Fórum >> Típusok >> 155

joe752005-08-04 11:25:36 // 373
Az ajánlatom áll a jelzett időpontig! :)) Az ember szívesen segít egy márkatársnak! :)
dezoxiribo2005-08-04 11:24:10 // 372
Ez jól hangzik, nagyon megköszönném! :)))) Felhívom a fickót és megbeszélem vele!
joe752005-08-04 11:22:54 // 371
Még ha Péntek napközben néznéd meg úgy du. 3.-ig el tudnék menni ránézni. Itt ülök Félegyházától 20 km-re, így nem lenne gond. De péntek este és Szombaton napközben is programom van..... :(
dezoxiribo2005-08-04 11:18:20 // 370
Vagy péntek este vagy szombaton, napközben. 220 van benne, az tény, de ez egy 13 éves autó... Reálisan átgondolva én évente 20-30E kmt megyek. Ez simán meglenne nálam is...
joe752005-08-04 11:15:56 // 369
Amúgy vicces, hogy már 600ezer sem kell egy 155-höz....Mondjuk jó sok km van benne.:(
joe752005-08-04 11:15:01 // 368
Így kívülről szép. Látom Félegyházán van. Mikor akarod megnézni?
dezoxiribo2005-08-04 11:11:45 // 367
Hidd el, én is szívesebben vennék 95 utánit, de a pénz nagy úr... Egyébként róla lenne szó: Link
joe752005-08-04 11:10:25 // 366
Jó hát akkor ennyi erővel Fiat Unot kell venni 1.0 FIRE motorral nuku extrával abban aztán nem romlik el semmi. Amúgy jellemzően a 2.0 16V motorok sem hibásodnak meg többször mint a 8V-k.
Szilárd2005-08-04 11:08:13 // 365
De abban már csak a 16V motorok vannak. És azért ott sokkal több a hibalehetőség és mint tudjuk általában elő is jönnek:((
joe752005-08-04 11:06:58 // 364
Meg a beltere is szebb, finomítottak azon is.
joe752005-08-04 11:06:23 // 363
Én meg csak 95 utánit vennék mert a faceliftes a sárvédó kidomborításaival szvsz sokkal szebb.
András bácsi2005-08-04 11:00:25 // 362
Egyébként én mindenképpen 8V-t vennék, jóval olcsóbb és egyszerűbb a fenntartása, bontott alkatrész beszerezhető és van is nagy számban. A lentebb írtakkal teljesen egyetértek, de arra is vigyázz, hogy könnyű "törésmentessé" tenni a csavarozott panelek miatt az 55-öst. A nyúlványokra figyelj!
András bácsi2005-08-04 10:57:11 // 361
Ja, és ha nagyon kevés a gáz, akkor a klíma nem tud bekapcsolni, nem épül fel elegendő nyomás, és a rendszer védelme miatt kiold a vezérlése.
joe752005-08-04 10:55:47 // 360
Szerintem csak nem ért hozzá az ember.:))) Furcsa "szakik" vannak közöttük. Itt egy példa a szakértőre: TC teszt részlet: A középső részt szinte teljesen elfoglalja az elektromos fűtésszabályzó - amit az értékesítő klímának nevezett - kezelőgombjai. Megpróbálta elmesélni a kezelését is, de belezavarodott, úgyhogy a motort kezdte dicsérni. Monológjába gyorsan beszúrtam kérdésemet: "Mit is jelent a Twin Spark?". A válasz gyorsan jött: "Hát dupla vezérműtengely." Láttam, szakértővel állok szemben, így több kérdésem már nem is volt, így megkértem, hagyjon csendesen szemlélődni. A teljes teszt itt olvasható. Szerintem számodra tanulságos lehet.
András bácsi2005-08-04 10:55:04 // 359
Az automata fűtés és a klíma vezérlőpanelje csak az ECON gombban különbözik a klíma javára.
dezoxiribo2005-08-04 10:34:21 // 358
Azt mondta az ember (még csak telefonon beszéltem vele), hogy be is indul a klíma, csak hamar lekapcsol. Lehet, hogy ez más hiba?
joe752005-08-04 10:00:39 // 357
Biztos hogy van benne klíma? A kereskedők nagy faszok. A 155 bizonyos felszereltségi szintjéhez digitális automata fűtésrendszer volt. Tényleg úgy néz ki mint a klíma, és az automata fűtés jól is működik. De sokan ráaszaldnak erre, holott ettől még nem biztos hogy klímás az autó. Ha van rajta hópihés gomb akkor van benne klíma, és ha kevés benne a gáz valamennyire akkor is kell hűtenie csak gyengébben.
joe752005-08-04 09:56:18 // 356
Azt, hogy a motor mennyire jár szépen, azt aránylag laikus füllel is hallható. A kék füst mint george is mondta nem kívánatos. Ugyanakor nézd meg olyankor is amikor nagy gázt adsz, mert lehet hogy alapjáraton nincs füst, de gázadásra van. Mindenképp járassátok amíg bemelegszik és akkor nézzétek mi jön ki a kipuffból. Ha eljutsz egy próbakörig akkor figyeld a futóműből érkező hangokat. Ha csúnyán kopog / amire amúgy van esély/ akkor kivan a lengőkar. Ez idővel úgy is előjön mert szétkúrják az utak. Nem túl költséges a cseréje, anyaggal munkával mondjuk 50k körül megvan. Viszont jó alkupoziciót jelent. Arra számíts hogy menet közben rossz minőségű úton, macsakövön ez az zöröghet az utastérben, ez sajnos a 155 velejárója. Spóroltak a ragasztóval a műanyagoknál. Mivel ez csak 8V motor így a 8 db gyertya benne tök egyforma, így azok cseréje lényegesen olcsóbb mint a 16 V -nél ahol 4 kicsi négy normál gyertya van. Ha megveszed, ettől függetlenül vidd el valami ismerős szervízbe és nézesd át alulról is. Szilentek, stabilizátor gumik, kipuffogó rendszer, fékcsövek, stb. Így aránylag hamar kellő képet kapsz az autód állapotáról. Ne feledd 13 éves autóról van szó amiben inkább 200.000 km van mint 100.000 mutasson az óra bármit is. Sok sikert hozzá!
dezoxiribo2005-08-04 09:51:37 // 355
Valószínűleg felismerem, ha törve volt, meg lesz velem egy cimborám, aki kicsit jobban ért hozzá. Ha doboló-kopogó hangot hallok és kékes füst száll belőle nem veszem meg, becsszó :)) A klímára azt mondta a tulaj, hogy fel kell tölteni. Arra van tipped, honnan tudom meg, hogy tényleg csak fel kell tölteni vagy odavan?
GEORGE2005-08-04 09:42:29 // 354
Tényleg nehéz tanácsot adni! Felimered ha törve volt?? Mert avval sok bosszuságot megsporolsz magadnak, főleg ha rosszul van megjavítva vagy a futómű sérült volt, és azt nem "tették" vissza a helyére mert vagy zabálni fogja a gumit, vagy ha annyira nem jó, kis mértékben folyamatosan húzhat valamelyik irányban :-(((((( Olyanokat meg nem kell mondanom, hogy ami benne van fék, kormány, mot.ablak-tükör ,klíma azok müködjenek igaz?? Ha menetközben doboló kopogó hang jön az eleje felöl akkor a szilentek ki vannak kopva, ha erős fékezéskor beremeg az eleje akkor nagy valószínűséggek oda a fék is:-( Na akkor sok sikert ifjú tagunk :-)
dezoxiribo2005-08-04 09:35:59 // 353
Kösz a bátorítást :)))
GEORGE2005-08-04 09:30:32 // 352
Hát mindenre!!!!!:-))))))) Ha tényleg nincs pici jártasságod a dologba akkor elég kockázatos dolog! A motorjából, az az akipufogóból, semmiképpen nem jöhet kékes füst, akkor lépj tovább! A tööbit nehéz így leirva elmagyarázni. Ennek az évjáratnak még "fekete" kulcsa van, tehát nem imos bármikor másoltatható hozzá pótkulcs. Sok szerencsét hozzá! :-)
dezoxiribo2005-08-04 09:25:40 // 351
Sziasztok! Úgy döntöttem A héten veszek egy 155 2.0 1992-es évjáratút. Ez tény. Mire figyeljek, amikor elmegyek megnézni (szerelőt sajna nem ismerek a környéken, nem tudok vinni magammal/elvinni hozzá). Köszi a segítséget.
Marklar1552005-08-03 23:14:38 // 349
155 ös ALFA volt, meg piros is ez tutti. Melyik "bandáé" azt már nemtom;)
Marklar1552005-08-03 23:13:36 // 348
Péntek este v. szombaton. USA tali lesz arra felé... Remélem ez nem nagyon off? ;)
András bácsi2005-08-03 07:41:57 // 347
Mikor jössz? Ha vasárnapig ideérsz, akkor meg tudom mutatni, hétfőn már darabolják. Egyébként ami van otthon karosszériaelem, azok között is van, amin a felületi rozsda megjelent, pedig sérülésmentes. Belülről eszi át magát az alattomos.
farki2005-08-03 00:02:07 // 346
egy olyat, vagy azt(?) én is láttam egyik szombat hajnalban. Csak nem tudtam villogni, meg dudálni, meg integetni neki, mert egy bütyköstaxi állt mellette, én meg hajnali 2h 30-kor nem akartam feltűnősködni. :-))
Marklar1552005-08-02 23:54:01 // 345
Hmmm. Direkt azért vettem 155 öt, mert nekem is aztmondták, hogy nemrohadnak! Kénytelen leszek utána nézni... Láttam ma egy TAXI 155 öst!!!!!! Pirosat!
András bácsi2005-08-02 21:10:59 // 344
Ez nem volt törve, illetve nem itt... :-) Telemegy sárral, hólével a hátsó dob, a benzintöltőcső mögé felragad, illetve a két lemez között szépen megeszi az anyagot. Elhanyagolás esetén. Már amikor elhoztam, kezdett punnyadni egy kicsit, akkor kellett volna kivágni a szar részt, csak nem akartam belejavítani a piros színbe. Most úgyis telifényt fog kapni, így mindegy.
Thomika2005-08-02 20:49:30 // 343
:((((( Hogyhogy ennyire szétrohadt? Meg volt ütve?? Én úgy tudom,hogyha nem volt szétcsapva az autó,akkor a 155ök nem igazán rohadnak?! Tévednék?!
Fészi2005-08-02 01:19:48 // 342
azóta megvettem ott az oil-t :)
András bácsi2005-08-01 19:33:05 // 341
Bontom szét az 55-öst, jövő héten megy a kasznishoz. Sajnos egyes részei kurvára elrohadtak. A hátsó doblemez szinte csak festékes rozsdapor. Csomagtartó vízszintes lemeze sok helyütt átrohadva. Úgyhogy kicsit többe lesz, mint gondoltam. :-( Viszont legalább rendesen meg lesz csinálgatva. Összegezve: sem Ausztriából, sem Németországból nem érdemes használt gépet behozni, a svábok nem törődnek az autókkal!
perdix1552005-08-01 19:30:35 // 340
Így igaz!!!!! Mérni kell nincs mese!!! Ja majd elfelejtettem: Köszi a feladást! Üdv.perdix155
András bácsi2005-08-01 19:29:00 // 339
Inkább mérni, mint szemmel megnézni. :-)
perdix1552005-08-01 18:26:38 // 338
Lehet, hogy így megpróbáljuk: az a helyzet, hogy ez a kompresszor igen beTSapós jószág, mert vannak rajta "kinövések" és sokszor az ami miatt nem fér ki itt meg ott meg amott......a lennti kiszedésnél meg csak a kompresszor kivételle meg visszarakása 30 K pénz, és akkor még a klímás szaki is kér, meg klímát vagy egy részét is vennem kell.....így már naon sok...... úgyhogy szemmel meg kell nézni ki e fér felül ahol a generátor......vagy marad a lennti de az meg drága......
kertecs2005-08-01 16:26:32 // 337
Pécsen a Bolgár közben lévő ricambi-boltosnál kapsz Selenia-t hasonló áron.
András bácsi2005-08-01 14:27:32 // 336
A szívosor levételt biztosra mondom, kb. egy hónapja szívtam vele. Viszont a generátor kifér felfelé úgy, hogy a szívósor oldalán lévő kartergáz-tartályt leveszed (az a kis fekete henger), kikötöd a felső motorkitámasztót, és a kábeleket. Itt talán a klímakompresszort is ki lehet játszani. Talán. Alul meg a kormánymű lesz túl közel szerintem. Az ellenállásod postán van.
perdix1552005-08-01 14:11:48 // 335
Akkor zsákutca? mÉGIS ALUL KELL BONTANI MINDENT???? aJJAJ!!! (beragadt a keps log hogy az a !!!!) Szal ez biztos? Nincs más lehetőség??
András bácsi2005-08-01 09:07:14 // 334
Írja Szamosi a honlapján, hogy a szívósor leszerelésével felülrül lehet kivenni a klímakompresszort. A baj az, hogy a szívósort nem bírod levenni, csak ha előrehúzod a motort (mivel a vezérlésmódosítónál lévő tőcsavar igen hosszú, és egyébként is max 20 mm-re van alaphelyzetben a tűzfaltól). Akkor viszont fel kell kötni, és a kötési pontok egyikétől nem lehet levenni a szívósort. Hogy is van ez? :-))
perdix1552005-07-31 17:10:08 // 333
Én is küldtem mélt! Üdv:Perdix155
perdix1552005-07-31 17:04:28 // 332
Ok, már olvasom is!
András bácsi2005-07-31 16:46:53 // 331
Írtam mailt!
Thomika2005-07-31 16:08:35 // 330
körbe kell kérdezni,hátha van vkinek talonban egy....végülis használt is jó ,ha még nem látszik ki teljesen a tekercs,akkor egy darabig még elmegy vele...
Thomika2005-07-31 16:07:10 // 329
Klímánál elvben azért jobb, mert ott korábban bekapcsol a venti, igaz csa kis fokozaton,de így nehezebben melegszik fel, kisebb az esélye,hogy felforrjon... De ha mind2 fokozat rendesen műxik,akkor nem lehet gond..:)
Marklar1552005-07-31 15:43:58 // 328
Az egy ellenállás. A klimánál kapcsolja erősebb fokozatra a ventit. 7-8ezer az új. Én 3500 ért vettem újonan, mert nem volt leltárban a sz.gépen. ;)
perdix1552005-07-31 15:02:20 // 327
Na végre...itt vagy: szal azt mondod, hogy ha szakadt belül, akkor cserés? Nekem is egyből feltünt.....még jó hogy megnéztem...ennyit számít a kisfokozat....felmegy a fok....
Thomika2005-07-31 14:49:15 // 326
Igen,akkor az sajna cserés...
perdix1552005-07-31 13:16:16 // 325
Igen, arra, most hoztam föl: A 802, 0,30 ohm. Szét van szakadva a tekercs, égnek állnak azok a fémszálak=emiatt nincs gondolom kisfokozatom!!! Ez kellene!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak