Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-01-26 09:54:45 // 29652
A blogokban általában mindent megtalálsz.
Én egy 3-as AWI pálcából hajtottam egy PVC csőre.
Boticselli2013-01-26 09:46:04 // 29651
háthát.. kicsit elbizonytalanodtam :D abban bíztam egyszerűbb a mutatvány:)
droberto2013-01-26 09:41:46 // 29650
Műszerfal díszcsík leszedés:

Megnéztem neked mert engem is érdekel, mert rossz úton elkezdett zörögni! :(
Boticselli2013-01-26 09:40:51 // 29649
de a rádió kiszedéséhez is kell egy spéci kulcs nem? vagy Te minden ilyen speckó szerszám nélkül oldottad meg?:)
imi1562013-01-26 09:39:46 // 29648
Még nekem sem világított az erre figyelmeztető lámpa sosem.
Pedig kicsit megkönnyítené az életemet:-)))!
Más megoldás nincs,mint figyelni a pill. fogyasztást,meg alapjáraton a turbónyomás-mérőt:-/.
droberto2013-01-26 09:38:54 // 29647
Ha a rádió kiszedésétől tartasz, akkor tényleg ne állj neki SZVSZ!
Egyébként ha nekiállsz nem nagy ügy. Ha elakadsz segítünk. :)
Boticselli2013-01-26 09:36:03 // 29646
hát most h végig néztem őket, nem biztos hogy neki kéne állnom :D
Boticselli2013-01-26 09:32:34 // 29645
ahhoz hogy az előlap részt levegyem, a rádiót nem kell kiszedni ugye?
droberto2013-01-26 09:15:27 // 29644
Persze az ePer is barát, de most inkább az eLearn tud neked segíteni! :)
droberto2013-01-26 09:05:31 // 29643
Barátod az ePer! :)
Egyébként meg: Goto 24476 ill. 19498 hsz;
Boticselli2013-01-26 08:05:28 // 29642
Hali!
vki tudja hogy kell a piros X-szel jelölt részeket lebontani?
előre is köszi!
Dömpi (il dottore)2013-01-26 00:28:35 // 29641
Még nem!
A helyzet az, hogy nyitott a garázsom (nincs oldala és ajtaja). Ergó bazi hideg van ott. Én majd akkor fogok a MES-el játszadozni, ha jó idő lesz.
GTPeti2013-01-25 23:34:24 // 29640
Finom olasz női kezek engem is ámulatba ejthetnének. :)))
droberto2013-01-25 23:29:23 // 29639
Az, hogy van az fix!
MES-el tesztelheted pl. :)
Dömpi (il dottore)2013-01-25 23:12:49 // 29638
Én még sohasem vettem észre. Pedig a comp. szerint rendesen regenerál.
Se füst, se szag ... na jó, olyan volt már, hogy a piianatnyi fogyasztás megnő és magasabb a turbónyomás.
Viszont a műszerfalon a led még sohasem gyulladt fel. Szerintem az enyémben nincs is.
Dömpi (il dottore)2013-01-25 23:07:59 // 29637
ámulatba ejtett, ahogy a finom olasz női kezek végigsmították:)
droberto2013-01-25 23:01:50 // 29636
Látod, neked tényleg az orrod jó! :)
droberto2013-01-25 23:00:15 // 29635
A szénhidrát SZVSZ nagyobb ellenség mint a zsír.
Én inkább mozgok és kolbászt eszek! :) Persze este én se falok, csak bort iszok. Pl. most, idei Merlot Rosé-t. :)
Pityukoma2013-01-25 22:58:17 // 29634
Nem is tudom, talán mint az odakozmált rántásé :-) De lehet hogy csak az én orrom ilyen kényes, pedig tényleg érzem. Amúgy semmi mást nem venni észre a működésben.
Tozo2013-01-25 22:57:41 // 29633
Szia,
van egy felesleges relém. Szerintem a 2.4-esbe is belemegy.
Cikkszáma: 55199051 meg van még egy szám rajta: 51299012C
Üdv zoli
droberto2013-01-25 22:56:47 // 29632
Ezt is mondtam!
Asszem a Szosza írta, hogy a Nav-os ilyen. :)
Dömpi (il dottore)2013-01-25 22:55:30 // 29631
Miután felhívtalak, megpróbáltuk az általad javasolt technikával. De akkor sem ment. Végül beletekertünk a nyílásba egy egy menetes csavart úgy, hogy csak kb. 1 centire állt ki. Azután fogóval kihúztuk - mármint a fejegységet. Sértetlenül kijött, de szerintem Csabi barátom foga még mindig fáj, úgy összeszorította erőlködés közben :)
Dömpi (il dottore)2013-01-25 22:52:24 // 29630
Nálunk most az is diétásan, zsír nélkül készül. De finom.
Amúgy holnap "ehetsz amit akarsz"nap lesz.
Drága nagyim süt nekem fánkot és csinál madártejet is.
szóval lehet mindent, csak nem este 8-kor, meg 10-kor, és nem addig amíg a fülem kettéáll. Sajnos az utóbbi időben én hajnali kettőkor is képes voltam nekiülni enni, amúgy meg általában nem ismertem mértéket. Ettem, amíg láttam.
droberto2013-01-25 22:51:53 // 29629
Na az akkor remek! :)
Dömpi (il dottore)2013-01-25 22:47:20 // 29628
Huh!
Most lettünk kész az Arkangyallal. Kisszervíz volt, meg egy-két apróság.
A részleteket mindjárt kezdem írni a blogomba.

Amúgy kijött a fejegység...nagynehezen. Most pár napig nézem a lyukat és hallgatom a 4 hengert.
droberto2013-01-25 22:44:32 // 29627
Akkor kérj kölcsön! :)
Szakadás vizsgálóval (sípolós), amiken meg nincs ez a funkció, azokon ellenállás méréssel.
Először a megnézed a gyertyákat (motor-test az egyik kábel, izzítógyertyavég a másik: ha sípol = OK), majd rámérsz a kábelek végeire hasonlóképpen. :)
.......................2013-01-25 22:27:19 // 29626
Nekem is volt ilyen,
Először a kàbeleket nézném meg
direttore2013-01-25 22:23:45 // 29625
Es az menyibe kerül, ha mégis arra van szükség. Saccperkábé?
direttore2013-01-25 22:22:20 // 29624
Azt, hogyan is kell? Nincs müszerem sajnos.
droberto2013-01-25 22:12:23 // 29623
Mérj rá multiméterrrel az izzítógyertyákra és a kábelekre!
droberto2013-01-25 22:09:23 // 29622
Ez nagyon komoly! :)
Ment a kedvencekbe! :)
GTPeti2013-01-25 21:47:10 // 29621
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-25 21:31:59 // 29620
vagy kábel is lehet valamelyik tagnak is az volt a hiba
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-25 21:31:29 // 29619
csak gyári van emlékeim szerint
Erhard 242 (Pure Energy)2013-01-25 21:02:24 // 29617
izzítórelé néha tönkre megy
direttore2013-01-25 20:39:34 // 29616
Sziasztok!

Vezérlőegység hibakódot mi miatt adja be az ecu?

READING ERROR CODES:
1: P0380 - Izzítás vezérlôegység
ERROR DETAILS:
Hiba állapot: Open circuit
Vízhômérséklet: 12,5 °C
Motor fordulatszám : 1495 rpm
Gázolaj mennyiség: 2,4 mm³/i
Gázpedál állás: 0,00 %
Mért gázolaj nyomás: 497 bar
Mért turbónyomás: 972 mBar
droberto2013-01-25 17:48:22 // 29615
No ezt az égett szagot sem éreztem még sose!
Mire hasonlít ez?
Egyébként úgy általában büdös dízel szaga van neki. (Nem is indítom el a garázsban, úgy mint a Tipo-t.)
Pityukoma2013-01-25 17:44:57 // 29614
Ez teljesen normális. Igen ilyenkor regenerál. Én az első amit észreveszek az a furcsa "égett" szag. Ilyenkor szoktam a pil. fogyit nézni, és addig megyek vele amíg vissza nem áll a normál 5-7 lityis megszokottra. Azt is jól figyelted meg hogy ilyenkor állóhelyben alapjáraton is van egy kicsi turbónyomás.
droberto2013-01-25 17:44:52 // 29613
Nálad tényleg teátrális volt.
Én szinte a mai napig ritkán veszem észre.
(Illetve az elején gyakran leállítottam, mert azt hittem baj van a befecskendező rendszerrel, hogy többet eszik. Félreértettem a könyvet: Azt hittem, hogy minden regen-kor jelez a sárga LED.)
mizooo2013-01-25 15:11:28 // 29612
OK csak úgy érezhettem magam reggel, mint kislány az első vérzésénél, hallott már róla de ilyesztő volt átélni :D
droberto2013-01-25 14:33:38 // 29611
Marha pörkölt nokedlivel és savanyú uborkával!
Erre gondoltál? :)))
Dömpi (il dottore)2013-01-25 10:59:46 // 29610
a saláta is álmaim kajája, főleg ha van mellé döglött állat :)
.......................2013-01-25 09:28:22 // 29609
Sajnos ez is 159 es típushiba ,hogy beázik az antenna mellett,
aztán hazavágja a navi vevöjét is ,ami a lemezen kívül van
droberto2013-01-25 08:39:55 // 29608
Asse rossz! :)
droberto2013-01-25 08:39:19 // 29607
Kérdésben a válasz! :)
droberto2013-01-25 08:02:51 // 29606
Kössz!
droberto2013-01-25 08:02:27 // 29605
Ilyet kérünk máskor is! ;)
direttore2013-01-25 07:36:13 // 29604
Igen, az tuti. De még egy, hogy az ELM327-el nem csinálja meg, csak a VAGCOM kábellel:))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak