Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2017-09-20 15:21:15 // 99361
Jól látod :) Miért gondolod, hogy a kettő kizárja egymást. A többség kettős életet él.
Gondolom nem csak szimplán az olaj és a cseréjének a díja volt 96....egyébként az alkatrész árak amik megdobják a számlát, ez a tapasztalat....szóval azokat vinni kell, vagy élni a 20-30%-os kedvezménnyel...
Csabi2017-09-20 15:10:06 // 99360
Nem hárítják rád, ezért van a normaidő..és ezért írtam a példát, ami nyugodtan elhihetsz :)
Bali1592017-09-20 15:07:19 // 99359
Akkor ez a gyári akció - köszi a jelzést Tocsa - is olyan, mint a rádiók hallgatottságának mérése a Rádió1-en, ami évek óta pont ezen a héten van. :-) Nálam márkaszervizes csinálja a kezdetek óta zömmel maszekban, én ezt tekintem az arany középútnak.
Liquid2017-09-20 15:03:27 // 99358
Biztosan van olyan márkaszerví, illetve azon belül olyan szerelő aki valóban hozzáértő és tapasztalt, de nekem az a meglátásom, hogy az ilyenek már rég saját műhelyt alapítottak, és a márkaszervízben a kezdő gyakornokok cserélgetnek gariban alkatrészt illetve olajat, meg hasonlókat, amik miatt a garidőn belül odaviszik az emberek.
Van egy Riegleres számlám 2012-ből (az előző tulaj adta), olajcsere: 96e ft.
Liquid2017-09-20 14:55:55 // 99357
Lehet hogy nekem régiek a tapasztalataim, de ha az ember szakértelmet és autószerelőt keres, nem tippelgető alkatrészcserélőt akkor nem a márkaszervízbe megy hanem a hozzáértő maszekhez. Aki még számlával is jelentősen olcsóbban dolgozik és rugalmasabb, igaz nem ad csereautót, de az nem nagyon izgat.
Amúgy kötve hiszem, hogy ha egy beszakadt csavar miatt nem tudják tartani a normaidőt, akkor nem hárítják rád.
Csabi2017-09-20 14:54:49 // 99356
Természetesen tisztelet a kivételnek, de ők messze vannak innen :) vagy nem találtam rá, még ..
Csabi2017-09-20 14:47:01 // 99355
Hát igen vannak kókler szerelők itt is, de a többség azért többet tud az adott típusról mint egy átlagos maszek, hisz egész nap egy típust szerelnek...Nagyobb munkáknál alapból szakszervizbe viszem az autót, mert nekem biztonságot is ad...ha valamit elcsesznek, nem sz@rakodnak szó nélkül javítják, azon vannak , h elégedett legyek,minden téren, míg egy maszek menti a bőrét, nem ad csereautót, meg nagyjából még számlát sem :) ha garis eset van akkor megint jön a fejvakarás...Szóval azt a minimális felárat inkább bevállalom...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 14:35:10 // 99354
nekem a márkaszerviz kimaradt mivel 40km-re van bármelyik irányban, itt helyben 4-6e ft-os óradíjjal dolgoznak a maszekok... a szakértelmet meg inkább hagyjuk lásd Shadin esete meg a fordítva berakott stabpálcák ect, ect :DDD
Csabi2017-09-20 14:29:29 // 99353
Mihez képest felár? Márkaszervizben én azt szeretem, hogy mindennek van egy normaideje és azt fizeted ki...szóval ha egy önindító csere 0,5óra akkor annyit fizetsz még akkor is, ha 2órát dolgozik vele a szerelő...magánműhelyben ezt kifizeted, ha balfék a szaki...a példát azért írtam, mert ez megtörtént nem egyszer.
Nemrég volt olyan, h rossz alkatrészt kaptak(féktárcsa), így nem tudtam hazajönni az autóval, szó nélkül adtak egy új csereautót (sajna nem giuliát :) ) másnap mentem az autóért...Szóval nekem többnyire pozitív tapasztalataim vannak...többnyire...

Anno a 2,4-en kétszer cseréltettem első féktárcsát+betétet, az egyiket AR szervizben a másikat magánműhelyben...mindkettő 10ezer volt...egy jó szaki sem dolgozik olcsón...
Nem tudom felétek mennyire dolgoznak drágábban a szakszervizek, de olyan nagy különbség talán nincs,így országon belül....
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 14:27:51 // 99352
de jó, csak pl a 8-10 éves Alfákhoz rengeteg gyári alkatrész nem gyártódik már kivi vagyok olyankor mit építenek be gyári gyanánt :DDD
Csabi2017-09-20 14:17:31 // 99351
Nem tájékozódsz :) pedig már régóta van, 4-5éve biztos.
Tény ,hogy sok minden így is drágább , de van ami megéri.
Giuntini2017-09-20 12:45:03 // 99350
Aha!!!
Liquid2017-09-20 12:38:58 // 99349
tegyük fel, hogy egy alkatrész kerül a márkaszervízben 20e-be, az azt jelenti, hogy meg lehet venni máshol 10e-ért, szóval ezzel az állítólagos kedvezménnyel 14e lenne, plusz a márkaszervíz jelentős munkadíj felára, megéri :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-09-20 12:34:21 // 99348
hát ilyet még nem hallottam :) De legyen igazad 29e -30% az még mindig 20e fölött van az ugy meg a fele sem ...bár biztos a gyári sokkal jobb, mert gyári :D
Tocsa2017-09-20 12:28:43 // 99347
Üdv. Sokan nemtudják hogy a márkaszervízben a 10 éves autók 30% kedvezménnyel kapják a gyári alkatrészt ha ott szereltetik be! Érdemes árajánlatot kérni bizonyos dolgokra a gyári az meg csak gyári ugye. ;-)
Bali1592017-09-20 09:54:46 // 99346
Igazából a bontott nem is volt opció, néztem neten, hogy azok elég viseltesek. A gyári új árára kíváncsi leszek, aztán eldöntöm, de jó tudni, hogy a TYC sem rossz opció. Pláne, hogy csak abból lehet venni az Unix-Bárdi duónál.
Bali1592017-09-20 09:47:00 // 99345
Köszi a választ, tök véletlenül ránéztem a blogodra is közben és láttam a takaró cserét (is). Ránézésre teljesen szép, meg is nézem majd milyen állapotban van az enyémen, ha kell, egyben lenne érdemes cserélni. Köszi még egyszer!
Lexlutor2017-09-20 09:35:25 // 99343
Nyugodtan vedd meg a Tyc-t. Nekem is az van. A bontott mind csúnya kavicsos vagy foncsorja kopott. 1 ève van bent nekem, ès màr ez is kavicspettyes kicsit. Gondolhatod hogy nèz ki egy tőbb èves bontott. Èn nem gondolkodnèk bontottban ha szèpet akarsz. Èn ködlàmpa takaromat is kicserèltem utàngyàrtottra, mert csúnya volt a krómja. Jól illeszkedik. Teljesen màskèpp nèzz ki a kocsi. Feldobja szerintem.
Bali1592017-09-20 09:00:47 // 99342
Sziasztok! Akinek van benne tapasztalata, az alábbiakban szeretnék segítséget kérni. Be van repedve mindkét ködlámpám, szeretném kicseréltetni őket. Utángyártottban csak TYC márkájú elérhető, ezt tudnék jó áron, de nem tudom megéri-e. Gyári bontottat egyelőre nem kérdeztem Tatabányán, a szerelőmtől várom a gyári új árát. Minőségét tekintve kell "félni" a TYC-től? Nyilván a legtöbb esetben a gyári a jobb (és jobban is passzol az összképbe, ami megint nem elhanyagolható), de ebben nincs tapasztalatom. Ha valaki, aki képben van, adna némi infót, azt megköszönném.
_Ata_2017-09-19 19:58:30 // 99341
Húú köszönöm, ezt a hozzászólásod elmentem :) Én nem értek ennyire hozzá, de a szerelőnél jól jöhet :P
Dömpi (il dottore)2017-09-19 17:21:31 // 99340
nem lenne rossz, ha lenne, mert akkor a felnikkel együtt el is hoznám :)
Shadin2017-09-19 14:21:22 // 99339
Ha a tárcsából jön a hang akkor az elég csilingelős fémes amíg az olajnyomás fel nem épül. Ez a tárcsa rögzítő pöckének hibája miatt van és leszerelt vezérműszíjnál ellenőrizhető, ha elfordul a tárcsa kb. 30 fokot rugóerő ellenében az óramutató járásával ellentétes irányba akkor rossz a tárcsa. Ha nem fordul akkor lock-olt azaz jó a tárcsa. Ilyenkor a két működtető mágnesszelep megcserélésével lehet annak hibáját detektálni.
droberto2017-09-19 14:09:16 // 99338
Nincs külön. A lökös része:

Bontóba sanszos, hogy csak egybe lökkert fog csak kapni. :(
Smith2017-09-19 13:44:44 // 99337
Ohh kieesett? Az enyémből jó lenne ha ki tudna esni, de majd vágni kell :)
Liquid2017-09-19 13:40:42 // 99336
Este keresek cikkszámot, aztán megkérdem itt az olasz alkatrészesnél. Bontóban nehéz ügy, mert ép lökösből nem fogják odaadni.
_Ata_2017-09-19 13:28:09 // 99335
Ezek alapján nekem az olajszivattyú feltehető hibája van. Az említett autón meg annyit mondtak, hogy a vezérlésből jött a hang, de nem tudom, hogy pontosan melyik fajta zaj lehetett.
Dömpi (il dottore)2017-09-19 12:54:39 // 99334
Majd lehet nézek bontóban...csak hát nem biztos, hogy érdemes elautózni Pestre vagy Tatabányára egy 2-3000 Ft-os műanyag darabért.
Liquid2017-09-19 12:18:49 // 99333
cikkszám alapján nem lehet rendelni? vagy nagyon drága?
droberto2017-09-19 12:06:51 // 99332
Akkor bontott vagy törött lökhárító...
Shadin2017-09-19 11:27:39 // 99331
Ezen talán mindkettő jobban hallható:

link
Shadin2017-09-19 11:26:23 // 99330
Ez a hang hasonló a vez tárcsa hanghoz, a végén a kis gázfröccsnél meg a tőke hangja:

klikk

Ez pedig az olajszivattyú feltehető hibájának következtében fellépő hang és a gázfröccsnél megint tőke:

klikk
Shadin2017-09-19 11:15:48 // 99329
Attól függ melyik csörgése van :-D Én hármat tudok elkülöníteni, egy a vez. mod. tárcsa, kurva drága (50k/stück) és egyébként javítható (már ha valaki elég bátor mint pl. én). A másik az indításkor fellépő morgó hang, ez már nem csörgés és kb. 3mp hosszam tart, a harmadik pedig ha ez után adsz gázfröccsöt akkor beszól egy v. pár hidrotőke...

Klikk
Shadin2017-09-19 11:10:54 // 99328
Az említett B&M NAV is egy külön B&M modulnak értendő, ami a kicsi fejjel a központi kijelzőn tolja az információt.
Shadin2017-09-19 11:07:27 // 99327
Beugorhattál volna egy sütire :-)
_Ata_2017-09-19 11:02:14 // 99326
Sziasztok!

Tegnap voltam Németh Misiéknél, a felső lengőkart akartam cseréltetni, mert már nagyon kopogott. Odafelé úton kikapcsolt a menetstabilizátor és a kipörgésgátló, gondoltam itt valami nagyobb gond lesz. Kiderült, hogy az alsó lengőkart tartó csavarokat nem húzták meg jól, ezért 2 cm-en múlt, hogy ne forduljon ki a kerék, azt hiszem oda nem fogom vinni többet :(

Shadin: Dunakeszire is visznek egy indításnál kerregő hangot adó 59-et, vezérlésmódosító görgőket fognak cserélni, kíváncsi leszek megoldja-e a problémát :)
multizseti2017-09-19 10:54:53 // 99325
Szerintem is és még többet is tud és lehet olcsóbb.
multizseti2017-09-19 10:45:59 // 99324
Középkonzolon csak cd-s rádió, nem nagy kijelző navival. Erre gondoltam.
Dömpi (il dottore)2017-09-19 10:36:57 // 99323
csak jóval drágább :(
droberto2017-09-19 10:14:19 // 99322
Kipufogót egyszerűbb lenne a helyére tenni. :)
b00772017-09-19 10:08:15 // 99321
Igen külföldi e-bayen találtam egy lejárt hirdetést, ott is így írták valahogy. Az újabb navban már benne van a a B&Me. Jó lenne egy olyat szerezni, de az említett hirdetésben is 150e fölött volt átszámolva :) Plusz nem tudom működne-e fl előtti autóval... Lehet egyszerűbb egy androidos 159 specifikus fejegységet belerakni, csak én ragaszkodnék a gyári cuccokhoz. :)
Dömpi (il dottore)2017-09-19 10:02:46 // 99320
a hétvégén végigautóztam néhány legjobb barátom lakta településen:
Százhalombatta-Paks-Tolna-Bonyhád
(az érintettek érteni fogják :) )
Dömpi (il dottore)2017-09-19 09:59:13 // 99319
Sziasztok!

Tudom, hogy hiánycikk, de hátha...

Tegnap valahol Orfű-Pécs úton, vagy az M6-M0-M5-4.sz főút vonalán elhagytam a jobb kipufogó helyét takaró műanyagot a hátsó lökösből.

Ha esetleg lenne valakinek elfekvőben 1 db ilyen takaróelem, megvásárolnám!

Szíves segítségeteket előre is köszönöm!
Shadin2017-09-19 09:50:22 // 99318
Ez qrva jó. Áll a karomon az összes szőr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shadin2017-09-19 09:45:40 // 99317
Annyit még, hogy a Tibi, annak ellenére hogy állítólag nincs hangja a motornak, szerintem autópályán magasabb sebességnél rosszabb zajkomforttal rendelkezik mint a dízel társai amik alapból hangosabbak.
pettinke2017-09-19 09:34:32 // 99316
van külön B&Me, normál rádióval, van külön NAV, de B&Me nélkül, és van B&Me NAV, ami nagy kijelző és BT együtt :-)
Kunyho2017-09-19 07:44:37 // 99315
Ez jó!!!
https://www.autonavigator.hu/sztori/meg_raikkonen_is_elmosolyodott_a_giulia_qv-tol-20014?utm_source=hirfigyelo_anv2_hirlevel_20170821&utm_medium=webview&utm_campaign=hirlevel_2017-09-18&utm_content=cikk#xtor=EREC-4
csokagm2017-09-19 07:18:15 // 99314
Hogy értd a B&Me-nél nincs nagy kijelző? Nekem mind a kettő van, meg szerintem sokunknak.
multizseti2017-09-19 01:48:39 // 99313
Régebbi navihoz van friss térkép, a sat nav-hoz nem biztos. Itt írták, hogy SD kártya nem is másolható szóval ha nincs eredeti bukó. Én vettem egy sim kártyát a naviba, az mindig benne van, szóval ott elérnek. B&Me jó dolog(bluetoth, media player)de nincs nagy kijelző, szóval valamit valamiért.
Giuntini2017-09-18 22:28:24 // 99312
Teljesen Tibi őrület! Attól függ, mire használod. Univerzális a Tibi, városban nem szivat a regenekkel, nincs Dpf , Egr és egyebek, de... És ott a nagy DE! Ha autópályázol a dejzelnek nincs alternatívája. Mert a 2,4 ott jobban megy mint a Tibi, kevesebbet fogyaszt, és csak nyesi a kilométereket. Igaz, ha rá kell költeni, akkor az húzósabb mint a Tibinél. Ezért szerintem a legjobb kompromisszum a 2,0 170 pacival. Nem fogyaszt és nem sokkal marad el a mindennapi használatban a 2,4 mögött. Vezettem Csabiét, szerintem nagyon élhető autó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak