Fórum >> Típusok >> 159

samu1262020-06-04 17:29:08 // 121452
Nekem is hol gereblye hol nem. Volt szerelve kb minden csak a kompresszor nem (klímahűtő törött, gáz olaj, minden kijött).

Amíg nem áll le a klíma (amúgy tök jól megy) végleg addig nem foglalkozom vele, feltekerem a zenét és elhallgat egy idő után amúgy is.
Macccy2020-06-03 14:50:36 // 121451
:O :O


Uuuugggyanezt a hangot csinálja az én klímakompresszorom is, a "gereblyézős" hangot! Akkor szériában tudja :D

Eh, még mindig nem vittem el klímáshoz, hogy nézzen bele, a vírus óta nem sokat mozgott.
Liquid2020-06-03 13:57:43 // 121450
úgy-úgy, alvázszám alapján az ePer elvileg megmondja a konkrétat :)
RomeoOne2020-06-03 13:12:05 // 121449
Alvázszám alapján
norbi04092020-06-03 13:06:28 // 121448
Sziasztok!

Alfadepo-ék mondták, hogy 2 fajta áttétellel szerelt c635 váltók kerültek a 2.0 JTDm-hez. Ezt jelölik egy számmal is ami a váltóházon található. Nos, esetleg ezen kívül valahol meg lehet tudakolni a váltó pontos cikkszámát? Csak, hogy biztos megfelelő váltót foglaljak le. 🙂

Vagy esetleg csak annyi, hogy a 136 és a 170 lovast különböztették meg áttétel tekintetében? 🤔
leopop32020-06-02 23:36:50 // 121447
Teljesen igazad van!
Nyugi egy csomó mindent újítok és javítok a Brerán lesz értelmes Alfás Youtube videó itt csak egy kis idő kell még hozzá :)
leopop32020-06-02 23:34:50 // 121446
Fogyatékos ez a gyerek amióta BMW-je van hirtelen szar lett az Alfa érdekes a 156 tesztjében koránt sem így vélekedett az Alfáról. És azért a 159 fényévekkel jobb a 156 nál.
leopop32020-06-02 23:31:51 // 121445
Ugyan ezt akartam mondani
leopop32020-06-02 23:31:15 // 121444
Hát nem csak párszor!!!
leopop32020-06-02 23:28:39 // 121443
Ennyi hülyeséget még nem hallottam Alfáról oké hogy fiatal én is az vagyok (mellesleg idősebb nálam) mégsem mondok ilyet hogy egy alfának sosem lesz értéke.
Igen is van és lesz marha egyszerű meg kell nézni egy régebbi Bussot.
Illetve korántsem ennyire megbízhatatlan mint mondja. De nyilván el kell sütni ezeket az idióta általánosításokat ja várjuk még sem mert egy Alfája sem volt csak hallotta valakitől aki szintén valakitől hallotta. De utálom az ilyet.
Az a gond hogy az elején jó vidókat csinált de egy olyan márkába fogott bele amihez nem ért és ezzel semmi baj sincs csak nem kell minden autóról tesztet csinálni olyan alapon hogy ez is megvolt már.
tirex2020-06-02 14:34:34 // 121442
2 alapszabály: motorháztetőt nem nyitogatjuk, furcsa hangokat nem keresünk! :))
tirex2020-06-02 14:30:53 // 121441
Nekem mindig be van kapcsolva azért kerreg mindig, ha kikapcsolom nem kerreg. Na én is így értettem. Fogadd meg egy vérbeli alfás tanácsát!:))) Shadin tudja mi a dörgés 2 hozzászólással ezelőtt be is írta!
Giuntini2020-06-02 11:51:43 // 121440
Az enyém is Uj töltettel csendesedik, de eg, idő után visszatér.
Competizione2020-06-02 11:08:12 // 121439
pontosan ezért irtam a 121437-es bejegyzést,,sok sikert.
Shadin2020-06-02 10:06:24 // 121438
Jó az úgy, enyém is így csinálta! Ne keress hibát ha nincs ;-)
Competizione2020-06-02 09:10:58 // 121437
Üdv,,,,,,,próbáltad ugy,hogy klima kikapcsolva és fűtős bekapcsolva,ventilátor bekapcsolva és ugy nem hallani azt a krepegő hangot,,,,,,akkor nem a ventilátor csinálja,hanem a klima körében van egy úgynevezett expanziós szelep/kivülröl az ablaktörlő alatti fekete műanyag levétele után lehet hozzájutni/,,,nálam ez okozta a krepegést ,csere után rendbe volt minden,,,van benne egy tűszelep és annak a rezonációja okozza a hangot/,,de azért a biztonság kedvéért menj el egy hozzáértő klimáshoz és beszéld meg vele,,,,,,,,,üdv,Forza Alfa.
Liquid2020-06-02 08:37:24 // 121436
Ilyen ez a popszakma :)
mikorsodroczky2020-06-02 05:40:11 // 121435
Lehet rosszul fogalmaztam egyébként, csak ha klimazok akkor van a hang jelenség. Ha csak a ventilator megy akkor minden normalisan megy.
Bár nem egy nagy történet kiszedni, ezért megnèzem.
mikorsodroczky2020-06-02 05:37:35 // 121434
A zene az màs miatt amúgy is hangos 😂😂😂.
Egyébként lehet a hangal együtt élni, csak fogyatékos vagyok, és nem hagy a dolog nyugodni. Már álmatlan éjszàim vannak miatta. Anya kikeszül mellettem, amikor már azt hallgatom, mi zörög.
tirex2020-06-02 00:58:41 // 121433
Nekem az előző is kerregett és amostani is kerreg. Fel lett töltve újra de semmi változás, kb 6 éve hallgatom ezt a kerregést de már megszoktam. Semmi hiba nem jött utána. Ez ilyen.Hangosítsd fel a zenét az szokott segíteni.:))
Giuntini2020-06-01 22:54:01 // 121432
Youtube-on bárki kiélheti magát! Minden hülye nagy embernek gondolhatja magát. A 2,4-et hagyjuk ki. Hogy miért azt ő sem tudja. Azt sem tudja mi az hogy Busso, de puffogtatja. .
Liquid2020-06-01 21:31:01 // 121431
Vááá, nem különb a többi firkásznál. Puffogtatja a jól bevált frázisokat és sorolja a sztereotípiákat. Szervizigényes futómű? Ja tényleg, 200.000 km-nél hozzá kellett nyúlni, egy nagykerekes, feszes futóművű autónál? Tényleg szar. Meg a súly. 1450kg olyan nagyon sok? Bakker az A4 meg a 3-as bimmer se volt könnyebb.
Na mindegy.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-06-01 21:08:05 // 121430
Hát... ennyi baromságot rég hallottam :) Nem értem ha valaki tesztel valamit, miért nem tájékozódik előtte...
mikorsodroczky2020-06-01 20:57:11 // 121429
Köszönöm, megnèzem, remélem az lesz a hiba.
Itáliai üveges2020-06-01 20:44:45 // 121427
A tengelynek adj egy kis VD40-et és oké lesz.
Giuntini2020-06-01 20:16:40 // 121426
Azért a srác téved párszor rendesen!
Smith2020-06-01 19:41:10 // 121425
Kesztyűtartó alatt van a ventillátor, nem nehéz kiszedni, tán 2-3 csavar. Nézd át.
Szasi2020-06-01 19:23:34 // 121424
Draskovics 159 1.75 tbi tesztel.
Bocsi nem tudom mobilról,hogy kell belinkelni.

https://youtu.be/EhS-3E8AFS8
mikorsodroczky2020-06-01 19:12:56 // 121423
Sziasztok.
Olyna kérdésem lenne, hogy ha bekapcsolom a klímát, 1es vagy 2 fokozatba olyan hangja van, mintha bele érne valami a ventilatorba. Vagy csinálja vagy nem, általában adja a hangott. Hűt rendesen, kikapcsolom abba is hagyja a zörgést.Nem er bele semmi sehova. Mi lehet a hiba, merre induljak?
Valaszokat elore is köszönöm!
Roll19832020-06-01 15:25:34 // 121422
Nekem eddig ennyire nem emelte meg, csak ilyen 1200-1300 köré, majd visszaejtette 800-ra.
Szasi2020-06-01 12:57:46 // 121421
Gondoltam már rá èn is ,csak nincs obd olvasóm,majd keresek valakit aki ránèz.
Piritu - 1.000.0002020-06-01 11:51:33 // 121420
Rá kellene nézni hogy hány fokot lát az ECU.
Szasi2020-06-01 09:54:24 // 121419
Első hideginditáskor teljes normális ha magasabb a fordulatszám nekem inkább az a gondom ,hogy sokszor nem emeli meg ès 750 körül tartja ès ilyenkor lefulladásra hajlamos,teljesen rabszódikus a külső hőmèrsèklettől független mikor emeli meg az alapjáraton.
Piritu - 1.000.0002020-06-01 08:31:53 // 121418
Még 30-ban is.
A motor üzemi hőmérséklete 90 fok körül van. Ennél hidegebb esetben az elporlasztott benzin kicsapódik a henger falán és nem robban be, be se indulna a motor. Ezt ellensúlyozandó kicsit több benzint adnak a levegőhöz (régen ezért volt a szivató) ami megemeli az alapjáratot.
Roll19832020-06-01 08:20:17 // 121417
Fázik 20 fokban? :)
Roll19832020-06-01 00:12:50 // 121415
Srácok,

TBi-nél mi okozza azt a jelenséget, hogy hidegindításkor felmegy a fordulatszám 2000-re majd egy 15-20 másodperc után leesik normálisra? Köszi!
multizseti2020-05-31 23:50:15 // 121414
Nagyon szép járgány, hol készült a kép?
multizseti2020-05-31 23:46:58 // 121413
Sziasztok!

Autóm a következőt produkálja: indítás után, kb. 10 másodpercre rá, a motor elkezd dadogni, nem jár szépen. A fordulatszámmérő nem ugrál. Amint elér egy bizonyos bemelegedési hőmérsékletet(első beosztás a vízhőfokjelzőn), ezt az ingadozást elhagyja és utána már nem jön elő többet, csak, ha megint visszahűl.
Amit cseréltem, MAP, légtömegmérő, hozamszabályzó a nagynyomásún. Injektor korrekciók egy kivételével, mindegyik 1,0 alatt van. Ami magasabb az néha felmegy 1,5 értékre.
Aki esetleg tud valami okosat tanácsolni, hogy mi lehet a gond, azt nagyon megköszönném.
(a cserélt alkatrészeket próbaképp kaptam egy jól működő autóból)
1.9 Jtdm 2008 16V 150 Le.
Csabi2020-05-31 20:11:46 // 121412
Srácok, valakinél romlott már el az utastér hőmérséklet érzékelő? Nálam elkezdett "táncolni" az érzékelt jel. A klímapanel bekapcsolása után pár perccel felkúszik a hőmérséklet 32-35°-ra a valós hőmérséklettől függetlenül. Így bekapcsolt klímánál megfagyunk, ha fűteni kellene akkor meg nem fűt. Érdekes módon ha belső levegő keringtetésre kapcsolok akkor szépen visszaáll az érték az aktuális utastér hőmérsékletre. Ezt követően jól működik még akkor is, ha külső beszívásra kapcsolok....Egy ideig...
(A klímapenelnél megfújtam levegővel a hőmérőt hátha segít, de nem nyert. )
Érzékelőt külön nem lehet kapni, ha jól néztem, csak komplett kímapanel csere játszik...( mellesleg dobja a B1908-as "utastér hőmérséklet" hibát is)
Szóval adódik a kérdés, hogy járt-e már valaki hasonlóan, esetleg cserélt már valaki klímapanelt?
Giuntini2020-05-31 16:06:53 // 121411
Igen, az enyémben 189 ezer volt 6 évesen, mikor megvettem. Két rugó törött volt, agycsapágy csere, két felső lengőkar, emblémák cseréje. Ez volt a nyitás! A motoron kívül ami volt a továbbiakban elhanyagolható. Generátor csere, ékszíjtárcsa, belefértek. Most éppen a kormányszervó cső szivárog, meg a hátsó lengőlarokat kell cserélni. Ezek elhanyagolhatók! De a motor háromszori szétszedése bizony nem...
norbi04092020-05-31 13:39:30 // 121410
Igen, sajnos belenyúltam egy kissé elhanyagolt példányba. De remélem lassan a végére érek mindennek.
155000 km van benne jelenleg. Ami a diagok után talán valósnak mondható.
_Ata_2020-05-31 11:23:41 // 121409
Sziasztok!
A gyári lejátszóval kapcsolatos kérdés: be lehet azt valahogy állítani, hogy a zenéket random-ban játssza végleg? Én ha rámegyek a menüben arra hogy random, akkor csak a következő zenét "sorsolja", utána visszaáll a sorrendben lejátszásra. Nem olyan fontos, de idegesítő :D
Giuntini2020-05-31 10:56:09 // 121408
Úgy látszik nem csak én voltam, aki nagyon sokat szívott az autóval! Pedig a tiéd utolsó szérias. Mennyi km van benne?
norbi04092020-05-31 10:50:28 // 121407
Nem volt kerékcsapágy csere. Egyértelműen a difi a hang forrása. 🙂
tirex2020-05-31 10:22:06 // 121406
Kerékagycsapágy csere után is búg?
norbi04092020-05-31 07:55:50 // 121405
Sziasztok Cartársak! 🙂

Mivel többen kérdeztétek, hogy mi lett a búgó hang végeredménye, most, hogy már kiderült tutira, gondoltam megírom.

Többen tippelek kerékcsapágyra, vagy éppen gumira.
A nyertes alkatrész viszont a differenciálmű.
Hogy hogyan, miért, mitől... Ezt senki nem tudja.
Pláne, hogy a C635-ös váltó egy amúgy elég megbízható konstrukció. Furcsa, de a kivétel erősíti a szabályt. 😕
Ebből kifolyólag egy bontott váltó beépítésére jutottam, ami 1 hónap múlva kerül beépítésre. Addig útitársként marad a hang.
Ha esetleg időközben megtudom, hogy mi volt a hiba okozója, természetesen megosztom veletek.

Egy másik kérdés. A hűtőventinek van biztosítéka a motortéri biztosítékdobozban vagy bárhol? A kis vezérlődobozról tudok persze, de azon kívül esetleg? 🙂
Smith2020-05-30 22:18:34 // 121404
Ez egyáltalán nem rossz hely. Bár a pörgés most nem jellemző :) Fel kéne dobni valami faxa témát.

Melyik a legjobb olaj?

Melyik a legjobb nyárigumi?

DPF+EGR vagy ezeket kiherélni vagy villanyautó? :D
Ernest2020-05-28 16:58:46 // 121403
Bocsi! ez rossz helyre ment. :(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak