Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2017-09-07 01:08:51 // 148258
Na, legalább már tudod, hogy nem működik a pumpa!
Viszont ezt a riasztós fickót nem értem. Attól még, hogy az ajtókat nyitja-zárja a riasztó, attól még az AC-t letilthatja. Én is szívtam nemrég a benyapumpával, nekem sem kapott áramot, de attól még nyitotta-zárta az ajtókat! Nem értem, a kettőnek semmi köze egymáshoz sztem. A tiltás az egy másik funkciója a riasztónak, nem? Vagy igen? Nem értek hozzá! :-DDD
A csatikat sztem most egyelőre hanyagold, úgy néz ki azzal nincs bibi. Előbb próbáld ki majd az "új" pumpát, hogy indul-e! :-)
Ati772017-09-06 21:50:24 // 148257
Akkor ezt meg is beszéltük. Hogy bonyoljítjuk le ezt a világbajnok üzletet? A paprikás chips-et elég nehéz elutalni.😀
Szabi852017-09-06 20:38:04 // 148256
Tudok adni benyaszivatyut egy zacskó paprikás chips az ára
Ati772017-09-06 20:24:59 // 148255
Kösz. Még nem biztos,hgy egy csere megoldja a problémát. Ha már itt tartunk,te úgysem használod a Piroskát,nem adod nekem a benyaszivattyút?😆
Papamaci2017-09-06 19:24:58 // 148254
Mondtam:Szerintem a benzinpumpa.de én nem értek hozzáDDD Kitartás barátom.
Ati772017-09-06 17:27:08 // 148253
Na uraim.
Nincs előrelépés a "benzintelenségem "ügyében.Annyi történt,hogy találtam egy kontaktot a riaszto-inmo.-m hoz,de az ember azt mondta mivel a riasztó működik ajtókat nyitja-zárja, biztos nem az tiltja le az áramot a benzin szivattyúmtól. Kivettem a tankból a szivattyút rákötöttem két szállal az aksira, egyet kattan és annyi.A gumi tömítéseket szétette a benzin,de olyan szinten,hogy kenhetőek lettek.Most már biztos,hogy kell egy szivattyú ami tuti jó.Az elektromos részhez annyi, hogy újra szétbontottam a belsejét,hátha... Találtam pár szabad csatit de ellenpárja egyiknek sincs.
Hát itt tartok.
Szabi852017-09-06 15:48:52 // 148252
hajrá :D
Alfás Theo2017-09-05 21:08:16 // 148251
Kilincs lehet, hogy kell majd.... Szólók majd.
Szabi852017-09-05 17:22:39 // 148250
Hy kell valakinek balos kilincs illetve jobbos tükör?
Buksi2017-08-30 10:56:19 // 148249
Igaz, te csak nyomtad a gázt! :-DDDDD
Marklar1552017-08-29 19:39:58 // 148248
Az volt a hibas... :p
Buksi2017-08-29 14:08:19 // 148247
Könnyű a hűtőre fogni! :-DDDDD
Szabi852017-08-29 11:45:03 // 148246
Hy bomlik egy 155 2.5 td ha valakinek kell valami irjon hivjon :D
Marklar1552017-08-28 22:00:04 // 148245
Mert csöpögött a hűtő... :P
Buksi2017-08-28 11:23:03 // 148244
Nagyon remélem! :-)))
Ati772017-08-27 23:16:13 // 148243
De most pont azt bújtam. Bekötési, használati, programozás leírás. Ebből talán már. lessz valami.
Buksi2017-08-27 22:12:03 // 148242
Neten nem lehet hozzá találni valami leírást?
Ati772017-08-27 22:08:01 // 148241
Elvileg Enforcer.
Buksi2017-08-27 21:59:32 // 148240
Tudod milyen típusú riasztó lehet?
Ati772017-08-27 21:49:49 // 148239
Nekem ez csak tegnap esett le. Az átkábelezés miatt egyből az elb@szás jutott eszembe. :-\
Buksi2017-08-27 21:35:16 // 148238
Bakker, ezt eddig miért nem mondtad? :-DDD
Simán lehet, hogy emiatt nem indul!
Buksi2017-08-27 21:34:04 // 148237
Szét is ment! :-DDDDDDDD
Ati772017-08-27 19:23:20 // 148236
Akkor ennek kell utálanéznem. Simán kikötni nem merem mert ez is ezer helyre van beleoltva a rendszerbe.Ehhez egy"egyszerű" autóvillamossági elég lehet?
Marklar1552017-08-27 14:51:28 // 148235
Ezt idáig nem mondtad. ;) Simán lehet. Annó valamelyik autómon jártam így. Megdöglött a riasztó valami szerelés után. ;)
Ati772017-08-27 08:45:57 // 148234
Még mindíg semmi. :( Bármit csinálok minden ugyanaz. Most az jutott eszembe,hogy az "új" kábelkötegen van utólagosan beépített riasztó, nem lehet ,hogy az szivat? Érzékeli a sok matatást es letiltja az áramot a szivattyútól mint lopásgátló?
Marklar1552017-08-27 07:58:30 // 148233
Órasz én is mentem 227 et a 2,0 8v vel. Még lejtő se volt. ;)
Marklar1552017-08-27 07:54:35 // 148232
Most már jó?
Buksi2017-08-26 22:36:03 // 148231
Ja értem! :-)
Zsoltikj2017-08-26 16:12:10 // 148230
belinkeltem neki a katalógusadatot, az sem győzte meg, gyertyát cseréltek neki és ugy ment 230at :D, valami 1,2es megant emlegetett azzal ment 200at :D
meg az anyukámat kezdte emlegetni utána baszták ki.
Ati772017-08-26 07:47:36 // 148229
Mert a törésem után vettem egy donort,de az jobbnak tűnt mint az eredeti, de a kábelezése össze vissza volt toldozgatva , töredezve. Plusz mint kiderült klíma sem volt benne. A klímakezelő panelen kívül minden hiányzott belőle.
Buksi2017-08-25 22:12:19 // 148228
Én az ABS kábeleit fűztem át, az nem volt bonyolult!
De miért cserélted ki a kábelköteget?
Ati772017-08-25 17:57:54 // 148227
Hát én se. Te is átfűztél valamit,nem? Az a baj ,hogy részegységeket külön nehéz,mert minden összefügg mindennel,legalábbis nálam. Most előszedtem a másik köteget ,amiben benne van a szivattyú csatija,de az is egy másfél kilós köteg kb. 15 csatlakozóval száz felé ágaztatva.
Buksi2017-08-25 12:09:50 // 148226
Az a baj, hogy az elektromos részhez rohadtul nem értek! :-(
Ati772017-08-23 18:44:22 // 148225
Elvileg minden csatit összedugtam ami volt,de megnézem. Most azt találtam,hogy a szintjelző működik, de a próbalámpa ott dem mutat áramot. A lámpa jó.
Buksi2017-08-23 13:05:46 // 148224
A műszerfal alatt, a jobb első ajtónál is van egy csatija, azt összedugtad?
Ati772017-08-23 12:47:27 // 148223
Van még egy garnitúra relém,majd megpróbálom este. Az igazság az,hogy komplett vezetékelést cseréltem,és most egy kicsit be vagyok sz@rva ,hogy elcsesztem valamit és nagyobb a gubanc. Habár úgy tűnt minden csati csak a párjához passzol nem lehet összekeverni plusz össze is számoztam szétszedéskor.
Buksi2017-08-23 12:31:47 // 148222
Igen, egyformák a relék. Azt még megtudnád csinálni, hogy átcserélgeted őket, hátha! Ha nem, akkor még a Marklar ötlete lehet! :-)
GEORGE2017-08-23 11:59:09 // 148221
A 155 v6-nak is csak 215 a gyári katalógus adat.
Én óra szrint sík úton 220-at tudtam csak kipréselni, de sokáig tartott a mutatvány :)

230-at max az M7 Tárnoki lejtőn tudhat.
/ Érdi lehajtó után a Tárnoki lehajtó fele/
Marklar1552017-08-22 21:47:36 // 148220
Ha direkt áramról megy. Meg be is indul, akkor lehet a csati az AC nál. Mert ügye meg van törve, mikor ráteszed a fedelet... ;)
Ati772017-08-22 21:18:55 // 148219
Kösz,de egy kosszal azt is megpuccoltam. Ha jól láttam a relék egyformák. Gondoltam rá nem lehet hogy a relé a szar? Próbalámpával megnéztem a relé lábainál van áram.
Buksi2017-08-22 21:09:32 // 148218
Van pár biztosíték is ott a relék mellett, nézd meg azokat is!
Buksi2017-08-22 21:07:00 // 148217
Nincs az az isten! :-DDD
Ati772017-08-22 20:59:42 // 148216
Hát nem jött be. Valami más ötlet? Próbálom lekövetni a kábelezést,hátha találok valamit. :(
Ati772017-08-21 19:34:43 // 148215
Köszi. Mondjuk volt ideje oxidálódni , koszosodni 3 év alatt. Meg is nézem. Persze minden más működik csak ez szivat. Nehogy kiderüljön milyen a motor.
Marklar1552017-08-21 12:12:02 // 148214
Akartam írni, hogy nézd meg Buksi esetét. ;) Az egyik fém házas ott a tálcánál. Pucold meg mind. Abból baj nem lehet. ;)
Ati772017-08-20 22:00:58 // 148213
Most olvastam vissza. Melyik relé is az pontosan? Lehet rajtam is segít.
Ati772017-08-20 21:56:34 // 148212
Hello. Segítség kellene. A helyzet az, hogy eltűnt az áram a benzin szivattyú csatijából és így elég " nehéz" az indulás.
Van valakinek ötlete?
Kösz.
GT Ɨ|ѯ2017-08-20 20:28:13 // 148211
Ott legalább működik:-)
Piritu2017-08-20 20:19:19 // 148210
Pedig előbb-utóbb nekem (neked) is be kell lépnem az ilyen okosok miatt. Annyira hiányzik :-)
Marklar1552017-08-20 17:28:55 // 148209
Akkor lemaradtam :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak