Fórum >> Típusok >> 159

Charlie 1662006-01-04 08:59:06 // 562
Urak, tegnap egy ismrősöm azt magyarázta, hogy valamelyik bóvli autósműsorban (Nem totalcar) hanem autómánia vagy vmi ilyesmi. tesztelték a 159-est az 1,9 JTD motorral, és náluk vegyes használatan 11l-es átlagfogyasztás jött ki. Meg állítólag le is húzták. Igaz ez? Nem bírom elhinni hogy mekkora f...ok vannak !!
Buksi2006-01-02 01:58:59 // 561
De azért Ő marad az álmom! :-))))))
Buksi2006-01-02 01:57:14 // 560
Nagyon komoly! :-))))) De szerintem elég lett volna egy 18"-os felni is és egy szolid ültetés mellé, mert így egy picit magasnak tűnik a gép! Szerintem! :-)))
Cgo2005-12-30 16:02:58 // 559
egyetertek - egy pontositas: en nem magyarorszagrol irok, hanem szlovakiabol
Zool2005-12-30 15:58:37 // 558
Ha komolyan érdekel a Crosswagon, érdemes körülnézni a bemutatóautóknál. Luxembourgban a kereskedőnél fél éve áll egy. Egyébbként ma láttam itt a negyedik 159-est utcán (nem márkakereskedős marticával). De mint sokan, én is inkább kivárnék a gyerekbetegségekkel. Ne rajtam kisérletezzenek. A magyar sikertelenség oka szerintem a csillagászati ár. A 147 ára nagyon sok, a 159-é meg magas (még ha értékarányos is), és ebben a kaetgóriában megfontolják az emberek, hogy mire adnak ki 8-10 millát.
Cgo2005-12-29 21:01:25 // 557
sziasztok, azt hiszem ma picit hosszabb leszek, hiszen en mar a kovetkezo automon torom a fejem, mely 2007-2008 korul varhato es a Crosswagon-SW-166-159 egyike lesz az. Ezert a 159rol eddig nem alkottam velemenyt, tobbszor talalkoztunk es sokaig ismerkedtunk. A megalkotott velemenyem pedig mindmaig elegge schizofren, valahogy nem bir bennem kialakulni a vegleges allaspont. Az egesz kezdodott azzal, hogy az Alfa az osszes tortenelmi hatteret es duzzadoan italiai kompoziciot lecserelte modern hatterre, egyenes vonalakra es urkozpontosra, teljesen csillagok haboruja erzesem volt, ami persze nem negativ, csak ugy fogtam fel, hogy mi most szakitunk a hagyomanyokkal es valami ujat teremtunk. Aztan jott a kulso. Az eleje fergetegesen jol sikerult, nekem olyan, mint a 156 es a SZ kozos gyermeke, kello agresszivitassal es lagy 156 utan olyan nagyfiusnak tunnek a lampak, kodlampak. Erintesre viszont elegge gagyi a fem utanzat, bar a biztosag miatt gondolom kotelezo a muanyag. A lampak mogott a lakkozas atmenete a feketebe minden altalam latott 159en picit elnagyolt, szebb megoldast is lattam mar. Az oldalara tovabbra is a nagyfius kifejezes a legjobb, robosztus es hatalmas, a feny-arnyek jatek tetszik a kilincs brutalis jo. A sarhanyo felkanyarodasa a szelvedohoz nem tetszik es elolrol-oldalrol megbontja a harmoniat. A hatulja mar a faceliftes 156on sem jott be, most meg meg kevesbe tetszik. A fenti piszeseget meg jobban kiemeli az alja noiesen kerek feneke es ahany iranybol nezem, annyibol furcsa. Az Alfa jel feletti tores sem jon be, akarcsak a csomagter tetejen az ive. Lehet, hogy megszokom, de nem nagyon hiszem. Luxusautosan szeles es massziv az ajto, viszont csak harmadszorra sikerult kinyitnom, mintha beragadt volna. Talan veletlen, nem tudom, tobbszor probaltam es valami baja volt. Az ules lattan szinte megijedtem, olyan nagy. Beulve viszont rogton tudtam, hogy otthon vagyok. Hiaba hatalmas az auto es hiaba a nagy ter, a korem rajzolt belso es a labamnak kikepzett szuk alagut rogton magaval ragadott. Az ergonomia tokeletes, minden kezre allt, kiveve a valtokar mogotti gombokat, az valami katasztrofa es valahogy nem jott ossze. Ami meg nem nagyon tetszett, az a futes tekerentyuje, a dudlisuveg szeru gumimuanyagtol olyan erzesem volt, mintha nedves helyeken hasznalatos kapcsolot fognek, ahol a vezetekeket vedik a nedvesseg ellen gumibetettel. Raadasul a kattogasa egyaltalan nincs csillapitva. Elbeszelgettem a sracokkal is, eddig nemhogy egyet sem adtak el, de meg erdeklodo sem volt es a tesztvezetestol nagyon tartanak, mert soha nem lehet tudni, mi esik szet az auto belsejeben, allitolag a kapcsolok, apro alkatreszek hajlamosak leesni..... Deja vu - Alfa 156 1998... Apropo 156 - a szerviz szerint az utolso szerias 156ok es crosswagonok kozul meg egy sem volt naluk szervizben hibaval!!! Ez most nagyon jo vasarnak tunik, ha valaki uj autot akar, Crosswagon eddig csak egy volt szervizben - 2 hetesen totolkar... A tobbi csak olajcserere jar, igaz a legoregebben most van 28000 km, ami nem tul sok, viszont a 4x4-tol ezek szerint nem kell felni, nincsen gyerekbetegseg. Summa summarom egyelore nem nagyon tudnek donteni, melyik Alfa lesz a kovetkezo autom, ha a JTD mar nem tud tovabb szolgalni.
Gordon2005-12-29 10:50:03 // 556
Akkor ezt...nézzétek meg :-)
Béci2005-12-29 10:29:38 // 555
Nem rossz... Ellenben jó. :)
GEORGE2005-12-29 07:19:30 // 554
Kezd alakulni a 159-es ..
Seriff2005-12-28 15:06:27 // 553
A Te géped sokkal szebb:))
Punisher2005-12-28 14:55:15 // 552
Szolid optikai tuning+20-as kerekek


admirális2005-12-28 14:29:59 // 551
Jogos, de ettől nem fogja megszeretni az olasz autókat.
Tibe2005-12-28 14:18:55 // 550
Jaja nekem is az jön le ebből hogy sz*rnak bele...... Ennyit az A2-ről....
Gabó2005-12-28 14:17:22 // 549
Megnézném milyen saját autója van ennek a Surányinak.
Gabó2005-12-28 14:16:08 // 548
Elfelejtették, hogy már ilyen is van. Ennyire komolyan csinálják. Hülye banda.
Tibe2005-12-28 13:47:15 // 547
Jó lehet ez kicsit erős volt, de az is erős hogy csinálnak egy szavazást és nincs benne minden típus, pláne ami nemrég jelent meg.....
Mike.2005-12-28 13:31:47 // 546
" de az meglepetésként ért hogy az egész A2 ennyire olasz autó ellenes lenne." Azért ez nem teljesen így van. Olasz autó van benne dögivel csak az új 159 nincs köztük. :-)
Béci2005-12-28 13:27:11 // 545
Ez azért tényleg erős. Jól tetted, hogy megírtad, kiváncsi vagyok reagál e majd rá...
Tibe2005-12-28 12:46:20 // 544
Sziasztok! Kinyílt a zsebembe a bicska az auto2.hu oldalon amikor az Az Év Internetes Autója szavazáson nem lehetett szavazni a 159-esre.... Írtam is nekik a társalgóba : Tisztelt A2! (feltéve ha olvassa vki tõlük) Kérdésem az lenne hogy miért nem lehet szavazni az Az Év Internetes Autója szavazáson az új ALFA 159-re???? Azt már tudom hogy Surányi Péter Úr(?)nak nem igazán jönnek be az Alfák hisz ezért nem is pontozta az év autója szavazáson az Alfa 159-est, de az meglepetésként ért hogy az egész A2 ennyire olasz autó ellenes lenne...... :)
Béci2005-12-27 13:44:43 // 543
Na ezt én sem értettem. Néha az egekig magasztalja aztán ad rá 1 pontot, vagy azt mondja, hogy szar és ad rá 6-ot. Nincs ez a pontozásos rendszer kitalálva. Szempontok szerint kéne osztályozniuk aztán összeadni és össszesíteni. Csakhogy nekem ebbe nincs beleszólásom... :)
zolee1452005-12-27 10:59:33 // 542
csak most olvastam az értékelést, de jobb lett volna ha nem teszem. Sikerült felb@szni magamat... a szóbeli és a pontozásos értékelés közt nem kéne valami apró kis kapcsolatnak lennie??? na mindegy...
csocsi2005-12-24 11:44:15 // 541
Lehet hogy nem véletlen? :-))
GEORGE2005-12-24 11:38:06 // 540
Egy német sose fogja elimerni a hibáit, ez egy ilyen fajta nép! Ilyen embernek is kell lenni a nagyvilágban :-( A lényeg az, hogy akárhogyan is tagadják az egész autós világ tudja ,hogy ezek OLASZ mocik!!!!!!
Zool2005-12-24 11:34:50 // 539
Kellemes Karácsonyi ünnepeket és boldog új évet mindenkinek Zool
Alfista2005-12-24 11:15:23 // 538
Mindenkinek Boldog Karácsonyt Kívánok! Sok Alfás ajándékkal!:)))
csocsi2005-12-24 11:11:03 // 537
Akko ennyit a germánokról :-))
Zool2005-12-24 11:09:21 // 536
Engem csak az húzott fel amikor az Autozeitung a piac modern dízeljei között bemutatta az opel!!! új 1.9-es dízeleit. Semmi FIat semmi GM. Csak a végén jegyezték meg hogy a mocit hamarosan Bochumban is gyártani fogják... Annyira német a fejlesztés, hogy hamarosan a németeknél is gyártani fogják. Persze a Saabnál nem felejtették el 100szor megemlíteni, hogy nem képesek saját normális dízelt kifejleszteni csak a fiattól tudnak mocit kérni... (Pedg szerintem a részecskeszűrő Saab hozzájárulás volt, mivel mind a németek, mind az olaszok tojtak az ilyesmire). Egyébbként mintha a régi 16V-es DI-k lettek volna az utolsó opel fejlesztés, de azok kegyetlenül leszerepeltek a TDI-kel szemben, úgyhogy leállították őket.
csocsi2005-12-24 10:14:23 // 535
Az újabb dieselek már nem isuzuk,nem? :-))) Lehet hogy rosszul tudom :-)
Don Gombóc2005-12-24 10:04:36 // 534
Már csak azért is mert nincs Opel motor. A GM konzorcium is előbb volt mint az Adam Opel család autógyára talán. Az Opelekbe régóta az Angol alapú motorok kerülnek, a dízeleikbe meg Isuzuk. És az is lehet hogy a fiatal Szovjet mérnökök tervezték öszz szövetségi komszomol felajánlásból, és a kitűnő minőségű Magnyitogorszki acélból készült. :)
Bati2005-12-24 08:13:01 // 533
má mé kéne leszokni opel az és ész meg hát VIPEX barátomat mivel bosszantanám akkor de a lámpa az vitathatatlanul OPEL
Zool2005-12-23 20:30:58 // 532
Az hogy hirtelen mindenki elkezdte fikázni a saabokat gyanúsan egybeesett azzal, hogy a GM elkezdte versenyeztetni az országokat munkahelyekért (ki igér több állami támogatást az gyárbezárások elkerüléséért). A németek persze a szokásos módon reagálták le: elkezdék módszeresen fikázni a saabokat a médiájukban. Ha beülsz egy 93-ba alig emlékeztet bármi egy opelre. Érdekes módon a németeknél senki sem jegyezte meg hogy az audi A3 lekicsinyített skoda oktavia, pedig az volt előbb. A pech csak az hogy a hülye magyar "szakértők" nem látnak túl a német média cikkein. Szerencsére az Alfánál már rájöttek erre, azért német a márkaarc, mert az olasz vezetőséggel sajna nem lehet sok pozitív előítéletet előcsalni. Plusz a német médiát tükörfordítják a letöbb kelet európai országban, plusz átveszik Ausztria-svájcban. Úgyhogy hirtelen a média is elkezdte dícsérni az Alfákat, amit általában csak német tulajdonú autókkal hajlandók tenni...
Zool2005-12-23 20:20:48 // 531
Szerintem is picit túlságosan felújták a motorblokk dolgot. Egyébbként így kezdték a Saab szétverését. Először a sajét rajongói szálltak rá a márkára. Pedig szerintem a ketegória egyik legjobbja lenne. TÖbbek között az a nangnem ijesztett el, ahogy a média elkezdte fikázni. PEdig a dolog arról szült, hogy a németek féltékenyek rá munkahelyeik miatt. Ha valaki szeretne 10 év múlva is alfát venni, nem árt ha picit vissza vesz az Opelezésből.
Alfista2005-12-23 20:08:50 // 530
Fiúk! Erről az opel motorról már le kéne szokni. Ha kicsit visszaolvastok, kiderül, hogy miért!
Gordon2005-12-23 20:07:10 // 529
Nehéz ebben a kérdésben állást foglalni és nem is érdemes, de az biztos, hogy nekem annyira nem jött be a 159-hogy amikor hívtak tesztvezetésre, akkor inkább lemondtam! Csodálkozott is a hölgy, meg unszolt, de mondtam, sajnos annyira nem tetszi, hogy nem is érdekel, hogy megy! Elég volt kívülről látni! Csak erősödött bennem az a benyomás, hogyha egyszer lesz csere az egy facelift-es 156 lesz.
Tedi2005-12-23 19:41:05 // 528
Bocsi, Batinak ment volna :))) Kicsit késő van már és a látásom sem jó már ;)
Tedi2005-12-23 19:39:35 // 527
:DDDD Kéééész :) De végülis totál igazad van :) De Te a benzines egységekért úgysem vagy oda, a dízelek meg tényleg digó fejlesztések :)
András bácsi2005-12-23 19:34:49 // 526
Kérdeztem a gyerektől a Boldizsárnál - hülyét játszva - hogy ebben tényleg Opel motor van? Azt mondta: nem, csak GM blokk. Mondtam neki, hogy akkor mégis Opel. :))))
Tedi2005-12-23 19:31:13 // 525
LOL :DDD Látom nagyon zavar Téged ez az Opel dolog :)) Tény, hogy amikor megjelentek az első pletykák a 159 motorjairól, már akkor azt mondták, hogy GM blokkok lesznek. Nekem is egyből az volt az első gondolatom, hogy bazeeee Opel motorok lesznek az Alfában. :)
Bati2005-12-23 19:26:26 // 524
csak nelenne OPEL motorja és OPEL lámpái :)
Alfista2005-12-23 14:08:58 // 523
Teljesen egyetértek veled! Mi ezt a trendi szellemet érezzük a 159-ben, ezért kap egy kis kritikát néha. Ettől függetlenül a kategóriájában nagyon ütős a 159!
csocsi2005-12-23 13:53:44 // 522
Lényeg hogy mindig lesz olyan akinek tetszik és olyan akinek nem :-)) Szerencsére nem vagyunk egyformák :-)
Zool2005-12-23 13:51:40 // 521
Őszintén szólva szerintem az eredeti 156 nem csak a legszebb alfa, de minden idők legszebb autói közé tartozik. Arányos, szép, tökéletesen ötvözték a tradicionális formákat a korszellemével. A baj aszonban a korszellemmel van. A 156-os az első audi A4 (feljavított 80) és régi BMW (ha jól Mléxem a 320 később jött)által dominált szegmensbe. Azóta sokat változott a szegmens, és a 159 a válasz az új kihívásokra. Nem az volt a cél hogy 5-6 év múlva tetszen, hanem most legyen ütős. Amit az orr meg is tesz, a far meg erősen a 156-osra épít. Egy jó sportlimuzinnak azonban úgyis a visszapillantóból kell ütnie...
Mike.2005-12-23 09:24:08 // 520
Nem most gondoltam a cserét, hanem pár év múlva, ha fiatalítani kell majd. :-)
csocsi2005-12-23 09:24:03 // 519
Nekem azok is bejönnek, mármint a lámpák :-))))
Mike.2005-12-23 09:21:56 // 518
Pl. a pajzs igen, de a lámpa nem. A hátulja számomra passzív hatással van.:-)
Attie2005-12-23 09:20:58 // 517
Pedig a régi 156 design szerintem szebb, mint a faceliftesé :-)) Kár lecserélni :)
csocsi2005-12-23 09:17:46 // 516
Idővel lecsillapodnak a kedélyek :-))))) Akinek tetszik és lesz rá pénze úgyis megveszi, akinek meg nem tetszik az később sem fogja megvenni. Én még nem tudok semmit a későbbiekre vonatkozóan, majd az idő :-))))))))))))))))))
csocsi2005-12-23 09:15:36 // 515
Az eleje nekem például nagyon bejön a hátulja az már más. Te láttad teljes valójában, én még nem :-))
Don Gombóc2005-12-23 09:14:54 // 514
Úgy általában beszéltem.
Mike.2005-12-23 09:13:42 // 513
Szó sincs a részemről ölésről, csak a véleményemet mondtam el. 4-6 év múlva sem fogom megvenni, akkor már talán lenne rá keret. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak