Fórum >> Típusok >> 159

.......................2012-11-23 21:36:27 // 27252
..tartózkodjunk a személyes ,alpári megjegyzésektől..
Dömpi (il dottore)2012-11-23 21:35:27 // 27251
Kedves igazi alfás CarTársak!

Szorítsatok nekünk! Reggel megyünk megszemlélni a feleségemnek kiszemelt 147-et.
Komoly, és kritikus vizsgálat lesz: computerdiagnosztika, aknáról teljes átnézés stb...

Ha minden okés, akkor repül a foglaló, és a jövő hét második felében már el is hozhatjuk. Megalakulhat a családi flotta!

Néhány fotó a vasról:
mizooo2012-11-23 21:28:38 // 27250
A bemutatkozó soraiban is van némi zavar, legalább azt leírhatta volna helyesen. :S
Dömpi (il dottore)2012-11-23 21:27:33 // 27249
Bocs a kirohanásért, de kivételesen ittam ... és kivételes enegynél több felest:)
Most kicsit gyorsabban gépelek a gondolataimnál.
Dömpi (il dottore)2012-11-23 21:25:20 // 27248
PFÚJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

OFF!

GERMÁN G...CI!

Ezt azért bírom! A bemutatkozó soraidban össze vissza áradozol, hogy így az Alfa, meg úgy az Alfa, meg hogy egy álom vált valóra!

Bírom az ilyen gerinctelen embereket!

Tudod, nekem is volt mélypontom az alfámmal, és még biztosan leszek is, de túl vagyunk rajta, és mindig is túl leszünk rajta! Bármilyen autóra ránézek, elismerem ha szép és jó és modern, de mindig megállapítom: NEM ALFA! Innentől nem alternatívaés pont.

Ha nem gondoltad komolyan, egyáltalán mi f@szt keresel az amore-n!
Roberto159 sw2012-11-23 15:59:40 // 27247
még nemtudom lehet,h egy BMW vagy egy opel insignia
Dömpi (il dottore)2012-11-23 14:12:39 // 27246
Köszi, az enyém is 8V!
Mi lesz helyette?
Roberto159 sw2012-11-23 11:17:27 // 27245
Sziasztok.Elado a gépem.Képek aza albumomban.Nagyon megkémélt állapotban vigyázok rá.Az ár 8000Euro.Érdeklödni lehet itt.
Dömpi (il dottore)2012-11-23 10:34:14 // 27244
én az asszony off-ját akarom mindig 6.-ba tenni (csak abban ott a hátramenet van)
Shadin2012-11-23 10:33:17 // 27243
Előtte is csinálta, azért is cseréltem korábban, hátha megoldja.
Liquid2012-11-23 08:42:37 // 27242
és eddig nem garultam vissza más autóval...:)
Én a váltóval szívok folyamatosan, az Alfában és a Pandában pont elelntétesen van, és mindkettőnél felhúzós, folyton fordítva próbálom
Liquid2012-11-23 08:38:34 // 27241
pedig az nagyon teccik
Coolby2012-11-23 08:04:55 // 27240
elmúlt két napban új dolgot produkál az autó, még nem bemelegedett motornál, ha megállok egy lámpánál és kuplungot kinyomom, és kocsi felveszi alapjáratot és csak állok, akkor a hangja kicsit tónus vált, egy szinttel lejjebb megy, mélyebb hangja lesz, menet közben semmi, fordulaton semmi és melegen sem lesz már mélyebb hangja alapjáraton...

amúgy nekem kocsi az alapjárat ingadozással járó indulást ebben a 9-10 fok körüli indulásban teljesen abbahagyta, viszont indulás után pár perccel eregeti most is (menet közben, fordulaton nem, csak alapjáraton)... Ha nem lenne sok embernél általános jelenség (ami állítások szerint nem okozott még durvább gondot) és lenne erre felesleges pénzem most, hogy valaki diagnosztizálja pontosan mitől van ez vagy valaki garantálná, hogy X-ből kideríti és nem csak találgat, akkor megnézetném mi ez...
Coolby2012-11-23 07:58:41 // 27239
Visszagurulásgátlót én is imádom, szerintem éppen jól teszi a dolgát, felesleges kis lejtőn nem kapcsol be, ahol kell igen, épp elég ideig tartja az autót, szóval pöpec.

Esőszenzor már érdekesebb, igen :) Volt olyan, hogy esett eső, szépen törölgette, majd beálltam egy mélygarázsba és akkor érezte úgy, hogy na most aztán álljunk neki, töröljünk, hopp-hopp...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-23 07:06:04 // 27237
opsz reggel van :) nekem ami furcsa offos autónál a parkradar hiány csak tolatok és tolatok nekimentem a falnak miért nem sípol? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-23 07:04:46 // 27236
az pedig egy jó találmány mindig jól teszi a dolgát, úgy használd hogy amikor kell kattanásig nyomd a fékpedált s ha leugrassz róla onnan 3-5mp és kienged
droberto2012-11-22 23:43:17 // 27235
Nem lehet kikapcsolni. Legalábbis 1-es pozícióban nem. Viszont az érzékenységét az A kapcsolóval lehet állítani. Ezzel én általában meg tudom zabolázni. :)
droberto2012-11-22 23:35:00 // 27234
Nem látszik a csatolmányodból semmi! :(
Dömpi (il dottore)2012-11-22 23:21:59 // 27233
Most írták a 147-topicban, hogy abban kikapcsolható:



esetleg nézz utána a 159 használatijában hátha mégis...
Dömpi (il dottore)2012-11-22 23:07:44 // 27232
Az enyémben se VDC, se ASR, se esőszenzor...csak a négy hengermű és a chippelt cucc, aztán uccu neki :)
droberto2012-11-22 23:03:15 // 27231
A céges Renaultban pedig hiperaktív. Ha rámegyek egy falevélre már annál bekapcsol. :) Olyan mintha mindig kézifékkel indulnék.
Piritu - 1.000.0002012-11-22 22:34:58 // 27230
Igazából csak a visszagurulás gátló zavar még. Nem mintha nem működne jól, csak ha megszokja az ember elég kellemetlen átülni egy másikba, ami visszagurul.
Liquid2012-11-22 22:14:40 // 27229
az enyémben sincs de nem is kívánom :)
Sőt az enyém igazából kellően fapad, a TI csomag ellenére
Pityukoma2012-11-22 21:41:33 // 27228
Ezek szerint a tiéd a jó, az enyém meg menstruál :-DDD Na de 10-ből 8x :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-22 21:34:15 // 27227
egyedi eset...már írtam
Csabi2012-11-22 21:25:03 // 27226
A cikk nem erről szól,,nem a víz miatt volt egyenetlen az alapjárat, hanem az injektor korrekció magas értéke miatt...az meg az elhajlott hajtókar miatt volt magas, amit akár az egyszeri vízütés okozott...
droberto2012-11-22 21:16:11 // 27225
Én nem vagyok ennyire kritikus. Tény, hogy néha bohóckodik, de szerintem marha komfortos!
droberto2012-11-22 21:14:35 // 27224
Szerintem is hülye helyen van, viszont elég jól tömített. Az alján meg van egy (vagy több) kis szelep (műanyag tüske), ahol a kondenzvíz távozni tud.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-22 21:12:43 // 27223
ha mentél már volna olyan autóval ami eszi a vizet akkor tudnád hogy az nem csak indulásnál dadog vagy háromhengerizk ha nem melegen is alapjáratnál plusz a vízhőfok elmegy 100-ig majd vissza, tapasztalsz ilyen jelenségeket?
Piritu - 1.000.0002012-11-22 21:00:18 // 27222
Én kimondottan örültem, hogy Giovanniék "kifelejtették" a gyári extrának szánt automata ablaktörlőt a Párducból. Korábban volt szerencsém 600 km-t menni egy csillagos OFF-al, ott se működött, egy életre megutáltam.
GTPeti2012-11-22 20:57:10 // 27221
Az, hogy a légszűrőház alján van némi (értsd: pár ml) víz, nem jelenti azt, hogy be is szívja a motor. Max. nagyobb páratartalmú levegőt szív be attól.
Csabi2012-11-22 20:50:21 // 27220
"akkor hogyan jutottál párhuzamra az 59 között?"
úgy jutottam, h ha valami oknál fogva víz kerülne a 159 hengerébe akkor valszeg ott is elhajolna a hajtókar vagy egyéb károsodást okozna, nem tudom ez mennyire lehetséges....az biztos, elég hülye helyen van a légszürőház, gyakorlatilag a legalacsonyabb pontja a szívó rendszernek, ahol szépen összgyülhet a víz....
Pityukoma2012-11-22 20:30:39 // 27219
És előtte nem csinálta? Vagy nem is próbáltad tövig nyomni ezért nem is vetted észre? Lehet hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz, csak próbálom megfejteni a rejtélyt.
Pityukoma2012-11-22 20:20:55 // 27218
Úgy tudom nem lehet kikapcsolni -sajnos- ,pedig megtenném ha lehetne. A cca 2.5 év alatt sem sikerült megfejtenem a lelkivilágát. Egyszer tök jól működik egyszer + töröl mint a marha pedig már porzik az üveg :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-22 20:16:25 // 27217
a 2 punto benyásnál típushiba hogy annyira megkeményedik a gyári hf tömítés hogy az egyes hengernél befolyik a víz a tömítés alatt amit úgy veszel észre hogy háromhengerezve indul az autó sokan el kezdenek cserélni minden ami elektromos.... amit írnak a cikkben max a pandánál hiba punto-nál, grande-nál vagy akármelyik opel 1.3-nál nincs...akkor hogyan jutottál párhuzamra az 59 között? úgy tudod meg hogy veszel HF tömítést, HF csavarokat, vezérműszíjat és indulhat a szétszedés ....hajrá :)
Dömpi (il dottore)2012-11-22 20:14:43 // 27216
Sziasztok!
Esőszenzort hogy lehet kikapcsolni? Ki lehet egyáltalán? (Igazából az enyémben nincs, de az asszony 147-esében lesz. Gondolom, ha ki lehet kapcsolni, akkor ugyanúgy, mint a 159-ben.)
Csabi2012-11-22 19:58:23 // 27215
Nem az volt a célom, h a pandához hasonlítsam a 159-et, hanem magát az esetet találtam érdekesnek(SZVSZ tök mindegy h Panda, vagy 159 ha sok víz kerül bármelyik hengerébe ott, törik, vagy hajlani fog valami)... Lehet neked nincs ilyen jelenséged , de többünknek van, és ahogy a cikk is leírja,alapból mindenki injektor hibát mondott, aztán kiderül hozzáértő kezekben, h semmi köze nincs az injektorok állapotához...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-22 19:12:23 // 27214
nekem meg sosem volt ingadozás meg víz a légszűrőházban meg azért egy Pandát ne hasonlítsunk egy 59-hez szerelési vagy anyagminőségeben....
Liquid2012-11-22 16:02:27 // 27213
pl. a szerlős, offjárgányos, féloffjárgányos topika, ahova már be is dobta valaki
Csabi2012-11-22 15:57:39 // 27212
Sok hasonlóság van a cikkben leírtak és a több 159 tulaj által tapasztalt jelenségek között.(hidegen egyenetlen alapjárat, indítási problémák...) Mellesleg nekem minden légszürő cserekor van némi víz a szürőház alján...
Persze ezzel nem azt mondom, h nálunk is ez a hiba okozója...de kizárni sem lehet 100%ban.
Amúgy szerinted hova lenne való?
.......................2012-11-22 15:44:09 // 27211
(ez nem a 159 topikba való)
Csabi2012-11-22 15:37:56 // 27210
Egy újabb érdekes cikk...
Remélem Nálunk nem ez a hiba forrása..
Bence2012-11-22 14:04:19 // 27209
jaja, nálam is pontosan ugyanígy zajlott :)
Coolby2012-11-22 13:11:20 // 27208
köszi, igen, ez a tökéletesen leírt (én esetemben is lezajlott) folyamat!
TtK2012-11-22 11:11:28 // 27207
Azért drágább, ha ő helyezi forgalomba és utána eladja neked, mert akkor az adásvételnél kell egy eredetvizsga, új törzskönyv/forgalmi, plusz az átírási illeték.

Ha külföldről hozol kocsit, akkor nincs eredetvizsga és átírási illeték sem. Le kell vizsgáztatni az NKH-nál (Mozaik utca, ha BP.-i vagy), az kb. 16k, plusz forgalombahelyezési illeték (adó?, tized? nem emlékszem) az meg kb. 22k. A vizsgán kapsz egy műszaki adatlapot azzal elsétálsz a vámosokhoz és kifizeted a regadót (a műszaki adatlap a környezetvédelni besorolás miatt kell, mert az alapján vetik ki ezt a sarcot). Utána okmányiroda, a nevedre írják az autót. Forgalmi, törzskönyv, rendszám, mindenféle matricák, 6+6+7,5 ezer plusz pár százas a levonókért.

Fontos: kellenek a kocsi eredeti papírjai (forgalmi). Kétnyelvű adásvételi (ha nincs, hivatalos fordítás). Kötelező megkötve, mielőtt az okmányirodába mégy.

Három nap alatt el lehet intézni, de tisztább, szárazabb érzés ha az eladó megcsinálja helyetted. Persze ilyenkor nyilván ráfizetsz valamennyit ahhoz képest mintha magad intéznéd.
Dömpi (il dottore)2012-11-22 10:12:43 // 27206
Nekem is hasonlóan lesz. 100k foglalót kell adjak, a többit mag akkor amikor megyek érte, de akkor már nevemre lesz írva, ragadó be lesz fizetve, és forgalomba lesz helyezve.
Tehát odaadok 100k-t, és a faszi minden papírt már intéz.
Dömpi (il dottore)2012-11-22 10:10:53 // 27205
Én is úgy vélem. Ha baja lesz, az úgyis az én bajom lesz, úgysem lehet manapság senkin semmit bevasalni.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-11-22 09:50:43 // 27204
én a helyedben keresnék egy kollégát akinek ugyan olyan autója van mint neked és átcserélném a komplett ABS szivattyút + elektronkát és úgy kipróbálni
.......................2012-11-22 09:15:12 // 27203
ez bevett gyakorlat,a kereskedöknél
ha nyugottabban alszol fizess rá 50kFt ot,
de nem sok értelme van
külföldröl hozott kocsira garanciális igényeddel úgyis mehetsz a sóhivatalba
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak