Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552006-04-18 12:49:44 // 5272
B+ Az meg azért sokkk ;-)
SD2006-04-18 10:58:14 // 5271
Őőő zene:) mit is hallgattam? Ja Sting-et, de mire végelett a CD-nek lent voltam Miskolcon, utánna 2 napig fülig ért a szám:))))
fobakter2006-04-18 10:39:08 // 5270
Én is így kezdtem, aztán most odáig züllöttem, hogy már 1820 utáni zenét alig hallgatok :) Ha érdekel, 120G körüli MP3 készletem van, nagyjából ebből a korszakból (~1500 - ~1820). Épp most tervezem egy USB portos (Pendrive) MP3-képes autórágyó beszerzését, valahogy a kocsiban is kell tudjam hallgatni a zenéim :) Sajnos ez eléggé új műfaj, van JVC 45-50K köröl, dévu 25-ért, meg számomra ismeretlen márkájú kínai. A JVC lenne az igazi, MOSFET végfokkal, de ennyi pénzt nem tudok erre a célra áldozni, így marad a dévu. Kocsiba jó lesz, a Metro-ban meghallgattam a hangját, annyira nem veszélyes.
norbee2006-04-18 10:28:10 // 5269
Csak mint minden más zenei stílussal, legyen az elektronikus vagy instrumentális. Úgyhogy meg ne kérdezd hány szereplős a Figaró Házassága, mert annyira azért nem... :)
fobakter2006-04-18 10:24:11 // 5268
:DDDD Rám úgy látszik, teljesen más hatássa van :))) Annyiból mondjuk korlátozó tényező a zenehallgatás, hogy 4-5000 rpm felett nem igazán jól hallható a zene, mert a motortérből jövő muzsika elnyomja. Báj dö véj, ezexerint közelebbi kapcsolatot ápolsz a klasszikus/barokk zenével?
norbee2006-04-18 10:16:49 // 5267
Mivel szinte csak az szólt a múlt héten (nem volt más kéznél pár napig :) ). If 2/3 Vivaldi+ 1/3 Vegyes = 8,8 akkor 3/3 Vivaldi = 7,8? :PPP
fobakter2006-04-18 10:09:44 // 5266
Vivaldi nem? Ezt miből gondolod? :)
norbee2006-04-18 10:03:01 // 5265
Na jó, elárulom a titkot. Vivaldi nem készteti gyorshajtásra az embert. :)
fobakter2006-04-18 10:02:59 // 5264
A 10 l még jónak számít, ha BP-re tévedek, akkor ott 12 körül el tudok járni. Itt Kecskeméten inkább 14-15 körüli értékeket produkálok, mivel általában 2 eset van: mire elérek a célhoz, már lassan kezdene üzemmeleg lenni a motor, de ugye vége a műsornak (ilyenkor nem forgatom, ám dinamikusan, 70-90 kmh körül autózom), vagy pedig ha sokat megyek egyszerre, akkor meleg a motor, és akkor meg szereplősen hajtok :)
Marklar1552006-04-18 09:56:06 // 5263
Egyébként épp felvettem ezt a részt. S egyből átmásoltam az Egomi tali utánra. Hiába rángatták a kamerát, még így is látszik, hogy ez milen dögös verda!
fobakter2006-04-18 09:56:00 // 5262
Te, azt értem, ha húsvét tiszteletére a gázpedál alatt is tojást tartasz, de miért pont egy Alfa 155 gázpedálja alatt? :PPPP Komolyra fordítva, a 8.8 városban nekem azért nekem a legenda kategóriába tartozik, biztos jól mér az órád? Vagy csak én vagyok állat? :)
pb_2006-04-18 09:53:12 // 5261
Na igen, de ott az ilyen autók már filléres, úgy mond "kivégzendőnek" számítanak.
Marklar1552006-04-18 09:50:53 // 5260
De az is lehet, hogy csak én nyomom igazán.? Mert azért itt pesten városban, dugóban nem igazán megy az 10l alá. Post meg még majdnem uannyi víz is;-)
Marklar1552006-04-18 09:49:22 // 5259
hmmm. Nem haverod a Perdix? ;-PPPPP
Marklar1552006-04-18 09:48:37 // 5258
Az a cumó nincs is benne! A +boxis opcióban volt, de nem kérted. ;-) Csak megemlítettem, ha kéne akkor milyen módon tudnád gyorsan, haszonnal... Tovább adni. Alud6nál egy picit, mert elég lassan vág az eszed ;-PPP
norbee2006-04-18 09:46:41 // 5257
Üdv Urak! Megvolt az első teli tanktól-teli tankig. Csak városban, dugóban, egy hét alatt, igaz nem csutka gázon 8,8 az átlag. Azt hiszem, ez elég jó. :)
Marklar1552006-04-18 09:46:11 // 5256
Igen. Láttam azt is:( Persze csak azért törnek AR-t, hogy emeljék a műsor színvonalát... ;-)))
kando.2006-04-18 09:37:40 // 5255
Ha legalább karbi lenne benne... elektornikával mit kezdjek ? Ezt nem lehetne kispórolni ? :))))
Marklar1552006-04-18 09:35:30 // 5254
Jahh rohanok alkatrészekért. Csak épp kicserélik a tökéletes vízóránkat, mert ez a törvény... :((( Tutti, hogy a 4k-ra utaznak....
pb_2006-04-18 09:34:53 // 5253
De legalább az 55-ön, csak a lököst tették tönkre. Általában 64-ek szoktak hullani, bár a múltkor 1 33 SW is odalett.
Marklar1552006-04-18 09:34:11 // 5252
Van a boxi elektronika... Ha beraksz nek egy éjszaka egy vadászgörényt a mociterébe. Akkor utána tutti, hogy eltudnád adni neki ami nekünk van... De nem Thomika, hanem Thomee;-)))
kando.2006-04-18 09:29:07 // 5251
Te sosenemalszol ? :)) Mit szerezzek én Thomikának ??? :)
Marklar1552006-04-18 09:25:51 // 5250
Tutti. Nem szórják azért ott azokataz autókat. Rémlik, hogy valamelyik snittben volt már ilyen... Csak még ilyen "főszerepet" nem kapott. Félő, hogy 1-2... rész és valamelyik tömegbalesetben TK-s lesz;-) Pl a végén volt egy 164 aminek az eleje sérűlt. Szerintem uaz volt az elején amelyik egy pillanatra látszott a pályán. Volt régebben egy rész ahol egy fószer lámpákat állítgatott, hogy utána elraboljon valami műkincseket. Volt vagy 3-4 tömegbaleset benne, különböző kereszteződésekben. Nahh ott sem 3-4x törtek rommá 10-15 "új" autót! Volt, hogy más kamera szögből mutatták másik balesetben. Mert ügye gyanús, ha olyan "sok" 164 es törik... ;-) Hiába az egyik legdrágább sorozat, azért ők is spórolnak. ;-) Habár majdnem minden részben hazavágják a szolgálati bömöst v, mercit ;-) Meg részenként azért bekerűl a tömegbe "érdekes" nem tucat verda is. (ALFÁN) kivűl. Ebben épp egy P 928!!! ;-) Álltalában az első 10' és az utolsó 10' az érdekes ebből a sorozatból... ;-)
GEORGE2006-04-18 05:59:07 // 5249
Ez a 155-ös már szerpelt máskor is a Cobra11-ben. Egyszer piros sportkocsinak mondta az egyik balesetet okozó pilota , mondván, hogy eléje vágott ezért kapta el a kormányt s emiatt okozta a balesetet.....
Marklar1552006-04-18 00:49:26 // 5248
Reee. Könnyű így a top3 hozzászolóban lenni! ;-)))
Marklar1552006-04-17 23:27:19 // 5246
én is megint :)
kando.2006-04-17 23:16:01 // 5245
Válaszoltam! ;-)
kando.2006-04-17 23:08:31 // 5244
Jóvan, minnyá... :) Látod, szeretem én az 55-öket is, főleg SD köre óta :)
Marklar1552006-04-17 23:07:44 // 5243
Benned bíztam;-) Már csak a tegnapi mailemre reagál6nál. ;-)
kando.2006-04-17 23:00:30 // 5242
de én láttam.. ügyes vót :))) mondtam is Buksinak, hogy ezek a zsernyákok még egy quadot se tudnak vezetni... :)
Marklar1552006-04-17 22:55:31 // 5241
Most frankón nem látta senki tegnap este a Cobra11-et??? 2' ig egy 155 ös volt a főszereplő!!! Igaz a "rossz" oldalon, de mentségére legyen mondva, hogy ellopták... ;-)
Marklar1552006-04-17 22:45:46 // 5240
Pedig megy az rendessen... Szerintem az a "szerencse", hogy a tartályba nyomja bele azt...
sztane2006-04-17 14:53:36 // 5239
a 2,0 16v-s motoron az olajszűrő előtt található az olajnyomás vészadója, a szívócsövek alatt a szervószivattyú mögött az olajnyomás adója, s a karter nyúlványán felül az olajhőfok adó és a karter belső oldalán középen az olajszint adója található.
otos_2006-04-17 14:10:23 // 5238
A motor elején (ha végigköveted az olajpálca csövét, akkor attól, ahol belemegy a motorba, egy kicsit jobbra) van az a jeladó, ami miatt az alfacontroll piros lámpája nálam folyamatosan ég:) Az olajnyomásmérő műszer gombája a motor hátsó oldalán van, kicsit jobb oldalon. Azt, hogy a műszerfal piros olajnyomáslámpája honnan tudja, hogy világítania kell, na azt nem tudom. Szerintem egy 3. mérőtől:)
fobakter2006-04-17 08:28:43 // 5237
Az a gomba emlékeim szerint a motor elején, középtájt alul található.
Thomika2006-04-17 00:30:32 // 5236
Vhol szerintem még elfolyik a víz....ennyit egyszerűen nem ehet a járgány! :(( 200km-t már csak kibír! De fura,hogy áll. ugyanúgy húz a vas...itt vmi nem kerek... ha ennyire xar a hengerfejtömítésed,akkor kellene érzékelni némi teljesítménycsökkenést...
Marklar1552006-04-16 23:14:24 // 5235
Elektromos paranormalia;-) Az olajnyomás mérő nekem sem működik. (ha ez megnyugtat) Uis, mikor megtudtam, hogy egy olajgomba 10-15k akkor lemondtam erről a "luxusról" Érdekes, mert az UNOmban is volt ilyen műszer s ott no problem. Sőt! Anno a trabantba is szereltem s az is rendben működött! (Lada 1500as műszerek/uno D olajgomba!) A piros lámpa a lényeg. ;-) Az az alfacontrol lámpasor ami ott a clima gombok alatt van? Mível össze vissza világítgatott ezért fekete szigszallaggal kiiktattam;-) Amúgy én sem vágom, hogy merre vannak a csatijai. :/ Jahh. Viszont 15 hónap után végre működik a Jhátsó záram is! jó kis Dögök ezek. Mindíg kell valamit vacakolni...
Marklar1552006-04-16 22:49:45 // 5234
A hőfok mutató szerint nem forr. De amint 90' fölé megy már állok is meg s töltés. Jelenleg 15l víz van a kocsiban. Egyébként mostmár dolgozik bele a tartályba is. Megalightossan használom most. Nem szeretném ha más is sérűlne. A vízkő az hosszútávon okoz problémát. (remélem) 2hét alatt nem lesz ott probléma... Lásd mosógép reklámokat. ;-))) Anúgy az bosszant, hogy a második "szett" Shell fagyálló ment a "qkába" Tavaly a fűtésradiátor miatt tapostam a fagyállóban, most meg apakolás miatt ment füstbe... Pedig megadtam neki ami jár... ;-)
norbee2006-04-16 22:42:02 // 5233
Gyógyestét! Hétvégén leömlőt cseréltünk, volt nagy ihajja, de Paco mesterien oldotta meg a kérdést. Viszont, nincs olajnyomás/hőfok mutatóm továbbra sem, letesteltük, műszer oké, kileng, tehát bolond gyerek étele (gombaaa) a hibás. :) Ez még annyira nem is izgatna, viszont indításkor az olaj visszajelző lámpa sem akar világlani, ezt viszont nagy hirtelen nem tanátuk. (Olaj van benne... :) )Valakinek infója, hogy a csatit merre keressem? Illetve van e kifinomult sebészi eljárás, hogy az Alfa Controll lámpasorának működését egyben lehessen letesztelni? (Tehát nem lehúzogatni az eszközöket egyenként)
fobakter2006-04-16 21:50:07 // 5232
Hmm, és a vized nem is forr? Igaz, 233e után bármi lehet. Én azért a csapvízzel óvatosan bánnék, mert ttól lesz a jó kis vízkő-lerakódás, amitől nem lehet áldozatok nélkül mexabadulni, cserébe viszont jól rontja a hűtés hatásfokát. Persze szükséghelyzetben jobb, mint megfőzni a motort ;) Meg hát így messziről könnyű osztani az észt:)
fobakter2006-04-16 21:36:40 // 5231
A 16V motorokban a főtengely-törés tipikusan annak a következménye, hogy hidegen jól megforgatják a motort. Nem is kicsit és általában nem is egyedi alkalmanként.
Marklar1552006-04-16 21:05:04 // 5230
Hazáig simán. De a biztonság kedvéért minden megállásnál ránézek. Ki kell bírnia még 1 hetet! Minimálissan is vagy 200km-t kéne még mennem :/ Egyébként kezdek hinni a szerelőmnek. (adok/veszekben főtengely töréses káoszra keres egy koléga megoldást) Szóval a szerelőm szerint a 16Vs TS motorokon elég gyakori a főtengely törés 150 000+ km után!!! Hmmmmmm Biztos kitépném a hajam egy ilyennél! :(
Thomika2006-04-16 17:31:24 // 5229
az szép munka lesz! A vmelyik nap mikor itt voltál, akkor is szépen megitattad,az meddig volt elég? A gumi kérdésben küldtem válasz e-mailt!! :)
Marklar1552006-04-16 14:19:06 // 5228
Nahh. A májusra tervezett hengerfő felújításom egy hónappal előrébb kell hoznom. :( Eddig is csipegette a löttyöt, meg motorféknél pipálgatott olajat is, ezért terveztem be a pénzköltést. (233000km) Erre már egy hete vészessen fogy a hűtőfolyadék. Előszőr még ráöntöttem 1l fagyállót. Aztán 10l desztilált vizet. Mostmár csapvízet öntögetek. 10km/ 1-1/2 1l víz!!! Érdekes, mert nem gőzől a kipuff normálissan megy az autó, nincs az utastérben medence, az autó alatt sincs. Szerelő előszőr a vízpumpára gyanakodott, hogy szépen elszórja. Aztán pénteken vízpumpa csere is volt. Nem volt felesleges, mert már eléggé gyengén fogott a tömszelence. Sajna nem nagyon csökkent a dolog:((( Marad a big munka: olaj/gyertya/ cserékkel. Van 4 vadi új befecskendező szelepem is és mindenhol új tömítésekkel. Remélem amíg nálam lesz az autó nem lesz a motorra gondom... ;-)
Marklar1552006-04-16 13:51:49 // 5227
Csak kettővel lejebb van a megfejtés;-)
Vik.. + Rich2006-04-16 10:38:22 // 5226
Köszi. Utánanézek.
Buksi2006-04-16 10:14:38 // 5225
Reméljük a legjobbakat! ;-))
Vik.. + Rich2006-04-16 10:12:13 // 5224
Igen. Ez szó szerint igy van. Na mindegy. Jobban kell figyelni és remélem nem lesz több ilyen élménye senkinek...
Buksi2006-04-16 10:07:31 // 5223
Igen, ez nálam is így van! Mindig megfogadom, hogy nem hajtom , mint az állat, de hát állandóan akadnak olyanok, akik kötözködnek és lekell őket nyomni! ;-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak