Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-03-27 09:16:01 // 93158
GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
droberto2017-03-27 09:11:47 // 93157
És a GM-től ha veszed, akkor olcsóbb: :)

Bal, első emelőbak :
GM (RG-143261) : 1.976 Huf.

Van azért előnye is (a merevséget leszámítva :)) a közös plattformnak. :)
droberto2017-03-27 09:10:00 // 93156
Én is mindig ezt mondom.
Kéne egy csápos emelő! :)))
droberto2017-03-27 09:08:40 // 93155
Azért ott vannak oldalirányú erők is, mivel ugye nem két oldalról emeled. :)
Liquid2017-03-27 09:07:12 // 93154
csáposhoz van tervezve :) Ott mindig függőleges erő hat rá.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-03-27 09:01:18 // 93153
Nekem sincs meg a bal első :)
Pappy2017-03-27 08:32:03 // 93152
Sziasztok,
Tanácsot szeretnék ismét kérni tőletek.
Csúszó kuplung miatt 2 hete volt cserélve kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy, kettőstömegű. Csapágy Vlaeo, kuplung Sach, lendkerék Valeo (Sach nem illett össze a kuplunggal) lett beletéve. Erős 1000 km megtétele után egyre jobban érzem, hogy enyhén benyomott kuplungnál remeg a pedál. Váltások során is lassabb felengedésnél lehet érezni a remegést.
Olvasgattam, hogy ez a remegés általában a kettőstömegű közelgő halálára utal. De azért 1000 km után egy kicsit korainak gondolnám.
Nem találkozott valaki véletlenül előzőleg hasonló problémával?
Üdv,
Tibi
Liquid2017-03-27 08:23:32 // 93151
De ha függőlegesen emeled akkor hogy tud kifordulni? Amúgy én is cseréltem már egyet, meg most láttam, hogy egy másik is lötyög, de én konkrétan elhagytam.
droberto2017-03-27 06:49:42 // 93149
Az a baj, hogy a bak egy idő után kilazul, és lefordul az alvázról. Én már 2x is így jártam. :(
Az is igaz, hogy én az átlagnál többször emelem.
Marseus2017-03-26 23:10:53 // 93148
Arcoskodhatnak Milánóban csak hát el kéne kezdeni pénzt is keresni mert lassan történelem lesz a márka. Érdekes a többi márkának ( különösen a német prémiumoknak) nem derogál egy ilyen show. Ha a suv pénz gyűjtésre született akkor tán meg kéne mutatni a népnek itthon is. Különben meg hol láthatjuk az újakat 1-2 szalonon kívül az országba? Sehol.
Chianti2017-03-26 23:01:57 // 93147
Egyébként nem tervezem, hogy alá kéne másznom, csak féknyereg, ill. féktárcsa tisztítás, és festés lenne a következő projekt. Szóval ott nem pár percig van megemelve az autó...
Liquid2017-03-26 22:39:10 // 93146
hááát ha aláfekvésről van szó, akkor asszem jogos azért a para, én is bebiztosítanám valahogy
Chianti2017-03-26 22:29:29 // 93145
Köszi, majd megsasolom... Egyébként lehet én parázom túl, de valahogy nem bízom ezekben a hidraulikus emelőkben. Legalábbis én be nem feküdnék úgy az autó alá, hogy csak az emelő tartja.
emGéza2017-03-26 21:05:43 // 93144
Egy kép.
emGéza2017-03-26 21:01:25 // 93143
Diósjenőről a Závoz-tetőre kb 4 km brutál emelkedő van ! (mi autóval mentünk fel)
Cserébe viszont Kemencéig csak gurulsz . Vissza sima laza tekerés .
emGéza2017-03-26 20:53:25 // 93142
Csak a gumipogácsa a különbség ? Vagy esetleg még a rúd hossza és
talán a rögzítőkarom is eltérhet ?
Liquid2017-03-26 20:41:01 // 93141
Háát aki nem figyeli, az ne emelje :) Amúgy az tény hogy a sima alap kroki nem alkalmas.
Én egy keményfa darabot használtam, aztán Apósom esztergáltatott egy tökéletes közdarabot aluból és ráapplikáltunk egy darabot, az épp ledobott téligumiból. Ez így tökéletes.
Csabi2017-03-26 20:28:34 // 93140
attól függ mekkora az emelő tárcsája amin felfekszik...Az enyém viszonylag kicsi átmérőjű és így nem tudom emelni az emelési pontokon, mert lefordul róla a gumituskó...ha valaki nem figyeli lehet nagy gond is belőle...szóval én is a lengőkaroknál emelem, az atombiztos :)
Liquid2017-03-26 20:24:30 // 93139
kicsit túlparázod :))
De nem baj, nekem eszembe se jutott volna ott emelni.
Don Gombóc2017-03-26 19:32:15 // 93138
Ja már az is lett közben?
Már csak kép kell, de majd szerdán csinálok, de előtte lemosatom bent a Hobonál. :-)
droberto2017-03-26 19:30:22 // 93137
Jogos. Balfékeke a jobb szélen.
Zéró TV reklám. :(
Don Gombóc2017-03-26 19:30:15 // 93136
Na ja ! Meszes az agyam ! :-)
No meg az oldalad sincs frissítve. :-)
droberto2017-03-26 19:29:08 // 93135
Én a lengőkarok csavarjain emelek mindig.
(Számomra az alátámasztási pontok lazák és veszélyesek.)
Smith2017-03-26 19:11:13 // 93134
Az amts egy igazi giccsparádé szilikoncsöcsökkel és nejonlámpával, az Alfa nem ilyen helyre való, szerintem csak azért tették ki mégis, hogy legyen valami, 5 perc alatt letudták, aztán "ugorgyunk"... :)
Chianti2017-03-26 19:10:06 // 93133
Egy szakmai kérdés... Ha az autót megemelés után szeretném bakra tenni, milyen alátámasztási pontok vannak az emelési pontokon kívül? Természetesen a kerekek közelében.
ott22172017-03-26 18:59:06 // 93132
Nekem akarták eladni úgy másfél éve ,ha jól emlékszem Skóciából. Leveleztem is neten az állítólagos tulajjal ,de hamar rájöttem, hogy csak behúzás.
Chianti2017-03-26 18:54:17 // 93131
Nos igen, azt hiszem én is meg tudnék barátkozni egy Ti Rosso SW-vel... Na de ne legyünk telhetetlenek...
Chianti2017-03-26 18:52:19 // 93130
Köszi! Pedig csak egy egyszerű mosás (végre nem gépi!), meg kerékcsere után kaptam le a verdát. A telefonos fotók valahogy mindig torzítanak a színen és emelnek a fényen... Még photoshopra sincs szükség... :o)
Marseus2017-03-26 18:48:34 // 93129
Hali!

Hihetetlen tulkok az Alfa reklám emberei.
1 ötödikes is már az első osztály óta tudja,h reklám és hírverés nélkül eladni nem lehet,de ezek.. Mintha direkt nem akarnák népszerűsíteni a márkát. AMTS! Egy db. Giu a placcon,ráadásul lezárva! Stelvio semmi...tv reklám semmi..igazi balfék banda!
WarbiRunner (Gyuri)2017-03-26 18:33:46 // 93128
Nálam az LFX-912 járt anno 2009-ben, az is csuda szép volt. És hát autóztunk is vele egy kicsit. Azóta tudtam, hogy kell nekem egyszer egy TI :-) Szóval mindennek ő az oka:

slimer2017-03-26 15:41:58 // 93127
Köszönöm! Működött! Mindent beállítottam! Jeeeee!
droberto2017-03-26 13:40:50 // 93126
LTU-193

Ez kinél lehet?
Imádnám. :)
droberto2017-03-26 13:19:03 // 93125
Nagyon szép a fényed. :)
droberto2017-03-26 13:18:17 // 93124
Itt van a Berlinás leírásom:


A Thule is más a 4 és 5 ajtósnál:
droberto2017-03-26 13:07:24 // 93123
Akkor cseréljünk. :)
Nekem meg pont fordítva van.

Tetőcsomagtartó - Berlina: 50903167
Tetőcsomagtartó - SW: 50903100

Katalógus.
RomeoOne2017-03-26 10:07:58 // 93122
Frissítsd az adatlapod és akkor könnyebben tud segíteni bárki is :)
Chianti2017-03-26 09:35:13 // 93121
Már ráfért egy kis törődés... De a VTT-ig még sok teendőm van... ☺ ☺ ☺
Dömpi (il dottore)2017-03-26 09:29:35 // 93120
Mi húsvét utáni 7végén nyomjuk ugyanezt.
Nekem hátul lesz 3 bringa, a tetőn 1, vagy hátul 2 a tetőn 2...még nem tudom.
Haddel2017-03-26 00:57:11 // 93119
Én elhiszem neked 😃
Haddel2017-03-26 00:55:34 // 93118
Voov,és hogy csillog!
Chianti2017-03-25 20:55:34 // 93117
Ja és nem mellesleg, nálam már ma megkezdődött a nyári időszámítás...
Smith2017-03-25 20:52:09 // 93116
Nem 1.8 és nem Tibi. Azért emlékezhetsz tibire mert vaciláltam akkor, csak km-hez és évjárathoz képest igen drágán mérték azt a Tibit. Ezért lett a 2.0 kormos. Ez nem Tibi csak Ti. :)
Keresek valamit amivel leszorítom majd az akkut.
Chianti2017-03-25 20:46:31 // 93115
Srácok, ma épp bringáztam és a frissen beszerzett pulzusmérős órám is velem volt... Nem fogjátok elhinni milyen értéket mutatott hegyen, úgy 10 %-nál... Pontosan 159-et!!! Sajnos nem tudtam lefotózni, meg az amúgy sem bizonyítana semmit, de tényleg így volt! Erre nincsen magyarázat... Egész egyszerűen még a szívem is erre dobban... :o)))
emGéza2017-03-25 19:30:59 // 93114
Amúgy 2 gondom volt/van a hátsó rúddal.
1. kicsit hátra fele dől.
Gondolom a gumipogácsa miatt . De, ez csak esztétika .
2. kicsit rövid
A le és felrakáshoz ki kell venni az egyik csavart a rögzítőkaromnál.
Ez hosszabb csavarral megoldható.
Don Gombóc2017-03-25 19:08:44 // 93113
Neked nem 1,8 Tibid van? :-)
Amúgy nekem is az alacsonyabb van benne, ezért a leszorító alá tettem egy darab purhab szerű anyagból egy elég vastag csíkot, így tök jól leszorítja, és nem is feszíti feleslegesen az akksi tetejét.

Ott látszik jobb oldalon. :-)
Zsolt1552017-03-25 18:42:53 // 93112
Jól néz ki a 159, ebben a színben is! :-))
RomeoOne2017-03-25 17:46:52 // 93111
Felkerültek végre a nyári felnik az új gumikkal. Hónapok munkája érett be végre, mióta ezt vártam :D Sztem baromi jó lett.
Blog is van róla.

Smith2017-03-25 17:40:00 // 93110
Válaszolok magamnak :)

"Kiválasztott tipus:
ALFA ROMEO>>159 Sportwagon>>2.0 JTDM

Ebbe az autóba gyárilag a következő akkumulátort szerelik:
Kategória: L3j
Doboz méret: 278x175x190 mm , jobb pozitívos (B)"

Szóval eszerint nem 175 magas hanem 190 magas való bele. És ez egy új akku, akkor került bele mikor megvettem, dögöljek meg ha értem, ha már tettek bele új akkut, mi a tökért nem lehetett olyat tenni bele ami gyári méretes. És így már értem a motorheztetőn lévő kis puplit, ami pont a negatív sarunál emelkedik ki, mert így rátéve a kis emelkedőre a tálca alján, ferdén áll az akku, és éppen magasabb, mint kéne. Nem feltűnő a púp, de ott van. És ha egyszer láttam, mindig csak azt fogom észrevenni. bizonyos szögből látszik a fénytörés, hogy púpos. Bemérgedek kib*szom a picsába és veszek bele egy rendeset.
Smith2017-03-25 16:23:50 // 93109
Ehh olyan ez mint a faék, mégsem jövök rá. Segítsen valaki. Kiszedtem az akkut, hogy beindítsam vele a 166-ot, mert annak az akkujából folyik a sav az ütközés miatt, így nem tudom feltölteni se :( Be nem indult, arra tippelek simán csak a bikakábellel nem bírja megtekerni, bekötni rendesen meg nem tudom, nincs hátulja az autónak. De mindegy, nem is ez a lényeg.

Visszatenném a 159-be az akkut, és valahogy nem illik oda. Mintha összement volna :D Nem szorul rá az a csodálatos leszorító, lötyög. Alatta van valami kiemelkedés az aksi tálcából (2. kép), ha arra felbillentem akkor lehet jó lenne, de akkor meg nem fekszik bele a tálcába. Ez az aksu alacsonyabb mint ami kéne bele, vagy mi??? Mekkora az előírt akku mérete? A gurtnin nem tudok szorítani, az fix. A csavarral sem szorít semmit. Ha lötyög, akkor minden dobbantónál ugrálni fog, az nem az igazi szerintem. Hogy kéne ennek lennie?


A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak