Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 22:23:01 // 32608
a hó nem esik csak minden jégpáncél mikor kijöttem a kútról van egy pici lejtő négy kerékkel csúszott az autó lefelé nem tudtam megállni, a havat meg annyira fújta a szél hogy fél méterre nem lehetett látni...sirály volt ...elmentem az erdő felé a saabos isemrősömmel hát ha arra el tudunk menni de nem, aztán a másik irányba sem inkább feladtam minden út le van zárva ...sehol egy sószóró vagy bármi ...na ez a magyar valóság...vicc
Liquid2013-03-14 22:20:28 // 32607
az jó :) kár hogy nem kergetted meg rendesen :) pedig ilyen havas utakon lehet vele élvezkedni
GTPeti2013-03-14 22:18:18 // 32606
Persze. Rosso SW Q4 TI.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 22:15:56 // 32604
teljes útzár van a megyében aki megy azt megbüntetik...
Liquid2013-03-14 22:12:32 // 32602
az durva, hol volt útzár?
GTPeti2013-03-14 21:52:35 // 32601
Srácok, ma túlestem életem első 159-vezetésén és második útján vele. (Az első ErHard autója volt.) Ez a barátom SW Q4-e... Nem léptem neki oda (mert legalább annyira kíméli hidegen, mint én), de már az első métereken érződött, hogy egy hullámhosszon vagyunk (az autóval). Olyan, mint a 156-nál volt. Beülök, megyek és olyan, mintha ezer éve ilyen autót használnék. Mivel semmi provokáció nem volt, csak annyit tudok, hogy 50-nél remekül fogja az utat és jó a hangja. :)) Na meg, hogy rosso színben Lindau dísze... B)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 21:50:51 // 32600
de gariban cserélték a DPF-et :P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 21:49:47 // 32599
bakker nem tudtam haza menni teljes útzár ...pedig terepjárónak használtam már az erdőben az 59-et ... most a barátomnál vagyok és szomorúan bacardi kólázunk meg közben eszegetünk egy családi pizzát :)
☻SKULL☻2013-03-14 19:21:55 // 32598
plusz 2

minden gyári, 105 000 km :o)
Shadin2013-03-14 18:06:10 // 32597
Senki sem tudja.

Amit cseréltem 156-on:

-betét
-tárcsa
-fékcső
-nyereg pucolás, zsírozás (többször is)
-légtelenítőcsavarok :-)
-főfékhenger
-számos légtelenítés kézzel, géppel, olajcsere (többször)

amit nem tettem:

-ABS-ESP blokk kiszerelése ellenőrzése
-szervodobhoz nem nyúltam
-vákuum szivattyúhoz sem

Mit hagytam ki?
.......................2013-03-14 17:59:13 // 32596
akkor mitöl van?
Shadin2013-03-14 17:40:30 // 32595
Ugyanez volt a szitu a 156-osom esetében is, cseréltem főfékhengert gyárira és semmi különbség. Ugyanúgy benyomható maradt...
Csabi2013-03-14 17:27:21 // 32594
Olvasd végig...csak azzal kezdi
A lényeget a második oldalon írja, h minden OK
.......................2013-03-14 17:22:05 // 32593
DE ITT A P0683 hibakódról van szó
Csabi2013-03-14 17:04:28 // 32592
Bosch felújítottra? Mindet cserélte?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 16:56:06 // 32590
van olyan emberem aki már cserélte és még is maradt a hiba
ALFI1562013-03-14 16:51:31 // 32588
Mondaná ha valami lenne.Mondjuk most van benne 90ezer.Meg inkább ezek a gondok városi használatnál vannak.
Csabi2013-03-14 16:42:47 // 32587
Felkutatom :)
Coolby2013-03-14 16:40:14 // 32586
igen, ez többünknél meglévő hiba... most épp direttore nyomoztatja amúgy övét, kértem őt is, hogy számoljon be, ha sikerül valamire jutnia...

köszi az infókat, esetleg linked van erről az alfaowneres bejegyzésről?
Csabi2013-03-14 16:19:23 // 32585
A reggeli alapjárat ingadozás, nehézkes indulás, fehéres-szürkés füst kíséretében hibára, végre találtam egy manust(alfaowneren) akinél megoldódott ez a probléma:
-Bemérette az injektorait (látszólag) minden ok volt terhelésen, amúgy terhelésen senkinek nincs problémája...
-Megnézette a turbót, minden ok nem volt tengely lógás, olaj szivárgás
-Kivetette újra az injektorokat és állítólag van egy új bosch teszter amivel cr piezo injektorok szivárgás mérését lehet elvégezni...Ott jött ki a hiba, hogy leállítás után nem tartja meg a nyomást az egyik injektora(viszont több óra mire leépül a nyomás)...Ezért indul nehezebben és nyomja a fehéres füstöt ami az el nem égetett gázolaj...
-Kicserélte egy felújítottra, hiba maradt ugyanaz...
-Kicserélte újra,egy Bosch gyári felújítottra és a hiba teljesen eltűnt...semmi ingadozás, füstölés bármennyit áll a vas... Nagy vonalakban ennyi....
Elég hihető történet...
Gondoltam leírom, mivel többünknél van ez a jelenség...
.......................2013-03-14 16:00:53 // 32584
Nos a Mito n nem megy be a pedál ,egy mm se,
egy óráig is nyomhatnám akkor sem,
szerintem a 159 gyárilag rossz a fék,
nekem pl egyáltalán nem tetszik így,
ki is lesz a föfékhenger cserélve ,utána meglátjuk ..
Shadin2013-03-14 15:09:01 // 32583
Ez is opció (volt).
Dömpi (il dottore)2013-03-14 15:00:49 // 32582
OFF
Járt valaki ma délután az M1-en?
Milyen?

Este 6-körül indulok haza Münchenből, és aggasztanak a hírek. Ráadásul egy bérelt offossal jövök (Skoda Octavia 1.6 TDI)
droberto2013-03-14 14:53:55 // 32580
Mondtam, hogy csak veled van a baj! :)
ALFI1562013-03-14 14:18:28 // 32579
Az én ex kocsimba is minden benne van és semmi gond.
Coolby2013-03-14 13:49:49 // 32578
vagy mindenkié rossz ;)
Shadin2013-03-14 13:29:47 // 32577
Hurrá! Akkor jó a fékem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 13:14:13 // 32576
hozzám is járnak be, hogy 4 hengerezik indulásnál, rángat stb ...:) mondtam nekik írassanak ki mindent... de hát az... akkor szenvedjetek :P
Csabi2013-03-14 12:32:04 // 32575
Ne provokáld a 2,4 tulajokat :))
Coolby2013-03-14 11:04:14 // 32574
igazából EGR-DPF vonalas dolgokkal nekem sincs semmi baj... koppkopp

én lendkereket kaptam, tőcsavart, amiket nem az én autóm egyedi esetének rovok fel, ezek sajnos benne vannak a konstrukcióban, valakinek volt ilyen gondja, valakinek van, és valakinek lesz...
Liquid2013-03-14 10:37:41 // 32573
nekem sincs semmi gondom...kop-kop
de az enyémben csak egér van, dpf nincs
Ruszi2013-03-14 10:10:15 // 32571
Nekem még minden gyári és különösebb problémám még nem volt (kopp-kopp) a részecskeszűrőt hetente,kéthetente 3-4000 fordulaton kiégetem és ennyi,ezt is csak azért teszem mert sokat használom városban....Km: 95200..
Erhard 242 (Pure Energy)2013-03-14 09:52:26 // 32570
komolyan azon gondolkodom hogy Alfa159, Tibcsi és rajtam kívül van olyan 2,4 tulaj aki nem küzd az autójával? Mondjuk nekünk szinte minden ki van írva....
Coolby2013-03-14 09:31:55 // 32569
Nekem is ez a tapasztalatom a fékkel az enyémen, de először ezt édesapám Vectráján vettem észre, ott is ilyen. Mondjuk padlóig nem megy be, tehát bőven felette van és nem lehet úgy erőszakolni, hogy ne legyen fékhatás...
Coolby2013-03-14 09:29:10 // 32568
sziasztok! megint vidéken van a vas, ma délután állnak neki tőcsavar szerelésnek. Tegnap délután ment a kocsi klímáshoz, leengedték a gázt (valami 760 gr volt benne, úgyhogy utántölteni nem kell, azt mondták), meg ha már ott volt, kértem egy komplett klímatisztítást, mert néha már elég állott szag jött a rendszerből...

most ujjaim keresztben, hogy tőcsavar csere sima ügy legyen... múltkor szerelőnél a Vectra C nem okozott nagyobb meglepetést, mondjuk letört csavar nem lógott ki, így megfúrták a csavart, majd egy kúpos menetvágó szerű valamivel belemetszettek és kitekerték, szóval megoldották szuperül. Ha leömlő nincs vetemedve, akkor nem félek, mert a többit megoldják simán...

a múltkor említett nyiknyik hangot is mondtam, hogy térképezzék, de édesapám hazaútján egyszer sem hallotta, ráadásul most hidegebb van, szóval tutti nem fog jelentkezni, így meg nehéz lesz megtalálni.
Adam902013-03-13 17:26:29 // 32567
Igazából csak fékbetétet kéne cserélni most, de kb 1 év mulva tárcsát is (addigra közel 100 lesz benne). Lehet érdemesebb lenne várni addig a betéttel is és egyben cserélni őket. Rizikós lenne kétszer külön külön szétszerelni és cserélni..

Amúgy remélem nem lesz egy 156 ára :D
stukker19872013-03-13 15:11:12 // 32566
Rájöttem:)
.......................2013-03-13 15:10:12 // 32565
szokott mögötte lenni DS vagy SN ;az a jobb vagy bal oldal,
és a lényeg a véltoztatás száma pl.:d12825
ha felé mész az egérrel kiírja a változtatás infót
stukker19872013-03-13 14:50:21 // 32564
Sziasztok!

MEg tudjátok mondani,hogy EPERBEN 1 adott alkatrészhez hogy tartozhat több cikkszám is?

Hogyan lehet így ezeket megkülönböztetni egymástól,ha lényegi információt nem kapunk róluk?
Vermacy2013-03-13 12:42:35 // 32563
Hali!

"1 hónapja vittem nagyszervizre a verdát, egy rakat pénzt ott hagytam. Olajcsere, vezérlés csere, új féktárcsák-fékbetétek; kormánymű csere (sajnos kellett) és elektromos bekötése a vonóhorognak. Egy 156-ost tudtam volna venni az árából, de nem is ez a lényeg, hanem!!!"

Nálam ez volt és azóta ezekkel a tételekkel nincs gond. Bár a fék nem indokolta a tárcsacserét, de 100-hoz közel már nem akartam kockáztatni. Gyárit rakattam bele, nekem az bevált.
Némi gondom van, vszínűleg szervizben szúrtak el vmit, turbó bekapcsolás alatt nem megy, nincs nyomaték. Cartársak javasolták, hogy EGR pillangószelep környékén nézzek körbe, de még nem jutottam el odáig...

Sok sikert a nagydolgokhoz...
Vermacy2013-03-13 12:37:51 // 32562
Sziasztok!

Köszönöm a hozzászólásokat/segítségeket a turbónyomás alatti erőtlenséghez.

Írtátok, hogy EGR-nél pillangószelepről leesett, nem rakták vissza rudazat okozhatja a jelenséget. Ezt otthon meg tudom nézni avagy feltétlenül szervizes dolog lesz?

Előre láthatólag csak most Pénteken fogok ráérni, mert húzós időszak következik!

Köszönöm!
Csosznorbert2013-03-13 10:21:54 // 32561
Nekem meg ugye kb. 30k km után esett szét a waterpmp.
Ruszi2013-03-13 10:14:41 // 32560
156er2013-03-12 22:54:15 // 32559
The Espera Sbarro School of Design has developed a new hybrid car. The Ecologic Vehicle is built to run in the Monte Carlo New Energy Rally.

TECHNICAL SPECIFICATIONS
COMBUSTION ENGINE
Engine : V6 from PSA 210hp
Drivetrain : Rear wheel drive
Gearbox : Manual, 5 gears

ELECTRICAL
2 electrical motor : DC Brushless 2×100 kW – 2×750 Nm
Drivetrain : 1 motor by front wheel without gear reduction
Battery : LFP – 24 kWh
Motor Controller : MicroAutobox dSPACE
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak