Fórum >> Típusok >> 159

Hardy2017-04-20 21:19:30 // 93997
Az a vastag és az ajtó compjuterből jön.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-20 21:08:50 // 93996
nem a tükör tápkábele?
Hardy2017-04-20 20:40:47 // 93995
Tudja valaki hogy ez milyen csatlakozó? A vezető ajtón van a jobb tetején a tükör alatt.
Hege2017-04-20 20:24:57 // 93994
Ennek örömére vettem egy bontottat, majd felújítom és kicserélem.
pettinke2017-04-20 20:00:02 // 93993
a csápon látott soksok autó alapján azt kell mondjam, az első bölcső valami elképesztő mértékben és gyorsasággal rohad :-(
Hege2017-04-20 19:35:28 // 93992
Ezt én valahogy nem így látom, sajnos van tapasztalatom és blogom.
Smith2017-04-20 16:58:23 // 93991
Azért, csak a tárgyilagosság kedvéért, én egy autóját néztem meg, egy fehér SW Ti Tibit, december végén. Azon tényleg nem láttam hibát, makulátlannak tűnt ahogy a hirdetés ígérte. Ha nem lett volna Erhardnál épp akkor egy ugyanolyan megfelelő példány, ugyanannyi méterrel, magasabb felszereltséggel és minusz 2 évvel, akkor megvettem volna a fehéret.

Tényleg, nem tudni kihez került a fehér sw ti tibi? Tényleg olyan évszázad vétele volt, mint amilyennek én éreztem? Még napok múlva is azzal álmodtam :D
Smith2017-04-20 16:45:11 // 93990
Minden hirdetésében makulátlan minden autó :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-20 16:23:18 // 93989
Ja ja tipikus köcsög. Makulátlan állapot gyönyörű bőr így hirdette az autót. Odaérve, scudetto cserés, ülés kiszakadva. Ez még nem is gond már orvosoltam is. Hanem másnap reggel indítok semmi 3-ik után indult csak be és ez minden hideg indításnál így volt. Ekkor értettem meg miért volt közel üzemi hőfokon a gép mikor mentem érte. Szerencsére sok segítséget kaptam így ki derült a turpisság a szívósor volt rossza, le lett kötve rögzítve és jó. Sok apróság lesz vele dolgom :)
Hege2017-04-20 15:35:57 // 93988
Érdekes. Nekem is. Most az esőzéssel tapasztaltam ilyet. Balra csavart kormánynál tapasztaltam ezt. Azt gondoltam hideg van és a nyári gumi okozza. Alánéztem megemeltem az autót és a lengőkarom kezd csere érett lenni. Van egy pici lógása a gömbfejnek, de még nem kopog.
David | Centocinquantanove2017-04-20 14:41:02 // 93987
Nekem is befolydogált!
Mielőtt szétszeded az ajtóburkolatot, hogy nekiállj szilózni, tisztítsd ki az ajtó alján a gumicsíknál a kifolyó lukacskákat.
Nekem eléggé be voltak tömődve ilyen koszos zsírszerű valamivel, hogy nem tudott kifolyni az eső. Nekem azóta jó, porzik a küszöb!

Aláfekszel, és egy kisebb csavarhúzóval ki kell piszkálni a lyukakat. Itt van róla egy vidijó: KLIKK
_Ata_2017-04-20 13:43:58 // 93986
Igen megvan benne az a tipikus kereskedői véna :D, én is vittem magammal 159 tulajt + átvizsgáltattam, de így is derült ki pár apróság: pl: jobb első ülésfűtés nem megy.
Neked minden ok 2.4-el?
droberto2017-04-20 13:28:30 // 93985
Akkor szar leginkább, ha csak kicsit esik (szemerkél).
Illetve sötétben megakasztja a villanyfény lakott erületen.
droberto2017-04-20 13:25:46 // 93984
Az enyém holland Carglass által cserélt, tök tudja milyen fajta, de tiszta hullámos az egész.
droberto2017-04-20 13:23:57 // 93983
Az a baj, hogy azt akkor tudják (jól) felrakni, amikor még kint van a szélvédő.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-20 13:17:58 // 93982
Én is nála vettem a 2.4 et vigyázni kell vele tipikus nepper.
Trogerr2017-04-20 12:33:21 // 93981
Jólvan megnyugtat, hogy ez az esőérzékelős csoda nem csak nekem szar. Ha csak egy pici kosz is van az érzékelő előtt akkor már teljesen kuka... Ugyanez a pádre Volvojával meg a bratyó passatján szóval ez egy elbaszott dolog. Igazán lehetne egy manuális állása...
_Ata_2017-04-20 12:12:43 // 93980
Igen ő az, Svájcból hozza be többnyire az autókat
Tom_1562017-04-20 12:09:22 // 93979
Csak gyorsításkor és csak 80 km/h körül.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-04-20 12:08:26 // 93978
Az az Újpesti aki a hirdetései után ezt írja : Alfa Con Tutto il Cuore ?
SanyiJTD2017-04-20 11:04:10 // 93977
Köszi kikapcsoltam, de még nem teszteltem. Nincs kedvem/szivem kivinni a hóba...
_Ata_2017-04-20 10:54:27 // 93976
Igen, az újpesti sráctól van, köszönöm :)
Igazából párat megnéztem előtte, ennél olcsóbban szerettem volna valamivel, de végül ez volt olyan állapotban amire azt mondtam hogy kell :) Eddig nagy problémám nem volt vele. /kopp-kopp/ :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 10:31:56 // 93975
Jéé, most nézem az autódat. Szerintem ez az amiről lemaradtam tavaly ősszel :-) Nagyon kinéztem, pont ilyet kerestem színben, felszereltségben, motorizáltságban. Aztán mivel pár munkámat b--tak kifizetni időben, csúszásba került az ügy, kb 1-2 héttel lemaradtam.
Az újpesti sráctól van ugye? Egyébként gratula, szép darab :-)
RomeoOne2017-04-20 10:30:35 // 93974
Nagyon szép ez a bőr, de az a hiba nagyon csúnya. Valahogy biztos ki lehet javítani.
RomeoOne2017-04-20 10:29:46 // 93973
Nekem a Nordglass-al nincs ilyen problémám.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 10:25:08 // 93972
Na lehet meglátogatom a Llumar-osokat a 159-cel is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 10:22:37 // 93971
Na ez az... így nem szeretnék járni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 10:21:58 // 93970
Na ja, de ez egy választható extra volt 50e Ft-ért, a hővisszaverő üvegezés ablaktörlő fűtéssel. Vagy kamu? Nekem Pilkington került bele, összesen 55e-ért beépítve.
Attól tartok csak, nehogy a bőr feljöjjön a műszerfalról, láttam már ilyen fotót az AO fórumon. :-S
Tesómnak raktak fel hővédő fóliát a szélvédőre, és egész jónak tűnik. Mármint a hővédelme érezhető, viszont torzít, ami engem zavarna.
Béci2017-04-20 10:13:11 // 93969
A gyári gyakorlatilag nem ér semmit. Ha sokat áll napon a kocsi, akkor szépen kiszívja a nap a kárpitokat. Egy jó minőségű fólia viszont csodákra képes. Nekem a két első ablakon (A és B oszlop között) egy teljesen átlátszó fólia van feltéve (Lumar) és annak is 95%-os az UV védelme. Tényleg működik, ha oldalról is süt a nap nem égeti a bőröm, nagyon jó. És a műszakin se csesztettek miatta.
_Ata_2017-04-20 10:10:38 // 93968
A bőr műszerfal állítólag kényes a melegre, nekem is ki van csúszva a fenti levegőbefújónál (akitől vettem azt mondta, hogy a melegtől). Nagyon hozzáférni se lehet, még nem tudom hogy hozom rendbe. Nem az enyém, de ilyesmi a jelenség:
Don Gombóc2017-04-20 10:07:04 // 93967
Még az után gyártott szélvédők is hővédőek. Persze attól nyáron szétégsz benne. :-) Nekem is most cserélték, nem a gyári Pilkingtont hanem St. Gobaint tettek bele. Ablaktörlésnél semmit nem venni észre, viszont menet közben ha a jobb alsó sarkára nézek a szélvédőnek a az út szélét illetve a szélén lévő felfestett vonalat meg görbíti, tehát van az aljában valami kórság. Amúgy mindenhol jó és nem torzít.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 09:54:28 // 93966
Ha már szélvédő. Most néztem, hogy gyárilag hővédő üvegezést kapott az autó. Ez mennyire hővédő? A szélvédőt ugye cserélnem kellett, kicsit tartok tőle, hogy egy jó hővédelmet buktam és esetleg a műszerfal bőr sem fog örülni neki. Aggódjak ezen (és mondjuk rakassak fel a szélvédőre egy hővédő fóliát), vagy nem egy nagy csoda a gyári hővédelem?
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 09:51:20 // 93965
Nekem is Bosch Aerotwin van és teljesen jó. Én nekem sem a gyári szélvédő van bent, lehet ebben valami..
Eleinte az enyém is tiszta káosz volt, de addig kapcsolgattam össze vissza (anélkül hogy tudtam volna, hogy mi mit csinál), hogy most jó.
Ha jól értelmezem, akkor az automata csak akkor dolgozik, ha egyet mozdítunk a karon. Két kattanásra már sima szakaszos törlés megy, érzékelő nélkül.
Esőérzékelős módban lehet kapcsolgatni az érzékenységet a karon lévő kis kapcsolóval. Nálam ez a felülről harmadik pozícióban van (és hozzá sem merek nyúlni, nehogy meghülyüljön :-)).
Egyébként induláskor (ha leállításkor esőérzékelős módban úgy hagytad a kart) nem kapcsolja be az érzékelőt. Pont azt kell csinálni, amit írsz, elkapcsolni valahova és vissza, akkor aktiválja az automata módot.
Shadin2017-04-20 09:41:13 // 93964
A féltengely rázás gyorsításkor vagy motorféknél jelentkezett?
RomeoOne2017-04-20 08:50:39 // 93963
Augusztusban születtem, be kéne ruházni egy ilyenre :)
link
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-20 08:37:01 // 93962
jah a peres gumi miatt meg a feszes futómű
Tom_1562017-04-20 08:34:55 // 93961
Kitekert kormánynál ugyan ezt csinálja nekem is. Arra még nem is gondoltam h a keréknyomásra ránézzek :)
Jobb első féltengelyt most cseréltem igazából az nem oldotta meg ezt a dolgot, csak a 80 körüli vibrálást..
RomeoOne2017-04-20 08:30:32 // 93960
Amíg magához nem tér, addig egy kicsit hektikusan tud működni, de amúgy nem olyan szar. Én amikor elindulok és esik az eső, át szoktam váltani egy másik állásba (csak a tekerőkapcsolón, nem a bajusszal), majd vissza, ettől úgy nagyjából rendbe szokott jönni. Útközben nem nagyon szokta már elrontani a ritmust, de ha mégis és nem akar visszatérni a normális kerékvágásba, ugyanez az elváltás és vissza segít.

A többi ablaktörlős hozzászóláshoz:
Nálam szeptember óta Aerotwin van, de semmi problémám nincs vele. Nem csíkoz és nem pattog hidegben sem. Teljesen elégedett vagyok vele. Azt leszámítva, hogy a jobb oldalinak a vége 180 körül már picit mozog. Emlékszem, amikor 230-al mentem már eléggé dobálta a szél. Ha megyek pestre és csinálok egy végsebesség tesztet (amióta meg van írva a kocsi, még nem csináltam), akkor előtte biztos, hogy azt a részt leragasztom egy darab szigszalaggal arra az időre.
Mondjuk kis adalék, hogy nekem már a fóliázás óta nem gyári Pilkington szélvédőm van, hanem Nordglass. Csak mert mindenki a törlőt szokta okolni, de nem lehet, hogy a másik résztvevő felülettel van a hiba?
Shadin2017-04-20 07:47:58 // 93959
Pont a merevség az ami okozhatja szerintem. Ha puha, akkor esetleg nagyobb a felfekvő felület ebben a szituban. Egyébként ez az oka, hogy zabálja az első gumik belső peremét.
Shadin2017-04-20 07:46:15 // 93958
2.7-tel is csinálja. Meg 2.5-tel is :-)
Shadin2017-04-20 07:44:40 // 93957
Nagy kerékdőlés, nagy negatív összetartás és hatalmas peres kerekek. Nekem is ezt csinálja reggelente a ház előtt, meg a padloponozott mélygarázsban is 16 fokban is akár.
Télivel, vagy kis kerékkel nem veszed észre, ill. nem csinálja.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-20 07:40:21 // 93956
Csak hogy én se maradjak ki, ma reggeli fotók.

droberto2017-04-20 07:17:39 // 93955
:)
Pont fordítva kéne lennie, mivel a nagyobb nyomás mereveséget ad a guminak, de kipróbálom. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-20 06:59:17 // 93954
Lehet sok a lég vedd vissza 2,8ra :)
droberto2017-04-20 06:12:51 // 93953
Köszönöm, hogy írtál.
Érdekes felvetés, nekem tuti száz, hogy valami nem kerek a fétengely csuklóimmal vagy a motortartó bakokkal. Ha villám gyorsan váltok, kuplung kiengedésnél valami bazi nagyot kattan. Ezt nem kéttömegű hibának gonfolom, bár akár az is lehet. A 159 hajlamos elkoptatni a belső csuklóját és ennek csillagát. Ezt 60-80-nál vibrálás jelzi általában.
A pattogást valamiért más eredetűnek vélem, mivel gumis a jellege.
Ettől függetlenül ez szétszedésnél ki fog derülni. Ha meg még se ez a baj, legalább bezsíroztátok. ;)
Ha túleszel rajta, akkor kérlek oszd meg a tapasztalatod.
bondi2017-04-20 00:40:56 // 93952
Szevasz, ritkán ragadok billentyűzetet, most mégis. Ugyanilyen cipőben járok én is, kis ívben kis sebességnél olyan, mintha a gumi leugrana a felniről, vagy a kerék elpattogna az úton, ezt tapasztaltam a téli gumikkal (akkor a jeges útra fogtam), és most a nyárival is. Arra jutottam, hogy nálam kikopott a külső féltengely csukló harang golyópályája, és teljesen kitekert kormánynál a golyók ki-be pattannak a kikopott részből(-be). Most készülök kicseréltetni a külső féltengely csuklót, kíváncsi vagyok eredményez-e valamilyen változást pozitív irányban.Totalcar cikk
Zolibácsi2017-04-20 00:01:59 // 93951
parkoló házban enyém is ezt csinálja....
Liquid2017-04-19 22:54:14 // 93950
a Bosch Aerotwinnel sajna nekem is ez volt a tapasztalatom, most Valeo van ez jobb, de nem tökéletes
droberto2017-04-19 22:28:20 // 93949
Szerintetek az miért van, hogy a kormányt tökig alászedve lassan indulva pattog az eleje.
Olyan érzés, mintha a gumi le-le akarna fordulni a felniről.
Számszerűsítve: 3-5 km/h-ás sebességnél, 1 - 1,5 / sec rugalmasnak tűnő pattanás hallható.
Kicsit olyan a hang, mikor a vizes és egyébként is csúszós aszfalton alulkormányzottá válik a vas, és elveszíted az elejét. Betapad-megcsúszik-betapad-megcsúszik.... Csak ugye ekkor sokkal gyorsabb a pattogás.
droberto2017-04-19 22:20:35 // 93948
Nekem 18°C alatt pattog felfele mint az p@csa.
Ma majdem miszlikbe aprítottam.
Próbáltam tekerni, hogy merőleges legyen a gumiprofil, de letekertem a kúpos ricniről. Majdnem ki is nyírtam így.
Most az jutott eszembe, hogy telóval megmérem a lapát és a szélvédő szögkülönbségét, majd leszerelem a kart és satuban megtekerem....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak