Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2017-05-21 10:42:06 // 95008
Köszi. Én is így tudtam. Minél nagyobb a nyomás annál többet dolgozik a hűtőventilátor ugye? Ami azt jelenti, hogy teljesen fel van töltve a rendszer gázzal.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:53:55 // 95007
pár héten belül kap egy olajcserét jó kis AG55-öt vagy WS-t remélem 20 lityi elég lesz az átmosással
Csabi2017-05-21 09:53:01 // 95006
Kettő. Egyes fokozat indul 16bar-nál a kettes pedig 21 bar-nál. A kettes fokozat csak nagy melegben, vagy sok gáz, vagy elkoszolódott klimahűtőnél kapcsol. Ilyenkor a klìmahűtőben a gáz hőmérséklete 70fok fölé megy, ezért kapcsol a masodik fokozat.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:52:09 // 95005
lassú az Aisin felfogása előzés előtt már nyomod a gázt és az előzés pillanatában rálépsz akkor gyorsan reagál viszont ha csak gurulsz az előtted lévő mögött és hirtelen taposol a gázra akkor a tényleges gyorsulásig el tudod szavalni az Anyám tyúkja első versszakát ... ilyenkor nyúlok bele a füllel.... na ilyen a ZF-nél nincs meg mivel 8 gangos sokkal rugalmasabb ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:45:57 // 95004
nézd meg a relé tetejét ott a rajz
Giuntini2017-05-21 09:06:02 // 95003
Kérdés: 159-ben hány fokozata van a hűtőventilátornak?
Smith2017-05-20 23:10:06 // 95002
Lehet hogy hulyen fogalmaztam, de nekem elore esett, elolrol ott fityeg, latszik. Benne a buraban. Nem ott ahol a vezetekek vannak a kupak alatt, hanem elolre.
Smith2017-05-20 23:07:19 // 95001
De hol fujattal be neki? Melyik lukon? Es utana hol ugrott ki az izzo? Nincs nagy kedvem levenni a lokkost :(
SanyiJTD2017-05-20 22:38:09 // 95000
Pont azért 5perc, mert rátapadnak. Wax-ra nem tapad rá, sima vízzel is lejön a bogár.
Liquid2017-05-20 22:25:02 // 94999
kolegám járt már arra párszor T5 2.5TDI-vel, nem panaszkodott
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 22:18:27 // 94998
Egy kérdés: Romániában szokott valaki járni? Megbízható a gázolaj minősége? Merjek a 159-cel menni? Jövő hónap közepén mennék pár napra.
Azurherceg2017-05-20 22:12:14 // 94997
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:46:01 // 94996
Igen, ezt tudom, hogy öntanuló. Ha kanyargós útra érek, pár kanyar alatt felveszi a ritmust és a kanyar előtti fékezés, majd gázra lépés kombinációt felismeri, és szépen visszavált. Ügyes :-) Pár hónap használat után viszont arra jutottam, hogy ha élvezetes kanyargásra vágyok, akkor azért manuális módban fülekkel a legjobb. Az úgy nagyon király :-)
Csabi2017-05-20 21:40:44 // 94995
Ha soha többet nem akarsz EGR-t pucolni, EGR-t venni-cserélni, és beletörődsz, hogy egy környezetgyilkos nem gyári állapotú autód lesz, akkor írasd ki! (csak az EGR-t) :) Ellenkező esetben pucold ki alaposabban (teljesen szedd szét ha nem tetted), ha ez sem vezet eredményre, akkor csak a gyári Pierburg marad...
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:36:17 // 94994
A lányaim először utaztak hosszabb távot a 159-cel. Családban marad a hülyeség úgy tűnik, most este elkezdtek győzködni, hogy a zölddel menjünk a VTT-re. :-S Persze nem azzal megyünk... de erre azért nem számítottam.
Tocke2017-05-20 21:33:56 // 94993
Figyeli, és egy idő után meg is tanulja a sofőr vezetési stílusát.
Csabi2017-05-20 21:23:30 // 94992
Persze, ha kellően szarrágó a mosó üzemeltetője, lehet még a vízlágyítás is kimarad, plusz a gagyi vegyszereknek is biztos széles a palettája....
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 21:04:29 // 94991
Szerintem is figyeli, kick-down nélkül is. Ezt rég óta így érzem én is. Ha gyorsan lenyomom, kicsit hezitál, aztán visszavált. Ha lassan nyomom, akkor nem vált .
Tocke2017-05-20 19:25:55 // 94990
Srácok, tanácsot kérnék. Tegnap kipucoltam a MAP-EGR duót hátha megszünteti az 1500-as fordulaton jelentkező rángatást. A MAP piszkos volt de az EGR-en csak egy nagyon vékony koromréteget találtam. A problémát nem oldotta meg, ugrál mint egy bakkecske. Mi lehet a következő lépés, új egér vagy falazás és kiírás? Köszönöm előre is.
antonov2017-05-20 19:21:06 // 94989
Városban amúgy tényleg tud felesleges dolgokat művelni. Én azt vettem észre, mintha azt is figyelné, hogy mennyi idő alatt nyomom le a pedált. Ha gyorsan akkor visszavált egyet, ha lassan akkor van hogy nem. De lehet ez egy baromság...
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 18:13:51 // 94987
Hupsz.. megtaláltam a padlógázt. :-) Idétlen egy érzés, mintha valami alá szorult volna a pedálnak. Most egy hosszú egyenesben lett gyanús, hogy mintha még menne beljebb a pedál. Pedig már írtátok, hogy van ilyen. Jól lenyomtam, és akkor padlóra döccent. Mondjuk sok érezhető dolog nem történt, már a 200-at nyaldosta a mutató. Gondoltam nehogy már, a 146-ot minden pesti úton megűztem kicsit, ezzel meg még csak békésen andalogtam. :-)
Aztán városban is kipróbáltam, de ott idegbeteg módon visszavált és forgat, aminél sokkal célravezetőbb manuálba tenni és csak egyet vissza kapcsolni.
Ez a kick down egyébként maga a 100% gázpedál állás, tehát még tényleg sose nyomtam padlót, vagy a 100% után egy gomb, ami csak a váltónak szól, hogy szélsőségeskedjen egy kicsit?
Hardy2017-05-20 17:57:13 // 94986
Én megfujattam levegővel és kijött simán. Nem kellett levenni a lököst hozza. Igazából kettő jött ki. Pedig csak egyet ejtettem bele. Nem tudom 100€ val is működne a dolog? :-)
csokagm2017-05-20 17:41:59 // 94985
Nagyon sokst számít milyen mosóba mész. Én már írtam hogy az auchanba mosom es mar az a habfürdő lehozza a bogarakat es akkor meg a valodi nagynyomású mosast el sem indítottam.
RomeoOne2017-05-20 17:14:19 // 94984
De 400ból hogy? Az kb annyira elég, hogy körbecsapjam egyszer az autót. Ha az orráról meg a visszapillantóról le akarom borotválni a bogarakat, csak az 5 perc.
SanyiJTD2017-05-20 16:25:06 // 94983
1500? :D Atya világ, 400ból mosom ha nagyon koszos :D Egy jó polír + wax nagyon sokat segít a helyzeten...
csokagm2017-05-20 15:48:12 // 94982
Ez a additonal heater a kiegészítő fűtés a motornak? Ez az összesben van? Olvastam a könyvben, hogy 20 fok alatt kapcsol elvileg.
RomeoOne2017-05-20 15:42:41 // 94981
Na, ezt be is rendelem gyorsan. Lemostam ma a kocsit 1500-ból, aztán most nem indultam el egyből, hanem hagytam száradni kicsit. A végeredmény undorító lett. A menetszél sem vitte le a vizet, a kocsi meg minden négyzetcentimétere tiszta vízkő. Amilyen kemény itt a víz, rendesen kalcium/magnézium gyárat indíthatnék a lecsapatásából. Vihetem holnap mosni megint.
SanyiJTD2017-05-20 13:33:11 // 94980
Ez a libikókás vizes szemétláda ,de szép :D
SanyiJTD2017-05-20 13:09:34 // 94979
Egyáltalán nem vészes lekapni a lököst.
Shadin2017-05-20 12:59:20 // 94978
Dácsián nincs :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-20 12:57:14 // 94977
VTT-n csoportos kikapcsolás lesz :)
Shadin2017-05-20 12:46:36 // 94976
Hupsz. Tényleg :-)
Smith2017-05-20 12:38:22 // 94975
Sikerült bele töktelenkednem a helyzetjelző izzót a foncsor mögé. Most ott zörög elől. Nehéz mutatvány levenni a lökhárítót? Megbolondulok! :(
Smith2017-05-20 12:31:25 // 94974
De lehet.
Body / CAN Setup ott Adjustments, és a headlight washert disabledre, aztán egy proxi allignment procedure lefuttatni. Én is kikapcsoltam. Nem győzték a környékbeli benzinkutak utánrendelni a szélvédőmosót nekem.... :D

RomeoOne2017-05-20 11:54:31 // 94973
Nekem 147-nél volt ilyen. Ezèrt széthéztam a hőmérsékleti jeladó kapcsolóját. Apró szèpséghiba az volt, hogy ugysnazon a csatlakozón volt a vezető oldali tükör beállítàsa is. Így azt be kellett rakni egy fixen jó pozícióba és nem nyúlni hozzà. A digit klíma meg kb manuàlis üzemmódban ment a hőmérő jel hiànya miatt
Kazes☻2017-05-20 11:14:11 // 94972
Lehet, csak a kupakod rossz a tartályon... nem szuszog... :-)
SanyiJTD2017-05-20 11:13:26 // 94971
A max fűtést még kipróbálom, köszi a tippet!
SanyiJTD2017-05-20 11:11:30 // 94970
A leömlőnél már cserélve lett fém csavarra, a műanyag légtelenítőt is megtaláltam. Kitekertem, elzártam, kiterkertem , elzártam, de javulást nem tapasztaltam. Gondolkoztam már azon is ,hogy a kupak rossz lehet,hogy fellevegősödik... ?!
Shadin2017-05-20 11:09:55 // 94969
Asszem nem lehet :-( Le kell húzni a szivattyúról a stekkert.
Shadin2017-05-20 11:08:36 // 94968
Különösképp nem kell légteleníteni. 1.9, 2.0 és Tbi is megoldotta magának, addig volt néha gond csak, amíg a fűtés kör fel nem töltődik. Klímán max fűtési fokozat, ablak le és körbe kell érjen aránylag hamar. Van egy kis légtelenítő csavar valahol a blokk és a tűzfal között, de azzal óvatosan, mert könnyen eltörhet, ha erőszakolod. Meg van egy a leömlő környékén ami szintén törik néha még magától is 2.4-nél pl. De ezek nélkül is kitolja a levegőt. Továbbá miután zárt a rendszer, meleg motornál ~1bar is lehet a nyomás, akkor ugye nem tekergetünk le kiegyenlítő kupakot, mert árthat a szépségnek.

Szóval tekerd le az ablakot és kapcsold max.-ra a fűtést és menj....
Liquid2017-05-20 11:07:30 // 94967
Meg tudja mondani valaki hogy lehet szoftveresen deaktiválni a lámpamosót? Vagy inkább húzzam le a csatiját? :)
droberto2017-05-20 10:25:32 // 94966
Sokunknak van/volt ez. 4-5 évet bír valamely alkatrész.
Sanszos, hogy a kullungkapcsoló...
Giuntini2017-05-20 10:09:17 // 94965
Annak idejèn Pitykumának is volt ilyen gondja.
SanyiJTD2017-05-20 10:06:21 // 94964
Sziasztok.

Mi a helyes technikája a hűtőrendszer légtelenítésnek?
Össze-vissza vándorol a hűtővíz a kiegyenlítőbe. Minimum, vagy az alá lemegy, ha kinyitom óvatosan, jó sok levegő kijön, és felmegy a szint.
A mutató 90-en, a víz nem olajos, az olaj nem vizes, gázadásra nem bugyborékosodik a kiegyenlítő. Járt már valaki így? Nagyon bosszant.
Giuntini2017-05-20 09:38:37 // 94963
Polírozás után:
Giuntini2017-05-20 09:35:51 // 94962
Köszi! Nekem eddig nem ezt csinálta, kikapcsolt a ventilátor, a "2"-es fokozat (a leggyorsabb) meg soha sem indult el. Lehet, hogy szarul volt feltöltve eddig mindig.

A Marea-nál úgy emlékszem hogy az alap fokozat lassabb volt, az állandóan ment, Ott a "2"-es tűnt olyannak mint itt az "1"-es.
droberto2017-05-20 09:04:10 // 94961
Már vagy fél éve akarom kérdezni:

Kijelenthető, hogy lejtőn fékezéskor, 6-8 éves kor után a többeknél (már nálam is) jelentkező Hill Holder hibát a kuplung kapcsoló elgyengülése okozza?
Megfigyeltem, hogy erősebb bukkanónál (pl.: nagyobb tempónál Erzsébet híd pesti dilettációja) a tempomatot is dobja.
Sanszos....

Tozo-n kívül másnak is segített a kapcsolócsere?
DKori2017-05-19 23:39:31 // 94960
Ciao,

Lehet vele gond, valóban figyeli a külső hőmérsékletet is nem csak a frost szenzort. Az érzékelő a külső (elvileg bal ha minden igaz) tükör alján lévő kis "gombócban" van.
DKori2017-05-19 23:36:41 // 94959
Szia!

Nekem a Bravo, majd a Stilo és most a GT is pontosan így működik...a lassú fokozatot azonnal kapcsolja és nagy melegben szükség esetén kapcsolja a "2es fokozatot".

Ahogy már többen megerősítették: ennek így kell lennie, ne aggódj. :)

Ui: nekem pl amikor levegősen (értsd: szarul) töltötték fel a rendszert akkor pl azt csinálta, hogy állandóan ment a 2es fokozat amint bekapcsoltam a klímát, hűtés meg nem volt mert a kompresszort ~2mp után önvédelemből lekapcsolta (majd ha nem nyomtam ki a klíma gombját akkor fél perc múlva újra próbálkozott szerencsétlen 2mp-ig és így tovább - és torpanás formájában lehetett is picit érezni az autón ahogy változik a motor terhelése az állandó ki/be kapcsolgatás miatt..)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak