Fórum >> Típusok >> 159

Kompressz úr2009-08-17 16:09:36 // 5555
Egyébként én próbáltam gyári navis autót is. Nekem nagyon nem jött be, elég rossz megoldás, hogy a térdedig le kell nézni a térképre. Egy ablakra cuppantós cucc sokkal kényelmesebb és biztonságosabb mint a gyári.
isa1562009-08-17 15:27:39 // 5554
Nem gondolnám hogy gyári navit említ.
Zozo852009-08-17 13:28:24 // 5553
tényleg az bár írja a navit de én nem látom benne :S
Kompressz úr2009-08-17 13:23:39 // 5552
A legolcsóbb egyébként full fapad...
GEORGE2009-08-17 12:50:39 // 5551
A szervizkönyv csak egy dolog, sajnos....
GEORGE2009-08-17 12:50:02 // 5550
A bőr valóban nem ér annyit amennyivel a többiek drágábbak....
De sajnos az élet többször produkálta már, hogy az olcsóbb autók nem véletlenül olcsóbbak.
Azért itt van 800ezerrel drágább 159-es is evvel a motorral.
Úgy látom, hogy 2,990,000-től kezdődik és 3,800,000-ig bezárólag van a választék.
Érdemes átgondolni és a közép részből választani később megtérülhet....
Zozo852009-08-17 12:45:30 // 5549
igen ez igaz a bőrön kívül semmi más nincs benne több, nekem is gyanús volt de szervízkönyves:S
GEORGE2009-08-17 12:41:04 // 5548
Igen olcsó.

Ime itt egy 159 120 lovas jtdm
Ez 2006.05. havi 76ezer km és 3.890.000Ft

Aztán itt is egy 120 lovas 159 amiben szintén kevesebb a km a kiírás szerint ennek ára 3.499.000 Ft

Amit te te linkeltél be az a legolcsóbb 159 120 lovas jtdm 2.990.000 Ft ráadásul a km is több benne.....

Szóval csak azért ne vedd meg mert a legolcsóbb 159. De te tudod.
Zozo852009-08-17 12:05:27 // 5547
Mire gondolsz?
2.990.000 olcsó???

http://www.hasznaltauto.hu/3188409_alfa_romeo_159_2006
GEORGE2009-08-17 12:03:34 // 5546
Csak óvatosan az olcsó verdákkal....
Zozo852009-08-17 11:10:24 // 5545
OKé már feliratkoztam a tesztvezetésre remélem hamar hívnak :D
Mindenesetre köszönöm a segítséget :)
isa1562009-08-17 11:05:40 // 5544
Én is használtan vettem. A szalonban csak próbák voltak. Előzéseknél bizony nagy a különbség a kettő között. Ez egy nehéz autó, kell az a 150 ló, hidd el.Egy + vezérműtengely nem akkora hibaforrás, hogy az miatt válaszd a 8v-t. Minden féle képpen javaslom a próbát, hogy Te érezd a különbséget. Utána szerintem meg fog változni az érdeklődésed.
Zozo852009-08-17 10:43:50 // 5543
270 Nm-el azért sztem nem mehet az olyan rosszul bár majd kipróbálom :D
Tény hogy nekem is jobban tetszene a 320 Nm...meglátom majd mi lesz eladó használtautón
Most van 2.990.000 ért egy 120 Le-s az eléggé megmozgatta a fantáziámat :D
GEORGE2009-08-17 10:41:38 // 5542
Szerinted mitől bírja jobban egy gyengébb motor a 159-ben tovább mint az erősebb?

A gyengébb motor pl 120-nál illetve bármilyen más tempónál, jobban van terhelve, mint az erősebb.

A 16V 320Nm míg a 8V 270Nm.
Zozo852009-08-17 10:38:51 // 5541
Viszont nem szalonból venném hanem használtam ezért gondoltam a 8 szelepeset mert az jobban bírja kisebb a rizikó hogy rossz lesz a motor :) Tudnál nekem olyan infót adni hogy a 8 és a 16 szelepes verzióknál mennyi a nyomaték?
GEORGE2009-08-17 10:05:22 // 5540
A 120 lovas 159-et választanád?????? :-o
GEORGE2009-08-17 10:03:46 // 5539
A 159-be kevés az 1,9 jtdm 8v 120 lóerővel.
Evvel a motorral jöttek ki az utolsó 147-ek is.
Abban sem villant nagyot, akkor a jóval nehezebb 159-ben elképzelheted mit tudhat.
Szerintem 1,9 jtdm 16v alatt ne vegyél 159-et.
isa1562009-08-17 08:40:23 // 5538
Mindenki mást vár egy új autótól. Ha már ráfizetek több milliót a régi autómra, nehezen emészteném meg, hogy gyatrábban megy mint az elődje. Szalonban gond nélkül ki tudtam próbálni az 1.9 es 8 és 16 szelepes verzióját is. 156 2.0 TS után a 8 szelepes határozottan erőtlennek tünt. A 16 szelepest, a TS el közel azonos lóerő, és majd dupla nyomaték mellet kb ugyanúgy lehet használni ( szerintem). Mellesleg úttartásban, komfortban nekem sokkal többet nyújt a 159.
ystuc2009-08-16 17:28:30 // 5537
Általában a legkézenfekvőbb dolgok nem jutnak az ember eszébe. Túlbonyolítjuk életünket. :-D
Zozo852009-08-16 17:06:52 // 5536
Jó ötlet...nem tudom miért nem gondoltam erre
Jelentkeztem is :D remélem hamar reagálnak
Satti2009-08-16 16:45:05 // 5535
Mondjuk egy márkakakereskedés? :-)
Zozo852009-08-16 16:43:23 // 5534
Van valami olyan tali ahol ilyet ki lehetne próbálni?? Vagy valakit célozzak meg aki árul egyet és próbáljam ki?:D
Satti2009-08-16 16:42:57 // 5533
Nármint a diesel.:-)
Egyébként van hasonló visszafogott lórejű motor pl. a Volvo S60-ban is, a D5-ből van 125 lovas, 2.4-es 5 hengeres motor, normálisan megy, és szinte tönkretenni nem lehet.
Zozo852009-08-16 16:40:30 // 5532
Nah egy kicsit megnyugodtam :)
Satti2009-08-16 16:37:21 // 5531
Nem egy versenyautó, de nem megy rosszul, átlagos hétköznapi autózásra teljesen megfelelő, ráadásul az a motor, örök élet meg egy nap, ahogy szokták mondani.
Zozo852009-08-16 16:30:44 // 5530
ja hogy a 175 nm az a benzines :D úgy már ok
Zozo852009-08-16 16:19:18 // 5529
120 Le 1.9 Jtd 175 Nm csak??????? Ez tuti????
Halesz2009-08-16 16:12:04 // 5528
A 120 lovas 1,9est nem probaltuk meg, de en kevesnek tartok ebbe a nagy kasztniba 120 pacit...
Dévid2009-08-16 15:51:44 // 5527
Az ugye 175 Nm... karcsúnak tűnik egy akkora batárhoz, mint a 159.
Dévid2009-08-16 15:48:04 // 5526
Az 1.8 benzinesre gondoltam... később javítottad ki... :D
Zozo852009-08-16 15:46:04 // 5525
huha...ennyire veszélyes?? pedig 270 Nm-t hallottam az azért nem rossz
Dévid2009-08-16 15:42:48 // 5524
Véleményem szerint inkább a halott lenne a jó szó rá...
Zozo852009-08-16 15:41:21 // 5523
bocsi 1.9 :D
Zozo852009-08-16 15:41:07 // 5522
Halesz 1.8 120 Le lomha???:S
Halesz2009-08-16 15:29:13 // 5521
JÓ döntés! Én is azt választanám a 159ből, az eddigi tesztjeink alapján.
Zozo852009-08-16 15:03:57 // 5520
Na ezt a hibát még nem hallottam...futómű helyett a csomi?? Miért??:D Másnak is vajon?
Kompressz úr2009-08-16 14:19:19 // 5519
Semmi nem nyikorog a futóműben, a csomagtartó szokott inkább.
Zozo852009-08-16 12:29:06 // 5518
Azért remélhetőleg össze vannak ezek rakva annyira hogy egy 100ezer km nem okoz neki gondot :)
Neked télen a szilentezés (futómű) nyikorog a hideg miatt?
Nekem a 156osnak sajnos szokása néha amíg be nem melegszik vagy nem tudom :S
Kompressz úr2009-08-16 12:24:49 // 5517
Az enyémben 70 ezer van, de nem akar még szétesni.
Zozo852009-08-16 12:01:34 // 5516
Elvileg csak olyanokat nézek ami szervízkönyves...km is jó legyen...pl egy 2006osba van 96ezer...:S az még nem vészes
Kompressz úr2009-08-16 11:47:34 // 5515
Ha magyarországi, nézd meg annál a szerviznél, ahova hordták a szerviz előéletét. A központi rendszerben elvileg mindent rögzítenek a márkaszervizek
Zozo852009-08-15 23:37:30 // 5514
Sziasztok
Le szeretném cserélni a 156-ot 159re (1.9jtd 120 Le)...van valami amire érdemes figyelni a vásárláskor?
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-14 12:02:42 // 5513
zavarni persze hogy zavar lassan ha fingok azért is fizetni kell...
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-14 10:27:13 // 5512
kérdés letudva 2.4 lesz....
GEORGE2009-08-14 10:06:45 // 5511
Már leírtad máshol is, hogy téged zavar a plusz adó.


Szerintem valódi 50 lóerő az újabbakban meg már 60 lóerő!! az igencsak jó plusz és megint elfelejted, hogy ott van még +80Nm is.
A fogyasztás többlet meg nem számottevő.
Ha azonos tempóval mondjuk 130-al vagy 100-al haladsz mindkettővel akkor meg 1 literen belül lesz a fogyi. ugyan is a nagyobb motornak nem olyan terhelés mint a kisebb motornak.

Pl saját példám 147 1.9 jtd 8v Horvátba menet 150 tempomattal 6,4-6,6 és ugyan ez a 156 2,4 mjet-el is!!! egyik 116 másik 175 lovas......még mielőtt kérdezed ugyan azokkal az emberekkel...

no meg köztudott, ha chip dobozt teszel bele akkor csökken a fogyi is :-))))))) Legalább is ezt állítják itt páran.

Nem vitatom, hogy annál az illetőnél 10-et evett a 159 2,4 mjet
Nálam egyszer evett 11-et a 159 2,4 aztán a másik alkalmakkor 8-8,5 mindig megjártam, ráadásul az én "lábammal"......
BeeGee2009-08-14 09:55:18 // 5510
A box is csak egy előre programozott általános beállítású löketet ad, az adatok meghamisításával. Először azt próbáltam én is, tényleg piszkosul ment a kocsi, de bp-győr viszonylatban tiszta korom lett a segge. A korom meg a VGturbók nagy ellensége.
A programozás jobban személyre szabható, finomabb trükkök vethetőek be, amik kímélik a hajtás láncot (nekem most csak cca 30%os gáznál jön a többlet, addig kb gyári beállítás, valamint a seb fokozatot is figyelembe veszi) Aztán pl a füstölést is Te döntöd el, megéri-e a plusz 35-40LE és atom füstös legyen, vagy elég plusz 20 füstmentesen. Most is füstöl a kocsi, de nem jobban mint egy 60K-t futott gyári dizel koromszűrő nélkül. Ja, és a használható tartomány is szélesebb lett, így hiába gyengébb az autó mint a boxal, de ugyanolyan menetdinamikát ad. És az ára kb az 1/3-a volt a steinhez képest.

Nekem ez a véleményem és ezek alapján értettem h biztonságosabb, engem legalábbis jobban megnyugtat a tudat. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-08-12 21:16:17 // 5509
fogadjunk hogy az írás :)
Kompressz úr2009-08-12 16:57:41 // 5508
És az mitől biztonságosabb?
GTPeti2009-08-12 16:19:23 // 5507
Fogadjunk, hogy remap lesz a válasz! :)
Kompressz úr2009-08-12 16:11:11 // 5506
Éspedig mi?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak