Fórum >> Típusok >> 156

isa1562005-09-19 17:49:45 // 758
Határeset, szerintem egy konzervatív színü autóhoz nagy. Piros gépen tuti. De minden képpen más kiegészítőket is igényel, küszöb, felni,STB. Az biztos hogy alapjába megváltoztatja a kocsi karakterét. Az a jó hogy mindenki másként látja.
Vincus2005-09-19 17:11:39 // 757
Gyors körkérdés srácok! Mi a véleményetek a nagy Alfa szárnyról 156-osra? Nem sok mindenkién láttam! Teccik, nem teccik miért?
isa1562005-09-19 14:29:49 // 756
Most néztem a http://www.bardiauto.hu/magyar/index.html-en lehet kapni nagyon vonzó áron. Na, rendelek is.
Peti16V2005-09-19 13:45:58 // 755


Mindhárom szilent cserélhető, a gömbfej nem. Van olyan cég, ahol a gömbfejet is felújítják, de én kihagynám.
isa1562005-09-19 13:20:58 // 754
A szilent gumija vált el a fémtől, és most hogy hidegebb van nyikorog minden mozdulatnál. Az eső meggyógyítja kis időre.
isa1562005-09-19 13:17:17 // 753
Nem lengőkart, hanem szilentet gyártják, ami a szerelő szerint egyszerüen cserélhető
2005-09-19 12:10:33 // 752
Úgy érted, hogy itthon gyárt valaki alsó lengőkarokat? Ha nem akkor Elaforg, Hegyalja autós boltokban érdeklődj.
Peti16V2005-09-19 12:06:58 // 751
Ha biztos csak a szilentekkel van a baj, akkor azokat ki lehet cserélni. Bármelyik autósboltban meg tudod rendelni. Nálam a gömbfejjel volt probléma, úgyhogy komplett lengőkart kellet cserélni :((
isa1562005-09-19 11:28:48 // 750
Hali. Tudna valaki segíteni! Oda vannak az alsó lengőkarok szilentjei. Hallottam hogy valaki foglalkozik gyártással, árusítással. Csak azt nem tudom hogy ki,és hol. Nagyon nem szeretnék komplett lengőkarokat cserélni. Ha van valami infótok az nagyon jól jönne. köszi!
Peti16V2005-09-19 10:57:16 // 749
Foglalat nélküli, 1,2W-os műszerfal izzó. A Tungsram kódja: 5301. Egyébként érdemes mindegyiket kicserélni, ha már szét van szedve. Ha veszel, akkor többet vegyél, hogy legyen tartalékba is.
ATE TR2005-09-19 09:17:44 // 748
Kösz nektek. Majd hétvégén neki esek. Még amit nem tudok, milyen izzó kell oda?
Ékszij2005-09-19 09:11:00 // 747
Én meg amikor nekiestem az összes izzót kicseréltem ,némelyik el volt sötétedve de még jó volt. Aztán lehet hogy az új kevésbé bírja mint a régi.
Peti16V2005-09-19 08:40:05 // 746
Én is cseréltem már ezeket az izzókat. Tényleg nem nagy ügy, csak leírva néz ki annak! A kézifékkar környékén kell odafigyelni a kibújtatásra. Az izzóknál arra kell figyelni, hogy van két izzó, ami becsavarás után 1-2 mp után elalszik. (az egyik a tank üres állapotát jelző izzó, a másik a motor túlmelegedését jelző) Ezek ugye a gyújtás ráadásakor is csak 1-2 mp-ig égnek, majd elalszanak. Na engem rendesen megszivattak, mert amikor becsavartam égett, aztán elaludt. Azt hittem kontakthiba és ki-be csavargattam, feszegettem, cserélgettem az izzókat, mire rájöttem, hogy ennek így kell működnie! Azért írtam le, hogy ti már ne tököljetek vele :)
Atek2005-09-18 22:07:11 // 745
Az óra üzemanyag meg a vízhőfok cseréjéhez a középkonzolt ki kell szedni. Váltózsák keretét kipattintani alatta csavarok ki. Hamutálnál két csavar ki arra most nem emlékszem hogy alatta van-e vagy ha kinyitod ott lesz vagy mindkettő de az a lényeg ami ott van azt ki kell szedni és kijön a hamutál. A 3 fűtésállító tekerentyűjét egyszerűen megfogod az lehúzod jó nehezen jön le. Magnó ki alatta 2 csavar +2 imbusz oldalt. KB ennyi aztán kijön az egész és hozzáférsz a 3 műszerhez és az izzókhoz is. Ha kihagytam valamit írj bátran :-) Nem kell megijedni tőle nekem megy 10 perc alatt az egész.
Zsolesz2005-09-18 21:25:40 // 744
Az üzemanyag sztem macerás lehet. Nekem a szivargyújtó körül nem világít de azt néztem van ott két csavar a sarokban talán ha azokat kiszedem ott lesz valami izzó. Ha nem akkor nem tudom.
Atek2005-09-18 20:57:35 // 743
A hangszórórácsot 3 rúgóspatent (vagy mi :-) ) tartja. Kiscsvarhúzóval megveszíted a rácsot és látod is. Ha alányulsz a patentoknál kitudod veszíteni. Én először símán alányultam a rácsnak egy csavarhúzóval azt kifeszítettem.
ATE TR2005-09-18 20:25:47 // 742
Nekem ami nem világít az az óra, mi van balra mellette? üzemanyag tartalom és a hamus. Ezeket hogy lehet cserélni? Nem mertem hozzápiszkálni, mert álltalába mindent elrontok. :-D
Zsolesz2005-09-18 19:02:54 // 741
Asszem akkor marad a sötétség. Annyit úgysem használom.
ATE TR2005-09-18 11:44:00 // 740
Nem tudom, hogy csak úgy lehet. Én akkor láttam, amikor a ventilátor fordulat szabályzóját cseréltem. Akkor kellett szétrobbantani a kesztyűtartót. Van valami CD-m, de azt nem tanulmányoztam ennyire.
Zsolesz2005-09-17 19:58:02 // 739
Csak úgy lehet? Milyen izzó megy bele amugy? Ne akkor kelljen rohangálnom égőt venni mikor már szét van borítva minden mert azt nem szeretem.
ATE TR2005-09-17 19:17:22 // 738
Én kiszedtem az egész kesztyútartót. De el is törtem, mert nem figyeltem oda. Szerintem elég nehéz....
Zsolesz2005-09-17 19:09:21 // 737
Hahó! Kesztyűtartóban világítást valaki szerelt már? Csak ki kell szedni a "búrát" és cserélhető az izzó? Kicsit sötét volt már nem akartam eltörni semmit nem erőltettem a dolgot
ATE TR2005-09-17 18:53:12 // 736
Akinek kell belőle, akkor leszívom és elviheti. Még biztos van benne kb 35 liter. Érdekes ilyenkor lassabban fogy. :-))))
mszabika2005-09-17 14:28:17 // 735
ja bocs!!! :))))
2005-09-17 14:09:16 // 734
Itthon is esküdöznek, sajnos. :(
Tom122005-09-17 13:57:41 // 733
Az a leggyanúsabb, mikor "esküdöznek"...
ATE TR2005-09-17 13:50:09 // 732
Bocs a neved miatt -> Gordon. Nagyon gyors a középső ujjam. :-D Na mindegy inkább ideges vagyok.
ATE TR2005-09-17 12:37:56 // 731
Hali Grodon, Nem tudom mi lesz a kipuval, mert elég balf*sz voltam és tettem egy ki ócsó külföldi brenyát a gépbe. Megérdemlem, pedig már egyszer megfogadtam, hogy soha nem tankolok xar helyen. Hanga, mint egy állaté, ereje lóf*sz. Indulni nem akar, fordulatot nem veszi fel. Ha hazaérek egyszer vele leszívom az egészet és teszek bele azt ami eddig is bevált. Remélem nem romlott el benne semmi. Csak jó benzin kell bele. A srác esküdözött, hogy milyen király az anyag. Hát beveheti most már. Na mindegy. Ha el tudod adni másnak akkor nyugodtan ne várj rám én majd szólok, ha minden fasza. Azér köszi.
raga2005-09-17 12:33:12 // 730
Engem érdekelne 1db.
raga2005-09-17 12:30:14 // 729
Sziasztok, 2 dolog érdekelne, hogy kell leszedni az elsö ajtóban lévö hangszóró rácsot, a másik: úgy érzem ki kéne mosni már a hütőmet 7 éves, mi a folyamat hol van a leeresztö csavat? 156 2.0Ts
csocsi2005-09-17 10:57:46 // 728
A 717 bejegyzés miatt.
Don Gombóc2005-09-17 10:54:11 // 727
Mé má még nincs kész?
csocsi2005-09-17 10:51:44 // 726
Ja, froclizzák itt a kezdő alfást!
csocsi2005-09-17 10:04:00 // 724
155 tulajok meg ne olvassák!
csocsi2005-09-17 09:59:53 // 723
Hát a következményeket neked kell elviselni
csocsi2005-09-17 09:59:21 // 722
Ennek örülök
András bácsi2005-09-17 09:46:05 // 721
156 első ködlámpa eladó: 6000/db
Tom122005-09-16 23:42:11 // 720
Egyszer nekem is lógott, de "visszacuppantottam", mert kis műanyag, /vagy gumi/ dugókkal van rögzítve. Lehet, hogy nem ilyen "érzékeny" mindenki a részletekre. Egyébként a Puntoknál is láttam már ilyet. Azt hiszem, nekem ott ugrott ki, mikor tolattam télen egy parkolóba és ott toltak össze egy hókupacot, amit nem lehetett látni...
Zsolesz2005-09-16 23:17:29 // 719
Én nem olvastam el :DDD
GEORGE2005-09-16 22:16:15 // 718
De már elolvastam:-( most akkor mi lessz?? :-D
csocsi2005-09-16 19:15:30 // 716
Hali! 335 hsz képe! Rendszámtábla világítás izzó csere után is bent maradt a jelzés. Mondjuk nem megfelelő volt a csere, mivel kisebb teljesítményűt tettem bele. Megfelelőre cserélés után is jelzés maradt. Kiderült, hogy a balos helyzetjelző volt a ludas!! Nekem mint kezdőnek az nem tünt fel, mivel csak a tompítottat néztem a helyzetjelzőt nem. De most megoldódott. Ajánlom ezt a többi kezdő cartársamnak figyelmébe. A rutinosak pedig ne is olvassák el!!!
Zsolesz2005-09-16 17:03:43 // 715
Á inkább ne szedd szét ha lehetne :D Ha szerelni van kedved adok más feladatot :))
Gordon2005-09-16 12:01:42 // 714
Egy nagyon megbízható, szervizestől!
swan2005-09-16 11:47:28 // 713
Köszi! Csak mert olyan érdekes néz ki azért kérdeztem
admirális2005-09-16 11:45:02 // 712
kitől van az infó?
Gordon2005-09-16 11:23:34 // 711
Bár lehet hogy ide is leírtam, de leírom megint, utoljára (aki még nem olvasta): Vezmód hiba azonosítása: 1) indításkor 30 másodpercen belül nem hagyja abba 2) és vagy csak 1500 vagy a feletti fordulaton sokáig kattogva hagyja abba Na ekkor csere, minden más eset normális!!!! Nincs szükség cserére! Ide nem értve amikor a kocsi megy/mozgásban van, mert akkor semminek nem szabadna halaltszani. Ja és nagy melegben erősödik a hang, és olajcsere, vagy az olajszint max körüli szinten tartása orvosolja, javítja a gondot!
Gordon2005-09-16 11:20:30 // 710
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogyha túl nagy gond nincs a vezmóddal, akkor ilyen időben (lásd nem 30 fok) eltűnik a dízeles hang, megváltozik az olaj sűrűsége és már nem is kattog az indításkor. Ezt szerelők is mondták és tényleg így van!
Peti16V2005-09-16 09:38:02 // 709
A kézifékkötél. Sajnos könnyen eltörik a rögzítése.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak