Fórum >> Típusok >> 156

nagyT2017-10-11 21:02:17 // 153508
sziasztok! Ma délután megálltam az udvaron a kocsival,rokonoknál voltam és gondoltam ellenőrzöm a folyadék szinteket.Ez meg is történt majd este gondoltam beállok a garázsban
de a kocsi nem indul. Vagyis elindul de le is áll. Van ilyenkor olyan amit ellenörzök mielött rohanok az autószerelőért?
Béci Ɨ|ѯ2017-10-11 20:32:34 // 153507
A képeid alapján 3cm, mint nekem.
Zsolteen2017-10-11 20:09:56 // 153506
De kulonben is inkabb a valtobol hallani a hangot.
berobbantam2017-10-11 20:00:57 // 153504
Sziasztok
Az autóm q.o jtd 115 lovas fl utáni.Szeretném tudni mennyit van ültetve.Akinek ugyanez a tipus van nem mérné meg nekem a kerékagy közepe és a sárvédőív teteje közti távolságot elöl-hátul?
Roll19832017-10-11 19:37:14 // 153503
Mindkettő?
Zsolteen2017-10-11 19:30:56 // 153502
Az is zsìr új. Brembo
Roll19832017-10-11 19:26:38 // 153501
A végén mikor leállítottad és nyekereg az szerintem kuplung munkahenger lesz.
Zsolteen2017-10-11 18:34:49 // 153500
Hello!
Valaki megmondhatna hogy mi baj lehet.
Cincog a kupplung miota cserelve lett ha benyomom elkussol. Plussz amikor leallitva lenyomom nyekereg.... 2honapos kuplung... Videon jol hallani hogy mikor nyomom le a vegen pedig a nyekerges.

https://youtu.be/KHjESCsN7fU
fpa2017-10-11 14:00:34 // 153499
Cartársak, mit lehet tenni, ha a gyári rádió nem fogadja el a kódot? A kártyáról néztem, beírtam, negyedórán keresztül csak "WAIT"-et írt ki, aztán feladtam...
Zselé2017-10-10 20:54:36 // 153498
Megnézem, köszi!
Jani552017-10-10 08:04:49 // 153497
Ha lehetséges, hajtsátok fel a kocsi kulcsait. Eredetileg 3 kulcsot adnak hozzá, 2 a megszokott bicskakulcs, (+1 szervizkulcs, avval is tökéletesen működik a kocsi).
B3WiN2017-10-09 22:55:30 // 153496
ncore-n fent van pár, azokat simán daemon toolsal kell megnyitni és futatni az exe fájlt.
Zselé2017-10-09 19:41:01 // 153495
Sziasztok régi-új Cartársak! :)

A hétvégén érkezik a harmadik Scudetto-s is a házhoz, régi szeretett diesel SW-m után feleségemnek egy 1.6 TS sedan-t vásároltunk.

Az autóhoz két kulcs jár, de feleségem mellett még egy barátunk is rendszeresen használni fogja az autót. Az autócsere alkalmával egyszerűbb, ha mindenkinek van saját kulcsa, és "ott lehet hagyni" valahol a járművet, viszont veszélyes, hogy a pótkulcs nincs kéznél..

Egy szónak is száz a vége: lehet, hogy egy 3. kulcsra is szükség lesz. Tudtok valakit, aki "kulcsmásolással" foglalkozik? Ha igen, mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? Igazából a 3. kulcs elég, ha manuálisan nyitni képes az autót...
maotun2017-10-09 16:52:56 // 153494
Üdv!
Q4 crosswagon és sw cartársak.
Kardán felújítással kapcsolatban kérdés GYORS KARDÁN BP. tapasztalat és vélemények????
Euro kardán Győr nem vállal crosswagon t.
Remélem itt végre kiszedik a tücsköt, mert ciripel most a gép.
noname2017-10-08 11:17:21 // 153493
sziasztók.Valakinek ötlete ilyen csövet,amiböl 2csónk jön ki,valamint alsó turbócsövet turbótól-turbóhütöig hnnan tudnák szerezni,rendelni??alfa rómeó 156 1.9jtd 1998-as ra kellene.köszi elöre is a választ.
Gianni682017-10-07 22:59:54 // 153492
Nekem megvan csak nem tudom megnyitni.
Gianni682017-10-07 22:25:19 // 153491
Sziasztok! Valaki tudna segíteni elearn ügyben? Hogyan lehet hozzájutni "így-úgy"?
berobbantam2017-10-07 20:01:45 // 153490
Szia
Én se tudom.De a kormányom mintha könnyebb lenne.De lehet csak bebeszélem magamnak:)Az viszont biztos,hogy nem nyöszörög.Eszembe jutott még valami.A toronyszilent fészkén középen van az a műanyag kupak.Lehet fúrok rá egy két milis lukat ha megint elkezd nyöszörögni.Van normális láncfűrészhez való orrkerék zsirzóm.Avval tele lehet vágni szilikonzsírral a torony kiszedése nélkűl.
Levee156SW2017-10-07 08:38:51 // 153489
Valo igaz, hogy meghuzas elott a belsejuk meg forog (es a kulseje sincs odasutve,ha jol tudom),de szarazon meghuzva megszorulhat annyira,hogy tulzottan feszuljon.
Tehat elmeletileg tenyleg eleg vagy csak kenni,vagy csak a meghuzas szogere figyelni-de akkor mar inkabb az elobbi-es a szilikonzsir meg a sos szmotyi es egyebek gumigyilkos hatasat is lassitja. :)
Levee156SW2017-10-07 08:33:06 // 153488
Ez a toronyszilentes gondolat nem rossz- bar miutan nem McPherson,nem tudom,a gyakorlatban van-e jelentosege a kenesnek a mukodesben-de a gumialkatresz elettartamanak biztos,hogy jot tett.
berobbantam2017-10-07 06:49:57 // 153487
Helló
Na meg történt tegnap a csere.Végül is kiszedtem konzolostol,és jól tettem.A toronyszilent fészke por száraz volt.Megkentem ezt is szilikon zsírral.Az alsó csavart terhelt állapotban húztam le.Eredmény.Kormány szerintem könyeb.A futómű néma.Semmi nyüszögés meg kopogás
JulesTS2017-10-06 15:56:09 // 153486
Ebben igazad van...
Juve1562017-10-05 21:30:37 // 153485
Szia! Én úgy cseréltem, hogy a doblemezt kiszereltem (pár csavar fogja csak) majd a felső lengőkar gömbfejéről csavar le kalapáccsal kiütöttem (nem volt célszerszámom de simán ki jött) majd ezt követően a lengőkar felső átmenő csavarját szedtem ki. (ha nincs fent a doblemez akkor simán ki tudod húzni a hosszú csavart). Nekem egy egy oldal kb fél óra volt, viszonylag gyorsan ment.
berobbantam2017-10-05 20:09:24 // 153484
Sok mindenhez nem kell.De azért egyszerűbb ha van:)Én nem vagyok egy vastag alkat.De még az olajcseréhez is meg kell emelnem valamennyire az egyik oldalát.Az ültetés "egyik előnye:)".De azért megoldom.Holnap neki ugrok
osee_selespeed2017-10-05 19:25:54 // 153483
Pedig az alsó legkőkart nem hülyeség terhelt állapotban lehúzni, ahová a lengéscsillapító van bekötve. A gumi elforog, csak nem mindegy, hogy berugózáskor 2x annyira feszül.
JulesTS2017-10-05 12:25:12 // 153482
Ehhez nem is kell akna. Garazsban van, csak beallni nem tudok, ugyhogy mindent akna nelkul csinalok en is...
JulesTS2017-10-05 12:23:21 // 153481
Ez teljesen felesleges:
"amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek"
A folso lengokarban levo szilentek teljesen korbeforognak, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen allapotaban huzod meg a hosszu csavart, igy az alu konzol kiszerelt allapotaban is meg lehet huzni. Az also lengokarba a szilent bele van ontve, a lengokar mozgasakor a gumi csavarodik, igy annal sincs sok ertelme a terhelt allapotban meghuznasnak. Persze ettol fuggetlenulmindenki ugy csinalja, ahogy jonak latja...
berobbantam2017-10-04 21:38:37 // 153480
Köszi szépen.Gömbfej kinyomóval felszerelkeztem.Kalapács van.És szerelgettem is már egy keveset.Zsír is van mind a két féle.Akna nincs.Ez elég nagy szopó faktor.De ez van.
Levee156SW2017-10-04 20:53:36 // 153479
Nem tudom,mennyire altalanos,nekem gyari SW-n szerintem a rugok vannak kisse kilagyulva (ül vagy 3 centit)-forszirozott kanyarban,terheletlen hatso resznel kezd kicsit libegni-lobogni a hataron-szerintem a szedanenal rosszabb torzios merevseg is betehet.
Egyutt lehet vele elni-meg aztan mikor ures egy kombi hatulja? :P
Levee156SW2017-10-04 20:48:18 // 153478
Akkor mondanam,mi az,ami abbol kimaradt:

-amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek.
-az uj lengokaron a gombfejnel a harang alatt grafitos zsirral, a szilenteknel szilikonzsirral erdemes csinalni egy "nullreviziot" (akar a szilentket kiutve,majd vissza), kulonben...
-a gombfej szaranak onzaro a kupszoge,igy csapszegkinyomo nelkul szetszedni szopoag - egy min. 1-2 kilos kalapacs nelkul hozza sem erdemes fogni (es celozni is tudni kell vele,hogy az ember ne a csonkallvanyt,meg a sarvedot/soblemezt verje szet).Osszerakaskor pici zsir ide is menjen osszerohadas ellen.
-tok folosleges az egesz felso alucuccot lebontani-mind a 4 csavart kell lazitani,de csak annyira,hogy a kar csavarjat ket rugomenet koze ki lehessen tolni.
berobbantam2017-10-04 20:09:47 // 153477
Köszi szépen.Meg van a hétvégi program.A videón minden olyan egyszerű:)
VV62017-10-04 19:35:04 // 153476
A rendes coilovert be tudod állítani úgy is, hogy puhább legyen a gyári rugózásnál, ha viszont nagyot ültetsz, de nem keményíted fel, akkor állandóan össze fog ütni, ami nem jó. Sajnos ez ilyen játék: ha ültetsz, keményítened kell.
Egy 45mm-es ültetés a gyári gátlókkal halálos. Halálosan szar, mert a gátlók állandóan egy összenyomott állapotban lesznek, ráadásul az erejük kevés lesz a vastagabb rugókhoz így pattogni fog az autó.
Kócosw2017-10-04 12:25:21 // 153475
nincsmit, sok sikert a projekthez ;)
Balint2017-10-04 11:10:03 // 153474
Értem. Köszönöm a segítséget. :)
Kócosw2017-10-04 11:08:17 // 153473
sztem meretben ugyan az, csak kemenyebb a rugozasuk.
Balint2017-10-04 10:59:17 // 153472
Ahogy nézem a képeidet, az elég is lenne nekem is. :)
A gta gátlói rövidebbek, mint a gyári sport csomagos gátlók nem tudod véletlenül?
Kócosw2017-10-04 10:55:41 // 153471
akkor az 40 a vegere, mint nalam.
Balint2017-10-04 10:53:19 // 153470
Nem, azért annyira nem akarom leültetni, de egy pár centit akarok lejjeb rajta.
Most elvileg a sport futóművel 2 centit ül és még kb 2-őt lehetne. :)
Kócosw2017-10-04 10:47:22 // 153469
ha az az elved hogy "Ültesd le annyira hogy ne lehessen hasznalni es hasznald! "
Akkor alá a gewindével,es a porba vele :) Olajteknöt vegyel azert akkor tartalekba ;)
Balint2017-10-04 10:39:21 // 153468
Főleg a keménységére az ültető rugóhoz képest.
Ha kb 40-50 mm-re van ültetve vele akkor is jóval keményebb, mint ha csak rugó lenne cserélve, vagy még azért használható?
30 mm-es rugó nekem szerintem kevés lenne. :D
De nézem alfisti.net-en 45 mm-es novitec rugókat is.
Kócosw2017-10-04 10:35:46 // 153467
nalam mar a -40 el a 18" on is figyelni kell me nem puha de meg hasznalhato :)
Kócosw2017-10-04 09:34:35 // 153466
neked kell tudni ,mi van a veseköveiddel :)
VV62017-10-04 09:31:40 // 153465
De igen. Mire vagy kíváncsi?
bb_1452017-10-04 09:02:34 // 153464
Egyszer egy barétom azt mondta, ami nincs a youtube-on az nem is létezik...
Igaz, hogy ez 147, de ugyan ez a menete.
video
Balint2017-10-04 09:01:17 // 153463
Ez mondjuk meggondolandó.
Kócosw2017-10-04 08:33:57 // 153462
nem tapasztalat de több helyröl hallottam rola aki ilyet használt hogy állat kemények... :)
Balint2017-10-04 07:33:05 // 153461
Köszi a válaszokat! :)

Állítható futóművel senkinek nincs tapasztalata?
berobbantam2017-10-03 19:14:22 // 153460
Sziasztok
első felső lengőkar csere előtt állok.Valaki leírná ennek a szakszerű menetét pár szóban?Jöhet privátban is.Meghúzási nyomatékok érdekelnének,az hogy a gólyalábat ki kell-e szedni hozzá valamint hogy hol mit zsírozzak.
pistino12017-10-03 18:22:24 // 153459
Nekem úgy tűnik, hogy kicsit billeg a hátulja, szilent, vagy lengéscsillapító lehet, vagy ez is ilyen "alfás"?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak