Fórum >> Típusok >> 159

GEORGE2009-06-20 16:52:30 // 5402
Vagy úgy jobb neked ha olyan 159-ket hasonlitgatok egymással amik 200 lovasok?
És arra lennék kivi a diesel vagy a benzines 200 lova a jobb választás?
GEORGE2009-06-20 16:48:37 // 5401
Én azt teszem mellé, mert én sose fogok 1,9 JTDm-et venni.
Vagy 2,4 JTDm vagy esetleg szóba jöhet az 1,8 TBi, tehát muszáj őket összehasonlítanom........ha viszont hajszálnyival rosszabb csak a 2,4 JTDm és ezért 5-6 literrel kevesebbet iszik majd akkor nincs gondolkodás.....:-)

Ezért is lennék kivi egy összehasonlitásra, rugalmasság stb-stb terén...
Tommi2009-06-20 16:46:00 // 5400
George, írtam tegnap máshol, de mondom itt is :) A 2 literes, turbós benzines mellé ne a 2,4 JTD-t tegyük oda, hanem az 1,9-est, köbcentiben az illik hozzá.
GEORGE2009-06-20 16:43:01 // 5399
Ezzel én is így vagyok :-)
Süni2009-06-20 16:39:48 // 5398
Minden esetre bármelyiket vágnák hozzám nem utasítanám vissza! :)))
Süni2009-06-20 16:36:18 // 5397
Nagyon tetszenek nekem ezek az adatok! :)
GEORGE2009-06-20 16:34:40 // 5396
Nekem eddig 80ezerem alatt a 9,8L/100 volt a csúcs fogyi.
Ebben tempos Paks -Rábaring- Paks, majd körözés a ringen meg a gyorsulási verseny.......ettől jobban már nem nagyon lehetett volna hajtani....
GEORGE2009-06-20 16:33:05 // 5395
2,4 JTDm 20v 210 paci és 400 Nm 0-100-ra 8,3s
1,8 TBi 16v 200 paci és 320 Nm 0-100-ra 7,7s

Nagyon kiváncsi lennék ha össze ugrasztanánk a fenti két 159-et mit "mutatnának"...gyanitom, hogy nem igen maradna el a JTDm a TBi-től....
A tesztben azt írták, hogy 5000 fölött fogy a TBI teljesítménye.....
Ha így van akkor szinte egál a JTDm20V-vel mert az is csak 5000-ig használható.....
Ja és a JTDm nagyon nagyon maxon 12 liternél többet nem iszik, a TBI meg beveri a 17-et...........Ahoz hohy a TBI kulturáltan fogyasszon visszafgottan kell hajtani, akkor viszont meg tuti csunyán elveri a JTDm20v és cserébe még "alig" fogyaszt :-)
Buksi2009-06-20 16:21:59 // 5394
Én ezt a verziójú 159-et is elfogadnám! Bár a TI az mindent visz! :-))
Tom122009-06-20 13:10:46 // 5393
Jól kezdődik:
"Már papíron is ígéretesnek tűnt az új turbómotor: 1742 köbcentiből 200 lóerő, 320 Nm-es nyomaték 1400-as fordulatszámtól. Összehasonlításképp elárulom, hogy a többszörösen Év Motorja díjat nyert VW-TFSI motor legújabb, idén bemutatott nemzedéke a hatos Golf GTI-ben két literből álltja elő a 210 lóerőt, és csúcsnyomatéka is "csak" 280 Nm, ráadásul ez jóval magasabb fordulatszámnál, 1700-nál jelentkezik."
;-))
Hardy2009-06-20 13:05:16 // 5392
Az Origo is tesztelte:159 teszt
Buksi2009-06-20 10:50:06 // 5391
Ne adjam el? Na jó, megmarad hobbiautónak! ;-)))))
Buksi2009-06-20 10:49:22 // 5390
Áááááá, nem lehetsz annyira béna! :-DDDD
GTPeti2009-06-19 15:35:05 // 5389
"Játszósautóba" kéne! De olyat nem holnap veszek. :)
Grando2009-06-19 15:28:42 // 5388
Akkor neked nem kell ilyen ezek szerint. ;)))
De ebből is ki lehet hozni keveset (8,1 vagy mennyi?), csak szép óvatosan.
GTPeti2009-06-19 15:22:48 // 5387
"fogyiadatra már ki nem szarik nagy ívben? "

Hát én biztos nem, mert egy hazaút oda-vissza 2200km... :)
Grando2009-06-19 15:20:15 // 5386
Amennyivel nehezebb, meg amennyivel többet tud. Na meg kinek mi a tempós, illetve melyik autónál mi számít annak. Sok tényezős dolog ez, naná. ;)))
Na de ezért van a szabványosított fogyimérés. Azt szépen elolvassuk, aztán beülünk a gépbe, jön az ereszd-el-a-hajamat... és a fogyiadatra már ki nem szarik nagy ívben? :DD
GTPeti2009-06-19 15:04:04 // 5385
Életem legtempósabb túráján 6,8-at sikerült összekaparnom a JTD-mmel... *
(Igaz csak 1.9es és könnyebb is.)

*: Egyértelmű: Ennél simán lehet még tempósabban menni, de egy biztos: nem a külső sávban kóvályogtam...


"Ha taposod eszik." Ez igaz. A kérdés, hogy mennyivel többet.
Benőke2009-06-19 15:01:40 // 5384
Hegyi túrán Mátrában Az amúgy 7 körül kajáló 1.4TS em is vígan 10 Liter benzint enged le a Torkán. Ha tempósabban megyek fel akkor még randább szám jön ki... Pedig nem egy Atomerőmű :)
Grando2009-06-19 14:48:40 // 5383
A TBi-nek is 14-et mutatott a végén a mérő.
Amúgy meg: a teljesítménynek ára van. Ha taposod, eszik. A dízel kicsit kevesebbet, a benyás meg kicsit többet. De csodák nincsenek. Az alább említett 6-8 literből tuti nem lehet kifacsarni nemhogy 200 lovat, de még egy tempós hegyi túrát sem. ;)))
Benőke2009-06-19 14:20:27 // 5382
Most ha belegondolsz 6 -ban 80-100 melett még lehet hogy 8 is kezdődik a fogyasztása :)
GEORGE2009-06-19 14:15:54 // 5381
Vagy lehet akkor tudja majd a gyári 8,1-es adatot :-)
Benőke2009-06-19 14:08:07 // 5380
Akkor lesz 2.215 a fogyasztása :D
GEORGE2009-06-19 14:06:06 // 5379
Minek a TBi-ha 1500-nál elváltod?
GEORGE2009-06-19 14:04:07 // 5378
Ha a 2,4 Mjet-et széthajtod az megáll 11-ből.
Bp-Győr-tesztvezetés egész nap, majd vissza -Bp ez 11L/100km volt.
( a pályán ahol csak lehetett 2-el kezdődött az utazó km/h értéke és 4-en ültünk benne Győr fele és Pest fele. Azt meg gondold el mit kapott egész nap a tesztelőktől )

A paraméterek alapján egész jónak tűnik a 159 evvel a TBi-vel, remélem szerdán kipróbálhatom én is :-)
GTPeti2009-06-19 13:47:09 // 5377
6 és 8 között. :PP

Remek gép a TBi, de nekem attól még egy MultiJet kéne.
(Aztán lehet, hogy 1szer megváltozik a véleményem.)
Grando2009-06-19 13:35:51 // 5376
Ha rendesen megrugdosod, az se fogja beérni 2,215 literrel (vagy mennyit is esznek ezek?). Másrészt a TBi-t is el lehet váltani már 1500-nál is. :DDD ;)))
Benőke2009-06-19 13:32:43 // 5375
A 17 lityóért szét is hajtották alaposan.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-06-19 13:30:38 // 5374
jah meg a 17L-es fogyija is fain inkább majd a dupla turbós dejzel :D
Szilárd2009-06-19 13:08:51 // 5373
A teszt alapján nem lehet rossz.
Inkább egy ilyen kellene,mint a dízel...
Seriff2009-06-19 12:54:05 // 5372
Hmm... 1430kg 200LE 320Nm benzin turbó. Ahh, jó leírni is :D
GTPeti2009-06-19 12:25:24 // 5371
GTPeti2009-06-19 12:00:59 // 5370
Persze. A 159 botrány jól néz ki. És a tankszerűségével is ellennék. Ha "légies" autót akarok, megyek egy kört az Unommal. :)
Seriff2009-06-19 11:53:47 // 5369
El ne add az 55öst, bazze.
Seriff2009-06-19 11:52:58 // 5368
Na erről beszélek :DD
Bár mintha a MiTo hétvégén nem én hibáztam volna :PP
Seriff2009-06-19 11:52:28 // 5367
Tudják hogyan vezetek, szerintem :)
Seriff2009-06-19 11:51:59 // 5366
Méltó környezetben:
GEORGE2009-06-18 21:57:49 // 5365
Ha "előre" akarsz lépni nemigazán van más választásod mint a 159.....
Ami szerintem tök jól néz ki, nem tudom miért "németezik" le páran....
Buksi2009-06-18 21:39:40 // 5364
Na jól van, azért ne válogass! :-DD
GTPeti2009-06-18 21:38:13 // 5363
Második (harmadik :PP) autónak Spider TBi-t vennék...
Buksi2009-06-18 21:35:21 // 5362
Nem is kell lecserélni, hanem második autónak kell megvenni! ;-))))
GTPeti2009-06-18 21:34:49 // 5361
Nálam sem sürgős a dolog, mert remek a mostani is. :)
Buksi2009-06-18 21:30:08 // 5360
Ez az, hogy pár éven belül biztos nem lesz 159-em! :-((
GTPeti2009-06-18 21:28:06 // 5359
Én is akkor veszek 159-et, ha kb. annyiba kerül, mint a mostani került.
Buksi2009-06-18 21:20:06 // 5358
Most úgy néz ki a dolog, hogy majd csak akkor tudok venni 159-et, ha majd annyiba fog kerülni, mint kb. most egy 156! :-/
GTPeti2009-06-18 21:17:40 // 5357
Ezzel a tervvel nem vagy egyedül. :)
Buksi2009-06-18 21:02:58 // 5356
Ha lesz rá lóvém (ami szinte esélytelen), tuti veszek egyet! :-)
GTPeti2009-06-18 21:01:19 // 5355
Érdekességképpen csináltam múltkor egy "felmérést" a 156 topicban. Természetesen szoktunk fanyalogni a 159-re bizonyos apóságok miatt (a tömege miatt - a szerk.) és pont ezért érdekelt, hogy minden hibája ellenére ki tudná elképzelni, hogy 159 lesz a következő autója.
Kb. 15-en nyilvánítottak véleményt, kb. 95%-százaléku(n)k IGEN-nel válaszolt. Ez mindent elárul. :)
Buksi2009-06-18 20:06:06 // 5354
Elolvastam a cikket a TI SW-ről! Beleszerettem, nekem is kell egy ilyen 159-es! :-))

Buksi2009-06-18 18:16:42 // 5353
Hát ez felháborító! Hogy mertek téged kihagyni a jóból? :-)))))))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak