Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2012-11-26 21:49:35 // 27408
így van, audiot minél lassabban ír annál jobb, annyit fűznék hozzá kiegészítésként, hogy a Verbatim is általában Taiyo Yuden.
Piritu - 1.000.0002012-11-26 21:04:43 // 27407
ezt speciel nem biztos hogy Mo-n tankoltam! :-P
GTPeti2012-11-26 20:54:31 // 27406
Ha egyvalamit utálok Mo-ban, az a tankolás. Annyival jobb az osztrák (Bp) nafta, hogy zongorázni lehet a különbséget. A Fehérvári úti OMV és Egér úti MOL-nál egyaránt vackot árulnak.
Piritu - 1.000.0002012-11-26 20:51:44 // 27405
blogot írtam róla :-)
Piritu - 1.000.0002012-11-26 20:50:57 // 27404
Én is a kénre gyanakszom, de honnan? Vépúder? MOL? Százezreket mentem molos üzemanyaggal, sose volt ilyen. Vagy egyszerűen Szerbiában más a cucc?
Más kérdés, hogy mit művelhetett a katalizátor/DPF párossal?
Mondjuk pár decivel több is fogyott, kicsivel szarabbul is ment a Párduc, de ezt a nagyobb terhelésre írtam. (4 fő, sok pakk) Aztán a bolgár határon kapott shelles nyálat és minden visszatért a régi kerékvágásba.
droberto2012-11-26 20:49:47 // 27403
Öntanuló funkciók nullázása.
Nem mentem még rá, de SZVSZ nem árthatsz vele!
droberto2012-11-26 20:48:42 // 27402
Egyébként milyen az út és a közlekedési kultúra arra felé?
droberto2012-11-26 20:47:32 // 27401
Ez szerintem is a kén jelenklétére utal.
Vagy lehet, hogy a Balkánon még mindig ilyen puskaporos a levegő?
droberto2012-11-26 20:45:53 // 27400
Tényleg lehet a változó bitsűrűség mint probléma forrás...
Az Mp3 minőségét már 1x fejtegetted nekem. Sajnos most nincs semmi amin tesztelhetném. Az autóban építkezés előtt állok, a szobába meg csak egy ilyen kis gagyi hangszóróm van. :)
Vicett félretéve 256 kb/s felett tényleg van már élet, de van néhány audio CD-m, aminek olyan komoly frekvencia átvitele van, hogy még Kodály Zoltán is vigyázva állna tőle. :)
Csosznorbert2012-11-26 20:38:13 // 27399
akkoriban a gázolajszőkítési balhénál nem kén volt az egyik főszereplő? tudtommal az sárgás zöldes... :-O
panza2012-11-26 20:35:57 // 27398
Biztos elkapta a sárga irigység a MOL gázolajat, mikor meglátta, hogy milyen társaságba (vépúder) keveredett!
Piritu - 1.000.0002012-11-26 20:27:16 // 27397
Először is üdv mindenkinek Plovdivból. Ideértünk a Párduccal.
Viszont egy érdekes dolgot vettem észre! Sárgás-zöld színű a kipufogó!

Ez vajon mitől lehet????
Üzemanyagra gyanakszom. Kecskeméten tankoltunk vépúdert, majd Szerbiába átlépve MOL kúton normál gázolajat. Utána kb 400 km-el vettem észre.
'''''2012-11-26 19:39:31 // 27396
Épp ma délután mondja,hogy amióta hideg van,nem csinálja.
GTPeti2012-11-26 19:32:42 // 27395
A 156-nál ilyet diag nélkül is lehet csinálni. (Beindítani és vagy 15 percig hagyni ketyegni.) Szerintem lehet benne valami, lehet értelme.
Shadin2012-11-26 19:29:22 // 27394
Ilyet csinált már valaki? Valaki erősítse/cáfolja meg hogy jót tesz az autónak, hogy csak képzelődöm, hogy finomabban jár és jobb lett a gázreakció.

GTPeti2012-11-26 19:25:20 // 27393
A változó bitráta lehet még az, amit egy régebbi vagy gyári (értsd.: nem túl fejlett) autórádió megzavarhat.

Az mp3 amúgy messze nem olyan rossz 192kbps felett, mint bárki gondolná. A legutóbb vett hifi újságomban pont erről van egy cikk. Arra kérik a népeket, hogy csináljanak vaktesztet, ha tényleg tudni akarják mennyire "rossz". Jómagam elég komoly rendszereken hallottam tömörített zenéket, meglepően jó eredménnyel.
droberto2012-11-26 19:18:22 // 27392
Nem kamázom annyira az mP3-at, de ha csinálnom kellet a korai fázistól eltekintve (több mint 10 évvel ezelőtt, valami audioRIP programot használtam), WMP és Winampot használtam. Soha gondom nem volt ezekkel, vagy 320 kbps vagy változó bitrátával tömörítettem. :)
droberto2012-11-26 19:14:58 // 27391
Egyébként szerintem is tömörítési probléma!
GTPeti2012-11-26 19:03:43 // 27390
Lame. Ingyenes. Igazából egy DLL, sok CD rippelő programm (mint az Exact Audio Copy) is támogatja. Csak be kell állítani, hogy hol van és onnantól gyárthatsz pár kattintással MP3-at CD-ről. (Az EAC pedig az egyik legjobb CD rippelő programm. Ha nem a legjobb. És freeware.)
Dömpi (il dottore)2012-11-26 19:01:10 // 27389
na ezt pont most optimalizálom...
Dömpi (il dottore)2012-11-26 19:00:26 // 27388
A lemez márkája TDK. Írási sebesség 16x, ez a leglassabb a Nero 8-ban.
Milyen jó codec-kel kellene csinálni?
droberto2012-11-26 19:00:04 // 27387
Fájlnév/számcím nem túl hosszú?
GTPeti2012-11-26 18:55:49 // 27386
HA tényleg minden rendben és csinálja, akkor sajnos lehet szoftverhiba is. (Komoly szabályozási algoritmusok vannak a szoftverben, hogy minél egyenletesebb legyen az alapjárat. Ha ezek nincsenek rendesen paraméterezve, az bizony okozhat ilyet. Egy mai ECU szoftvere meglehetősen komplex.)
GTPeti2012-11-26 18:53:05 // 27385
"CD-R 52X 80MIN 700MB" Ez sajnos nulla információ magáról a lemezről. Amúgy is úgy van, hogy a nagy nevek "csak csomagolnak".

Lehet, hogy túl gyorsan írtad (értsd: 52x-esen). A lehető leglassabban kéne írni, amit az író még támogat.

Második lehetőség: Használj másik (jobb minőségű) lemezt. A Taiyo Yuden gyártmányúak manapság a normál kategória legjobbjai, az adatoldal türkiz (tehát nem sárgás!) színéről ismerhetőek fel. Általában a TDK és a Maxell "color" néven árult CD-i ilyenek.

A további lehetőség, hogy nem túl nyerő codec-kel tömörítették az mp3-akat.
'''''2012-11-26 18:35:56 // 27384
Ebben nem tudok segíteni.Hála istennek még nem kellett cserélnem.
Dömpi (il dottore)2012-11-26 18:34:15 // 27383
Sziasztok!

Kiírok MP3 zenéket lemezre, de a kocsi lejátszója néhány számnál kiírja, hogy a fájlformátum nem értelmezhető, pedig ugyanaz, mint az előző számé, amit meg lejátszott.
Ilyenkor WTF?

Használt lemez: CD-R 52X 80MIN 700MB
Írási formátum: Adat CD

Mit csinálok rosszul?
Coolby2012-11-26 15:11:02 // 27382
Nem kértem még tőlük árat, de nem is velük fogom csináltatni, ha oda jutunk... lényegében most egy telefonos diagnosztikát kaptam csak... Alkatrész beszerzést megoldom majd magam (Erhard vagy amit találok még jó áron esetleg), szerelést pedig vidéki szerelőm oldja majd meg legalább fele annyiért mint itt Pesten bárki...

Egyelőre nem kapkodok, még szokom a gondolatot, hogy mennyit kell belelapátolni (bár én tudtam, hogy ez benne van, csak örültem volna, ha nem idén már), asszonykám lesz még kiakadva, mert ő ezt tudta, csak nem sejtette... (ahogy Oscarban mondták...)

Kettőstömegű, kuplungban van olyan márka, ami preferált vagy ami kerülendő?
'''''2012-11-26 14:59:38 // 27381
Mit mondott,mennyi lesz?
'''''2012-11-26 14:58:07 // 27380
Rolinak még mindig ugyanazt csinálja.Múlt héten volt Veszprémben az alfásoknál.Átnéztek mindent de minden rendben volt.Minden érték rendben,nincs eldugulva semmi és frissíteni sem kellett a programját.A motor ennek ellenére a napi első indításnál 10-20mp-ig egyenetlenül jár.
Csabi2012-11-26 14:53:26 // 27379
Sajnos ez nem ilyen egyszerű...pl egy Kartárs(nem regisztált,Alfa 159 barátja, alias Roli :) ) elmondta KULon , h az Ő 1.9JTD-je is hasonlót produkál , kiszereltette az injektorokat, próbapadon bemérette őket és nem találtak eltérést, injektorok vissza, a hibajelenség megmaradt...Ezt az esetet a brit társoldalon(alfaowner) többen is leírják...rengeteg felvetés, és teória létezik erre...de mivel a hiba nem állandósult, ezért elég nehéz a diagnosztizálása is...eddig még senki nem tudott beszámolni arról, h a hiba megszűnt volna, pedig összességében lezajlottak...injektor, szívósor, egr off, dpf off, Lmm, map, izzítógyertya csere, és semmi javulás...Egy azonban közös mindenkinél ha 2-3x-i gyújtásráadás után indítanak akkor szépen jár motor...
Egyébként a levegősödés elég jellemző a kisnyomású körre...pusztán csak gugliba rákeresve több száz oldal jön fel a CR levegősödés problémáira...
Liquid2012-11-26 13:54:57 // 27378
volt valami nyáreleji akció, olyan 6-8e volt asszem
ALFI1562012-11-26 13:53:01 // 27377
Én biztos,hogy már kicseréltetném a kettőstömegüt kompletten kumplungal együtt kinyomócsapágyastól.Pát ezer kilóméter után úgy is ki kell.Addig meg nehogy szétrázzon valamit plussz nyugodtan autózok.
Coolby2012-11-26 13:48:28 // 27376
No, beszéltem telefonon Nadin Bt-vel, merthogy ez úgyse kerül semmibe. Elmondtam jelenséget ürgének (csak annyit, hogy üresben kuplung-ki-be ugyanúgy morog és remegnek a pedálok). Már ő kérdezte meg, hogy bemelegedés után elmúlik-e, mondtam igen és mondta, hogy akkor kezdődő kettőstömegű lendkerék lesz.... Azt mondta ilyenkor még a hőtágulással, bemelegedéssel elmúlik, aztán a végén már sehogysem fog. Kérdeztem bemenjek-e ránéz-e, azt mondta, hogy élőben sem tudna többet, ha az van, amit elmondtam, akkor az feltehetőleg az lesz, szétszedés nélkül úgy sem tud többet...

Használni így még lehet, ez még nagyon a kezdeti, aztán ha romlik, akkor csere...

véleményetek?
.......................2012-11-26 13:14:24 // 27375
mennyiért töltötték?
szétpukkadt egy gumicsö,
valszeg a töcsavarcserekor megkínoztuk,mikor a hütöket levettük
eddig bírta
Liquid2012-11-26 12:48:01 // 27374
A Marso-hoz vittem legutóbb tisztításra/töltésre a 156-ot. Mit kellene szerelni?
.......................2012-11-26 11:38:29 // 27373
tud valaki Györ közelében olcsó klimaszerelöt?
Pityukoma2012-11-26 11:11:16 // 27372
EZT Gecsa Cartárs blogjában találtam. Erhard és ALFA159 ördögszekereinek a harca?
Coolby2012-11-26 10:33:02 // 27371
Alapvetően nem zárkóznám el tőle, de így is halál menedzselni mostanság a dolgaimat, így praktikus lenne a kb séta távolságra lévő szerelő... meglátjuk, még érlelődik bennem a gondolat, hogy hogy is legyen és mikor...
Dömpi (il dottore)2012-11-26 09:54:12 // 27370
Nem akarlak rábeszélni, de fontold meg az én szerelőmet is. Budapest-Abony csak 70 km.
Coolby2012-11-26 08:24:17 // 27369
Nagyon gondolkodom, hogy hozzá vigyem vagy a Nadin Bt-hez... mert most tippre a három hibámból 2 mechanikus (morgás-rezgés, plusz nyikorgás alacsony fordulaton) és az alapjárat ingadozás, füst az, ami lehet, hogy komolyabb diagnosztikát jelent ténylegesen (ráadásul erre a hibára a Nadin Bt. légtömegmérő hibát mondott, amivel elvileg nincs is gond), a másik kettőhöz viszont lehet az Alfás rutin többet ér...
.......................2012-11-26 07:31:13 // 27368
Az egyik injektor elengedi a nyomàst,elég ha csak egy rossz és nincs rail nyomàs ,
Amikor leàll mérj rà a cr nyomàsra ODB keresztül,
vagy a rail cső végén a nyomszabàlyzó koszos,
A CR motor azért àll le,nem tud belevegősödni
GTPeti2012-11-25 23:00:12 // 27367
A szerelő barátom az EU-csatlakozáskor a 4500 alá odabiggyesztette, hogy EUR. :))
Csabi2012-11-25 22:22:02 // 27366
Ha pesti lennék tuti csak hozzá vinném a vasat ilyen ügyben...a weboldala szerint nem dolgozik drágán 4500+ÁFA/óra , Szakszervízben pl pécsen 7800+ÁFA/óra..
Nekem most újra elkezdte csinálni(pedig télen eddig soha nem jelentkezett), de érdekes módon csak "félmeleg" motornál, hidegen nincs rángatás, melegen szintén nincs, viszont amikor áll 4-5órát akkor van, 2-3s után néha le is áll a motor...viszont ha 2-3x ráadom a gyújtás és utána indítok akkor semmi gond...egyre jobban azt gondolom h levegösödik az üzemanyag rendszerem....
GTPeti2012-11-25 22:01:07 // 27365
A helyedben nagyon nem forszíroznám ezt a dolgot... Már az első alkalommal, amikor rendellenesen gyorsan felment a mutató, akkor felhagytam volna az autó használatával, amíg nem tisztázódik ez a kérdés. Vagy levegős a rendszer vagy vízpumpa... Macera meg minden, de nem akkora akció a vezérlést sem leszedni.
droberto2012-11-25 21:47:44 // 27364
Ha vinném valami diagnosztikai mágushoz, akkor az ő!
Azt írta, hogy dolgozott Fiat szakszervizben, tehát kell lennie JTD-s tapasztalatnak.
Csosznorbert2012-11-25 21:20:18 // 27363
ami még érdekes hogy hiába nincs cirkuláció.... az óra szerint 91 főlé nem emgy a viz. a termó nyit ugyan de nem forog, é smiután eléri a 90-et, még vany egy dombom kb. 250m és 300 az udvarig
Dömpi (il dottore)2012-11-25 20:40:29 // 27362
Az biztos! Néhány hónapja úgy cserélt nekem izzítógyertyákat, hogy nem bontott le semmit. Ügyes keze van.
Dömpi (il dottore)2012-11-25 20:37:58 // 27361
a családi flottához: már csak röpke 11-14 év, és bővül a Megyeri-féle családi alfa flotta a gyerkőcök vasaival :)
GTPeti2012-11-25 20:36:03 // 27360
Úgy tűnik, érti a szakmát.
Dömpi (il dottore)2012-11-25 20:32:09 // 27359
Ha esetleg érdekel, van egy jó szerelőm...itt helyben. Ő nézte át a feleségem vasát is mielőtt megvettük.
Jóval olcsóbb, mint egy nagyszervíz-cég.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak