Fórum >> Típusok >> 159

killerlowmoney2021-03-25 21:26:19 // 124152
Sziasztok Cartársak😁

olvasgatom a hozzászólásokat és olvasom hogy kulcsos zárásnál az index visszajelzést ad, ez fl előtti modellekre is igaz❓

Nekem nem csinál ilyet, igaz a távirányító sem működik😂

Első darabok közötti Progression felszereltség
kispusi892021-03-25 09:50:45 // 124150
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valami bevált ELM327-s diagnosztikai csatlakozót? Láttam sokan írták a budavill-t de sajnos már egyáltalán nem szerepel a honlapjukon :(
leopop32021-03-24 19:16:46 // 124149
Pontosan így van egyből oda kell tenni a napellenzőt! Én majd most fogom megcsináltatni de gondolkodom rajta hogy inkább alcantara legyen-e helyette 😁🍀
leopop32021-03-24 19:14:44 // 124148
Erre sajnos csak az a megoldás. Haverom 3.2 Prodrive Breráján is ez a szitu. A bőr kezd el deformálódni és azt már semmifajta ragasztó nem tudja megfogni :/
_Ata_2021-03-24 17:36:40 // 124147
Szia! Igen sajna már úgy vettem, hogy el volt válva kissé, és nekem is első dolgom volt egy napellenzőt beszerezni ha épp nem garázsban áll. Viszont úgy tünik nem állt meg a folyamat és egyre csúnyább, de ezekszerint esélytelen, hogy ezt valahogy tudják javítani.. Akkor lehet gyüjtök rá még egy jódarabig mert iszonyat zavar :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-24 14:16:30 // 124146
Szia! Típushiba sajnos, olvastam erről, valamilyen szinten normális is. Az erős napsütés szokta legjobban megviselni. Sokmindent nem tudsz vele kezdeni, ha már megtörtént. Én mióta megvan az autó, erre kínosan figyelek, ha 5 percre hagyom a napon, akkor is ráteszem a hővisszaverős napellenzőt vagy mi a szöszt. Plusz a bőr kezelése, hidratálása is segít az állapotát megőrizni. Gyönyörű extra, de odafigyelést igényel.
_Ata_2021-03-24 13:49:39 // 124145
Ti tulajok! Nem volt valakinek olyan problémája, hogy a bőr müszerfal a szélvédő alatti befúvóknál elkezdett kicsúszni? Nekem sajna egyre csúnyább, de megoldást csak teljes cserével tudnának orvosolni, ami 200+ :(
Liquid2021-03-24 12:30:25 // 124144
úgy-úgy :) Mentünk meetingelni kollégákkal, és 3x kellett leállítanom, kivenni a kulcsot és kinyitni, jóvolt :)
Liquid2021-03-24 12:29:04 // 124143
Az tény, de ilyenkor teljesen inaktív a nyomógomb, magyarul magadat is szivatod :)
Egyszer kapcsoltam be aztán azt hittem elromlott a kapcsoló.
RomeoOne2021-03-24 11:57:48 // 124142
Nem tudják piros lámpánál kikapni a cuccaid pl.
Invisible2021-03-24 11:55:12 // 124141
Egyszer bekapcsoltam, (ön)szívatásnak jó volt. Anettet vittem valahova (én mentem volna tovább a dolgomra) és mikor kiszállt nem tudta kinyitni, hogy kivegye a cuccait. :D
Liquid2021-03-24 11:35:27 // 124140
Igen van ilyen beállítás, de mire lenne jó ebben az esetben? :) Ha azt bekapcsolod, akkor nem működik az embléma nyomógombja.
b00772021-03-24 11:31:31 // 124139
Nem emlékszem ilyen opcióra, de belenézek a menübe, hátha van ott valami hasonló, ami megoldás lehet. Köszi a tippet!
Invisible2021-03-24 08:06:38 // 124138
Nekem (2010-es Berlina) volt a menüben egy beállítás, amit bekapcsolva csak a kulcson lévő gombbal lehet nyitni a csomagtérajtót, bár lehet a Sportwagonnál más.
b00772021-03-23 23:08:08 // 124137
Ez szerintem is jó ötlet! :) Valami hasonló "megcsapolandó" ponton gondolkoztam én is a belső lámpa körül, ha közelebb nincs a kábelezés szempontjából, akkor azt szerintem lehetne használni valami relét beiktatva :)
Liquid2021-03-23 22:56:59 // 124136
ez egész jó ötlet :)
Smith2021-03-23 22:42:46 // 124135
A középkonzolon a záró gombnál van LED ami világít ha a gombbal van zárva. Azt megcsapolnám, annak az állapota alapján tiltanám az embléma felől jövő jelet. De lehet, hogy már túlbonyolítom :)
b00772021-03-23 22:16:17 // 124134
De, ki tudom nyitni sajnos abban az esetben, ha belülről zártam be vagy automatikusan záródott be a központi!
Ha táviránytóval zárom akkor nem tudom nyitni. Nem egyszer lepróbáltam ma. Valószínű a távirányítós külsős zárás teljesen máshogy működik, mint a belső vagy automata zárás, az utóbbi esetében nem villog az index, és a riasztót sem kapcsolná be (ha lenne benne). Gondolom ebből adódik a két féle zárási funkció.
Liquid2021-03-23 21:06:03 // 124133
A computerbe megy az a vezeték. Ha bezárt az automata zár, akkor ki tudod nyitni gombbal a csomagtartót? Nemhiszem.
b00772021-03-23 16:54:52 // 124132
Persze az csak egy impulzus kapcsoló, ahogy mondod, ami lényegében egy testet kapcsol a belső lámpa csatlakozójának az egyik (kivezető) lábára, egy vezetékre. Gondolom ez a vezeték megy közvetlenül az egyik elektronikába, ami vagy engedi a nyitást, vagy tiltja hiába kap testet az adott vezeték. Majd az elektronika nyitja a csomagtérajtót. De a probléma ott van, hogy ez az elektroniak gyárilag nem tiltja a csomagtérnyitást csak abban az esetben, ha távirányítóval zárom az autót. Így jól mondod pontosan akkor fog működni az új nyomógom amikor a régi is, csak ugye a régi akkor is működik amikor nem kellene neki, automata és belső zárás után is.
Liquid2021-03-23 16:39:45 // 124131
Az csak egy impulzuskapcsoló a computerhez, biztosan nincs fizikai összeköttetésben a nyitó elektronikával. Tehát pontosan akkor fog működni az új nyomógomb, amikor a régi is működne. Szerintem 100%, hogy együtt működik a központi zárral.
A Pandánál csináltam ilyet csak fordítva. Ott egy mikrokapcsoló volt a gyárilag a csomagtérajtó "kilincsben", annak a vezetékét megcsapolva az A-oszlopnál, beraktam egy kapcsolót a középkonzolra, gyakorlatilag aktiváltam az egyik vakkapcsolót.
b00772021-03-23 16:24:41 // 124130
Igen, van leírás hozzá, a belső lámában lévő nyitóra kötik, ahogy én is gondoltam elsőre, amit írtam is. Biztos már azután is van egy elektronika, ami megakadályozza a nyitást, csak ugye nem minden esetben. Nem hiszem, hogy bármi más gyári pont lenne amire köthetném (pl. a kulccsal való nyitás soha nincs tiltva, az mégrosszabb)
Köszi az infokat, majd agyalok rajta még, mivel lehetne kiküszöbölni.
b00772021-03-23 16:18:15 // 124129
Koszi az infót, így gondoltam én is, logikus, hogy belső vagy automata zárásra sem szabadna neki nyitni kívülről.
Liquid2021-03-23 15:50:54 // 124128
A facelift egyik eleme volt a csomagtérajtó nyitás az emblémával, de volt aki átszerelte a régebbi gépén is ilyenre.
Szerintem ha megkeresed, kiguglizod melyik kábel nyitja a zárat és arra rákötöd akkor teljesen gyári módon fog működni, vagyis csak akkor nyit ha a computer megeengedi.
De biztosan találsz leírást hogyan kell beépíteni.
Smith2021-03-23 15:33:21 // 124127
Lementem megnézni.

Mindegy, hogy kulccsal kívülről, vagy a zárógombbal belülről zárom a kocsit, a csomagtartó nem nyitható az emblémával.

Az egyetlen különbség, hogy ha kulccsal zárok akkor villog a piros visszajelző LED a vezetőoldali ajtóban és villan az index, ha belül a gombbal zárok akkor nem.
b00772021-03-23 14:45:59 // 124126
Bocsi, először is Sziasztok!
b00772021-03-23 14:45:16 // 124125
Arra lennék kíváncsi, hogy gyárilag mely típuskban nyitható az embléma megnyomásával a csomagtér ajtó? Csak sedan vagy sportwagon esetében is? Mintha azt olvastam volna régebben, hogy ez facelift utáni funckió. Az enyém fl előtti sportwagon, szereztem egy kapcsolos hátsó emlémát, amit be szeretnék építeni, az első gondolatom az volt, hogy a belső lámpában lévő csomagtérnyitő kapcsolóra kötöm, amihez még leírást is találtam itt, lényegében majdnem úgy oldja meg ahogy én is terveztem.

Azt viszont nem tudom, hogy gyárilag, hogy működnek ezek. A távirányítóval történő záráskor nem használható a belső csomagtér nyitó, illetve bekötés után a csomagér emléma sem, ez oké, ezzel nem lesz gond.

Viszont az elindulás utáni automatikus központi zárás illetve a középboxban lévő kapcsoló zárására a csomagtér még mindig nyitható lesz. Ez így működik gyárilag is ha kívülről szeretnénk nyitni a csomagteret vagy ebben az esetben eltér a belső nyitótól?
Liquid2021-03-20 20:47:19 // 124124
Előfordulhat. A műszakin nem érdekel senkit megvannak-e ezek, mivel úgy is teljesíti az előírásokat, amennyiben műszakilag rendben van és nincs szénné kokszolva.
Balu19902021-03-20 20:37:50 // 124123
Sziasztok.

Egy érdekes kérdéssel fordulnék hozzátok.

A autóm (2.4 JTDm) Hollandiából származik és találtam benne egy számlát, melyen tételesen fel vannak sorolva az elvégzett munkák. Szoftveres DPF módosítás, Szoftveres EGR módosítás és Chip tuning. Ezek egy elég tetemes 600 Euróra rúgtak.

A kérdésem az lenne, hogy a hollandok is kiírják e a DPF-et és az EGR-t, fizikálisan megvan a DPF (lehet, hogy üres), de még nem vettem észre, hogy az autó regenerálna 2,5 éve van nálam), valamint műszakin is simán átment.

Szerintetek lehetséges, hogy ezek a nem kívánt elemek ki lettek írva?

Válaszotokat előre is köszönöm.
leopop32021-03-20 19:21:28 // 124122
Ez így van én is imádom 😁👌
Liquid2021-03-20 19:16:43 // 124121
Én kikapcsoltam az automatikát, állandóan ON. Pont az a jó az olasz autókban (többek között), hogy nem kell kapcsolgatni a lámpát :)
Smith2021-03-20 14:14:51 // 124120
Én AUTO állásban hagytam a világítást, de garázsban állva rögtön felkapcsolta a lámpát gyújtásra mert sötét van szerinte... Engem zavart. Bedugtam a kulcsot, felkapcsolt a lámpa, szintezett, aztán ráindítottam, akkor lekapcsolta, majd megint be, felizzás, szintezés. Szenvedésnek éreztem, és a xenon halála a kapcsolgatás, és ez szerintem kínzás neki...

Legálisan DLR-t meg csak így lehet, vagy pluszba mellétenni ami meg nekem egyáltalán nem tetszik, nem találtam olyat ami valahogy is kinézett volna elől. Vegyek kínai felragasztós LED-sort? :D
A ködlámpás hülyegyerekek nekem is mindig eszembe jutnak, de tudom, hogy én nem vagyok az, és ennyi, én tudom, hogy ez rendesen és szabályosan meg van csinálva, ez nekem elég :D
SanyiJTD2021-03-20 13:49:44 // 124119
Hali. Nekem ilyen van, működik jól, illetve cimborám is nyúzza már vagy 2éve.
Liquid2021-03-20 12:54:56 // 124118
Én 4 évesen 140e-rel vettem és 11 évesen 220-rel adtam el, tudtommal nem volt hozzányúlva. Ezek nem olyan dolgok amit kímélni kellene. Én őszintén szólva nem szeretem a DRL-t mert a hátul nem világít. Kb. 1x bekapcsoltam a tompítottat és csak igen ritkán kapcsolgattam.
Más dolog az ha tetszik a menetfény - nekem pl. nem tetszik a ködlámpába építés, mert a ködlámpás hülyegyerekek jutnak eszembe róla :) - akkor csináld meg, de pusztán kímélés miatt tök felesleges.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-20 12:42:31 // 124117
Mindkét oldalon egyszer cseréltem xenon izzót 5 év alatt. A balost rögtön vásárlás után, a jobbost tavaly. Soha nem kapcsolom le a lámpát, mert minek :-) 4-5 évente 18e Ft, nincs mit kímélni rajta. Arra van hogy világítson :-)
Smith2021-03-20 12:16:02 // 124116
Én a xenon kímélés érdekében rendes engedéllyel rendelkező Osramot vettem a ködlámpa helyére, am ködlámpa is és menetfény is, szabályosan bekötve, ha a lámpát felkapcsolom akkor a menetfény lekapcsol, nem is kötöttek még bele.

Az indexbe meg tettem egy brutál fényű LED-et.

Jah, úgy alakíts át mindent, hogy műszaki előtt könnyedén vissza tudd pattintani az eredeti izzókat. Nekem hamarosan vissza kell cserélnem mert viszem műszakizni. Elől-hátul minden LED, el leszek vele, de azért elől nem egyszerű mindig bűvészkedni, főleg a távolságiból kiszedni a LED-et és vissza az eredetit.
zoli9782021-03-20 02:01:08 // 124115
Igen Bi-Xenon, szimplán csak az élettartam megőrzés miatt gondoltam erre, nem tudom mennyire kényesek a Xenonok annyira.
Liquid2021-03-19 23:14:13 // 124114
Nem hangzik rossz ötletnek, régebben én is megcsináltam volna :)
Viszont a 159 lámpája világít korrektül, kapcsolgatni se kell mert hát olasz, így nem annyira látom értelmét egy utólagos DRL-nek. A xenon teszi a dolgát, fogyasztásban tökmindegy.
Gondolom a tiédben is bixenon van. A helyzetjelzőt cseréltem csak LED-re hogy jobban nézzen ki. De öregszem, mert a Tibornál már a xenon hiánya se izgat.
De ettől függetlenül hajrá, legalább ezzel is lesz még egy tapasztalat :)
Demecsab2021-03-19 20:24:40 // 124113
Én hasonlót vettem, tökéletesen működik.
Kivezetés kell a lámpából (a gumisapkán keresztül) a tápellátáshoz és ahhoz, hogy az ellenállásokat a karosszériára rögzítsük (hűtés miatt). Nem olyan bonyolult, elvoltam vele néhány órát. Utólagos szigetelés, kábelvédelem szükséges! kb. 6 hónapja használom és örülök, hogy nem a Xenon világít - nappal - feleslegesen :).
zoli9782021-03-19 17:21:17 // 124112
Sziasztok gondolkozom egy ilyenen A kérdésem a következő van aki használ ilyet és elégedett vele? Ez egyáltalán jó amit kinéztem, vagy kell még hozzá valami?
Liquid2021-03-18 19:24:12 // 124111
ez király, V8-as Ghibli, hibátlan
leopop32021-03-18 15:54:05 // 124110
Pont annyi carbon van rajta ami még szép 😁😍😍
Csak én vagyok vele úgy hogy nagyon Alfa akar lenni a Maser?
Jojo a rokoni szálakat engedjük el, ismerjük őket persze hogy egy családból valók de ezen kívül :DD
Giuntini2021-03-18 13:57:25 // 124109
Ez szép!
RomeoOne2021-03-18 13:36:15 // 124108
Emil, itt a Maseratid! Fekete, piros belsővel :)

2021 Maserati Ghibli Trofeo | A 580hp Ferrari Powered Luxury Sedan
leopop32021-03-17 16:29:51 // 124107
Persze megértem ezzél ugyanígy vagyok én is, remélem jön az a konfig amire mindketten rá tudunk bólintani.
Attis2021-03-17 11:53:42 // 124106
a vicc az, hogy a kijelzőpanelen ugyanúgy olvasható a "full auto" szó. Akkor már rendelhettek volna a beszállítótól megfelelő kijelző panelt. :)
Liquid2021-03-17 11:01:30 // 124105
módosult a vezérlő, nincs mono gomb sem pl.
knrdptr2021-03-17 10:39:33 // 124104
Értem, ezek szerint facelifttel tűnt el a full auto felirat.
Liquid2021-03-17 10:24:26 // 124103
Nincs külön jelzés csak az Auto gomb világítása. Ha megnyomod az auto gombot, akkor auto módba kerül, ha bármit birizgálsz a hőmérsékleten kívül, akkor manuálba kerül.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak