Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2017-11-13 10:33:15 // 101688
Ez csak természetes, ahogy idősödik, egyre többen engedhetik meg maguknak. De annyira azért sosem lesz elterjedve valószínűleg, mint egy VW vagy BMW.
Giuntini2017-11-13 10:29:20 // 101687
Azért hidd el, ez véletlen. Alapjában véve kevés van, hiszen ha naponta egy-kettőt látsz, az kevésnek számít, hiszen a BMW, Mercedes, Audi minden utcasarkon 50 van. Az igaz, hogy úgy látom most sokan akarnak valakik lenni, és most már másfél millió alatt is lehet venni 159-est. Mert csak ezt látják. Ezekből nagyon sok el is fog tűnni. Alapjában véve a 159-esből keveset gyártottak, és amelyik megmarad, annak lesz értéke.
esvé2017-11-13 10:21:07 // 101686
Lassan népautó lesz a 159es...

Általában mire beérek melóba útközben kb három 159-t látok - alig pár km alatt.

Pénteken a MOM garázsában az egyik színes zónában három 159es parkolt már - ha én is azzal lettem volna, meg lett volna a négy. S mikor később indultam kifelé, megint gurult be éppen egy...ugyanoda. Egy minitalin nincsenek ennyien:)

Alapvetően nem tudom, hogy örüljek-e ennek vagy sem.
RomeoOne2017-11-13 10:05:10 // 101685
Információ. Hogy is mondják ezt, ilyen tudatos pénzügyi izé. Ha tervezni akarod a költségeid meg menedzselni a pénzügyeid, akkor tisztában kell lenni azzal, hogy mi mennyiben van. Nyilván azért locsolom rá ilyen boldogan én is a pénzt, mert nem a zsemlére valót költöm rá. De ki tudja, adódhat olyan élethelyzet, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a kiadásokra és akkor csak akkor tudod jól tervezni a költségeket, ha van róla fogalmad, hogy mire mennyi pénzed folyik el.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-13 09:41:35 // 101684
egy három millás autó 5 évere az össz költségével beleértve az árát is minimum havi 1 kiló... ezért a legnagyobb luxus.
Giuntini2017-11-13 09:35:38 // 101683
Én ezért is nem vezetem. Amikor kiderült a motorkár, az biztos hogy infarktust kaptam volna, bár tökéletesen tisztában vagyok vele mit költöttem rá. Ment még a pénz a tapogatózós hibákra is. Mellette semmi sem klappolt normálisan. Az első fék cserénél ki a franc számított rá, hogy a stiftek nem jönnek ki. Ezeket az autókat nem megvenni nehéz, hanem fenntartani. Ez mindegyik ilyen kategóriájúra igaz. Mennyi eladó 159 van most a Hahun! Nem véletlen! Jó része fél-egy éve behozott autó. Ez az autó képes rá, hogy besétál a bankba, megnézi mennyi van a bankszámlán, és elviszi azt:)) Drága a fenntartása. Ki meg bontóból építkezik, annak az autója is hamarosan bontóban végzi.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-13 09:32:25 // 101682
az autó a legnagyobb luxus eddig is tudtuk, céges autónál sem számolok összesítve semmit max a könyvelő mivel azzal is járni kell, ha meg nem termeli ki a cég akkor be is zárhatok :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-13 09:28:16 // 101681
ezt értem, de megnyugvást ad, hogy összesítve van vagy több pénzed maradt tőle? :)))
Giuntini2017-11-13 09:23:38 // 101680
Én nem számolok ennyire precízen, de tisztában vagyok a költségeimmel. Ma viszem például ki Szatyihoz az autót hátsó fék cserére. Találtam jó áron 4 db gyári sok küllős felnit. A négy téli gumi, ami még nincs beleszámolva. De higgyétek el, akinek BMW-je, Audija vagy Mercedese van, ugyanezzel a költséggel kell számolni. Ezek prémium autók. Ezek az autók viszonylag költségmentesek 150 ezer kilométerig, és mire mi megvesszük, addigra kell elkezdeni vinni a pénzt. Haverom a 3-as BMW-jére minden hónapban valami javításra ráköltött 60 ezer forintot. Úgy, hogy igazoltan 100 ezret futott autóról van szó. A dízelek fenntartási költsége lehet hogy már drágább mint a benzinesé.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-13 09:21:21 // 101679
Én számolom, ugyanis céges az autó, tehát mindenről számla van. Úgyis kell rendszeresen készlet analitikát gyártanom, amikor minden számla minden tételét átnyálazom, nem nagy plusz munka a tankolásokat és az autó szervizeit külön felírnom.
Nem kényszeres dolog nálam sem, de szeretek képben lenni a cég pénzügyeivel, beleértve az autóra költött összeget is. Szeretem a szép és jó autókat, szeretek vezetni, láthatóan nem költségre optimalizáltam az autót amikor vettem, de nem életcélom erre keresni a pénzt. :-) Szóval jó ezt figyelni. Én már a 146-nál levontam a tanulságot, hogy mennyivel több megy autóra, mint amit amúgy gondolnék. Szemmel tartom a 159-et is. :-)
RomeoOne2017-11-13 09:07:14 // 101678
Ja, most nézem, hogy én hozzáírtam még az autópályamatricát is, meg a gyorshajtást is. Nem feltétlenül számolják hozzá az autó költségéhez, pedig ha nem lenne ilyen autóm, akkor nem lenne ilyen költségem sem :D
Liquid2017-11-13 09:04:47 // 101677
Nekem is megvan minden költség (a biztosításokat nem jegyzetelem), mindegyik volt és jelenlegi autómra :) Egyszerűen csak azért hogy meg legyen mikor mit javíttattam, hogy alakult a fogyasztás, satöbbi.Egyrészt saját magamat szórakoztatom vele, másrészt eladáskor jól jöhet egy tételes lista.
A számok meg elrettentőek természetesen :) De ez mindenkinél megvan, max. nem tud róla :)
RomeoOne2017-11-13 08:57:25 // 101676
Én mikor regisztráltam, akkor meglepődtem, hogy milyen részletesen lehet blogot vezetni a kocsiról és akkor eldöntöttem, hogy fel is fogok írni mindent, amit veszek hozzá. Ebben a költségben benne van minden, amit nem feltétlenül számolnak hozzá a kocsira költött pénzhez, pedig igazából az is az autózással jár. Nekem onnan kezdődnek a költségek, az első, hogy átíratás. Aztán a kötelező biztosításokat sem szokták hozzá számolni, én azt is beleírtam, mert van külön pont hozzá. Az üzemanyag költséget sem szokták hozzáadni, de azért abból is belement 2 köbméter másfél év alatt, 700ezer Ft-ért. Mondjuk levonhatnék még belőle vagy 80ezret, mert a 17-esre vettem új nyárigumi szettet, de azt egy szezon után el is adtam 80ért. De persze az ilyen extra dolgok mint új alufelni szett meg ilyesmik, meg fényezés 125e-ért stb. elég sokat dobnak a költségen. De ha mindent számolok, akkor ez a szám jön ki. Engem is meglepett. Jóval több, mint tippeltem volna. Ha mindenki számolna és vezetne minden egyes tételt, lehet másnak is ilyen számai lennének.
Liquid2017-11-13 08:44:32 // 101675
ez korrekt nagyon :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-12 22:32:38 // 101674
Hát én sem bántam meg, hogy 2.4 lett. Ez az autó igy teljesen jó . :-) Mai fejjel pedig nem biztos hogy 159-et vennék :-) De ehhez kellett egy ilyen, hogy megtudjam. Paradoxon, szóval jó hogy így lett, élvezem még egy kicsit. Valószínűleg a legszebb autóm lesz az életben :-) És a legjobban kanyarodó, legàllatabb dög. :-) Semmi patkanyság nincs benne :-P
Giuntini2017-11-12 22:24:24 // 101673
Nekem az autó ára 2,5 millióban volt. Indításként ráköltöttem olyan 500 ezret, új nyári gumik, két felső lengőkar, két hátsó rugó, két db kerékcsapágy, emblémák cseréje és egyebek. Aztán jött a motor 1,5 millió. A turbó mizéria Dpf tisztítással, turbó csővel+új akkumulátor (Szatyinál adta meg magát) 300 ezer. aztán első fékcsere komplett tárcsák betétek, ha jól emlékszem 60 ezer környékén volt. Aztán a kisebb dolgok, meg az olajcserék. Ja meg automata váltó olajcsere. Szerintem a négy év 5 millió felett van, és akkor még egy métert nem mentem vele, se biztosítás, se adó, se garázsbérlet. Nem olcsó hobby az Alfa. De én nem bántam meg a 2,4-et, fantasztikus a hangja, nagyon jól megy, csak oda kell rá figyelni. Meg az sem mindegy, milyen gazdája volt az előző tulaj, hogy hajtotta, A városban hajtott 2,4 magán viselheti a következményeit.
Azért mostani fejjel Tibit vennék, hiába dízelezek lassan 30 éve. Bár ki tudja? A dízelnek nem alternatíva egy benzines a hosszú távú autózásban. Erről kérdezzétek meg Shadint.
Tomi Stark2017-11-12 22:17:33 // 101672
Juj, de tudnám ezt szeretni... :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-12 21:17:39 // 101671
mert a Tibi jobb, mint a kettőnégy :DDD Soha nem végeztem egyetlen autómnál sem fenntartási statisztikát, a tankolást is csak onnan tudom, hogy mindig teli tankolom az autót és nagyjából mindig ugyan annyi km-et megyek el plusz mínusz 20-25km... amit meg költeni kell rá az a pénz sajna elmegy ha írom, ha nem ...
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-12 21:08:25 // 101670
Mert a 2.4 a leg patkányabb dízele az alfának :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-12 21:02:42 // 101669
Nem vacakoltok a költségekkel... de ha ennyire mindegy, miért nem mindekinek 2.4-e van? :-D
Liquid2017-11-12 19:44:06 // 101668
3.3 + 2.32M, bő 5 év, 65e km.
Haddel2017-11-12 19:06:44 // 101667
Nálam az összköltség 7.2 milla,ebből az autó vételára 3.2 milla volt😃
Hardy2017-11-12 18:46:36 // 101666
1.8 millió 2 év alatt. Bár egy része saját szorakoztatasomra.
Smith2017-11-12 17:43:42 // 101665
HatlapFejű? :)
Nor2017-11-12 17:16:33 // 101664
Köszönöm. Lenne még egy láma kérdésem: mi az a HF végződés?
Shadin2017-11-12 17:09:58 // 101663
Ezzel a programmal jött Hollandiából és jobbnak tartom mint a box-ot.
Shadin2017-11-12 17:08:56 // 101662
Szia! Pont ugyan ott van mint a nem xenonosnál. Lámpánként két menetes szár 8-as HF végződéssel hátulról a lámpatest teteje felé.
Roll19832017-11-12 17:05:59 // 101661
Miért írattad inkább meg? Miért nem volt jó neked a box?
Nor2017-11-12 17:01:59 // 101660
Sziasztok! Xenonos fényszóró házon hol találok magasság és oldalirányú állító csavarokat? köszi
TáDé2017-11-12 16:37:41 // 101659
Akik a legnagyobbat szívták listája:
Giuntini
Shadin
TáDé

Lassan az autó árát mégegyszer ráköltötem 2,5 év alatt, most volt szívműtét egy az autópályán eltört vízcső miatt ...
Shadin2017-11-12 16:31:43 // 101658
Visszakúszott rá a Squadra progi amivel vettem.
Nem hiteles mérés, talán ennél kicsivel kevesebb:
sty2017-11-12 16:30:21 // 101657
Kár hogy csak benyáshoz jó
Kunyho2017-11-12 16:24:24 // 101656
Miért nem rakod vissza? Íratsz rá progit?
Shadin2017-11-12 15:59:31 // 101655
Tibis cartársak! Ha valaki vágyik egy Novitec PowerJet 3-ra, ne fogja vissza magát, eladó az enyém jutányos áron :-)
Piritu2017-11-12 15:10:25 // 101654
Az a trollság, hogy már a második levelet kaptam ugyanettől cégtől és autóbemutatóra hívnak...
A mobilomon nem volt fenn az adblock, oda nekem is mindig bömbi reklámok jöttek. Kapcsolatom csak annyi, hogy sokat néztem a "Bunkó b..W-s" videókat :-DD
Smith2017-11-12 15:00:35 // 101653
Teszel fel egy AdBlock Plus-t és eltűnnek a trollok :)
Tomi Stark2017-11-12 13:57:04 // 101652
Nem, ez csupán a te internetezési szokásaid tükre. Ha zavar az autó reklám, akkor keres rá a gugliban mondjuk a hüvelygombára, merevedési zavarra, stb. Szóval ez csak azt jelenti, hogy érdekelnének az autók.
csokagm2017-11-12 13:46:02 // 101651
Ebben egyetertek veled. Nem szeretném elkiabálni nincs is olyan nagyon régóta meg de viszonylag eseménytelen az együttlét szerencsére. Remélem így is marad:)

Összeségében szerintem olcsóbb a fenntartása mint a 166nak volt.
Macccy2017-11-12 13:35:45 // 101650


ez valami trollság?
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-12 11:39:44 // 101649
Ez elég sok. 33Ft/km körül van a szervíz költség. Érdemes lesz hosszabb távon nézni, mert 2 garnitúra gumi nagyon megdobja azért. Én most 18Ft/km körül járok, egy év alatt picit több mint 300e Ft. Van egy excelem erre is, 5 évre van benne a tervezett költség, értékvesztéssel, cégautó adóval, mindennel.
TBI-re és Maser QP-ra is van benne kalkuláció :-) De benne van mindkét 146 adata is. A jtd fenntartása nyilván kevesebb volt, de átlagban szervíz költség nem volt rettentően kevesebb.
Egyelőre a 159 nagyon elfogadható szinten üzemeltethető, a tökmindegy mennyi fogyasztásával együtt.
RomeoOne2017-11-12 10:04:44 // 101648
Mindez bő másfél év alatt :)
RomeoOne2017-11-12 10:04:16 // 101647
Akkor nézzétek meg az én autómnál a költségeket. Én vezetek mindent, ebben benne van minden, amit nem feltétlenül számolnak hozzá egy autó költségéhez. De azért elég látványos. És ez úgy, hogy nagyobb baja nem is volt az autónak még sosem. :)
ATE TR2017-11-11 23:56:16 // 101646
Oooh én nem akarok szívni, de ma ebbe futottam bele. Pályára fel és nem akart menni. Turbó nyomás max 0.4ig ment fel. Max sebesség 120... és egyszer csak minden visszajött. Legalább a feje mondana valamit, de semmi infó...viszont az mindig jó, hogy kérdezek itt és utána tuti megtalálom a hibát, szóval ezért írok. :-D:-D:-D:-D
forrasr2017-11-11 23:41:42 // 101645
Szia, olajszivattyú szívókosár csövének tömítését néztétek, ahol csatlakozik a szivattyúhoz?
Giuntini2017-11-11 22:17:46 // 101644
Ezzel tökéletesen egyetértek. A motornál is nem lehetett tudni, hol fog megállni. A turbó hibánál mindenki Dpf-et mondott, és olyan is volt. Városban nem lehetett érezni, autópályán nem ment. Aztán csak egyre rosszabb lett. Részecske szűrő tisztítás, majd turbócső, és a végén turbó felújítás. Megveszed a féktárcsákat és a fékbetéteket, csak nem jön szét, mert úgy be van rohadva. Új felújító készlet. Soroljam még?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-11 21:27:11 // 101643
mióta beültem a Stelvioba nem tudom kiverni a fejemből, remélem jövőre ismét bele ülhetek :)))
EM Gé2017-11-11 21:18:39 // 101642
Én már egy ideje nem számolom a költségeket ! :-D
A blogokat töröltem , a számlákat kidobtam .
Azért az tudom , hogy idén többet mentem a bringámmal mint az 59-el . :-P
tirex2017-11-11 20:56:09 // 101641
Én közel két év alatt 80ezret mentem, vételkor vezérléscsere azóta plusz 3 olajcsere a költség. A 20colos nyári kerekek már a saját "hibám" nem az autóé. Viszont a 15 mm-es nyomtávszélesítők maradtak a18as télikerekek alatt is. Csak ajánlani tudom! Akkorát dob a kocsin hogy na, terpeszt mint állat,brutál.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-11 19:59:18 // 101640
Remélem semmilyen listára nem kerülök fel :-P
Felpattintottam ma a ködlámpa burkolatot, ismét hibátlan a vas. Olcsón megúsztam a róka kalandot..
Le is mostam ma, már látni akartam így tisztán, hibátlanul. Mikor mosom, mindig rájõvök, hogy feleslegesen nézem a mobile-n az álomautókat kis km-rel, mert igazából itt áll az udvaron :-) Hogy bír ez ilyen szép lenni...
És persze pár napja építem neki a beállót. Egy ilyen autónak dukál :-)

Dömpi (il dottore)2017-11-11 19:58:52 // 101639
Én füstölgök a 159-el magunkban tovább, benyás csak majd a Julis lesz
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak