához pénz, eltökéltség, és szeretet kell. Ha belegondolunk, hányan vágnak bele egy motorfelújításba? Én tudom, hogy szinte mindenki megpróbált róla lebeszélni, de úgy érzem, az eredmény engem igazolt. Arra is sokan azt mondják, hogy nem lehet, menjünk inkább a bontóba bontott motorért. Így valóban ezek a csodálatos autók a roncstelepen végzik. Pettinke is sokat mesélt nekem Lucréziáról, hát az sem volt egyszerű eset. A 159-ről, hasonlóan gondolkodik mint én. Mennyi energiát, pénzt kellett beleölni, hogy olyan legyen, mint amilyen, pedig az egy járóképes normális autó volt.
Miki barátom Alfa Citybe elhozta a Giulia Sprint Juniorját, ami energiát, pénzt beleölt az nem semmi, de a büszkeségét, és szeretetét látván megérte. A kép magáról beszél.
Miki barátom Alfa Citybe elhozta a Giulia Sprint Juniorját, ami energiát, pénzt beleölt az nem semmi, de a büszkeségét, és szeretetét látván megérte. A kép magáról beszél.
BeeGee2015-10-28 16:46:58 // 21984
Értem én :) Csak azért írtam ezt, nehogy azt hidd hogy a 159es tulajok bajszát ráncigálom hobbiból :)
Nade felcsaptam a mobile.de-t és megnéztem pár árat. A legdrágább modelleket egy családon belül.
Alfetta (a korában über autó volt, akkor is szép volt, ma mondjuk hogy ínyenceknek való, egekig magasztalták a vezethetőségét, kényelmét, korszerű autó volt)
Sedan: 8.700 EUR vs Alfetta GT: 17.800 (de akad Autodelta kivitel 110.000-ért is)
Giulia (a GT a Porsche 911el volt egy ligában, a Berlina is csúcsgép volt, elég szép ma is)
Berlina: 35.000 EUR (akad 110.000-ért is) Giula SS Bertone: 245.000 EUR
Giulietta (korabeli csúcskategória, szépsége megkérdőjelezhetetlen, pláne a Sprinteké)
Berlina: 36.000 EUR VS Giulietta Spider Veloce (115.000 EUR)
Az, hogy szép egy autó önmagában nem elég. Kell mögé a kimagasló teljesítmény, a sport siker, a legenda. Ez egyik modern Alfában sincs meg.
Nade felcsaptam a mobile.de-t és megnéztem pár árat. A legdrágább modelleket egy családon belül.
Alfetta (a korában über autó volt, akkor is szép volt, ma mondjuk hogy ínyenceknek való, egekig magasztalták a vezethetőségét, kényelmét, korszerű autó volt)
Sedan: 8.700 EUR vs Alfetta GT: 17.800 (de akad Autodelta kivitel 110.000-ért is)
Giulia (a GT a Porsche 911el volt egy ligában, a Berlina is csúcsgép volt, elég szép ma is)
Berlina: 35.000 EUR (akad 110.000-ért is) Giula SS Bertone: 245.000 EUR
Giulietta (korabeli csúcskategória, szépsége megkérdőjelezhetetlen, pláne a Sprinteké)
Berlina: 36.000 EUR VS Giulietta Spider Veloce (115.000 EUR)
Az, hogy szép egy autó önmagában nem elég. Kell mögé a kimagasló teljesítmény, a sport siker, a legenda. Ez egyik modern Alfában sincs meg.
Kócosw2015-10-28 15:27:26 // 21983
30 ev mulva a muzeumban legmentesen lezart helyen allnak azok amelyikeket direktbe a muzeumba vittek,es napot nem lättak csak kepen.
Az összes többi ami forgalomba került vagy alapanyagkent varja az ujrafelhasznalast vagy mär ujra felhasznaltak..
ez lesz ezekböl 30 ev mulva...
Az összes többi ami forgalomba került vagy alapanyagkent varja az ujrafelhasznalast vagy mär ujra felhasznaltak..
ez lesz ezekböl 30 ev mulva...
Liquid2015-10-28 15:14:10 // 21982
Pirituval beszélgettünk egyszer arról, hogy vajon hogy fognak kinézni ezek a szétbonyolított gépek majd 30 év múlva, alapvetően mindegy hogy JTS, TBI vagy éppen JTDm, az egyik a lambdák és egyebek a másik a CR miatt lesz előbb utóbb fenntarthatatlan, talán még a V6... de aztán ne gyen igazam.
ÉS ez sajna bármely más kortárs autóra is ugyanígy igaz lesz.
ÉS ez sajna bármely más kortárs autóra is ugyanígy igaz lesz.
Giuntini2015-10-28 14:47:29 // 21981
Természetesen én sem kekeckedésből írtam, ez a saját véleményem, és nem biztos, hogy igazam van (ezt az idő dönti el), de így látom.
Giuntini2015-10-28 14:44:00 // 21980
Ebben nem értek egyet veled! Nézd meg a 75-ösök árát, ami jó, és szép, az nagyon drága, igaz dízelek nem nagyon vannak. Sajnos, azokat már a bontóban kell keresni, mert le voltak hajtva. Én biztos vagyok benne, aki makulátlanul tartja a 159-et, különlegessége miatt, 30 év múltán lesz ára. Az Alfettával vagy az Alfa 90-nel nem lehet összehasonlítani, mert azok Alfa léptékkel mérve nem voltak szépek. Nagyon sokszor találkoztam a mai napig olyanokkal, akik megálltak az autó mellett, és megszólítottak, megdicsérték az autót, és "műremeknek" nevezték. A 155, vagy a 164 (utóbbi nagyon szép volt), nem voltak műremekek. Nézd meg a régi Giuliettákat, vagy 2000-es Alfát! Milyen áruk van! 30 év múlva senkit sem az fog érdekelni, hogy melyik Casa Automobilisticához tartozott, hanem a szépség. Nézd meg, a veterán autók között hány sikertelen volt a maga idejében, mégis a szépség miatt sokat ér. Egy 159 V6-nál senkit nem érdekel, hogy az a blokk Holden, az autó megjelenése miatt lesz sikeres, mint OT. Ha megnézzük a 159-et egy mostani Audihoz viszonyítva, egy rendíthetetlen, szoborszerű szépség, míg az Audin két év elteltével ha nem csinálnak faceliftet, egy elaggott formájú autóvá válik. Még az Alfa sem merte ismét meglépni ezt a frontrészt, mert önismétlésnek tűnne. A 200-es évek közepe, az Alfa formatervezési szempontból szerintem egyik aranykora a 159/Brera/Spider/8C vonallal.
BeeGee2015-10-28 11:49:14 // 21979
Nem kekeckedésből, de ezzel nem értek egyet :)
Ha lesz lehetősége megoldtimeresedni (értsd nem változik akkorát a világ) nem számíthat nagy karrierre a 159. Valami hasonló pálya vár rá, mint a 164 vagy 155-re azzal a különbséggel, hogy a 159nek nincs híresen fajin változata (mint pl a Q4). Egy alfásnak szívmelengető lesz beleülni 30 év múlva, de értéket nem fog képviselni a piacon.
Azt figyeltem meg, hogy olyan szedán ami befektetésre érdemes, ritka mint a fehér holló, gyártótól független. Összehasonlítva egy korabeli kupéval, kabrióval sehol sincs az áruk. Lásd Alfetta, Giulietta vagy 1900 de a csendben elfelejtett típusok meg pláne periférián vannak - Alfa 6 vagy 90.
A Fiat érából nagyon nagyon kevés típus van ami keresett OT lehet a 8C és 4Cn kívül. Talán a 916 GTV/Spider 3.2 lehet esélyes pályázó a nagyon alacsony példányszám miatt (pár száz).
Ha lesz lehetősége megoldtimeresedni (értsd nem változik akkorát a világ) nem számíthat nagy karrierre a 159. Valami hasonló pálya vár rá, mint a 164 vagy 155-re azzal a különbséggel, hogy a 159nek nincs híresen fajin változata (mint pl a Q4). Egy alfásnak szívmelengető lesz beleülni 30 év múlva, de értéket nem fog képviselni a piacon.
Azt figyeltem meg, hogy olyan szedán ami befektetésre érdemes, ritka mint a fehér holló, gyártótól független. Összehasonlítva egy korabeli kupéval, kabrióval sehol sincs az áruk. Lásd Alfetta, Giulietta vagy 1900 de a csendben elfelejtett típusok meg pláne periférián vannak - Alfa 6 vagy 90.
A Fiat érából nagyon nagyon kevés típus van ami keresett OT lehet a 8C és 4Cn kívül. Talán a 916 GTV/Spider 3.2 lehet esélyes pályázó a nagyon alacsony példányszám miatt (pár száz).
Zsolt1552015-10-28 10:41:56 // 21978
Igen. :-)) Egy márkánál egy-egy új modell bevezetése mindig egy kicsit lutri, hiába előzi azt meg piackutatás. A terméknek a csomagolási is fontos, nem csak a tartalma, mert az teszi kívánatossá azt. A 159-nek pedig - szerintem - jól sikerült a külső megjelenése. Persze lehet mindenben hibát keresni, hogy ilyen, meg olyan a hátulja, az oldala, a belseje, stb. Összességében közel 10 éve, amikor piacra dobták elég erősen az élmezőnyben volt. Halkan jegyzem meg a véleményem szerint a Giulia meg feljebb is tolta azt a mércét. Persze amikor szinte hetente jönnek ki új meg új modellek, akkor könnyű belelátni egy-egy részletbe, hogy ez erre vagy arra hasonlít.
A műszaki tartalom is szerintem jó a 159-nél. Ennél a sportosság helyet, inkább a kényelmet helyezték előre. Most azon vitatkozni, hogy nem megy úgy mintha ... . Ez egy utcai autó és nem egy sportkocsi. Az átlagnál jobban megy, jobb a futóműve, stb.
A belső kialakítás megint egyedi megítélés. A műszerfala nekem tetszik, de az hogy ennyire körbevesz autó a vezetőülésben, az már nem annyira. De kinek a pap, kinek a papné ...
A műszaki tartalom is szerintem jó a 159-nél. Ennél a sportosság helyet, inkább a kényelmet helyezték előre. Most azon vitatkozni, hogy nem megy úgy mintha ... . Ez egy utcai autó és nem egy sportkocsi. Az átlagnál jobban megy, jobb a futóműve, stb.
A belső kialakítás megint egyedi megítélés. A műszerfala nekem tetszik, de az hogy ennyire körbevesz autó a vezetőülésben, az már nem annyira. De kinek a pap, kinek a papné ...
Kazes☻2015-10-28 09:41:25 // 21977
Na jó, de azt könnyű... mert egy hányadék volt a Nissan, Mazda stb.. kasznijával, de mivel minden egyéb Sprint volt, ment is cíípen... csak ránézni volt rossz. ;-)
Kazes☻2015-10-28 09:37:43 // 21976
5*! :-D
Ezt már én is emlegettem egy másik topicban... ;-)
Ezt már én is emlegettem egy másik topicban... ;-)
Giuntini2015-10-28 09:31:48 // 21975
Ezt én is így gondolom. Szerintem a 159, a viszonylag rövid gyártási ciklusa miatt, és a relatíve kevés darabszám miatt, igen magasra taksált veteránautó lesz, ha maradnak ép példányok. A szépsége pedig vitathatatlan.
Zsolt1552015-10-28 07:00:56 // 21974
Sajnos a gyártott darabszámok valóban csökkentek modellenként. Az, hogy jelenleg szinte csak a MiTo és a Giulietta választható a gyár kínálati palettájáról, az valamelyest megemeli ezeknek az eladási számát.
De mondjuk idővel annál értékesebbek az autók, minél kevesebb darabot gyártottak belőle. A 33-s esetében viszont egy-egy szép példánynak azért van már ára.
De mondjuk idővel annál értékesebbek az autók, minél kevesebb darabot gyártottak belőle. A 33-s esetében viszont egy-egy szép példánynak azért van már ára.
GT Ɨ|ѯ2015-10-28 07:00:15 // 21973
EZ 10-es!!!
:-)))
:-)))
Zsolt1552015-10-28 06:45:18 // 21972
Mindig az idő dönti el, hogy hiba volt egy adott típus vagy sem. A 159 pedig tapasztalat alapján szerintem egyáltalán nem rossz autó.
Az Arná-t én inkább annak tartom, a maga hároméves gyártási ciklusával. A stílusának a megítélése szubjektív, nekem például nem jön be.
Az Arná-t én inkább annak tartom, a maga hároméves gyártási ciklusával. A stílusának a megítélése szubjektív, nekem például nem jön be.
Tedi2015-10-28 00:37:34 // 21971
Hogy őszinte legyek én is felvisítottam a röhögéstől :DDD
VKG699!!! (4x156+75)2015-10-27 23:01:38 // 21970
Ne nevessél!!! :D
Tedi2015-10-27 22:42:40 // 21969
Mindkettőt csak faceliftelik, kicsit módosul az első lökhárító (talán hátsó is), de lényegében csak az új scudettót teszik rá. Genfben elvileg mindkettőt leleplezik, ha addig nem.
Tedi2015-10-27 22:40:08 // 21968
Hát sok mindenben nem. A Ghibli a QP rövidített padlólemezét használja, az Alfáé a Giorgio hosszítottját fogja. A V6-os VM Motori dízelt, meg a Giulia QV motorját tudom beleképzelni, esetleg az erősebb, 330 lovas 2 literes benzinesét, de ezek mind Alfás cuccok. Ahhoz meg gondolom az Alfa a saját váltóját, erőátvitelét, felfüggesztését használja. Egy-két alkatrészt tudok csak elképzelni, ami megegyezhet a Ghiblivel. De alapvetően - amennyire én tudom - tök más a műszaki alapja.
Halesz2015-10-27 22:21:09 // 21967
:))))))))))
VKG699!!! (4x156+75)2015-10-27 22:16:40 // 21966
Nekem csak az a kérdés jutott eszembe, hogy Perdixet végül mikor is raktátok ki?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:49:02 // 21965
És a Mito-t is fészliftelik mégis?
WarbiRunner (Gyuri)2015-10-27 21:41:28 // 21964
Valamit a Giulietta-val is elkezdtek mókolni.