Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:25:32 // 21152
mi az a 4 lábas automata? kinek a váltóját használják? egyébként képekről nekem tetszik a gép valóságban milyen? jól össze van rakva nem műanyag?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:24:25 // 21151
a Galaxy azért nem rossz minőség egyébként, olasz márkából eddig csak a Phedra volt de azt hagyjuk az egy hulladék sajnos...
'''''2012-05-06 20:22:22 // 21150
Van az öregemnek ford szalonfőnök ismerőse.Ö nekünk nem ajánlotta a márkát.:-)
Náluk három olyan autó is volt pár hónap alatt,ami a szomszéd benzinkútig sem ért el.
Maradtunk az olasz márkáknál a cégeseknél is.
Csöri2012-05-06 20:21:49 // 21149
Pont a héten jártam utána. Már rendelhető a 4 lábas autómata váltóval. Nagyjából decemberre jönne meg.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:21:07 // 21148
de egyébként az S-Max egy eltalált autó az biztos főleg Titanium felszereltségben elég szép
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:19:21 // 21147
az benyás gondolom a dejzelekkel azért ott is van para ... egyébként a jövő autói úgy is a CNG-sek lesznek
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:18:10 // 21146
egyébként nem is olyan drága újonnan jövőre meg már lesz használt is kár hogy egyenlőre nincs automata belőle
Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:17:21 // 21145
Az asszony 6 éve nyúz egyet (Fiesta), csak városi forgalomban. Eddig egy vízpumpa csere volt...
Csöri2012-05-06 20:16:44 // 21144
Még nincs. De lesz.:-) 1 feltétele van, kell mellé egy 500-as is.:-))
Csöri2012-05-06 20:12:29 // 21141
Vegyél te is egy Freemontot.:-) Olaszos is családi is amerikás is.:-)
Piritu - 1.000.0002012-05-06 20:10:32 // 21140
csak egy sejtés volt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:05:52 // 21138
ki mondta hogy a családi verdában gondolkodom egyéb iránt? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 20:03:27 // 21137
mivel 169 nincs ezért offos lesz de nem tudom mi lenne a jó valami egyterű kellene de hát mindegyikről csak a rossz tapasztalat :(
Piritu - 1.000.0002012-05-06 19:50:45 // 21136
Milyen családi verdában gondolkodsz? :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:44:15 // 21135
két lehetőség marad vagy elválok vagy kell egy családi verda :)
Piritu - 1.000.0002012-05-06 19:29:00 // 21134
és akkor a babakocsit/gyerekbiciklit/kacatokat hová teszed? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:27:26 // 21133
remélem jövőre lejjebb megy még a Brera ára és át tudok ülni egybe persze egy 209 lovasba amiben ugyan úgy ki lesz herélve amit ki kell és ott bizony nem csak optimalizálás lesz ha nem húzás olyan 250-260 lóra :)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:19:38 // 21132
végül is lehet húzni max a turbó fütyül el az örök vadászmezőkre egy idő után..
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-06 19:18:30 // 21131
nem sokáig az a DPF kukás el van tömődve
Laosz1562012-05-06 18:49:28 // 21130
es szerinted kb.mennyi ideig lesz jo?
Csosznorbert2012-05-06 18:48:37 // 21129
igen, az a DPF regen.....
stukker19872012-05-06 18:34:42 // 21128


Ehhez nincs mit hozzáfűzni:)

Szépen szolgál a vas...
Laosz1562012-05-06 18:04:41 // 21127
kaptam egy olyan tanacsot,h kb.15-20 percig 3500-4000 koruli fordulaton menjek,4esen hasitottam 140koruli tempoval egyenlore ugy nez ki,h minden ok...rangatas elmult. aztan kitudja ez mennyi ideig fog tartani...
Csosznorbert2012-05-06 17:39:30 // 21126
Csosznorbert 2012-05-05 20:28:12 // 21124

Ma kipróbáltam és lehuztam az EGR csatit.... aztán irány az utca. Inditásnál egyből motorlámpa, és kiirás miszerint "motor kontrollieren lassen" vagy mi fene. Gázadásnál alig pörgött fel 2000-ig és onnan feljebb semmit. Erő nuku, 50 km/h-ig alig birtam gyorsitani. Visszadugva minden visszaállt a régibe. (nálam nincs gond vele, csak a kiváncsiság)
Csosznorbert2012-05-06 17:25:10 // 21124
Mostanában eléggé felkapott téma az EGR, nekem szerencsére semmi gondom vele, de már annyira izgatott, hogy mentem egy falukört lehuzott csatival.....
Laosz1562012-05-06 11:42:37 // 21123
sziasztok,kis segitseg kene....50-60kozotti egyenletes temponal rangat az auto. mi a teendo ilyen esetben? mi lehet a gond?
jati1592012-05-05 21:02:51 // 21122
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
jati1592012-05-05 21:01:51 // 21121
Én is erre gondoltam, mert miután jól meghajtottam a motort és elkezdett jól működni egyből megváltozott, visszatért motornak az a kemény feltöltő hangja... nem csak az a turbó sípolása. Szóval jövő héten leszedetem a szívósort meg a turbót és kitakarítom... aztán majd látom...
droberto2012-05-05 20:56:32 // 21120
Igen az tudom, hogy gyárilag csak B-től hátrafele van sötétítve, de ma néztem az 50%-osat és azt nehezen venné észre SZVSZ. (Nem állna mellettem egy nem sötétített)
Tehát azt mondod, hogy a gyárilag sötétített üvegek alsó sarkában (ahol a gyártási idő is van) van egy "V" betű!?!
Csöri2012-05-05 20:46:51 // 21119
A gyári sötétítés csak a B oszloptól hátrafelé működik. Az üvegen egy V jelölés van a feliratoknál. Ha elöl is sötétitetsz azt nem fogja a rendőr elhinni, hogy gyári.:-)
droberto2012-05-05 20:43:33 // 21118
Gyári szélvédő és oldalablak sötétítésnél, van valami azonosító az ablakon vagy papírotok (műbizonylat) a fóliához?
Azért lenne érdekes, mert sötétítek Llumar-ral (előre is teszek), és nem akarok márka logót az üvegekre. Amúgy is ki nem állhatom az autón a matricákat.
Ha a rendőr meg megállít, azt mondanám, hogy gyári és ne ba..ogasson.
Amit tennék fényáteresztésben: "B" oszloptól hátrafele 20% (nem akarok halottaskocsit), első oldalablak 50%, első szélvédő napvédőcsík 5%.
Csosznorbert2012-05-05 20:28:12 // 21117
Ma kipróbáltam és lehuztam az EGR csatit.... aztán irány az utca. Inditásnál egyből motorlámpa, és kiirás miszerint "motor kontrollieren lassen" vagy mi fene. Gázadásnál alig pörgött fel 2000-ig és onnan feljebb semmit. Erő nuku, 50 km/h-ig alig birtam gyorsitani. Visszadugva minden visszaállt a régibe. (nálam nincs gond vele, csak a kiváncsiság)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-05-05 19:19:01 // 21116
pillangóházat ki kéne takarítani ott tapad le a legtöbb gané nem az EGR-nél vagy a szívósorban ha meg új az EGR akkor annak nagyon kicsi a valószínűsége hogy rossz nekem még egy garis problémám sem volt vele soha...
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:40:11 // 21115
Túl könnyen írod le dolgokról, hogy hulladék :-((
Azért mert valami nem örökélet +3 napig tart és néhanapján (1x esetleg 2x egy autó teljes életében) ki kell cserélni még nem hulladék. Sőt az is lehet, hogy van nála jobb konstrukció, de még attól se.
Scaniamen2012-05-05 18:30:24 // 21114
Nekem nem gond én időbe cseréltem nem vacakoltam igy volt a szívósorom is ami nemjó csere nem kiktatni ,azért van hogy legyen mindig valamitcsinálni rajta.Én szeretem csinálni csak nevolna olyan drága az alkatrész.
.......................2012-05-05 18:25:49 // 21113
A multijet 2 ben nem fog baállni ,teljesen más konstrukció
a Mito n sem volt eddig semmi baj vele
ezért írom ,hogy hulladék
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:25:04 // 21112
A kollégád esete is pont alátámasztja, hogy pl a vezérműszíjjal együtt ki kell dobni és kész. Úgyis annyi mindent cserélünk akkor :-)
Scaniamen2012-05-05 18:23:53 // 21111
Értelek de nem árt megnézni.
Scaniamen2012-05-05 18:21:36 // 21110
A kolágának EGR hiba miatt szivósor lapát megolvadt abólis autó mentő lett.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:20:47 // 21109
Valamit megint félreértesz, azért mert valami új, nem biztos hogy jó. Amit leírt tipikus megszorult EGR eset. Emiatt nem követi az elvárt szabályozást. A szakik (több is) sokáig kereste az okot nálam is, aztán amikor fekve maradtam vele már mindenki okos volt...
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:17:57 // 21108
Amúgy érdekes ez az EGR téma.
Mindenki tudja, hogy egy idő után tönkremegy (mint ahogy azt is tudjuk, hogy a vezérműszíj egy idő után elszakad), mindenki mérgelődik miatta, pedig csak ki kell cserélni (mint ahogy a szíjat is) és go. Az autónak vannak "kopó" alkatrészei, az EGR is ebbe a kategóriába tartozik.
Anno a szakszerviz emberkéit kérdőre vontam, hogy ha már tudják, hogy kakukk lesz, miért nem cserélik mondjuk a szíjjal együtt. Azt válaszolták, hogy a vevőknek nincs pénze, meg akarják kíméli őket. Ekkor megmutattam a német számlákat (autómentés, szállás, javítás), hogy mibe került nekem ez a megkímélés, mert odakinn állt be az EGR. Erre csak pislogni tudtak, mint hal a szatyorban és sűrűn elnézést kértek...
Scaniamen2012-05-05 18:12:12 // 21107
De azt irta hogy új annak nem kellene leragadna de ha hibás átereszt.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 18:08:14 // 21106
A kérdés az volt, hogy hogyan lehet ellenőrizni, hogy leragadt-e az EGR :-))
Scaniamen2012-05-05 18:04:47 // 21105
Tudom én is szétszettem probáltam kitisztitani,a vizet nem eresztete át de ha meg fújtam akkor bugyborékolt sajna csere.Nem volt hibaüzenet de 2000ig erötlen vol utána rántott egyet és megindult,csere ota hibátlan.
Piritu - 1.000.0002012-05-05 17:56:24 // 21104
Viszont, ha a fejet veszed le (mint ahogy a cartárs is írta) tudod ellenőrizni, hogy szabadon mozog-e. klatty
Piritu - 1.000.0002012-05-05 17:53:24 // 21103
Mjetnél nem szabad lehúzni, mert figyeli a rendszer és jön a majrélámpa!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak