Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2011-02-22 21:19:50 // 12152
Marklar cartársnak meg 1.0 felirat volt a turbós Uno-ján. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 21:16:35 // 12151
olvasd le a rendszámát :D
GTPeti2011-02-22 21:15:43 // 12150
Akkor már a benzinesekbe is kell ilyen lé? Mert hang alapján nem tűnik kormosnak. B)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 21:11:19 // 12149
nah ez egy FAP folyadékos Alfa :DDD
GTPeti2011-02-22 21:11:00 // 12148
A lenti képen egy éjszakai jelenet látható. :))
GTPeti2011-02-22 21:09:14 // 12147
Ja... a bzi overlay kicsit megzavarta a képlopót.

Szóval itt a kép:

ALFI1562011-02-22 21:06:25 // 12146
Miért?Van hibája?Valakinek már elromlott?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 21:03:15 // 12145
jó filmeket nézel :) végül is nem drága a kivitelezés :DDD
GTPeti2011-02-22 21:00:16 // 12144
Egy kocka "A lány aki a tűzzel játszik" c. filmből:

Csöri2011-02-22 20:57:22 // 12143
Általában az új verdáknál korlátozott a gépi kiégetések száma. 3 alkalom és vége. Lehet cserélni a szűrőt+elektronikát.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:57:21 // 12142
na igen fax egy megoldás de nem volt eu3-as 159-es :)
Piritu - 1.000.0002011-02-22 20:56:14 // 12141
Azért nem lenne rossz tudni, hogy mikor dolgozik...
Csöri2011-02-22 20:55:29 // 12140
Ez az egész koromszűrés nem normális.:-)
SKrisz2011-02-22 20:55:27 // 12139
Ha sikerül... :)
Csöri2011-02-22 20:54:19 // 12138
Akkor marad a manuális kiégetés.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:54:00 // 12137
na de ez a normális nem? legalább nem szakítod meg addig sem....
SKrisz2011-02-22 20:48:58 // 12136
Nálam sem azt mutatja, hogy folyamatban van, hanem azt, hogy öcsi, húzzál bele, mert csinálnod kell :) Aztán amikor kiürült az elfogadható szint alá, akkor kialszik a visszajelző és kész :) Aki viszont Pesten áll egy dugóban az cumi, mert ha nem tudsz kijutni vele, akkor konyec. Szervíz és 400K-ért csere...
Csöri2011-02-22 20:46:03 // 12135
Nem sok autó mutatja. A DPF-es Multipla pl egy leddel jelzi az akciót.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:44:00 // 12134
na annál nem tudom hogy mutatja e a kiégetést...alfánál nem látszik az biztos :)
SKrisz2011-02-22 20:40:52 // 12133
RS Octavia. Abból lesz 1 hónap múlva 159 :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:36:24 // 12132
milyen autód van? azt hittem 59-ről van szó vazz....
SKrisz2011-02-22 20:35:12 // 12131
Nem is vettem kioktatásnak, beszélgetünk :) Nekem ez nem probléma :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:35:05 // 12130
jah ennyiből jobb az euró 3 ... bár itt is van megoldás és nem is drága ha gondom lesz tuti azt választom és nem az új DPF-et...
SKrisz2011-02-22 20:33:08 // 12129
Én tudom, hogy nem vagyok tévedésben :) Mivel több működtetésű DPF van a piacon (van pl. a kiégetős, vagy a folyadékos, van zselés, stb...) és bizony a jelenlegi autómban a DPF akkor van kiégetés alatt, amikor azt én manuálisan csinálom, ezt pedig a lámpa kigyulladása után 10Km-en belül meg kell kezdeni. Evvan.
Alfa GT-Csaba2011-02-22 20:32:37 // 12128
Hála istennek a gt-ben nincs ilyen:-)))))))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:31:52 // 12127
de természetesen nem kioktatásból írtam tőlem mindenki úgy használja ahogy akarja tőlem aztán bele is borogathatják a 5w40-es olajat, meg cserélhetik 50e-ként is legalább több munkám lesz :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:29:53 // 12126
kicsit tévedésben vagy ha kigyullad a sárga jel az azt jelenti hogy már megpróbálta párszor kiégetni csak leállítottad közben....pár embernek már beszart itt a DPF-je nem kell túl lihegni de mikor meghallották a 3-4 kilós árát akkor már nem szarták le annyira hogyan kezeljék a dolgokat....
W.2011-02-22 20:23:42 // 12125
Szerintem is jelentősen túl van lihegve ez a téma.
SKrisz2011-02-22 20:17:06 // 12124
Őszintén mondom, hogy nem tudom mi ez a DPF mizéria. A mostani autón is mindenki azzal volt elfoglalva, hogy jajjjjj nagyon vigyázzak, mert az xar, meg eltömődik, meg minden amit el tudok képzelni. Ehhez képest 98K Km alatt 1-szer gyulladt ki a DPF lámpa és 2 perc "kiégesztés" után, már el is aludt. Ez azért több mint jó, hiszen átlagosan 15K Km-enként kellene 5 - 10 percet tisztítani a jelzés kigyulladása után. Ennyit jelent, hogy nem Pesten megyek és hosszútávokon is gyakran használom az autót.
SKrisz2011-02-22 20:13:21 // 12123
De az már a jövő szezon tél szempontjából :) Az április meg nem baj, mert úgyis akkora let belőve az átvétel :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:10:52 // 12122
idén lesz még tél pl decemberben :) na meg ha így folytatódik akkor még áprilisig is kitart :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 20:06:47 // 12121
nézd ha hetente legalább 1x, 2x megkergeted pályán akkor nem lesz ott semmi gond no meg erőltesd a szervizben 60e km-ként a szervo meg a váltó olaj cserét...
SKrisz2011-02-22 20:00:44 // 12120
Bogival ma este beszéltem, még olaszoknál van. Ha a Lengyeleknél lesz, akkor tudunk majd többet, addig elég bizonytalan az átvétel. Mindenesetre egy biztos. Az idei télre a téligumi vásárlást megúsztam már :))
SKrisz2011-02-22 19:59:14 // 12119
Nem akarom öszekeverni a dolgokat :) GTV egy "drága" hobbi, a 159 pedig egy szívvel hozott döntés, de napi használtra kihegyezve. Más érték, más indok :) Mindenesetre ha a 159-nek annyi nyűge lesz, mint a GTV-nek, akkor én egy igencsak elégedett 159 rajongó leszek :)))
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:58:57 // 12118
Akkor lehet, hogy már a kereskedésben van! Nálam előbb ért ide, mint legyártották volna :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 19:56:17 // 12117
nem azért írtam de ha neked így jött le :) azért írtam hogy tudjál majd viszonyítani a GTV-hez :)
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:54:28 // 12116
"uplung, gumicsovek, huto, termosztat, lmm, relek, lendkerek, gumibak," - ezek kopó alkatrészek az izzókkal, izzítógyertyával és még sok minden mással egyetemben :-DD
SKrisz2011-02-22 19:54:09 // 12115
Ez most úgy hangzott, mintha zöldfülü lennék alfás körökben :) Pedig azért ettől elég messze vagyok :)

Szóval nincs mire felkészülni, csak várom, hogy lehulljon a vörös posztó, aztán a következő 3 évben nem kell izgulnom az esetleges problémák miatt. A többit meg majd meglátjuk :) Ha akad is gond, akkor sem aggódom, elvégre, a szerződéses keretek között működő garancia, azért csak jelent valamit :) Think positive :)))
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:52:23 // 12114
Sok szerelő szerint az Alfa dejzelek bőven 300e felett mennek.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 19:49:59 // 12113
én meg igen...majd ha lesz olyan olajuk akkor ok amíg nincs addig meg kamu marketing ...
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:49:43 // 12112
"ha gyakori a hideginditas, poros kornyezet, ... a gyar ajanlja jelentosen roviditeni a periodust." a 156-nál egyszer emiatt iktattunk be egy plusz olajcserét. Télen, rövid utak, sok hidegindítással, és éppen nem kellett németbe mennem.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 19:48:28 // 12111
mindenre, minden jóra és rosszra :D
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:45:40 // 12110
Az olaj hibajelzés NEM az olaj mérésének eredménye, a kocsi semmit sem mér.
A csere (és a számláló nullázása) óta eltelt utak üzemi viszonyait (alapjárat, hideg üzem, padlógáz, stb.) összesíti és ebből számolja a javasolt cserét. Ha pl olajcserekor elfelejtik nullázni, nagyon hamar bejelezhet a friss olaj ellenére is.
Piritu - 1.000.0002011-02-22 19:41:48 // 12109
Végre nem csak engem szekállnak, hogy nem tartom hülyének a gyárat az ajánlásaival! :-DD
SKrisz2011-02-22 19:02:17 // 12108
Tapasztalni? Mire gondolosz? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-22 18:58:35 // 12107
no akkor nem soká tapasztalsz is legalább :)
SKrisz2011-02-22 18:43:17 // 12106
4 hét... max. :)
Blade2011-02-22 18:39:25 // 12105
Akkor még másfél hónap?! :))
SKrisz2011-02-22 18:28:37 // 12104
Na, mostantól kezdődik az igazi várakozás. Az autót múlt héten legyártották !!! :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak