Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002019-12-10 20:58:14 // 119401
Izzítás. Már többször volt téma. Melegebb időben keveset izzít.
mikorsodroczky2019-12-10 20:37:53 // 119400
Ahoy!
Van egy olyan problémám hogy nehezen indul az autóm ha melegebb van , es a motor hideg. 2x raadom a gyújtást és indul, szerintem ilyenkor meglesz a nyomás az üzemanyag rendszerbe. Mi lehet a hiba, merre keressem, volt már valakinek hasonló? Hibakód nincs. Volt P0091 de töröltük és azóta nem is jött elő (3honapja). Az alany egy 1.9 jtd 8v.
Giuntini2019-12-10 09:27:03 // 119398
Mennyi van az autóban?
RomeoOne2019-12-10 09:17:22 // 119397
Vitesd el trélerrel, ne kockáztass.
zoli9782019-12-10 09:13:25 // 119396
Beszéltem szerelővel holnap el kell vinnem ránéz de azt mondja a váltó belső szerkezete adta meg magát hiba kód alapján. Csak bírja ki a 200km-es utat...
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-10 09:04:48 // 119395
Illetve nehéz megmondani hogy honnan, mert nem direkt hajtásban csinálja. Sőt automatánál nagy értelme nincs is a honnan tol kérdésnek, mert a gázpedál nyomatékot kér a szoftverben. Az ecu meg úgy variál, hogy ott legyen a kért nyomaték. Ha a motor nem tudja épp ott, akkor konverterrel nyomaték sokszoroz, vagy épp visszavált. Az egészből annyit érzel , hogy ha nyomod, megy. Mindig, mindenhonnan.
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-10 09:00:19 // 119394
Az automata tényleg 1500-ról már megy.
Liquid2019-12-10 08:41:45 // 119393
Az 1500 inkább 2000, de tol az tény :) Viszont a Tibor tényleg megy nagyon alul is.
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-10 08:37:40 // 119392
Tolna az 4500-ig, ha a váltó el nem váltana. Mondjuk mindegy, első autóm amiben nem is nagyon érdekel a fordulatszám mérő, nincs jelentősége.:-) Nyomom a pedált és megoldja.
Giuntini2019-12-10 07:21:28 // 119391
Az írt 2,4 is tol 1500-tól, az viszont tény, hogy 4000-nél már befejezi a mutatványt.
Giuntini2019-12-10 07:19:13 // 119390
Szeleptömb hiba, hogy rángatva kapcsol a váltó. Ez a fő ismérve. Meg kell nézetni.
zoli9782019-12-10 06:46:23 // 119389
Vissza viszem természetesen, csak az érdekel lehet-e a kettő között összefüggés.
Giuntini2019-12-10 06:43:02 // 119388
Vissza kell vinni...
zoli9782019-12-10 06:02:32 // 119387
Sziasztok júliusban volt egy szeleptömb cserém eddig semmi probléma nem volt, tegnapi nap éreztem hogy megint kezd szarakodni a váltó erre ma reggel kidobta hibára és használhatatlan az autó, ma beszélek még a szerelővel de valakinek van valami ötlete?
Anders2019-12-09 23:25:53 // 119386
Köszönöm a válaszod.
Te vetted már le a hátsó lököst? Mielőtt nekiállnák szívesen fogadok segítséget, tapasztalatokat :)
Piritu - 1.000.0002019-12-09 21:37:14 // 119385
Meg a benzinesnek sokkal dieselesebb a karakterisztikája, mint 159/Giuliette 2.0 dieselé volt. 1600-ról már nagyot tol hatezerig :-)
Igen :-)
Giuntini2019-12-09 21:26:46 // 119384
Ott 8 sebesség van, itt csak 6!
Ez 150-nél forog 2500-at, 185-nél 3000-et...
(Megkaptad az emailt?)
Piritu - 1.000.0002019-12-09 21:23:36 // 119383
Vazze többet pörög mint a benzines Giulia :-)
Giuntini2019-12-09 18:16:53 // 119382
Csöri felé...
Rolcho2019-12-09 15:13:28 // 119381
Sziasztok! Ha valakit érdekel, eladó a 159.
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-09 09:48:19 // 119380
Ez az akksik és az autó hibája is. Az akksi boltban meg is mondták, hogy kb mindegy mit veszek, 3 év átlagban amit bír. Új akksival vettem én is a 159-et, nem rég cseréltem (TAB MAcgic-re). De.. ez az autó hibája is, álló helyben is szívja valamennyire (megnézettem, normális mértékben, de fogyaszt) , indítás után eszméletlen sok fogyasztó kapcsol be (székfűtés, hűtővíz fűtés, szellőzés, világítás, ECu, injektorok kitudja mi), és rövidebb utakon esélye sincs pótolni a hiányzó töltést, hiába van kb. szélerőműbe való generátor benne :-). Én az okos töltőt elég rendszeresen akasztom rá, és soha nem a zöld led világít mikor lefut a teszt.
Most az új akksival kifejezetten figyelek erre. 1-2 hetente megyünk vele, a köztes időkben
konstans rajta van a c-tek.
Alfabundi2019-12-09 09:46:50 // 119379
Hát de ha nem nyomom be, nem indít. Meg a tempomatot is kikapcsolja ha benyomom.
Liquid2019-12-09 09:39:33 // 119378
Lehet megdöglött a kuplung kapcsoló.
Alfabundi2019-12-09 09:37:33 // 119377
Nekem a kuplungot és a féket is nyomnom kell, ha csak vakamelyiket nyomom akkor leveszi a gyujtást. 2008 as, és nyomnom kell végig a gombot. Akkor valami nem jó nálam?
RomeoOne2019-12-09 09:25:34 // 119376
Nálad nagy bravúr lenne, ha kuplunggal indítanád :DD
Giuntini2019-12-09 09:22:53 // 119375
Én mindig:)
Liquid2019-12-08 23:30:55 // 119374
Na ez új, kipróbálom :) Hozzáteszem, hogy sose indítottam fékkel.
RomeoOne2019-12-08 23:29:51 // 119373
Nem, kuplungon állva indít gombnyomásra, féken állva továbbra is lenyomva kell tartani.
Liquid2019-12-08 23:12:25 // 119372
A fészliftnél változott, tehát a fészlift (2008) előttieknél végig nyomni kell a gombot, a fészlift utániaknál már csak impulzust ad, és addig reszel amíg be nem indul.
Ha minden igaz akkor mindegy hogy fék, vagy kuplung van benyomva.
droberto2019-12-08 21:42:10 // 119371
Le kell vedd a hátsó lököst természetesen.
A radar egy tartó kehelyben van, vsz, annak a varrata engedett el a lökhárítótól.
3. képhez hasonló.
Anders2019-12-08 21:17:37 // 119370
Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni. Egy mosás után észrevettem hogy sajnos az egyik hátsó parkoló szenzorom beesett a lökhárítóba. Hogy férek hozzá? Le kell venni a hátsó lökhárítót? Esetleg valakinek van róla blogja? Kerestem, de eddig nem jártam sikerrel.

Előre is köszönöm a segítségeteket.
emGéza2019-12-08 20:03:21 // 119369
Legalább nálad is fogy az aksi ! ;-)
Én új aksival vettem az autót , az akku 2,5 évet birt (nem adja a hosszú i-t) , aztán a következő még kettőt se . Nyáron vettem egy Bosch-t , egy évig garis . Lehet ezzel , akár megdöntöm ez előzök csúcsát .
Caki2019-12-08 19:29:14 // 119368
Köszönöm a választ. Akkor ez így marad...:))))
Caki2019-12-08 19:27:53 // 119367
Nálam mindegy,hogy a kuplungot vagy a féket tartom lenyomva...addig kell nyomjam a gombot amíg beindul...végül is ez nem zavar csak ha be lehet állítani akkor szívesen ki probátam volna a másik változatot is... :)
Giuntini2019-12-08 19:26:43 // 119366
A 2007-eseknél végig kellett nyomni a gombot. A fl-eseknél már változtattak ezen, de lehet hogy még annál is később.
Piritu - 1.000.0002019-12-08 19:19:17 // 119365
Az enyém (2,0) ha a kuplungot nyomtam így indult. A féken állva végig kellett nyomni a gombot. De lehet hogy ez a facelifttel jött.
Caki2019-12-08 19:09:51 // 119364
Szevasztok.

Egy olyan kérdésem lenne,hogy érdemes vagy egyáltalán be lehet azt állítani,hogy egyszeri gomb megnyomásával be induljon az auto? Ne kelljen nyomni addig a gombot amig beindul a jószág?! Alfa 159 1.9jtdm 2007-es évjárat.
További szép estét!
Roll19832019-12-08 16:06:22 // 119363
Srácok, kinek mi a véleménye az E10-ről? Tegnap lekaptam a Shell kútnál a szokásos pisztolyt, majd tankolás közben megláttam, hogy ez bizony már E10. TBi motor mennyire fogja ezt szeretni? Álljak át a 100asra? Az még E5.
Liquid2019-12-08 09:06:35 // 119362
Gratula, szép darab :)
Vigyázz rá, nehogy elRoNTsad :)
zoli77742019-12-08 06:30:03 // 119361
Üdv kedves csoporttársak a 156 mellé érkezett nemrégiben egy 159 is mit is írhatnék imádom... 🥰
Pár képet tálaltok az adatlapomon róla most frissítettem
Szép napot puszi pacsi
Üdv Zoli.
Giuntini2019-12-07 09:13:40 // 119360
Az új akksi
droberto2019-12-07 09:01:36 // 119359
Már eladták.
Az új tulajnak nagy volt a kerék. :)
ATE TR2019-12-06 12:59:00 // 119358
Ilyet szeretnék én is! Szépek!
RomeoOne2019-12-06 09:35:55 // 119357
Erről a kocsiról lettek leszedve a felnik. Valószínűleg forgalomba sincs helyezve, hanem így hozták be az országba.
Giuntini2019-12-06 09:33:01 // 119356
Nem láttam sok értelmét.
Morfiusz Cédula2019-12-06 07:56:52 // 119355
Szépek a felnik.
De miért van tréleren a gép?
droberto2019-12-05 22:20:50 // 119354
Ma szert tettem egy igazi gyönyörűségre.
Az új téli kerekeim:

Repdesek az örömtől! :)
Köszi Yani és Atesz! :)
droberto2019-12-05 22:18:46 // 119353
Hogy-hogy nem a 85Ah-ásat vetted?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak