Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562010-08-17 21:53:42 // 7652
A múltkor még nem hallotál ilyenről.Utánaolvastál vagy hallottál valamit?
DrB2010-08-17 20:28:41 // 7651
Azóta, hogy Csöri foglalkozott vele, nem jött elő a dolog. Közvetlen előtte olajcsere is volt, az új előírás szerinti került bele. Azóta kb. 2500 km-t tettem bele. Csörivel beszélgetve, ő is ajánlott egy ilyen tisztító adalékot, sajnos, elkevertem a papírt, amire felírtam.
GTPeti2010-08-17 18:59:43 // 7650
"elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott "
Én ilyet ám nem mondtam!
.....2010-08-17 16:03:11 // 7649
Milyen OBD2 csatlakozót és programot használsz hozzá ???
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 15:45:44 // 7648
más a főtengely is, a hajtókar, a dugó....szóval sok minden más...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 14:16:25 // 7647
más a turbó, porlasztó, magasnyomású és a program...elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott :P de ez így nem igaz....
1372010-08-17 13:33:49 // 7646
Olyasmi. A marketinges duma az volt, hogy ennyi meg annyi befecskendezési ütem van a jtdm-ben, de ugyanez megvolt a 2.4-ben. Alfaowneren asztat írták, hogy az egyetlen lényeges különbség a megaméretű turbo. Ettől olyan mega a turbólyuk is.
GTPeti2010-08-17 13:03:58 // 7645
Az első mondatomhoz: konkrétan a 159 210 lovas kettőnégyese nem egy felhúzott 156 motor?
GTPeti2010-08-17 13:02:26 // 7644
Nagyobb teljesítmény? Egy a 156 MKII enyhén felhúzott 2.4-ese is tud ennyit.

A DPF megkerülélst már pedzegettem. Ha orrba-szájba mér az autó mindenhol, lehet, hogy egy méretezett cső még beleférne. Úgy, hogy pl. 1/4 "áramlás" jusson a DPF-re. (DPF Bypass). Esetleg egy szeleppel kapcsolhatóvá tenni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:37:21 // 7643
Notebook + program + OBD2 :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:36:46 // 7642
tényleg mi lenne ha a DFP előtt berakna az ember egy csövet ami kikerülné a szűrőt és a vákumcsövet rövidre zárná?
enká2010-08-17 12:35:14 // 7641
Honnan látsz te ilyen százalékokat, Erhardó? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:34:32 // 7640
nagyobb teljesítmény = több korom...
GTPeti2010-08-17 12:29:52 // 7639
Úgy látom sajnos eléggé megnőtt ezeknek a hipermodern dízeleknek a karbantartásigénye. :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:01:18 // 7638
meg eléggé árbarát is olyan 55e volt komplettcuzámen....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:58:38 // 7637
egyébként nektek szerintem a szívósor jelez be állandóan hibát...vannak benne műanyag dugattyúk (de minek? mivel a késői CF3-as dejzelekben ott a helye csak nincs benne :) amik megszorulnak ...érdemes lekapni a szívósort és kipucoltatni....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:36:08 // 7636
szerintem érdemes ..nekem használt..lehúzott LMM-vel jártam 2 napig a DPF 92%-os telítettségű volt lement 50%-ra puccantás előtt :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:34:30 // 7635
én Zimmermann Sport tárcsát tettem előre, Pex (Textar csomag) fékbetéttel...nem nyikorog, meg fog is végre nem úgy mint a gyári....
W.2010-08-17 11:09:27 // 7634
Féktárcsa és betétek cseréje előtt állok. Milyet érdemes venni?
enká2010-08-17 10:28:53 // 7633
doktore dépéeffek :). Köszi a reagokat skacok. Olvastam én is a cataclean katalizátor tisztítóról cataclean, de olyan tévéshoppos az egész, hogy nehezen olvastam végig. Ám mivel ennyit mentem "rossz" olajjal, lehet érdemes lenne kipróbálnom. Esetleg tapasztalat erről?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 21:05:30 // 7632
szerintem azok FAP folyadékos szarok :)
GTPeti2010-08-16 20:59:32 // 7631
Tudod mit nem értek? Hogy a régebbi autókba szánt (No-ban 300 ojróval támogatott) DPF-eket ki és mikor tisztíccsa? (Bedobnak egy Wick tablettát a tankba?)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:55:20 // 7630
nekem most az is jól viselkedik...jót tett a Catacleen :) már nem rángat tisztogatás közepette ...persze azért várom az ú DPF-et...
GTPeti2010-08-16 20:52:04 // 7629
Mire eladjátok az 59-et, doktoráltok DPF-ből... :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 20:36:06 // 7628
hm... kb 4-5 tulajt ismerek akinek beugrik a Motorkontroll hiba de semmi más jelenség...engem ez elkerült eddig 35e km óta kopp, kopp, kopp...
ALFI1562010-08-16 19:32:22 // 7627
Neked volt azóta hibaüzenet?
DrB2010-08-16 19:13:52 // 7626
üdv a klubban... :)
ALFI1562010-08-16 17:15:29 // 7625
Turbó nem.Olvastasd ki.Szerintem a vákumnyomás szabályzót fogja neked is kiírni.Amit takarítass ki az a MAP szenzor meg az EGR.
enká2010-08-16 17:08:38 // 7624
yoyo :)
Az előző pár napban nálam is előugrott a check engine barátunk és leszabályzott az elektronika. Általában 120-130-as tempónál és hosszabb utakon (min. 30-40 km megtétele után).
Leállás, újraindítás után a leszabályzás eltűnik, a hibajel marad. Többszöri útrakelés után általában a hibajel is eltűnik, hacsak nem jelentkezik időközben újra a hiba.
Hiba kiolvasás még nem volt, ám én csak holnap cserélem le az előző tulaj által berakott - állítólag - méregdrága shell 5W 40-es olajat a részecskeszűrőbarát 5w 30-ra. Talán ezzel a hiba is megszűnik. De persze lehet, hogy semmi köze hozzá. Hozzászólásaitokat olvasva lehet EGR, LMM, turbó hiba is simán.
Majd jelentkezem :).
ALFI1562010-08-15 09:26:51 // 7623
Így van!Aki ilyenre adja a fejét az kérdezze Imit.Ő már végigjárta az 1.9-el ezt.
GEORGE2010-08-14 23:24:33 // 7621
Állítólag nem olyan egyszerű chippelni a részecskeszűrő miatt....inkább 2,4-et kellett volna venni :-)
GEORGE2010-08-14 23:23:50 // 7620
Vannak már olyan ledes "izzók2 amibe van gyárilag ellenállás, így nem jelez hibát a compjuter.
W.2010-08-14 22:10:24 // 7618
Tapasztalatok: 1590km, 7.0 liter/100km átlag, 105km/H átlagseb!!!. A fék nem valami fasza, az órája 160 felett kb. 10-et csal és kell bele még egy kis kraft, úgy hogy ,meg lesz csippelve a drága. Ültetve necces az utazás, de fekszi a kanyarokat rendesen...
.....2010-08-14 13:41:27 // 7617
ööö.......... mindenesetre köszi a tippet! Ez egy jó ötlet, majd kipróbálom a philips, osram cool blue izzót.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 13:21:36 // 7616
én? :) viszont kitaláltam egy tuti nappali fényt 59-re...
GTPeti2010-08-14 13:15:54 // 7615
Nahátakkormeg miért panaszkodol? :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 13:13:53 // 7614
SCT White Xenon :DDD van vagy 200ft sem :P
GTPeti2010-08-14 11:54:28 // 7613
Teljesen igaz, nem te vagy az első akitől ilyet hallok...

Én vennék egy jobbfajta hidegebb fényű (festett búrájú) izzót. Olyat, mint pl. a Philips CoolBlue / OSRAM Diadem. Ezek -bár kék a búra - nem a feltétlenül világítanak kéken. Inkább fehéren.
ALFI1562010-08-14 09:32:57 // 7612
Ezen én is gondolkoztam már.Így úgy néz ki mint ha egy gyertya égne bent és az világítana.De nem akarok gondot magamnak különböző ledes izzókkal így marad.De ha sikerül valami tutira bukkanod akor jelezz.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-14 09:02:37 // 7611
LED-del csak a gond van ...én maradtam a hagyományosnál...úgy sem látom előröl az autót :P
.....2010-08-14 08:08:14 // 7610
Milyen izzót érdemes venni a helyzetjelző helyére ami fehéren világít a xenon mellett? A led-est nézegettem, de ahhoz ellenállás is kell égőnkén hogy ne jelezze kiégett. A xenon gázzal töltött helyzetjelzőről meg azt olvastam, hogy megolvasztotta a foglalatot.
ALFI1562010-08-13 09:20:47 // 7608
Az érzékelők,szenzorok tisztításával kapcsolatba.Állítólag alul a szívocsonkot is le szokták bontani és ott is tisztítani valamit.Hallotatok vagy olvastatok már róla valamit?Akár ülföldi oldalon,fórumon?
ALFI1562010-08-12 21:02:04 // 7607
És mi van azokkal aik már az egész évet kifizették?
GTPeti2010-08-10 12:36:40 // 7606
(Amúgy sorry, tudom nem poltopik.)
GTPeti2010-08-10 12:33:35 // 7605
Maradjunk annyiban, hogy - "a másik" kivétel nélkül mindent rosszul csinált - címszó alatt a gazdagoknak kedveznek... Ugyanez igaz az ingatlanadóra is. Ott is csak a határt kellett volna feljebb tolni, hogy az igazán tehetőseknek kelljen jobban hozzájárulni.
Don Gombóc2010-08-10 08:29:27 // 7604
Tegnap előtt egyébként a Hír tv-ben bemondták, hogy a második részletet nem kell bepengetni. Pont odakapcsoltam amikor mondta az ember.
Don Gombóc2010-08-10 08:28:08 // 7603
Ezt nem értem én sem.
Ha tételezzük fel, az adózott fizetésedből, vagy az adózott nyereségedből vásárolsz nagy értékű ingatlant vagy autót, azután még fizess éves luxusadót. Ez olyan mint a dögöljön meg a szomszéd lova is mondás. Azért mert mi adott esetben nem engedhetünk meg magunknak ilyen autót, azért a másik az szívjon. Éppen elég gusztustalanság van még a világban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak