Fórum >> Típusok >> 159

csokagm2017-09-18 19:38:33 // 99300
Írtam üzenetet. Esetleg nincs olyan felnid eladó 1 db?:)
Shadin2017-09-18 19:24:54 // 99299
Úgy néz ki h nekem már lambdából is van tartalék :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 19:16:42 // 99298
no találtál normálisat? Lambdaszonda amit el szokott hagyni, más igazából nincs
yani2017-09-18 18:43:16 // 99297
Nem Igo fut rajtuk, de néhány ezresből lehet frissíteni.
A blogjaim között találsz beszerelési infót róla.
Csak ajánlani tudom.
sty2017-09-18 18:38:36 // 99296
A régebbi 2 dines navigációs Pioneer fejegységek milyen navigációs programot használnak? Telepithetö rá esetleg IGO? Avic-x920bt,AVIC-X930BT,AVIC-X7115BT és társaira gondolok
Roll19832017-09-18 18:37:41 // 99295
Srácok, tbi esetén milyen típushibákra lehet számítani? Köszi!
csokagm2017-09-18 16:40:09 // 99294
Én ezt nem így fogalmaznám meg. Én miniben vezettem 1.6os turbó motort es baromi virgonc volt. Oke 1.1 tonna es ha jol tudom nem a megbízhatóság mintaképe de nagyon jol ment. Tehát szerintem inkabb hangolás kérdése.
Giuntini2017-09-18 16:26:41 // 99293
1600 és 1750 ccm között van különbség. Ha azt vesszük, a 2,4-es turbó nélkül maximum 100 lovat tudna:))) Én csak annyit mondtam, hogy ezért van hihetetlen különbség a fogyasztásokban a benyásoknál. A dízelt nem kell pörgetni, mert nyomatékból old meg mindent, a turbós benzines meg fordulaton ad le mindent. De a Tibi más, mert eléggé hasonlít a karakterisztikája a dejzelekhez. Yaniét vezettem, és meglepődtem, hogy alacsony fordulatról is hogy húz. A tiédnél is ezt így láttam. A 200 ló meg visszafogott, mert a Giuliettában ugyanez 240 nem beszélve a 4C-ről.
Shadin2017-09-18 15:49:36 // 99292
"... A valódi motorerő hiányzik, ez egy felfújt, nem valós teljesítmény."

BIGSMILE
multizseti2017-09-18 15:39:44 // 99291
Hali! Régebbi navis fej nem jó B&Me rendszerrel, az ujabb már ok.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 15:08:05 // 99290
a dejzeleket nagyon nem tudják eladni nyugaton be vannak ragadva ...
droberto2017-09-18 14:49:39 // 99289
Az a baj, hogy ez most már nagyon más világ. Globalizáció van, mog hogy is mondják....agyelszívás.
Magyarul, 20 Ft-ért már mindenki letolja a gatyáját.
Ettől függetlenül, mi tudjuk a legkiválóbb műszaki és design megoldások jó része olasz barátainkhoz köthető. :)
Ezért is volt fontos a Giu QV megalkotása. A konkurencia még mindig keresi az állát. :)
Ahhoz, hogy hosszútávon is visszakerüljön a régi polcára a Brand, szükség lenne még további hasonló, ámde megfizethetőbb, szélesebb rétegek számára is elérhetőbb megoldásokra.
Reméljük, hogy a 2.2-es benzinmotor és az JTD-k is tömegesen is el tud terjedni és tartósak lesznek.
Giuntini2017-09-18 14:21:15 // 99288
Ki szólta le? Az Opel nem ért a motorépítés tudományához, az Alfa viszont igen. Az Alfasudból már akkor kihoztak 1200 ccm-ből 80 pacit, mikor a konkurencia csak 50-et hozott ki belőle.
Shadin2017-09-18 14:16:28 // 99287
Jujj leszólták az autóinkat :-(
Giuntini2017-09-18 14:02:47 // 99286
A Q-tronic kiegészítő manuálban írja az SW-re. 11,8 l/ 100km. Annyi is. A 3,2 V6-ra 18,6-ot a városra. Az már azért szép benyából.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 13:41:39 // 99285
a tendencia pedig folytatódik az elektronyos autóknál még nagyobb a ferdítés a nulla emisszió na meg a hatótáv, oda a dupláját ígérik :DDD Mint ha a Tibi gyári átlaga 5L lenne :DDDD
De hát ilyen az élet, ha az ember elmegy a dokihoz, hogy ez meg az a baja mire ő legyint áhhh ezzel el lehet élni 100 évig is... senkit nem ismerek aki élt volna 100 évet a családunkban :DDDD
b00772017-09-18 13:41:20 // 99284
Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a gyári navis fejegységek kezelnek blue&me-t? Jelenleg egy hagyományos, gyári fejegység van blue&me-vel kiegészítve. Mp3-at így szoktam hallgatni, viszont az nem tetszik, hogy eléggé átláthatatlan a navigáció a zeneszámok között. Ha vennék gyári navis fejegységet (inkább fl utáni, bár az eléggé ritka) akkor össze tudom azt is párosítani a blue&me-vel? Esetleg onnan tudnom átláthatóbban kezelni az mp3 zenéket? Ha jól tudom az fl előtti navis fejegység csak cd-t játszik le (vagy virtuális CD tárat lehet csatlakoztatni hozzá), ez az opció nem tetszik. Az fl utáni nem tudom közvetlenül kezel-e már sd kártyát (képek alapján hely az van rajta, csak kérdés, hogy a térképeknek-e vagy a zenének). Továbbá, ha jól tudom ezek a fejegységek (fl előtti és utáni is) simkártyát kezelnek, számomra az sem egy optimális megoldás, sokkal jobb a blue&me-s bluetooth-on keresztül csatlakoztatható telefonos megoldás. Tudnátok erről valami átfogóbb infot mondani?

Előre is köszönöm!
yani2017-09-18 11:20:53 // 99283
Ha belegondolsz ezt írhattad volna a Tibire is. 1750 ccm-ből a 200 paci kb. ugyanaz, mint az 1600-ból a 180.
droberto2017-09-18 10:55:50 // 99282
Nekem az 1.9 szokott nyáron rövid városi etapokon (nem nyomkodva!), 12-őt enni. :)
droberto2017-09-18 10:53:03 // 99281
És akkor a mérlegre még rá se tették. :)))
Liquid2017-09-18 10:35:19 // 99280
Azért valósközeli a 2.4 fogyasztási adata, mert régebbi.
Amúgy honnan van neked 12-es adatod? Az én manualomban nincs külön automata, de 9.2-t ad meg.
Pl. az enyémnél nem tudom hogy lehetne 5.9-et kihozni városon kívül, de a városi 9.9 és a vegyes 7.4 is igen optimista :)
Giuntini2017-09-18 10:27:57 // 99279
Az Alfánál még viszonylag normális mederben van, legalábbis a 2,4 esetében. A Q-tronicra gyárilag városban 11,8 litert ad meg. Ez valós, valamivel több, nekem Budapesten a városban kb. 12 litert fogyaszt normál körülmények között, extrém esetben felment 14-15 literre. A városi fogyasztást úgy kell érteni, hogy megállásokkal, nehezen bemelegedő motorral. Hányszor volt itt a fórumon, hogy közöltek extrémen alacsony fogyi értékeket, de ennek nem tudom hogy mi értelme van. Országúton, autópályán valóban el lehet érni jó fogyasztást, de egy kétmilliós metropoliszban lehetetlen.

Aki meg vesz egy 1,6-os turbós benzinest, 180 pacival, az ne csodálkozzon. A valódi motorerő hiányzik, ez egy felfújt, nem valós teljesítmény. Az autógyárak mindenesetre nagyon rossz úton járnak, és ebben oroszlánrészük a németeknek van.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 10:07:56 // 99278
szerintem egyik sem tudja :))) Nálam eddig egyetlen autómmal sem tudtam még csak megközelíteni sem a gyárilag megadott fogyasztást de még asszony pajtinak sem sikerült, aki azért inkább autózik átlagosan... ha már itt ekkora a ferdítés mi van a további műszaki tartalommal?
Piritu2017-09-18 10:01:19 // 99277
Itt az a gåz, hogy még a fékpadon se tudta.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-18 09:09:07 // 99276
számomra még mindig hihetetlen mennyien benyalják a gyárilag megadott fogyasztási értékeket
yani2017-09-18 08:49:09 // 99275
Kisvuk2017-09-17 21:40:03 // 99274
Szia, igen 2.4 akkor nem olyan nagy a baj egy nagyon kicsit látszik rajta olaj fényesedés.
Köszi a választ.
Haddel2017-09-17 20:56:47 // 99273
keresd GT cartársat itt az amorén.Legyárt bármit .
Smith2017-09-17 20:52:43 // 99272
Csak az anyag van vékonyítva, de nem kipattintós. Majd megkérdezek valami kipufogóst, hogy tudnak-e rendesen csövet hajlítani, és odavezetni, meg a lökköst mindkét oldalon egyformára megcsinálni. Mert ha gányolás lenne, akkor inkább nem kell :)
Csabi2017-09-17 20:49:40 // 99271
Szia! Gondolom 2,4, és akkor a motorolaj hűtő van jobb oldalt.
Kisvuk2017-09-17 20:44:32 // 99270
Sziasztok ! Segítsetek nekem kérlek a 159 ti automatánál a sok hűtő elött a jobb szélén a rendes bordás kis hűtő az a váltóolajé ??? Vagy mié ? Mert lehet cserés szegény. Köszi előre is. Esetleg tippek hol lehet jól vásárolni hűtők, lökhárítő ,lámpa, rácsok ,légbevezető cső és még egy két apró ami egy ilyen törésnél keletkezik. Köszi
Smith2017-09-17 20:05:04 // 99269
Nah, computer vs számolás tankolás alapján... :)

Shadin2017-09-17 17:08:44 // 99268
Vagy csal a 17-es kerék min. 3%-ot, plusz a gumi szélessége, avagy az exem 218 lova és 420 nyútonmétere okozza a különbséget:-) Nem állnék ki ellene Tibivel, nem volna értelme.
csokagm2017-09-17 16:03:08 // 99267
Ezek szerint én nagyon óvatosan vezetek hozzád képest:)
Kunyho2017-09-17 14:31:09 // 99266
De legalább beismered!!!
Azzal a sebességgel, olyan hepehupás úton nem csoda, hogy egy kicsit elpattogott, mert nem mindig érhetett le a gumi az aszfaltra.
De ha a Bilstein csillapítókkal ennyivel jobb, és nem is sokkal drágább, mint a gyári, akkor arra kell cserélni, mert megéri.
De ezen még nem gondolkodok, mert még nem is használhatom!
Liquid2017-09-17 14:10:51 // 99265
Kanyarban keresztbordákon tudja odébbrakni a seggét. Azt mondja mindenki, hogy a feszes sportfutóművek ilyenek.
Csabi2017-09-17 12:56:09 // 99264
Ahham, csak látom, hogy gyakorlatilag a 2.0-t úgy használtad nagyságrendileg mint én...Napi átlag is km-re egyezik, meg a fogyi is...Ebből sejtem , hogy egy Tbi is kb 10,5-nél állna meg nálam
Shadin2017-09-17 12:46:12 // 99263
Tibi azért jön még lefelé. Sűrű olaj, box v. Squadra próbálgatás elvitte rendesen. Olyan 10.5 körül járok és most cseréltem lambdát, hátha :-)
Csabi2017-09-17 12:42:07 // 99262
Most nézem a Fuelio-s statisztikád. Nálam is detto ennyi a 2.0 azaz 7,6... Végre a Tbi-ről is van valami, nem csak a 9,5 ...kb ennyire tippeltem volna az átlagot.
WarbiRunner (Gyuri)2017-09-17 12:16:10 // 99261
Szerintem is jó kompromisszum a gyári TI. Ennél keményebbet nem nagyon tolerálnék. Tény, hogy terhelve rossz úton bólogat, de legalább nem ráz :-) Nekem jó így, lassan de biztosan puhul az ízlésem :-D
Viszont azt néztem, hogy leszokok a tempomatos finomkodásról. Siettem kicsit (reptérre) , beállítottam ugyan 145-re a tempomatot, de keveset volt a lábam pihenő pozícióban. És Hiába a nagyobb tempó, pontosan ugyanannyi fogyasztást mutat. Még mintha jobban szeretné, ha finoman űzöm. 9.2 az átlag kevés várossal, haladós pályázással.
És az is biztos, hogy titokban nagyon megy ez. Egy 3l kormos Audi maradt alul nyugodt zenehallgatás közben. Érdekes élmény, meg lehet szokni :-)
Shadin2017-09-17 12:08:41 // 99260
Sori OBI kerülő hátsó út rendőrei megvannak? Ezzel átmegyek gond nélkül, a gyárival csak ritkán sikerült koppanás nélkül. Az Infóparki hosszú rendőrön ua sebességgel ez minimális bólintással megy át míg a gyári jóval nagyobbal. Az M6-on van két hely ahol eldobja a gyárit szerintem 150 felett, az egyik az amit mondtál az érdi emelkedő utáni balos a kamerák alatt, na ott meg sem billen az autó. A másik a Pest felé menő egyik jobbos kanyar külső sávján szintén egy híd illesztés ahol ue. a szitu. A gyári leng egy jelentőset, ez pedig csak ledobja rá a kereket és alig érezni lengést.

Nyilván azért állítom, hogy a Ti a simához képest egy óriási különbség, de dolgozhattak volna rajta kicsit még...
Macccy2017-09-17 11:55:52 // 99259
Fekvőrendőr és fekvőrendőr között van különbség! Van a lágyan sikló épített, hosszú fajta, nincs gond (Infopark pl. Shadin tudja). Van a hagyományos lecsavarozott, ott sincs gond, mehetek neki 40-el akár. A baj a rövid vagyis keskeny, lecsavarozott fajta, mert az sokat emel rövid úton, ennyi erővel egy 15x15 zártszelvény akadályt is lefúrhatnának, felfelé is koppan (nálam a szilent miatt), de lefelé sem vezet le, hanem leejt rohaggyonmeg aki kitalálta!

Amúgy szerintem más lengéscsillapító van a Ti -ben, mert az M6 Érdi tetőn a felüljárós rész illesztésénél 140-nél szinte repül egyet az autó, nehezebben teszi le a lábát.

Mókás mert nekem az A4-esben a két hátsó csillapító rommá ment, úgy jártam vele majd egy évet! A bal hátsót a teszten 0% azaz Nulla százalékosra mérték, a jobb oldal 13% volt. Najó ezzel nem dicsekszem. ... Szóval azzal tényleg odébb lépkedett a kerék a lendületes kanyarban. Na ahhoz képest az Alfa Forma 1 :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-17 11:53:06 // 99258
leginkább attól hányan ültök benne pl 4 felnőttnél jobban érezni
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-17 11:48:18 // 99257
Tibi is "panaszkodott" mikor próbáltuk a Tibijét, hogy az asszonypajtása mondta mekkora állat vagyok azon a szakaszon még nem mondtam nekik, hogy ott hárman voltunk beszarva de hát ahogy bement úgy ki is jött a kanyarkombinációból :DDD
Beszarás jó a futóműve az 59-nek a 235-ös gumi meg fog mint állat ...
Csabi2017-09-17 11:20:31 // 99256
Biztos sok mindentől függ, főleg az úttól, gumi és a gátló állapot is számít. De ennek ellenére soha nem volt ez az érzésem, hogy elpattog.Az megint más dolog ha egy huplit nem tud lekövetni a kerék a rövid rugóút miatt, de ezt nem lehet a futómű számlájára írni... Ez olyan mintha-nagy túlzással- egy forma1 -es autónak felhoznánk, hogy egy bekötő úton nem fekszi jól az utat...
A fekvőrendőrnél már múltkor sem tudtam mi a gond...simán átmegyek raja minden bólintás nélkül, nyilván nem 40el...De semmi ilyen érzésem nincs.
Tényleg kíváncsi vagyok, hogy az autók között van ekkora különbség, vagy csak az ingerküszöbünk más :)
Giuntini2017-09-17 11:10:28 // 99255
Én a KUL-on mentem Csabi új 159-esével. Kellemesen csalódtam! Nem az a szétrázós spottfutómű, igaz jó úton mentem vele, a reptér felé vezető úton. Nagyon fogja az utat, és az elkerülő felett átvezető híd előtt van egy mélyedés, nagyon jól fogta ott is, nem éreztem, hogy elpattan. Utána direkt figyeltem az enyémmel, és azt vettem észre, hogy rosszabbul tűri a normál futómű. Az M7-esen is van a völgyhíd után egy hasonló mélyedés, Bp felé, na ott 150-nél kell erre számítani, mert meglepődik az ember.
Giuntini2017-09-17 11:00:49 // 99254
Ilyen, nyugodj meg.
Shadin2017-09-17 10:47:49 // 99253
Jó mondjuk ott a bokalefosás határán voltam jobb egyen. Nem gondolnám h ez lenne a napi rutin ahol kiderülnek dolgok :-)
sty2017-09-17 10:36:57 // 99252
Tudnátok segiteni ,honan tudnák rendelni ilyen matricát?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-17 10:15:25 // 99251
mentem már pár TI-vel mindig ugyan azon a próba úton ... bizony mindegyik "elpattogott" a kanyarban kivéve a Tied azzal is arra mentünk :DDD
Persze nem egy sorsdöntő dolog ez végül is kevesen használják úgy, hogy ez elő jöjjön... csak ez a gyári sport csomag inkább a kinézetről szól :PPP
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak