Fórum >> Típusok >> 155

GEORGE2005-08-14 20:09:45 // 485
Nekem van a 146 ti-hez egy fél évet használt hibátlan kipufogó rendszerem illetve annyi a baja hogy a csövei el vannak görbülve és a leghátsó dobon van pár horzsolás mig Paksról Kulcsra értem leért párszor a földhöz:-) Jónak kell lennie a tiedre is de ez csak a katalizátor utáni komplett rendszer Zara márkájú 33 ezerért vettem egy 10ezrest gondolnák az egészért4 Hm??? érdekel? Ha igen levágom a dobokat a csövekről aztán 20.-án elviszem magammal vagy most kedden mert ugyis megyek pestre!
Marklar1552005-08-14 20:00:56 // 484
Az ott elől szerintem a kat. Ha ugyan arra gondolunk...
Thomika2005-08-14 19:43:03 // 483
hát biza nagyon nem!! De lelhet,hogy Bg anno cserlte vmiért a tankot! Vagy esetleg az 1.8 ban 55lityis tank van.. nemtom...
Thomika2005-08-14 19:41:06 // 482
Srácok, kéne nekem első kipuff dob 2.0Ts hez... szétesett belül teljesen :(( Ha van netán elfogadható áron vkinek ,akkor legyetek oly jók, és szóljatok! Köszi..
perdix1552005-08-14 19:40:42 // 481
Én meg 54,5 L-nél nem tudtam többet tankolni, pedig csontüres volt, aztán alákusztam a vasnak, és látom, hogy a tank védő műanyagburkolatán FIAT jelzés látható. Mint tuggyuk sok alkatrész csereszabatos a TIPO, TEMPRa dolgaival, ezen nem is csodálkozom, hiszen a Tipo padlólemezére készült a vas. Érdekesség, hogy a szélvédő is csereszabatos, harmadáron.....60000 helyett 20000. Nem mindegy...
Thomika2005-08-14 19:29:40 // 480
hmmm... a2.0Tsben gyári könyv szerint 63 Liter... Sajna 10K hufnál még nem tudtam 1xre többet tankolni, de asszem jövő hónapban kipróbálom...
perdix1552005-08-14 17:25:59 // 479
Én is azt hittem.....aztán kiderült, hogy csak 55L. Kicserélték, és a Fiat rendszerét dugták alá. Az meg 55L.
Thomika2005-08-14 16:50:25 // 478
63 Literes
Brezó2005-08-14 16:30:14 // 477
Hi!Nem tudjátok véletlenül pontosan hány literes a tankja egy 155-nek?
mszabika2005-08-13 21:12:38 // 476
Hali! Van valakinek fölösleges tanksapkája 155höz? :)) Ez enyém eltört :( Kérdés: Zárat lehet cserélni ha veszek másikat?
András bácsi2005-08-12 19:38:03 // 475
Egy rugósszerű csőben lévő vékony acélpálca? Vagy lemez inkább? Olyan.
András bácsi2005-08-12 19:36:50 // 474
Óra szerint lehet, de az szerintem nem 215. A 166 vége papíron 237, és simán mentem 250-et, úgy, hogy a leszabályozásig volt kb. 300 fordulat.
Gábor1552005-08-12 19:17:23 // 473
Ezt megcáfolom,az én vasam 215-nél szabályoz ötödikben.Ja és minden heten megcsinálja
dezoxiribo2005-08-12 12:36:17 // 472
Kérdezek egy szokásos értetlenkedős hülyeséget: A nívópálca minden 155ben olyan bowdenes cucc, a végén egy 3 cmes fém izével? És ha igen, hogy nézzem meg az olajszintet? Meddig kell olajjal tele lennie?
dezoxiribo2005-08-12 11:40:51 // 471
Tudod, a sok szeretet, amit tőlem kap, ad még néhány lóerőt, ha kell... :))))
András bácsi2005-08-12 11:31:53 // 470
Azért az a 210 is igen combos a 2.0 8V-től. Szerintem új korában sem tud annyit. Ahogy én tapasztaltam.
dezoxiribo2005-08-12 11:09:06 // 469
Ja és csal 5%ot a kmürám. Ezek szerint tegnapi napon nem 220at, hanem csak 210et préseltem ki a gépből :( Ellenben jó lett a fogyasztásom: 8,5 l vegyes (kb. 200 km város és 460 km országúttal 5%ot korrigáltam a számításoknál) Ennek örülök :)))))
dezoxiribo2005-08-12 11:06:42 // 468
Akkor ezek szerint, ha szinte folyamatosan 3 bar, akkor minden ok... Megnyugodtam.
KG2005-08-12 10:42:59 // 467
Végre valaki megerősíti azt a mit a Népszabadság közismerten tényfeltáró újságírói vezércikkeikben szajkóznak:"Halihó, a közszolgálatban dolgozni jaj de jó" - de rózsaolajból egy csepp is elég, úgyhogy mára lassan leteszem a lantot, hogy egyéb bokros teendőimet elintézve este 7 körül nyugodtan élvezhessem a Szigeten a borház kínálatát:-)))))))
András bácsi2005-08-12 10:28:58 // 466
Szólok. Jó munkahelyed van. Internet, CS.hu, titkárnő által főtött KV, meg ki tudja mi más... :-)))
KG2005-08-12 10:23:53 // 465
Uriember nem vaddisznó mondja a szakirodalom:))))- Ne vedd el lécci a "ez a két kontrollámpa még nem villant fel és nem is fog" illúzióimat... Ha tudsz valamit kormánymű(????) ügyben azonnal szólj addig vérző szívvel töltögetem a szervolajat a napi Szigetes program végén a nyikorgásmentes hazaautózás kedvéért.
András bácsi2005-08-12 10:04:50 // 464
Ha gondolod, szívesen lehúzok egy két kábelt, hogy kivillanjon az a fránya lámpa! :-)))
KG2005-08-12 08:12:49 // 463
A nyomás a könyvecskéje szerint min. 2,5 bar kell, hogy legyen- gond szerintem csak akkor van ha huzamosan 2,0 alá esik. A hőfok meg ne érje el a kijelzőn a max fölötti kijelző kigyulladását-nekem ez az egyetlen kijelző (+vízhőfok piros pontocska) ami még nem villant ki. Szerintem napokig kéne járatni, hogy odáig fajuljon. Múlt héten lehúztam egyvégtében Hravatskából hazafelé 650 km-t, és éppen, hohy 100 fölött mutatott . A teljes igazsághoz persze a másfélóránkénti cigarettaszünet/ráketetés is hozzátartozik:))))
dezoxiribo2005-08-12 07:49:51 // 462
Kezdene érdekelni: milyennek is kellene lennie az olajnyomásnak és a hőfoknak????
András bácsi2005-08-11 21:22:25 // 460
Írtam mailt.
perdix1552005-08-11 21:11:04 // 459
Érdekel, mélben írd meg az anyagiakat, majd vkivel lefényeztetem lehet megkérem krisz33-mat, neki lehet, hogy még van festék kikeverve..most fényezett 155 bordót nemrég.
András bácsi2005-08-11 21:08:14 // 458
Van mindkettő. Nem bordó, de csak a jövő héten már.
perdix1552005-08-11 21:04:43 // 457
Na bekövetkezett, amit Marklar 155 kolléga már mondogatott Egomban is: A bal hátsó kilincs eltörött.....így csere! Aki rendelkezik illennel, esetleg tud bordóba ilyet, az segítsen! Ha kettő van, az is jó, mert a b1-en is repedezik!
András bácsi2005-08-11 20:45:08 // 456
Lehet, hogy most vasárnap is. Jövő hét Lacháza.
András bácsi2005-08-11 20:43:27 // 455
Enni nem szokta inkább kinyomni... Vez. mód, szelefedél, főtg. szimmering pl.
András bácsi2005-08-11 20:41:54 // 454
Jól van, mailben értekezzünk. A kipuff. szerintem megoldható. Új típusú díszrács esetleg?
perdix1552005-08-11 20:18:35 // 453
Jó is az a 2.0 8v elhiheted, a legkiforrottabb motor a 155-höz. SZVSZ! Ha most vennék én is olyat vennék!
Thomika2005-08-11 20:15:37 // 452
összeírom ,hogy mi kő pontosan, és megbeszéljük telefonon v mailben,ok? :)
Thomika2005-08-11 20:07:58 // 451
Mikor jársz pesten? jövő héten???
Thomika2005-08-11 20:07:08 // 450
Szióka! no úgy néz ki,marad a kisebb tárcs elöl is! De lesz új vszínleg Brembo...Kipuff kéne nekem de nagyon!!! lehetőleg olyan ami még egy jó darabig elbírja....
Thomika2005-08-11 20:05:39 // 449
Nekem sem eszi a Seléniát! 23** km-t mentem csere óta, és egy hangyányi sem hiányzik belőle,pedig volt hajtva a verda városban rendesen! :) olyan jó érzés lealázni a kis kekeckedő mutyukikat,meg asztmákat,stb :PPPPP Van hogy még vissza sem kell váltanom :))
András bácsi2005-08-11 20:03:18 // 448
Alkatrésszel elbótolhatjuk...
Thomika2005-08-11 20:01:59 // 447
Nekem hidegen fixen 4bar, aztán melegen alapjáraton 3,5-4 bar, 4,5ig ritkán megy csak föl.....
Thomika2005-08-11 19:59:12 // 446
no halihó! :) Végre nethez jutottam! Mizu van errefelé?! Mostanában semmi időm nincs,még csak olvasgatni sem! Ráadásul cégnél figyelik a forgalmat,ami szvsz baromi gáz, de nem akarok gondot belőle... De az autóka szépen teljesít, azzal járok be céghez, ott felveszem a céges roncsot, aztán meg haza megint saját vassal... Voltam Kicsifijjúéknál átnézetni.....Első tárcsák csere, első dob csere (kiderült,hogy a középdobom is sportauspuff) (tényleg,nem kell vkinek közép és hátsó sportdob ,mert én visszarakom a gyári rendszert!!) Teljesen jó állapotú B&S dobok,kitűnő állapotban (szervízes vélemény!!)). So szíjakat kell cserélni, benzinszűrőt, gyertyákat..... röviden ennyi a következő pár 7re veló munka vele....
András bácsi2005-08-11 19:54:37 // 445
Szerintem akkor továbbra is műszerhiba, vagy a jeladó, vagy maga műszer. De ehhez már spec. szakértelem kell, vagy próbálgatni lehet.
perdix1552005-08-11 19:38:59 // 444
Selenia 20K for Alfa Romeo természetesen, márciusban tettem bele..de azóta utántöltöttem már mindig friss olajjal! Az olajszint rendben!
András bácsi2005-08-11 18:21:52 // 443
Milyen olaj van benne, és mikor volt cserés? Tud hasonlót a felhígult olaj is, bár most nincs olyan nagy meleg.
perdix1552005-08-11 15:53:04 // 442
Bandi: Megtaláltam, hamar ott ahol mondtad, télleg nehezen lehet hozzáférni nem szedtem le...csak az érintkezőt bizergáltam..az eredmény: hideg motornál visszaállt a helyes érték, ott nem is vibrál a mutató, de fél -1 óra multán amikor már meleg a motor és lecsökken a nyomás, akkor leesik sokszor a mutató.....
dezoxiribo2005-08-11 08:32:01 // 441
Köszönöm, kormány tegnap este meghúzva, azóta pöpec :)))
András bácsi2005-08-10 21:03:05 // 439
Ez a váltó, kolléga! és a tolatólámpa kapcsolója! Keresd meg a váltó és a motor osztósíkját. Ott elmész hátrafelé (tűzfal felé). Benézel a termosztát fölött és a szívósor alatt. Ott van egy rézszínű, kb. 40mm átmérőjű és 30 hosszú hengeres izé egy darab tűzősaruval. Ez az. Talán egy 17 kulcs kell a kiszereléshez, bár nem emlékszem hozzá lehet-e férni.
András bácsi2005-08-10 20:58:43 // 438
Nem bontom el. Éppen újjáépülőben van. Jövő héten áll neki kasznis kolléga.
perdix1552005-08-10 20:11:34 // 437
Talán élesebbb itt:
perdix1552005-08-10 20:00:48 // 436
Bandi: Ez az ?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak