Fórum >> Típusok >> 145-146

ricsko962017-01-16 21:42:22 // 138576
köszönöm, valahogy nekem is így nézhet ki :D
Kazes☻2017-01-16 21:07:56 // 138575
És... talán nem látod, Bubu?! :P
Coyote2017-01-16 20:27:20 // 138574
Nem az volt a kérdés hogyan, hanem, hogy hol :-P
ricsko962017-01-16 15:02:16 // 138572
akkor jó helyen turkáltam, köszönöm :)
Béci Ɨ|ѯ2017-01-16 14:51:11 // 138571
A szélvédő előtti (kívül) műanyag burkolat alatt az anyós oldalán.
ricsko962017-01-16 13:18:17 // 138570
Sziasztok. 145 1.4 tsben a pollenszurot merre keressem? Koszi szepen :)
Diszi2017-01-11 13:29:12 // 138569
Kb 2-3 hét akksi nélkül, majd visszarakás után pöc-röff a gépezet!

Gyújtás ráad, code+kulcs lámpa elalszik és hibátlanul indul az autó!
Meg nem nyugodtan teljesen, mivel többen is írták, hogy 3 hetes üzemperiódusonként el kell játszani az 1 hetes akksi nélküli időszakot.

Mindegy, cserealkatrész van mindenből! Köszönöm a segítséget mindenkinek, 3 hét múlva jelentkezem :D (vagy hamarabb ha addig se tart ki a lendület) !!!
Coyote2017-01-11 12:43:05 // 138568
Cuki vagy, köszönöm szépen. Bár már olvastam ezt(is) :-) nagyon sok cikket meg forgalmazót néztem már meg ezügyben.
A következő telet már ezzel a rendszerrel kezdem. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-11 12:10:54 // 138567
Kau2017-01-11 08:25:32 // 138566
Én a helyedben csak új relét raktam volna bele... Szerintem az adta meg magát.

Az akksitól nem messze, az ABS-re tudsz csatlakozni.
Az utastérben a középkonzol és az utasoldali légzsák közötti szövetet lepattintva éred el a légzsák csatiját. Ott lehet hibakódot törölni, mást nem enged.
A motortérben az anyós ülés előtt, a toronycsapágytól nem messze van a motorvezérlő csatija.
karika1552017-01-11 07:25:06 // 138565
Sziasztok,
Nekem is volt nemrég code probléma George adott tippet,akksi mindkét saru le,min.45 percre rövidzár a két kábelre és jó lett,de sajna másnap reggel megint kérte a kódot.
Nálam a megoldás az akksi előtti relék lábait kellett megpucolni mert nagyon korrodáltak voltak,azóta jó.Ez 1.6 TS.
pocok1462017-01-11 00:05:14 // 138564
A legjobb tudomásom szerint a boxerek Ecu-it nem minden program ismeri, azthiszem multiecuscan tudja, fiat ecuscan nem, de erre nem mernék megesküdni. Az általános dolgokat a levegőszűrő melletti 3pines csatin keresztül tudod kilvasni, fiat csatlakozós kábellel.
Diszi2017-01-10 19:08:10 // 138563
Időközben találtam egy teljesen megegyező motorvezérlő+immo+kulcs szettet elég jó áron és csütörtökön remélhetőleg meg is érkezik!

Az akksi már egy jó ideje ki lett véve és fel lett töltve mivel a sok indítgatás hatására le is merült de azóta még nem tettük vissza! (Lehet már be is indul majd ha visszatesszük :D )

Az az igazság, hogy nekem mikor hibátlanul működött az autó a code+kulcs lámba csak akkor aludt el mikor már beindult az autó, mind addig világított míg rajta volt a gyújtás!

Ha a ECU szett megoldja a gondokat akkor nem érdekel, hogy már 3 kulcs lesz hozzá, mivel hozzá lehet tanítani mindet a zárakat meg nyitja a központi távirányítóról is (a csomagtartó belülről gombbal is nyílik).

Még az lenne a kérdésem, hogy tudomásom szerint 3 helyen lehet csatlakoztatni a kiolvasót az autóban, ugye? 1 van a levegőszűrőtől nem messze jobb oldalt (ha szembe állok az autóval), van 1 az anyósülésnél a műszerfal mögött egy sárga (ABS-hez tartozik ha jól tudom), meg még egynek lennie kell de azt eddig nem találtam meg!
Tudja valaki, hogy hol találom a 3.-t és azt, hogy melyikkel tudnám kiolvasni a hibakódokat?
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-10 10:21:07 // 138562
-17.5 fok reggel. A TD pöcc röff. El se hiszem. Semmi küzdelem, egy főtengely fordulat és járt a motor. Ilyen egy jó 20 éves dízel :-D
pocok1462017-01-10 00:38:35 // 138561
Immo problémára reagálnék. Én ugyanigy küzdöttem vele, alja hegesztésekor valami tulfeszt kaphatott, pedig aksisaruk levoltak huzva ill az ecu is ki volt kábelezve! Procejt befejeztével összeraktam és nem fogadta el a kulcsot, csak tekert... 1 hét aksi nélkül megoldotta. 3 hétig működött majd megint letiltott... 1 hét -3 hét intervallumban játszadoztunk... kiirattam az immot az ecubol elvileg igy jónak kell lennie. Sajnos még nem volt kapacitásom összerakni :(
Am lehet jobbanjársz a kiirással, mert az ecu az immoval és gyujtáskulcsal van szettben, akkor gyujtáskapcsolót és ajtózárakat is érdemes lecserélned, hogy ne egy köteg kulcsal játkálj mint én :D
A csomiajtó zárját pedig cserélni elmondás alapján... hát... elég szívás :(
Volák Mifi Cartársnál vagy Alexandronál találsz Ecut szettben.
V.Tomi.145-146 🍀2017-01-10 00:23:25 // 138560
Én nekem amikor nem aludt el a kulcs+code lámpa, addig nem is indult el. Csak tekerte.
Xixo2017-01-09 19:34:42 // 138559
Feltöltött akksival pöcröff! :)
Szabi852017-01-09 17:54:34 // 138558
hy valakit érdekelhet 99 évj 146 rol elektromos füthető tükrök 10k a pár
misike762017-01-09 09:31:39 // 138557
Kb. havi 2200km-t megyek, ennek nagyjából felét kifizeti a munkáltató 40ft/km-el.
Kazes☻2017-01-09 09:16:33 // 138556
Ha nincs mindennapos ingázás, hosszú utak, stb. fölös is a dízel, szvsz. :-)
misike762017-01-09 09:07:14 // 138555
Ilyenkor el is gondolkodom a benzinesbe.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-09 08:48:11 // 138554
Tudtam én, hogy GTPeti ezt már leírta. Érdemes böngészni Peti blogját, jó dolgokat ír le és igen alaposan :-)

Nyilván nehéz azt megmondani, hogy mennyivel hosszabbította meg az akksi élettartamát. A jtd előző Varta akksija 5 évet bírt összesen, aztán cserélnem kellett, mert a kapacitása nagyon lecsökkent, hajlamos volt lemerülni huzamosabb gyújtáson ácsorgástól (felkapcsolt lámpával.. persze :-S), pl amikor az ECU-hoz próbáltam csatlakozni. Tartalék akksinak elraktam, bármikor kisegíthet a bajból. Majd egy rekondicionálást végigfuttatok rajta, lehet segít neki.
A TD aksija is 5 éve üzemel. Nálunk. Fogalmam sincs mikori és milyen gyártmány. Ezzel hoztuk el az autót és 5 éve ezzel indítjuk minden nap, hidegben, melegben, napi sokszor. Ez többször látja a töltőt, mert nem kell hosszabbítózni a szabad ég alatt, kényelmesebb ráakasztani. Még a nagy mínuszokban sem tapasztaltam olyat, hogy gyengébben tekerne mióta redszeresen töltöm.
Kazes☻2017-01-09 08:35:59 // 138553
Ma reggeli hasonló időjárási körülmények közt a Ts pöcc-röff... egész hétvégén pihent. A Td még alszik. :-)
misike762017-01-09 06:57:35 // 138552
Ma reggel -10be nagyon keserves indulás. Nem is értem, mert tegnap este -8ba, kint állva pöccre. Ma reggel az első két kísérletnél hörrent egyet-egyet, de utána csak a kínlódás. De aztán a 15. körül összekapta magát és elhozott dolgozni.
Piritu - 1.000.0002017-01-08 22:23:20 // 138551
Azt lefelejtettem, hogy egy noname akku volt, amit eredetileg 3-4 évre terveztem.
Most is rajta van a mostani :-)
Piritu - 1.000.0002017-01-08 22:13:06 // 138550
Nekem a kidobásra ítélt fűnyíró trakesz akku élettartamát még két évvel meghosszabbította. A Spider akkuja telente havi pár napot rajta van, így 6 évet szolgált.
Xixo2017-01-08 22:05:08 // 138549
Gyakorlati tapasztalata van valakinek, hogy ez így mennyivel hosszabbítja meg az akksi élettartalmát?
Coyote2017-01-08 21:28:31 // 138548
Nem olcsó egy kütyü, de ha tudja azt amiket írnak róla akkor lehet hogy érdemes beruházni egy ilyen bigyóra :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 21:15:37 // 138546
:-) Holnap leírom értelmesen. :-)
Coyote2017-01-08 20:52:30 // 138545
Már hozzá szoktam ezekhez a fél válaszokhoz pajti.....te is mindíg így nyomod :-P de így szép az élet.....
Kazes☻2017-01-08 20:48:35 // 138544
Na, Sanya... ezt most aztán jól megkaptad... ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 20:28:42 // 138543
Okos töltő, pár extra funkcióval.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 20:27:14 // 138542
Nagyon nem mindegy, hogy -10 vagy -20. Nem szoktam én sem variálni prémium dízellel, de -20 közelében van értelme. A Cr dízel érzékeny arra, ha nem folyékony az üzemanyaga. Nem fog hamarabb beindulni tőle, de lejjebb tolódik az a hőmérséklet ahol még beindul. A régi dízeleknek kevésbé érzékeny az üzemanyag rendszere, nincs elektronikus szabályzás, és nagyobb a kompressziója (még kopottan is).
misike762017-01-08 20:16:38 // 138541
-15 fok, jtd, deszkagarázsba (nem sokkal ér többet a semminél), 1 izzítással pöccre indul. 2 éve , omw maxxmotionnal, -16-ba meg se rezzent.
DieselManiaco(NagyVad)2017-01-08 19:14:22 // 138540
Jajj Gyuribácsi át van esve a világ a lovon ismét. Régen is volt diesel,szarabb mint ma a CR-ek,hideg is volt.Mégis mentek. Éppen ma indítottam a 88-as 2.4-es Turbodailymet,amiben egymillió felett van a futás,a kompresszió meg a normális értékek alatt,normál molos gázolajjal,hozzáteszem izzítás nélkül,mert a torokfáklyája nem megy,más meg nincs benne,kapott egy kis hidegindítót,és 15 másodperc indítózás után indult,mondjuk egy 88-amperorás akksija van csak de az legalább erős:)
A 20V is csak 3-al fordít többet -10 alatt mint felette,egy izzítással,szóval így 3,5 fordulatra indul,maxx motion meg minden csoda nélkül,szóval nem érteni magyar...:D
Xixo2017-01-08 18:36:59 // 138539
Olyan mint az akkumulátor töltő csak ezzel a C-tek-et tudod tölteni. :)
Coyote2017-01-08 18:34:38 // 138538
Hülye vagyok, de mi az az a C-tek töltő? :-D
Diszi2017-01-08 18:02:07 // 138537
Köszönöm a választ. Én is leginkább a motorvezérlőre gyanakszom, mivel a DELPHI-vel sem kommunikál, ezért a jövőhét folyamán be fogok egyet szerezni.
Xixo2017-01-08 17:41:38 // 138536
Hozzáteszem, hogy az enyém állt előtte másfél napot, a piros meg használatban volt még előző nap. De érdekes, hogy volt már ilyen hideg korábban is és nem volt ilyen gondom, indultunk mindig.
Az akksi meg mindkettőben 1éves kb, az övé exide excell, az enyém premium. Végre beruháztam egy töltőre is, úgyhogy ha az enyém feltölt az övét is regeneráljuk picit. Biztos ami biztos.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 17:28:24 // 138535
Én mindkettőbe MaxxMotion-t raktam, mert a normál gázolaj tudtommal -20 fokig szivattyúzható át a szűrőn szabvány szerint. A paraffin kiválás már hamarabb megindulhat. Én azt mondom, ha egy dízel -20 ban egyáltalán beindul, annak nagyon nagyon örülni kell :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-08 17:19:53 // 138534
-25?? Az már bármilyen dízelnek gyilkos. Már -8 alatt érdemes kettőt izzítani és a kuplungot minden esetben ki kell nyomni indításkor! Az akksinak is jó kondiban kell lenni, sok múlik rajta. Én hetente rakom C-Tek töltőre mindkettőt télen. Most -10 alatt nem mertem tölteni, de ha kicsit melegszik, már megy is a töltő mindkét autóra. A jtd akkor engedélyezi a porlasztó nyitást, ha megvan a 400 Bar rail nyomás. Ezt az önindítóval kell összehoznia. Ezért fontos az akksi és a kuplung kinyom..
Coyote2017-01-08 16:08:16 // 138533
Nekem max motion van a tankba a tank meg tele, mégse indult könnyen. Szóval nem biztos hogy az üzemanyag a rossz bár.....
Xixo2017-01-08 15:50:50 // 138532
Nálunk az egyik indult, a másik nem. Persze az enyém nem... valószínűleg a zene miatt kicsit jobban van nyúzva az akksi. Mert a másik is épp hogy elindult, szerintem ha még párat tekerek rajta, akkor az is kakukk. Most meggyanúsítom az ósanos gázolajat, eddig minden oké volt vele, de most olyan érzésem volt, mintha nem kapna üzemanyagot. Hiába izzítottam háromszor is hosszan, az elején majdnem beindul, aztán csak tekeri az önindítót. De lehet ez baromság. :)
Coyote2017-01-08 15:48:47 // 138531
Persze. Elég sokáig világított az izzitó lámpa, de aztán el aludt mint mindíg. Gondolom a nagy hidegben kicsit ledermedt az üzemanyag. A lényeg, hogy beindult :-)
Kazes☻2017-01-08 15:36:32 // 138530
Izzított is?
Coyote2017-01-08 15:29:00 // 138529
Nálunk kicsit nehezen indult a dejzel :-( -25 fok volt éjjel. Reggel gyújtás ráad várok amíg minden zúgó búgó hang el hal, majd indítok. Első két probálkozás nem sikerült :-( akarta mert hallottam, de mégse. Aztán a harmadikra már beindult. Kicsit fura remegő durva hangja volt aztán pár másodperc és beállt rendesen. Remélem csak a hideg miatt volt. Tank tele van, ráadásul jófajta dijzellel :-)
Kazes☻2017-01-08 15:25:37 // 138528
Nekem -igaz Ts -en - a kis piros relék adták meg magukat... Blogomban olvashatod... háthassegít. :-)
eugabesz2017-01-08 15:25:23 // 138527
Nagyon úgy néz ki,az akkusaru hibás érintkezése miatt kezdődtek a problémák,s mint olyan,ez simán okozhatja a motorvezérlő hibáját.Sajnos ilyenkor érintkezés kimaradás,és újra érintkezés közben bármi !! kaphat egy kis túláramot,amit a motorvezérlőben lévő feszültség stabilizátorok nem nagyon szeretnek.
Elég volt egy pici szakadás valamelyik ellenállásodban,ami nagyobb feszültség hatására még épen "összeolvadt" az ellenálláson belül,am sokáig nem tolerálja a rajta átfolyó feszültség úgy is meg fogja előbb utóbb szakítani az ott kialakuló "kapcsolatot".
Vagy simán egy IC szállt el benne,ami még érzékenyebb,hiába vannak feszültség stabilizálók,egy idő után azok is felmondják a szolgálatot.
Kérj ajánlatot akár bontóból egy motorvezérlőre,nekem anno küldtek egyet a mercimhez,olyan garanciával,hogy ha nem az a hiba,akkor visszafizetik az árát. Szerencsém is volt vele,mert amit küldtek,hibás volt,de minden szó nélkül küldtek másikat,most is azzal működik az autó,szerencsém volt,az volt a hibás.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak