Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-04-19 22:14:50 // 93947
Ezért sem akarok ültetni...
SanyiJTD2017-04-19 21:11:41 // 93945
Holnap rálesek , köszi.
Smith2017-04-19 20:45:07 // 93944
MES-ben láttam kikapcsolható a proxi résznél, ott, ahol a lámpamosó is. Egyébként nekem a 166-ban is néha behülyült, de itt legalább már kijavították, hogy ha bekapcsolva felejtem, akkor következő indításkor nem kezd el vadul kalimpálni, a tök száraz és poros szélvédőn :) És nyugodj meg, más autóban sem működik jobban... Utolsó széria passat, tiszta idióta az ablaktörlő.
Csabi2017-04-19 20:38:25 // 93943
Elsőre fellazítottam és nyílászáróknál használatos öntapadós szigetelés csíkot ragasztottam , de nem igazán jól tapadt a nyomokban ott maradt régi szigetelésen , szóval szenvedés volt felrakni, aztán körbe is kentem...A többi ajtónál csak körbe kentem, és végül az is bevált, megfogta a vizet.
csokagm2017-04-19 20:37:45 // 93942
Sziasztok!

Lenne néhány újabb kérdésem. Bár már sok segítséget kaptam.

Az első az ülés. Kényelemben mekkora különbség van a normál és a TI ülés között. Ránézésre a Ti jobban tart.

Illetve megéri Bose hangrendszeres autót keresni?
SanyiJTD2017-04-19 20:28:21 // 93941
Ha már ablaktörlő, nem lehet kikapcsolni valahogy ezt az esőérzékelő szart benne? Ha alig van valami a szélvédőn töröl,mint a barom ,mikor full vizes, szépen komótosan. Ilyen egy pocsék szerkezetet én még nem láttam ,de komolyan. A zsír új valeo ablaktörlő lapátok nálam is csíkoznak, borzalom esőben menni így.
Hardy2017-04-19 20:23:43 // 93940
Emlékeztem hogy láttam valahol de a Google nem dobta ki. Vagy nem jó szavakat írtam be. Az alumíniumot fellazitottad és alá is nyomtal vagy csak körbe kented? Amúgy köszi szépen.
Csabi2017-04-19 19:57:29 // 93939
"És ha ez nem lenne elég a bal első ajtónál a hangszóró alatt vagy azon a környéken folyik be a víz. De hogyan tud ott befolyni ezt nem értem."

Az alu burkolat tömítésénél, például
Hardy2017-04-19 19:24:23 // 93938
Nem elég hogy Bécsnél lezárták az autópályát a zsír új Bosch vagy inkább Fosch ablaktorlovel ami ráadásul 159 specifikus semmit se látok mert olyan csíkosan torol hogy nem hiszem el. Most használtam először mióta felraktam. Ráadásul nem volt olcsó viszont cserébe egy rakás sz@r. És ha ez nem lenne elég a bal első ajtónál a hangszóró alatt vagy azon a környéken folyik be a víz. De hogyan tud ott befolyni ezt nem értem.
Haddel2017-04-19 18:11:02 // 93937
Hehe ,én is pickuppal voltam tegnap,nem kapcsoltam összkereket,mondom kipróbálom , kidobja-e a seggét kanyarban.Esett az eső. Hát úgy eldobta ,alig birtam egyenesbe hozni,csinált egy szinuszhullámot😃 Csak azt felejtettem el ,hogy pár kanna festék is van hátul😃😃
Még az autómosót is ki kellett mosnom😃
Tanulság: ne csak a biztonsági öv legyen bekapcsolva ,hanem a rakomány is legyen mindig jól rögzítve!😃
Haddel2017-04-19 17:57:58 // 93936
Jaja,itt is
SanyiJTD2017-04-19 16:33:02 // 93935
Egyébként csak terhelés alatt nyikorog, felemelve nem. Bár ez nem szűrte ki se a csapágy ,se a lengőkar lehetőségét.
SanyiJTD2017-04-19 16:31:36 // 93934
:D Nem mutat túlzottan magasnak azért kérdezem.
droberto2017-04-19 16:26:40 // 93933
Nincs, ez egy speciálisan tenyésztett 159 CrossWagon! :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-19 16:20:27 // 93932
Pont tegnap beszélgettünk Im barátommal és az apósával erről. Az após egy Vitara-t használ Crossclimate gumival, egy szezont tolt eddig végig vele, nyarat, telet. Az autó vegyes felhasználásban van, nem csak városi, ment kánikulában, vízben, hóban, mindenhol. Ott a döntés megszületett, soha többé nem lesz két garnitúra gumi a háznál.
Imi barátom az asszony autóján (Stlo) ugyanerre jutott, talán Goodyeart vett? Mi pedig a 146-on használunk Quatrac 5-öt. A téli garnitúrát már elpasszoltam a háztól, a nyári felnik eladók. Hiányzik a francnak csereberélgetni. Nyárinak JOBB volt a Quatrac, mint a használtas Bridgestone-ok. Téligumiként sem éreztem kompromisszumot. Jégen hosszabb lesz a fékút (mint a 159-cel téligumival ugyanott), viszont ez az összehasonlítás sem egyértelmű, mert a fék pumpálás és az ABS között van kis különbség :-)

Ja tesóm pedig egy régebbi Firestone 4 évszakosat használ az Astra-n vagy 4 éve, ő sem vesz többet külön garnitúrát.

Úgyhogy a valóság a reklámok és az ellenpropaganda között lehet. A 146-on határhelyzetben sem éreztem kompromisszumosnak, sőt, nyári gumiként kifejezetten "harapós", élmény vele kanyarogni. Télen ugyanúgy csapattam vele a hóban, mint anno a téliekkel, nem mondanám, hogy állati óvatosan araszoltam zabszemmel a hátsómban :-) Biztos méterekben mérhető a különbség, de valós felhasználás közben az ember érzi a határokat vele és nem érzékeli kompromisszumosnak.
A szaladgálós Focusra simán feltenném.
Trogerr2017-04-19 16:14:22 // 93931
Én is a kis 1,4 focusra gondoltam évi 3000 km-re. Ahogy néztem tesztek alapján ez nem is klasszikus 4 évszakos mondjuk, elég jónak tűnik! Na mindegy, nem offolom tovább a topicot csak ez a mai időjárás... :)
RomeoOne2017-04-19 15:08:48 // 93930
159-re nem való, ilyen kis városi szaladgálósra inkább. Itt használnak jópáran 4 évszakost, CC-t, Alnac 4G-t, Quatrac-ot, csak vissza kell olvasni.
Trogerr2017-04-19 14:57:30 // 93929
A mai időjárás okán olvastam egy cikket a michelin Crossclimate gummáról. Van valakinek ezzel a gumival tapasztalata? Eléggé elzárkózok ezektől a négy évszakos megoldásoktól, de bevallom őszintén elgondolkodtam rajta, hogy a helyben boltba/postára szaladgálos Focus-ra következőnek ilyet veszek. Kíváncsi lennék van e valakinek tapasztalata vele esetleg a 159esén is?!
David | Centocinquantanove2017-04-19 12:25:09 // 93928
Mi is ázunk, fázunk!
Természetesen már nyári gumma már on, ezért elég vicces lesz a hazafelé út!
emGéza2017-04-19 11:32:49 // 93927
2017 április 19!!!

emGéza2017-04-19 11:29:44 // 93926
Köszi!
Az jó , akarom mondani nem jó . Eddig jutottam a két év alatt a tempomattal .
Hogy nem működik ! De miiiért ? :-D

megyek visszarakom a téli kereket :-DDD
Chianti2017-04-19 10:45:00 // 93925
Aaaz igen! Azt hittem csak minket boldogít a tél itt a nagy hegyek között... :o) Bezzeg decemberben, amikor nem lenne túl szokatlan, hét ágra sütött a nap egész hónapban... Olyan hogy fehér Karácsony? 5 éve vagyok itt kint, de olyat még nem láttam...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-19 10:30:27 // 93924
az, hogy rohadna el.... alig bírtam összeszedni az összkerekest előzés közben
Kolci2017-04-19 10:27:44 // 93923
Néha szokott olyan lenni, ha egy kicsit "lazább" már a kerékcsapágy, de még határértéken belül "lóg" és nem osztott a fékbetéted akkor így zenél.
Nekem ilyen az 56-nál volt egyszer és a csapágycsere oldotta meg azon.
SanyiJTD2017-04-19 10:18:11 // 93922
Van ültetés az autódon?
droberto2017-04-19 10:04:59 // 93921
Amióta fennt vagyok szakad a hó:
Lexlutor2017-04-19 09:58:13 // 93920
Ott van fekete részen D1S a típusa.
Skodra2017-04-19 09:55:16 // 93919
zöld izé=tempomat
RomeoOne2017-04-19 09:54:05 // 93918
A tempomatra gondolsz?

Amúgy árulja már el valaki, hogy mit kell nézni Shadin képén :D
Chianti2017-04-19 09:53:53 // 93917
Nesze neked nyári gumi...
emGéza2017-04-19 09:51:56 // 93916
Persze -persze. Ilyet én is tudok. :-D

A 4s alatti zöld izé, mit jelez vissza?
Nekem indításnál dobja pár másodperc erejéig.
Kócosw2017-04-19 09:11:13 // 93915
raktáron van nálad? :)
Shadin2017-04-19 08:19:12 // 93914
Ilyet is tudok :-)

Chris1592017-04-18 23:22:08 // 93913
gyengének találom xenon izzóm fényerejét, valaki meg tudja mondani mi pontosan a gyári xenon típusa. Ez a philips típus volt benne
ZoliNix2017-04-18 22:37:50 // 93912
Nekem azt mondták, a kiszedésnél kell nagyon vigyázni mert könnyen beszakad.
Főleg ha sokat mész rossz izzítással, a korom vastagon le tud rakódni és megszorulhat kifelé tekerésnél.
Kicsit ide-oda mozgatva, csavarlazítóval rásegítve és óvatosan.
droberto2017-04-18 21:58:05 // 93911
Szerintem ua. mint az 1.9-nél, de a legjobb, ha ePerben megnézed.
A nyomatékkulcs nem muszáj, de jó dolog. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-18 21:34:22 // 93910
de ez bontott, használt... :DDD versenyezni biztos fain, de utcára áhhhhhhhh
Piritu2017-04-18 21:32:36 // 93909
Szinte ingyen van, a kocsival rendelve 2,4 misi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-18 21:28:17 // 93908
kerámia-kompozit féktárcsa is jó 300e km-et bír az árát nem tudom :P
Smith2017-04-18 21:20:52 // 93907
felmegy a 159-re? mert akkor kéne, éreztem ma többször is hogy kevés ez a brembo, kellene valami komolyabb :)
yani2017-04-18 21:11:40 // 93906
Én is láttam, gondoltam is milyen nagy lesz rá a túljelentkezés.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-18 21:03:45 // 93905
valaki nem akar egy Giu karbon fékszettet? 1,5 mihály :DDD
Zolibácsi2017-04-18 20:48:00 // 93904
Jah ezen az apro dolgon elcsusztam, azt hittem meg neked is cd kell
ProdyG2017-04-18 17:48:21 // 93903
Köszi, igen, láttam a hozzászólásodat. 206 ezer km-nél úgy tűnik megszolgálták a gyertyák, amit meg kellett (szervizkönyv alapján sose volt még cserélve).
Viszont 2 féle Beru-látok egy webshop-ban 2.4-hez, az egyik más méterű és drágább, mint a másik.
Nyomatékkulcs igaz muszáj a beszereléshez? Az nekem nincs sajnos, de próbálnám megúszni a szerelőt...
csokagm2017-04-18 16:42:16 // 93902
Fogyasztást megmondom őszíntén nem néztem pontosan, de 8-10 litereket láttam facebook csoportokban. Gondolom ez nagyjából reális.

Sohasem volt még automatám, honnan tudom, hogy jó. Ilyeneket olvasgattam, hogy melegen is finoman vált stb.

Elektronikai zűrökkel hogy áll? Mi az amit egy 159-esen feltétlenül meg kell nézni?


Köszönöm az eddigi segítséget!
SanyiJTD2017-04-18 15:33:45 // 93901
Dettó. De én még hófehér ingben is áttörölgetem, meg van ,hogy kesztyűbe gumi ápolózok, szoktak is nézni ,hogy van bajom :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-18 15:06:36 // 93900
Köszi, benéztem oda, de ez a FL előttiekre megy fel csak, nem? Nem értek különösebben hozzá, de nekem egy SD kártyán kell bedugni a térképeket, nem CD-n fogadja.
tirex2017-04-18 15:01:57 // 93899
Ha nem volt törve nem rohad. Az előző 159esem volt a bemutatóautó 2005-ben, tavaly törtem össze 330ezer km-nél, azon egy szem rozsda sem volt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-04-18 14:57:23 // 93898
A manuál az GM váltó, az automata Aisin. Mindkettő kap hideget, meleget. Sajnos ez már nem az a jó öreg 5-ös váltó, ami bármit kibír, itt már hallani meghibásodásokról szép számmal, plusz a kettőstömegű cserével jobb eleve számolni. Előbb utóbb kell.

Az automata ugyanúgy nem sima ügy. A szerkezet maga nagyon jó, a hűtése az érzékeny pontja. Opeleken ugyanezek az Aisinek akár 100-150e-nél elpusztulnak, Alfákban nem hallani ilyesmikről. Akinek van, bőven 200e felett is gond nélkül használja. A Volvo-kban 3-400e-ret is kibír belenyúlás nélkül. Az élettartama nagyon függ a gondozástól és a használattól. Amelyik megkapja a rendszeres olajcserét és nincs szétgyilkolva, az sokáig jól működik.
Itt is érdemes azért bekalkulálni egy szeleptömb csere árát hosszabb távra (cca 3 kila) és akkor nincs nagy meglepetés.

Ha azt nézem, hogy én a 146 kuplung lendkerék bajaira elköltöttem kb ennyit a 200e km alatt, nem is vészes :-) Sőt, nem kicsit örülök, hogy nincs többé egyik autómban sem kettőstömegű. Utálom azt az alkatrészt...:-)

Annyit még tudj, ez az automata rádob a fogyasztásra. Viszont szerintem finom egy szerkezet. Városban ügyesen megzabolázza az ormótlan 2.4-est, mindenhol máshol pedig határozott és gyors.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak