Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-02-01 15:06:45 // 114502
A TD-t megmérhetik :-DD
'''''2019-02-01 14:58:50 // 114501
Egy pillanatra el is gondolkodtam de ennyi.Bármi gond lenne (pl balfaszok vagy csak nincs szerencséjük és esetleg leugrik az autó) semmilyen felelősséget nem vállalnak.
Roll19832019-02-01 14:43:56 // 114500
TC erőmérő jelentkezés

Valaki nem visz nekik egy szép autót? :)
alfa155gyuri2019-02-01 14:32:25 // 114499
Nem nem,a kutya az nem csak egy kutya ő családtag és értelmesebb mint sokk ember.Úgyhogy ne legyen ennek rossz üzenet! :)
RomeoOne2019-02-01 14:06:22 // 114498
Mondjuk ennek a másik értelme elég pejoratív, hogy ez csak a kutya alá való :D
alfa155gyuri2019-02-01 13:38:06 // 114497
Jó kis fekhely! :)
alfa155gyuri2019-02-01 13:11:24 // 114496
Ha minden igaz,de ezt nem mondom 100% ra ha kiíratod DPF-et már akkor sem számol tovább és azt hiszem 0-át mutat.És lehet nincs tekerve csak emiatt van így.
alfa155gyuri2019-02-01 13:08:29 // 114495
De átlehet!
Shadin2019-02-01 12:16:55 // 114494
Felfelé a MES is megcsinálja.
ZoliNix2019-02-01 12:07:19 // 114493
Azt is szokták mondani, nem véletlenül került bele a lapátka meg az EGR de szerintem ezzel olyan nagy kárt talán nem csinálunk. Persze a káros gázokból több lesz. (DPF fentmaradt)
Tommaso 1592019-02-01 11:23:10 // 114492
Shadin, ZoliNix!

Köszi szépen az infot, akkor lehet ki lesz iktatva...
Macccy2019-02-01 11:15:59 // 114491
Srácok!
Aki nem siet a vonathoz és van kéznél AlfaOBD telón, az lécci küldje át nekem a 'Read System Status' lap tartalmát (első oldal asszem a connection után, alsó kék gomb) mondjuk akár az e-mail címemre, kíváncsi vagyok pár dologra, össze szeretném vetni azzal a sok salátával amiket nekem írt ki.
Ez nekem összesen 4 darab screenshot-ra fért ki, de hálásan köszi, ha kifotózzátok mindet és átkülditek :)) Buon giorno!

'''''2019-02-01 08:49:47 // 114490
Kis lehúzó videó a bmw-ről! Nekem ez új volt.
Morfiusz Cédula2019-02-01 07:11:21 // 114489
Egy szívműtét sem egyszerű dolog, de mégis napi szinten végzik a kórházakban.
Ha valaki az óratekerésre van ráállva, annak meg nyilván nem bonyolult, de legalábbis a fenti tevékenységnél biztosan sokkal egyszerűbb.
Liquid2019-01-31 21:51:46 // 114488
amúgy igen, mert igen ramatya volt az autója a km álláshoz képest :D Jókis G Astra....
Liquid2019-01-31 21:51:04 // 114487
írt némi kocsifutást :)
Smith2019-01-31 21:45:33 // 114486
Mondjuk cserélt órát és/vagy ECU-t, és hozzigazíttatta a valósághoz. Pl. :)
ZoliNix2019-01-31 21:41:42 // 114485
Biztos van valami oka hogy felfelé, de elég "beteg" dolognak látszik. :)
Liquid2019-01-31 21:24:41 // 114484
Zárójelben teszem hozzá, hogy egy ismerősöm igen gyorsan talált embert aki eltekerte a km-t, igaz neki felfelé kellett egy 100-assal.
Liquid2019-01-31 21:22:37 // 114483
Szerintem meg olyan nincs, hogy nem lehet hekkelni, maximum nem éri meg, mert túl sok idő, energia, satöbbi. Ha megoldhatatlan lenne, akkor nem lenne minden 8-éves dízelben 139567 km. A kérdés az, hogy mennyire profin oldják meg. Értem azt is amit Erhard írt, hogy annyira azért nem egyszerű, de mivel jelentős értékbeli különbség van a sok és a kevés km között, vagy éppen az hogy az egyik keresett, a másik eladhatatlan a kicsit elferdült magyar viszonyok miatt, így azért megéri. És az viszont túlzás, hogy a "határon" kell megoldani, miért kéne, ki ellenőrzi ott, senki. Amíg hazajön és bekerül a magyar rendszerbe, igen sok idő és helyzet van megoldani ezt a dolgot.
Giuntini2019-01-31 21:07:34 // 114482
Félreérted! Nem azt mondta Erhard, hogy nem lehet a kilométert tekerni, hanem tök felesleges, mert a computerben szinte lehetetlen. A szervizt nem tudják átírni, ha meg ki van nullázva az gyanús.
Shadin2019-01-31 21:02:50 // 114481
A fojtószelep ~1000giri alatt van zárva, felette nyitva. Semmit sem fogsz érezni, nem lesz lomhább...
RomeoOne2019-01-31 20:37:59 // 114480
Én nem értek hozzá, de amikor arról van szó, hogy a határ előtt van megtekerve, az nem azt jelenti szerintem, hogy fizikailag külföldön. Hanem hogy azelőtt, hogy először regisztrálva lenne a magyar rendszerbe és az ekáerbe adat kerülne róla. Lehet az akárhol is, gondolom.
De most úgy adod elő, mint ha ez az óra tekerés olyan nagy lehetetlen mutatvány lenne. Elhiszem, hogy nem tudja minden jóskapista megcsinálni, mint anno a mobilok kártyafüggetlenítését, de akkor miért van tele a hahu tizen-huszonéves romokkal, mind 130ezer km-el? Végén kiderül, hogy itt tényleg mindenhol ott a tuti vétel és Magyarország a csodák országa :DDD
ZoliNix2019-01-31 20:12:23 // 114479
Ja és ha már szét lett szedve cserélve lett az összes hajtókar csapágy, gyűrűk, meg egy csomó környező csömbörlék. (300 Ft lett a vége)
ZoliNix2019-01-31 20:08:50 // 114478
A fene emlékszik már rá :).
Sajnos ez vétel után néhány hónappal volt. A vétel meg már 5 éve. Egy öreg Diesel után így is olyan volt kicsit mint egy benzines. Most úgy 1700 alatt nem túl meggyőző, csak utána indul meg.
Tommaso 1592019-01-31 19:59:06 // 114477
Neked is le van "vakolva" a folytószelep?

Érezhetően lomhább az autó?

80%-ban mi is városozunk vele:-(
ZoliNix2019-01-31 19:47:28 // 114476
Szerintem dugóztasd le, EGR-t irastd ki és nincs több gond a szívósorral. Azóta nem kormolódik pl. a map szenzor, a dpf jól érzi magát, pedig főleg városozok. (én 2 dugattyút cseréltem a kocsog lapátkák miatt)
Giuntini2019-01-31 17:21:59 // 114475
Így igen, hihető, és reméjük most már megoldódik...
Zolibácsi2019-01-31 17:19:33 // 114474
Szóval akkor az 1.660.000+900.000+amit rá költöttél. Szerencsére 500 ezret nem kell ki fizetned...
Reméljük itt megáll a történeted és nem esik ki több csontváz
Tommaso 1592019-01-31 16:40:52 // 114472
Üdvözlök mindenkit!

Az 1 hónapja lerobban autónkat (1.9 Jtdm 16v 2007), most bontotta meg a szervizesem.

A lényeg, hogy az 1 hengernél a folytószelepről? (lehet nem jól írtam) lemezdarab vált le és szorult be egy szelep alá a képen látható módon.

Azt mondta, hogy 2 opció lehetséges:

1. Új szívótorok ha jól értettem ezekkel a folytószelepekkel, de annak ára szerinte 100.000 felett van

2. Folytószelep lepucolása, vakdugózása, de akkor alul nyomatékszegényebb lesz a motor.


Járt már így valaki?

Ha a vakdugózást választom azt nagyon észre veszem ha nem vagyok egy autóversenyző?



Sajnos nehezen jöttek ki az injektorok, azt is beméretné a szervizes rokon, szerinte ezt érdemes ilyenkor meglépni, a hengerfej meg megy műhelybe, hogy sérült e, stelepfészeknél minden rendben van e...
Balu19902019-01-31 16:07:45 // 114471
A komplett árajánlat majdnem 900 ezer forintról szól, de ebbe benne van a vezérlés és társai amik nálam 20 kilométert futottak, így azok kiesnek. Plusz a garancia miatt az összeg még tovább csökken, így jön ki a 400 ezer forint környéke.
Így se olcsó, de gyári új hengerfej (vagy a cartárs által említett gyár által felújított darab, ezt még tisztázom velük) lesz a járgányban, amire azt mondom, hogy számomra még vállalható plusz költség, ha ezzel kitolom a kocsi eléttartamát.
Smith2019-01-31 13:19:05 // 114470
Másnak is kijuthat a csodákból! Veled is megtörtént :)
alfa155gyuri2019-01-31 12:51:47 // 114468
Egyenlőre elég ha az órát tekeri meg a vezérlőt ráér itthon majd eladáskor.
alfa155gyuri2019-01-31 12:50:14 // 114467
Nem mindenkire mondtam de azért megoldható simán.Azért külföldi sem mind tekeri.Csak úgy van beállítva mintha az összes külföldi tekerve lenne a magyar meg egy sem és a magyar rendes és szervizbe viszi és csakis gyári cuccokat tesz bele.Hát nem!+ hónapja Magyarországon futó renaultomba már szamara csapágy volt berakva. :( Javítottam egy motort (motorkerékpárt) a szelephézag a korong alatt alufóliával volt megoldva,mert megven van pénz de rendesen fenntartani már fáj.
Giuntini2019-01-31 12:18:11 // 114466
Az tényleg így van! A gyári generátor 140 ezer, gyári felújított 90.
En rendeltem Densot 60 ezerért. A gyári! Annyi a különbség, hogy nem gyári dobozban van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 12:16:16 // 114465
Ha a gyári felújítottal ennyiben megáll a sztori, garival, akkor nagyjából megszűnt a probléma. A gyári felújítottakról egyébként AO fórumon olvastam, hogy többnyire a gyártásból valamilyen minőségi kifogás miatt kiesett újak. Revízió, javítás után gyári felújítottként adják őket.
Csabi2019-01-31 11:57:13 // 114464
Valószínűleg felújított. Anno a generátorral jártam így márkaszervizben. Kértem egy árajánlatot új generátorra. Mondja a munkafelvevő 90ezer -mondom neki- néztem eperben annyi a felújított ára - erre ő - igen, a gyári felújított, olyan mint az új :D
Inkább vettem egy újat 65-ért, ami a szervizben 140e lett volna.

Megnéztem eperben a felújított HF 400körül van. A Fiat-Alfás 30%kedvezmény miatt mindjárt 280. Beszereléssel megállhat 400ból. Nagy előny, hogy lesz rá garancia, és tényleg gyári felújított...
Giuntini2019-01-31 10:53:34 // 114463
Azért 400 ezer és új hf? Adja Isten hogy csoda legyen! De en abban nem hiszek, hogy ingyen adnak egy új hf-et. 1 millió az ara!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:29:44 // 114462
ezzel nem fog menni de belefér az 1 millába ha még is :DDD
az előző ötleted jobbnak tűnt :PPP
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:27:37 // 114461
Nincs ilyen x-tool cuccom. Rendelsz nekem egyet? Levonjuk a millából :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:25:00 // 114460
ne keresgélj, gyere van itt 59, írd át a vezérlőt :))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:19:40 // 114459
Amúgy meg rákerestem. Túlbonyolítottam, ennél is van egyszerűbb... ennyi
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:19:33 // 114458
gyakorolj, áll az alku...még :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:15:19 // 114457
Az emberek nagy része így veszi meg az autóját, csak szólok :-) Olasz autó vásárláshoz vittek már páran magukkal, minden egyes alkalommal találtunk egy-két ilyet. 400 az ecu-ban, 200 az órában. Biztos véletlen. Olyan is rendszeresen volt, hogy nulla az ecu-ban, még anno FAM-os hivatalosan óracserélt autóban is.
Bizonyos érték alatt arra sem veszik a fáradtságot, hogy átvizsgáltassák egy szalonban. Ahol mondjuk 30% esélyed van, hogy erre fény derül, amilyen "modern" diagnosztikai cuccokkal képesek neki állni.
Amúgy megadtam asszem a választ a "minek"-re is. Felesleges küzdeni a behozatalhoz az ecu-val. Be kell hozni úgy, hogy az óra jót mutasson. Bőven elég. Ez legalizálja a km állást, itthon nyugodtan hozzá lehet állítani az ecu-t.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:05:44 // 114456
Minek? Mert aki úgy vesz meg egy autót, hogy más km van az órában és dupla annyi a vezérlőben az meg is érdemli, ennyi erővel lopott autót is vehetne, nem baj ha az alvázszám sem stimmel :P
Ok menj gyakorolni, szólj ha sikerült még ebben az évtizedben :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:02:02 // 114455
De azt minek? Az felesleges munka. A tekerés 90%-ban óratekerés. De ha erőlteted, hidd el megoldom :-) Rendelek is egy BDM szettet aztán megyek gyakorolni :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 09:55:36 // 114454
Órát is lehet cserélni, de nem erről volt szó...
Ha már munka, akkor nem félmunkáról beszélünk, tekerd meg nekem a motorvezérlőt a határon, kapsz 1 millát de ha nem kettő üti a markom :)
samu1262019-01-31 09:53:54 // 114453
Nekem van egy gyanúm hogy tekerve lett, ha igaz az sem a világvége mert csak egy "kicsit".

210 van a műszerfalon, de a MES 239-et ír, azért csak gyanú, mert a MES azt is írja hogy kb 10% eltérés lehet az ECU és a műszerfal közt (az ecu javára), ez már pont nem 10% úgy hogy ha tekerve is van, nem a világvégéről.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak