Fórum >> Típusok >> 145-146

Kazes☻2017-01-08 15:21:15 // 138526
Eddig nekem is szépen tette a dolgát, de most...! 2015 szeptemberében kapott vadi újat... már kifingott volna és persze ilyenkor, mikor kimenni sincs kedve az embernek, nemhogy szerelni... :-/
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 15:08:05 // 138525
Na látod, nekem meg a TD a stabil pont. -14 -ben simán indul, semmi küzdelem. Elindulás után olyan mint szokott lenni. Mondjuk most 8.5 volt a fogyasztás :-)
Az 59 is indult szépen, de azon érezni hogy le van dermedve mindene és nem szereti sem a hideget, sem a várost.
Rolee19862017-01-08 15:01:39 // 138524
Üdv! Ide is felrakom, hátha :) Van egy 17" 5*98-as alu szettem, gumi nélkül. Apró esztétikai hibákkal, de vállalható normál állapotban, nem üt, nem ráz. Cserélni szeretném elsősorban 16-os 5*98-ra!
Kazes☻2017-01-08 14:57:35 // 138523
Eddig szépen indult a Ts (ma nem mozog) és most mértem először, 9,1 l-es fogyi jött ki... főként rövid távos városozás. :-) Td meg pont tegnap és ma kezdte a xarakodást... Eddig bírták volna a nem is túl rég cserélt izzítók? :-/
Diszi2017-01-08 14:36:47 // 138522
Vissza olvastam és mindent ki is próbáltam! Az akksira én is gyanakodtam de tökéletesen indította az autó előtte viszont kipróbáltam másik akksival és de semmi nem változott.

Ami még idegesítő, hogy hiába próbáltuk kiolvasni a hibakódot egyszerűen a Delphi nem tud kapcsolatot létesíteni az autóval.

Nem lehet, hogy a motorvezérlő adta meg magát?
Kau2017-01-08 14:13:47 // 138521
80Ah-s akksi? Az már elektromos autó, nem? :))))
Kau2017-01-08 14:12:43 // 138520
Ha visszaolvasol, több megoldás is van írva a hidegen nem indulásra. Kb 5 oldalt lapozz vissza ;)
Kau2017-01-08 14:08:35 // 138519
Nem lehet, hogy szimplán az akksi halt be?
Jorjie2017-01-08 13:55:19 // 138518
Fűtetlen garázs, 80 Ah-s akksi, dermedésgátló adalék az üzemanyaghoz adva, izzítás után pöcc-röff. Jtd :-)
Diszi2017-01-08 13:39:29 // 138517
Üdv Mindenkinek!
Adódott egy eléggé idegesítő és ezidáig megoldatlan problémám Alfa 145 1.6boxer (1995) típusú autómmal.

Az autó több éve szinte hibátlanul működik és egyszer sem hagyott cserben de közel egy hónapja megmakacsolta magát!

A probléma úgy kezdődött, hogy miután ráadtam a gyújtást és indítottam volna elszállt minden, kb olyan volt mintha valami zárlat keletkezett volna (laikusként így tapasztaltam) aztán se gyújtás se áram semmi nem működött mind addig míg az akksi sarut meg nem mozgattam, aztán szépen visszajött minden és indult is az autó ahogy korábban is. Mikor ez a jelenség 10 indításból már 2-3 alkalommal is előfordult az akksi silány minőségére gyanakodtam ezért megcsiszolgattam egy kicsit a lábait és ennek hatására kb 2 hétig zavartalanul működött és nem jött elő ez a probléma az indításnál.

Igen ám de 2 hét után újra jelentkezett a probléma és 10-15 indítás után már nem volt hajlandó beindulni. (az utolsó alkalommal mikor előjött a gond véletlenül a gyújtást rajta hagyva mozgattam meg az akksi sarut)

Azóta minden médiumot :D felkeresve próbáltuk elhárítani a problémát de eddig semmi sem vált be.
Amit eddig tudunk: relék behúznak, biztosítékok jók, az ülés alatt az AC kapcsolója le volt ugyan kapcsolódva de a visszakapcsolás sem segített, egy "alfás" a felső holtponti jeladóra gyanakodott de annak a cseréje sem segített

Szikra egyáltalán nincs, a gyújtás ráadása után a kulcs+code felirat nem alszik el de soha nem is aludt el előtte sem csak mikor már beindult az autó.
Azt is mondták, hogy ezekben az immobiliser úgy működik, hogy hibás is, akkor is beindul az autó de pár másodperc után leáll (ebből kiindulva nem az lehet a gond)

Azt hiszem minden leírtam amit tapasztaltunk! Kérdezem én, mi lehet a gond mit nem vettem észre és mi a megoldás? Előre is köszönöm a segítségeteket!
Kau2017-01-08 13:18:04 // 138516
Ja, és szabad ég alatt áll.
Kau2017-01-08 13:16:41 // 138515
Nógrád megye. -25 fok. Lassan indult az indítózás, de elsőre beindult. Kicsit hülye hangja volt, gondolom az olaj volt megdermedve. Pár másodperc múlva beállt rendesen és a hangja is jó lett. Az 5 éves Exxide akksi jól vizsgázott most is :)
De nagyon úgy éreztem, hogy az olaj miatt már nem lenne jó, ha hidegebb lenne! Két napot állt ebben a hidegben.
Nektek, hogy sikerültek a hideg napok? (Bár délebbre jobb időt mondott) :)
Kazes☻2017-01-06 18:46:27 // 138514
Akkor marad neked is TZoli, ahogy Warbi is írta... ;-)
Nekem mondjuk van elektromos sütőm, ha erre jársz, kipróbáljuk! :-)
Kau2017-01-06 18:23:08 // 138513
Képzeld, még nem :)
Meg akartam várni az első beszámolót, hogy igenis működik a dolog. Nekem nincs elektromos sütőm meg ilyenek, úgyhogy, ha nagyon macerás a projekt, akkor más megoldás után nézek.
Kazes☻2017-01-06 16:35:07 // 138512
Én is... úgyhogy neki kezdhetnél már, mert te biztos beruháztál ilyen pálcikára! :D
Kazes☻2017-01-06 16:33:19 // 138511
Nekem is Ő javította... :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-06 14:41:14 // 138510
Nekem TZoli155 megcsinálta anno. Ég és föld! :-) A semmire se jó lámpából egy egész használható lett. Ha jól emlékszem picivel rövidebb távtartót gyártott bele. A távtartó tuning és egy növelt fényerejű izzó együtt a tuti kombináció :-)
Kau2017-01-06 13:58:14 // 138509
Várom a tapasztalatokat :)
Kazes☻2017-01-06 13:17:48 // 138508
Még nem kezdtél neki...?! ;-)
Kazes☻2017-01-06 12:13:45 // 138507
Akkor inkább a második... '55-ben nem volt lehajtható hátsó ülések tudtommal... ha sor, ha nem, Bubu! :-P
A sör jöhet! ;-)
Coyote2017-01-06 10:33:14 // 138506
Az első és a hátsó sort :-P vagy lehet inkább egy sört? :-D
Kau2017-01-06 10:04:44 // 138505
A lámpaszétszedéses, lámpaállítós projektet megcsinálta már valaki? Tapasztalat?
Érdekelne! :)
Kazes☻2017-01-06 09:18:30 // 138504
Milyen sort...? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-05 13:47:43 // 138503
Azért mondom, hogy az ötletet kell lelopni :-) Ha Marklar mondja, hogy nem jó, a 155 ülés, akkor neki elhiheted. Akkor valószínű nem jó. Ez se jött be. Marad a Homasita :-)
Kazes☻2017-01-05 12:08:42 // 138502
Klassz... meg az ára is! ;-) Én már érdeklődtem Marklarnal és úgy emlékszem azt mondta, hogy más... a konzoloknál. :-( De mondjuk ki vagy lemérni nem próbáltam... :-)
Coyote2017-01-05 10:20:09 // 138501
Jól néz ki, de kicsit drága. De majd rá figyelek akkor az 55-ösre. Bár akkor az egész üléssort cserélni kéne....
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-05 09:41:19 // 138500
És amúgy 155-höz volt gyári könyöktámaszos ülés. Pl Buksinak is az van. Szerintem Marklar-George vonalon lehet tudsz szerezi egy szép 155 ülés garnitúrát. Meg lennék lepve, ha bármit alakítani kéne, elég rokon a két autó.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-05 09:31:58 // 138499
AKamei-nek van direkt 145/146-ba való. Jó, nem olcsó, az biztos... és ennél szebben is meg lehet oldani, de ötletnek jó. Pl átalakítani egy könyöklőt házilag ami ott rögzül, mint a Kamei cucc, de nem hátul jönnek a csövek, hanem valahogy értelmesebben elrejtve. Vagy nem is cső, hanem valahogy másképp.. :-)
Kazes☻2017-01-05 08:24:52 // 138498
Akkor te leszel a teszter! :-D Kíváncsi vagyok rá milyen lesz... majd kipróbálom autóstul, ha oké, jöhet! ;-)
Coyote2017-01-05 08:21:28 // 138497
Amúgy egész jófajta. Van hozzá egy vastag gumi ami a keret és a műanyag közé való. Gondolom ilyen merevítő és csúszás gátló funkciója van. A többihez nem volt olyan. Lehet be próbálkozom majd vele.
Kazes☻2017-01-04 22:07:51 // 138496
Jaja... asszem én is nézegettem ezt (is), de persze csak képen... neten, el még nem mentem a bótba. :)
Coyote2017-01-04 21:13:05 // 138495
Én ezt nézegettem ma a Homasitában.
Egész jol néz ki, nagya pakolo rekesz, elég merev az alsó része.
Kazes☻2017-01-04 20:45:39 // 138494
Van... ;)
VV62017-01-04 20:45:17 // 138493
Na, én meg pont kiszedtem és kidobtam az autómból:)
HaNGyA2017-01-04 20:21:05 // 138492
Szia Mindenki!

Igazából bármilyet be lehet tenni, csak egy stabil állványt kell neki építeni.
Sajnos az ülések közötti műanyag cucc nem elég stabil ahhoz, hogy biztonságosan rá tudj rakni egy könyöklőt. Ha rá is teszed, nem lesz elég magasan. És általában a könyöklőkhöz adott tartólemezek is papír vékonyak, nyeklenek minden irányban.

Ha van rá igény, holnap szívesen lefotózom az enyémet.
Kazes☻2017-01-04 16:15:56 // 138491
Ez engem is érdekelne... Vagy jó az univerzális? Homasitában néztem már, kb. 5000 Ft. :-)
Coyote2017-01-04 10:48:55 // 138490
Srácok. Szeretnék egy könyöklőt a kocsiba. Tud valaki ajánlani valami megbízhatót? Vam esetleg valakinek bent a kocsijába ilyesmi? Hozzá szoktam nagyon és hiányzik is. Anno volt a másik 46-somban is és kényelmes volt.

Köszi.
misike762017-01-03 06:57:54 // 138489
Oké, ha legközelebb megint nem indul, akkor azt is megpróbálom, de ma reggel pöccre.
Kau2017-01-02 22:18:54 // 138488
Szerintem légmennyiségmérő. Az tudja azt csinálni, h a befecskendező lámpát csak addig gyújtja ki, amíg hibát generál.
Ha így teker, teker, de nem indul, húzd le a csatiját. Lehet úgy vele közlekedni ;)
misike762017-01-02 20:54:33 // 138487
Az lesz, csak még holnap vigyen el, meg hozzon haza.
SuPe2017-01-02 20:51:54 // 138486
A puffogás mitől lehet? Gyújtásprobléma? Vagy trafó?
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 20:44:28 // 138485
Szerintem olvastasd ki a hibakódokat.
Kazes☻2017-01-02 20:34:46 // 138484
Akkor hadd szaladjon...! :)
SuPe2017-01-02 20:30:37 // 138483
NEm hiszem,bár alapjáraton mintha puffogna néha,de fogyasztásba nem veszem észre 7 lityi körül van indulni meg pöccre indul.
misike762017-01-02 20:18:49 // 138482
8-10. indítás körül Elindult és szépen hazahozott. Menet közbe a hibajel is elaludt.
Kazes☻2017-01-02 18:14:23 // 138481
És... rosszalkodnak? :)
Kazes☻2017-01-02 18:13:47 // 138480
Jtd-nél is vannak relék az aksi előtt? Nekem a Ts-en azokból kaksizott be... csere és szépen műkszik. :)
SuPe2017-01-02 17:58:56 // 138479
köszi mindenkinek kb 40ezer lehet benne
misike762017-01-02 17:52:29 // 138478
Sziasztok. Valakinek sos-be valami ötlete. Nem indul a jtd, az aksi dolgozik. A befecskendező hibajel világít, de a hidegbe nálam mindig világít, ezért reggel se foglalkoztam vele.a gyújtást ráadva hallani vélem az üzemanyg pumpát.
Kau2017-01-02 15:17:43 // 138477
Szóval vagy 50 000 vagy 100 000 km után :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak