Fórum >> Típusok >> 156

joe752005-07-26 14:19:22 // 85
De itt azért nem épp az annyáról van szó. Hiszen a motor ugyan az csak a tetjén a burkolat opel. Ehhez értenek, műanyagot fröccsenteni, meg lenyúlni a technikát és kitenni a kirakatba hogy nekünk mi fasza motorunk van. Szánalmasak.
zolee1452005-07-26 14:16:05 // 84
"Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt" a szépségkirálynőnek sem az anyját koronázzák meg...:)
joe752005-07-26 14:13:31 // 83
ÁÁ. Buzi GM. de szerencsére a 2.4-est nem adjuk! :)) Így is elég blama. Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt. Azt elfelejtik hogy az Opel az életbe nem volt képes normális dieselt csinálni, mindig megvette vagy az Isuzutól, vagy a BMW-től, most épp a Fiattól.
zolee1452005-07-26 14:10:08 // 82
"Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)" talán pénzért?:)))
joe752005-07-26 14:08:16 // 81
Beszéltek valami biturbós 1.9 JTD-ről ami 200 LE fölött teljesít, de hiszem ha látom...:) Amúgy nem nagy kunszt a Vectra OPC-be is került ilyen duplaturbós 1.9 Mjet ott 212 LE-t tudott. Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)
ribipeti2005-07-26 14:05:49 // 80
Aha, elvileg, meg AWD is lészen, úgyhogy azért az se rossz!
zolee1452005-07-26 14:05:41 // 79
nem 8V meg 16V? eddig azt hittem.
zolee1452005-07-26 14:03:51 // 78
1,9 jtd kéccáz ló???
joe752005-07-26 14:03:18 // 77
Ez még addig változhat. Az italiaspeed-en sem jön be minden hír.:)
joe752005-07-26 14:02:35 // 76
"És csak pörög,... és csak pörög pörög...és csak pörög pörög pörög pörög..... Multijet. Hihetetlen de diesel." :)) Jó kis reklám volt. Igaz puntora.:)
ribipeti2005-07-26 14:01:24 // 75
A 149 (project 940) motorjai az italiaspeed szerint 1.6 JTS (115 bhp), 1.8 MPI (130-135 bhp), 2.2 JTS (190 bhp), 3.2 V6 JTS (260 bhp), 1.6 CDS (120 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (150 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (200 bhp), FWD & AWD, 4.300 mm long, Compact platform Sajna 115 lovas 1.6-tal indít alapmodellekben :(((
TtK2005-07-26 13:57:05 // 74
Legalább pörög a topic. :)
GEORGE2005-07-26 13:37:48 // 73
én is néztem milyen gyorsan követték egymást a hsz-ek :-)))
joe752005-07-26 13:36:47 // 72
erre úgy 15 mp-en belül hárman is ráugrottunk..:))))
joe752005-07-26 13:35:34 // 71
szerintem a motorvezérlő progit is módosítani kell, de egyébként ja..:)
GEORGE2005-07-26 13:35:31 // 70
szerintem azért nem olyan egyszerű a dolog! Hisz a vezérlő programm is más lehet pont azért amiért hiányzik belöle a vezérlésmodósító ...szerintem....
TtK2005-07-26 13:35:21 // 69
Lehet, hogy a motorvezérlő programozása is más, de a vasban tudtommal csak ennyi a különbség.
Nemesis2005-07-26 13:32:57 // 68
Szimpla vezérlésmódosító cserével már 120LE???
joe752005-07-26 13:28:56 // 67
No igen. Két legyet egy csapásra. :) Ugyanakkor meggyőződésem, hogy a 105 LE-s alapmodell tök fölösleges, meg kellett volna hagyi a 147-ben a 120 LE-s motort alapmodellnek. Ha másért nem hát marketingből hogy kissé erősebb legyen az alapmodell mint a konkerencia modelljei. De szvsz az Alfa követni fogja a 147 utódnál a 159-es tendenciát és nem lesz 1.6-os alapmodell, valószínűbbnek tűnik hogy a már beharangozott 130 LE-s 1.8-as lesz az.
TtK2005-07-26 13:24:10 // 66
A gyártás racionalizálásáról nem is beszélve. Két fajta motor helyett csak egyet kell gyártani (a 105 és 120 lovas 1.6TS csak a vezérlésmódosítóban különbözik).
joe752005-07-26 12:54:38 // 65
A 147 nem sokkal könnyebb a 156-tól, így az 1.6-os abban is elég cinó. A 105 lovas 1.6-os elvileg a 103 LE-s 1.4 TS helyett került az autóba, mondván ~ azonos teljesítmény de mégis valamivel nagyobb nyomaték. És mivel a 147 az előd 145/146-os tipusnál súlyosabb jószág, a nagyobb nyomaték az alapmodellnél is jól jön amikor rugalmasságról van szó. A kis 1.4-es a maga idejében klassz kis motor volt, de egy nehezebb autóban állandóan 4000 fölött kellett volna forgatni hogy haladjon. Magyarul komfortosítottak a menet tulajdonságokon.
Nemesis2005-07-26 12:22:42 // 64
Autókereskedő révén soha nem számíttatnám be, mivel az az amúgy is bukón felül plusz bukó lenne, eladtam. Hívtak is sokan, aztán uccsó pillanatban kitalálta tesókám meg faterom, hogy akkor majd ők átveszik. Így maradt családon belül, így a fél szemem még rajta van. :)))
ribipeti2005-07-26 12:15:27 // 63
Vagy elmélkedjünk a régi 1.6-os 56-odról. Beszámították, vagy eladtad?
Nemesis2005-07-26 12:11:36 // 62
Rgo. maradjak csendben??? :)))
veteranviking2005-07-26 11:55:34 // 61
Még 1 GTV topic? :)) )) ))
GEORGE2005-07-26 11:52:11 // 60
Is meg azért pesten is sokszor megfordulok!!!
GEORGE2005-07-26 11:51:42 // 59
ÁÁÁÁÁ hogynézne már kiiii :-))) Most hülyéskedtek!!! Hisz a 146ti is "hobby" autónak van azzal se szállitok konyhabútort:-)))
ribipeti2005-07-26 11:49:44 // 58
Atomvárosba! :))
zolee1452005-07-26 11:45:31 // 57
vonóhorog, utánfutó. a legtöbb GTV-n gyárilag van, ha meg nincs akkor lehet rá szereltetni! :)))
GEORGE2005-07-26 11:44:58 // 56
Ne értsél félre :-) imádom nyomni neki csak nem akarok állandóan a fogyi miatt "kimélőben" járni. és sokat használnám városba :-((((
GEORGE2005-07-26 11:43:14 // 55
A Daciat ajándékba kapom töletek, úgyhogy elfér a parkolóba :-DDD Ha megmutatod, hogy szállítsam a GTV-vel a bútorokat akkor holnap lecserélem, asszem a Scudo árából lehetne már egy korrekt GTV kapni .-))))))
Nemesis2005-07-26 11:42:15 // 54
Azért a kímélőba azt kell érteni, hogy egy nap egyszer odalépek neki és megmutatom a világnak! :)))))-
Nemesis2005-07-26 11:42:15 // 53
Azért a kímélőba azt kell érteni, hogy egy nap egyszer odalépek neki és megmutatom a világnak! :)))))-
ribipeti2005-07-26 11:40:38 // 52
Akkor ne Daciat parkoltass az otthoni Ti mellé, hanem egy GTV-t. Elfér két szép autó egymás mellett, a Scudot meg eladod. És GTV-vel jársz dolgozgatni. :)))
GEORGE2005-07-26 11:37:38 // 51
DE az a 15lityi az az alap fogyiiii, és ismerve a nehéz lábam és az autó kigyorsítása által okoztott örömöt, asszem nekem nem ennyit enne .-)))) Különbenis egyenlőre még ötlet szinten van a dolog 2-3 évet tuti meghagyom a 146ti-t!:-)
ribipeti2005-07-26 11:32:18 // 50
Hát nem is csodálom, rendben van az a kocsi, na! Városba szerintem enyém is meg tud enni 12 litert, szóval nem olyan nagy a különbség. És miért nem V6 TB-t keresnél? Fogyira nem több, mint a TS, TSak jobban megy! :))
GEORGE2005-07-26 11:28:21 // 49
Nekem is bejött a látómezömbe a GTV mint 146 utod:-)) Csak a 15 lityis fogyit ami mint olvastam kimélő üzemmődra igaz kicsit sokallom .-(((( Kisebb mocival meg milyen lehet nem tudom:-( Majd megfüzöm GTvilit hagy tegyem probára a 2,0 TS 16v GTV-jét:-))))))
ribipeti2005-07-26 11:18:04 // 48
Igazi kis városi autó ez a GTV! :))
Nemesis2005-07-26 11:15:16 // 47
Olyan még nem volt... :) De ami késik az nem múlik. Majd ha megyünk nyár végén Ravennába akkor meglátjuk. Már nagyon várom. 2 hét pihi, az autó és meglátja kis hazáját, meg persze várom azért is mert akkor veszem meg e.lk. spoilert cadamuroéknál.
ribipeti2005-07-26 11:05:25 // 46
Akkor bogárirtást, de azonnal! :))) Mi az átlagfogyid városon kívül?
Nemesis2005-07-26 10:58:16 // 45
Bazseva? Hát az úgy vót, hogy muzsikál mint állat. Bár a nyaralás oltárán feláldozott pénz miatt még egyenlőre nem tudom elvinni kipufogó input-outputra, de ami késik az nem múlik. Amit észrevettem a 156-osomhoz képest, hogy nem áll oda a sok gyökér incselkedni a lámpánál, valamint hogy mindeki nézi az autó (ezt soha nem fogom megérteni :) és hogy szlalomból ötös vagyok, mert az úthibákra extra érzékeny. Ja, és friss az adat, hogy vársoban, gázpedál alatt tojással 15l/100km. Inputáltam bele zenét, de rájöttem hogy sokszor inkább kikapcsolom és hallgatom a motort, mert az valami eszméletlen. :))) Nem lehet szavakkal leírni. Viszont beköltözött valami "ciripelő állatka" a kocsiba az zavar, de majd megtalálom és megölöm! :| Qvára sajnáltam hogy sopronba nem jutottunk le. :(
Nemesis2005-07-26 10:52:53 // 44
Eszem ágába sincs szídni. Alapvetően arra gondoltam, hogy a GTV-be nézne hülyén ki egy dízel erőforrás. Ha ott tartanék anyagilag, akkor a benzines mellé vennék egy dízel kocsit is. Tudod, mikor milyen kedvem van... :))) De nincs baj a dízellel. Az egekbe lehet az is csavarni. :))) Utánna lehet taposi a belét. Még mindíg jobb mint a gáz.... (húú, és ezt nagyon csendben mondtam, de úgy is megtalálnak :)))
ribipeti2005-07-26 10:52:06 // 43
Inkább arról bazseválj, hogy muzsikál a 3literes V6-od! :PP
Gordon2005-07-26 09:48:06 // 42
Jó az az 1.6! Én szeretem, igaz ha minden jól megy Novemberben jön a GTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gordon2005-07-26 09:35:39 // 41
Tudok új motorháztetőt (pici pénzért), ha valakinek kell jelentkezzen! Én már a küszöb spoilerekre (csak színre kell fújni sajna) lecsaptam 60ezer bruttóért ;-)
zolee1452005-07-26 09:31:01 // 40
a legjobb cartársnak szidod a dízelt! :DDDDDDDDDDDDDDD
Nemesis2005-07-26 09:29:14 // 39
csenge = gyenge
Nemesis2005-07-26 09:28:42 // 38
Joe_156: szerinted a 147-esbe is csenge az "egyhat"? Pl. ott nem is értem miért installálták a gyengébbik egyhatot?!? Ha rajtam múlott volna és a 147-be és a 156-ba se raktam volna 1.6-ot. Nem mintha bajom lenne vele, nekem bizonyos helyzetekben kevés volt. Előzésknél, kigyorsításoknál, stb. Valahogy nem szeretem mikor át kell gondolni, bele mehetsz-e egy előzésbe stb... Persze nyugodt, normális városi autókázásnál ritkán szívtam a fogam. Meg aztán az egynyolcnál a fogyasztás is hasonló, nem beszélve a biztosításról stb. Viszont ha megnézzük az újkori árdifferenciát, na talán az döntött sok embernél. Láttam már GTV-be is egynyolcat meg kétezer TS-t. Valahogy ezzel a cég is lejáratja magát egy egész lehelletnyit, nem??? Legalább dízel nincs benne! :))) (sorry dízeles kollégák) Persze ez csak egy szubjektív vélemény.
csocsi2005-07-26 09:19:54 // 37
Igaz, most ég és föld között lebegek mivel a 155-t eladtam és a 156 még nem került a kezeim közé!
csocsi2005-07-26 09:18:29 // 36
Nem szabad elkapkodni, lassan majd bele erősítünk!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak