Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002017-05-22 19:33:56 // 95052
A balesetvédelmi hiszti, köszönet annak aki anno megölte vele a gyerekét. Azóta nem lehet automata...
antonov2017-05-22 19:27:54 // 95051
Az, hogy kiszellőzik mire odaérsz.
Szabolcs 1592017-05-22 19:08:24 // 95050
Hétvégén sikerült végre ki probálnom mind kettő szépség et Stelvio 280 le q4 minden pénzt meg ér vérig alfa,, Giulia 510 le ez amit művel az ember feletti csaknem le szakad az ember feje egyszerűen nincsen rá szó, kell ahogy a stelvio is megyünk a lottózoba :)))))
csokagm2017-05-22 18:39:38 // 95049
Ez tényleg elég nagy butaságnak tűnik. Tök kényelmetlen, ha lent marad az ablak és még a kulcsot is visszakell dugni, hogy feltudd húzni. ( Így tűnt fel)
Smith2017-05-22 18:29:53 // 95048
Ebben mi lehet a ráció??? Pont fordítva lenne szerintem hasznosabb.
Shadin2017-05-22 17:48:48 // 95047
2008-tól már csak lefelé megy a komfortzár a távirányítóról.
orbanzsolti2017-05-22 17:45:07 // 95046
Ma voltam Várpalotán a Csörgő szervizben.Szeretném megköszönni még egyszer az átvizsgálást és a szakmai tanácsokat Csörinek!
csokagm2017-05-22 17:29:01 // 95045
Ez volt kinn a facebookon is, kupling és kettőstömegűcserével is indítani kell, de a nagyobb baj, hogy szanaszét lehetett tényleg törve. Egyébként 1 hónapja még 1,5-ért volt fenn. Érdekes, hogy 700 lett belőle.


Az ablakok felmennek valahogy automatikusan ha bezárom a kocsit? Nekem nem mennek fel. Próbáltam hosszan nyomni akkor sem. Azt hittem, úgy működik, mint amikor lehúzza az ember kulcsról. Nálam nem oké valami?
Shadin2017-05-22 16:54:06 // 95044
Egy tengelyen eltérő gumival árulják. Ezzel át is adják valószínűleg a boldog új tulajnak...
RomeoOne2017-05-22 16:31:01 // 95043
Egyébként nem tudom másnak is feltűnt-e hogy a B6-os facelift előtti Skoda Superb (kb. 2008-2012) sedan csomagtartó ajtó mennyire hasonlít a 159 Berlináéra. Most nem azt mondom, hogy nem lehet megkülönböztetni, hogy ha egymás mellett állnak, de velem is előfordult, hogy amikor hirtelen megláttam, egy pillanatra azt hittem, hogy 159. Aztán most hétvégén elénk keveredett egy az utcán és barátnőm megkérdezte, hogy ez Alfa? Na akkor rájöttem, hogy nem csak én haluzok. Próbáltak az etalonról koppintani...
RomeoOne2017-05-22 16:24:59 // 95042
Lol, tényleg, msot néztem meg jobban én is :D Az első lökhárító meg a hátsó tök más szín a kocsi többi részétől :D De még a jobb hátsó gumi is más típus, mint a másik 3 keréken :DD
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-22 15:37:57 // 95041
Hát ez képekről virít, hogy szanaszét volt törve. Más színű a két lökös, a motorháztető és látszik, hogy a sárvédők is fújva voltak elöl, de az egyik fotón övvonaltól felfelé is mintha elütne színben. A baloldali lámpatestek nem olyanok, mint a jobboldalon, beleértve a ködlámpát is. A csomagtér ajtó sem ép, a jobb hátsó kerékív, a küszöb... ez egy roncs.
Giuntini2017-05-22 15:23:57 // 95040
Kűszöb megrogyva, mindenütt ütve. Milyen lehet a motor? Mert biztos hogy nem 280 méter van benne? Mellesleg lehet benne még egy nagy kamu.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-22 15:15:36 // 95039
Mióta nálam van ez a 159 pont nem tapasztaltam, hogy bántanák. A megjelenésével rövidre zárja a témát kb. Eddig kb mindenki addig jutott, hogy úristen de jól néz ki :-) De ezt értsd úgy, hogy bárhova megyek, napi egy hódolója biztos akad ennek a dögnek. A műszaki dolgokig el sem jut senki. A látvány kiüti a szokásos dolgokat. Eddig senki meg nem kérdezte, hogy mennyit fogyaszt. Nem is értem. :-) Egy utasom sem kekeckedett még. A Porsche mániás autósboltos és autó kereskedő srác, aki egyébként hajlamos volt finoman beszólni a 146-omra ő is csak elismerően csettintett, és mióta körbenézte, sőt ki is próbálta a gépet, azóta nem bazgat a 146 miatt se :-) Néha rákérdez, hogy milyen, van e vele gond, de a szokásos duma, miszerint "majd lesz" az elmarad.
Valahogy kelt annyi tiszteletet a kinézete, hogy az emberek képesek magukban tartani a sztereotípiáikat és csak simán azt mondani, hogy de szép :-D
Komolyan mondom, ár/lenyűgözés arányban verhetetlen.
Sosem akartam elismerni, hogy számít, hogy ki milyen autóval érkezik, de feladom. Sajnos de, erősen megítélik az embert ez alapján. Sok évnyi kitartó öregautózás után be kell látnom. És a 159 elhiteti magáról, hogy legfelső polc, tökmindegy, hogy egy új 1.4-es KIA drágább...
Smith2017-05-22 15:03:37 // 95038
Ha közelebb lennék, már csak kíváncsiságból is megnézném, milyen lehet ez ennyiért.
Liquid2017-05-22 14:46:05 // 95037
képzeld el mennyiért vették ezt meg...
Shadin2017-05-22 14:30:46 // 95036
Az is megérdemli aki ott vesz autót :-(
Az előző autómra 2,4 millát mondott a "szakértő", jót röhögtem és elküldtem anyjába.
Majd eladtam 3,9-ért az autót...
Lexlutor2017-05-22 14:15:34 // 95035
Alfa 159 - 700e
Már lassan nincs hova lenyomni az árat..
Mi már ingyen fogjuk adni a kocsijainkat?
Giuntini2017-05-22 13:53:55 // 95034
Amióta Alafa az Alfa, aki beleül, mindig megpróbál fogást találni. A legkisebb dolgokba megpróbálnak belekötni, mert nem lehet elismeni az Alfáról, hogy jobb mint az övék autó és vezetési élmény szempontból. A legkisebb apróságra is elkezdik a "szarolaszozást". Nincs az a Volvo, amelyik vezetésben, motorban, egyéniségben fel tudná venni a versenyt a 159-el, vagy jelenleg a Giuliával. Hadd próbálkozzanak, tudatlanságban jó meghalni?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-22 11:58:01 // 95033
A múlt héten pont 9 doboz csempét, egy szép nagy radiátort meg pár apró lomot (élvédők, csaptelepek) vittem. Összesen 200 kiló körül volt, ami annyira nem vészes, de kevésnek se kevés.. A motor nem érzi meg, szépen ment. Visszafelé azért könnyedebbnek érződött a masina. A Ti futómű is ültetett voltához képest jól tűrte a dolgot, ritka vacak úton mentem vagy 30km-t. Azért ott érződött, hogy nem erre optimalizálták :-) Végülis kezelte a helyzetet, nem ért le, nem tűnt úgy, hogy belepusztul, csak fura érzés volt . Egy ilyen puha bólogatás kombinálva a határozott csillapítással, tényleg mint egy kis hajó hánykódása a hullámokon. 60-70-nél gyorsabban nem is mentem vele. Kicsivel jobb útra érve aztán teljesen magára talált, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyébe átérve pedig tükör aszfalt a megye határtól (vajh miért??), onnantól pedig lehetett neki tolni, ugyanúgy hasalt az úton mint üresen. Egyébként ügyes, más autó is biztos szenvedett volna azon a 30km-en, csak másképp. Ez olyan szokatlan volt. Gondolom az autó atom merevsége is adja ezt a feelinget, nem csavarodik semerre, hanem úgy ahogy van mint egy hasáb fa hánykódik :-) Tény, hogy nem recsegett, ropogott, zörgött, nyöszögött.

Vagyis de.. Még az előző gazdi mesélte nekem, hogy valami orvos Volvos haverja leszólta az Alfát, mert nyöszörög a bőr benne néha hátul és ez mennyire gáz. Akkor én is elhittem, tényleg hajszál pontosan olyan hangot bír kiadni. De semmi köze a bőrhöz :-) Konkrétan a bal hátsó hangszóró adja ki nagyon vacak úton a hangot, valami kontakt hiba lehet.
Hallottam már Fisker Karma villanyautó hanggenerátorát, szokott itt mászkálni az utcánkban. De ugyanmár mekkora gagyi... melyik autó tud bőr nyöszörgést szimulálni? :-)) De úgy, hogy el is hiszed :-)
Tocke2017-05-22 10:55:42 // 95032
Hát igen. Csak itt az számít, hogy ha a kombi passat-ba 1 dobozzal több csempe fér el, akkor az már sokkal jobb. Pedig őszintén, hányszor használja ki az ember a full kapacitását a csomagtartónak és akkor hány alkalommal hiányzott eddig az az 1 doboz csempe? Egyszer sem. És van egy ALFA ROMEO-d is :-)
Giuntini2017-05-22 08:18:37 // 95031
A hétvégén a 159 a praktikumról is bizonyított. Levittem a Balatonra a zuhanyzó üvegfalat, ami több mint két méter magas, mellette a teraszra járólapokat és egyebeket. A hátsó üléstámla le volt döntve, ülés teljesen előretolva, de befért, és bírta. A motornak meg sem rittyent, az autó viselkedésén meg nem igazán érződött semmi. Szóval lehet hogy kisebb, mint a normál kombik, de azért ha szükség van rá meg lehet pakolni. Mindig ezen az autón igyekeztek fogást találni, és fanyalogni. Igen, magas a csomagtér küszöb, át kell emelni, nehezebb pakolni, de ez nem az a zöldséges kombi, de nem is a melósautó. Szóval átgondolt egy konstrukció így tíz év után is el kell ismerni!
Azurherceg2017-05-22 07:26:40 // 95030
Köszi a segítséget!
Smith2017-05-21 22:40:47 // 95029
Tudom, de ki tudnám önteni az izzót belőle :)
Dömpi (il dottore)2017-05-21 22:10:31 // 95028
Én két dróttal kipecáztam anno.
A lököst hiába vennéd le. Azzal mem jön szét a lámpa.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 21:15:03 // 95027
TRW vagy ATE még a Ferodo sem rossz én mást nem használok...
Azurherceg2017-05-21 20:32:19 // 95026
Erdemes bele ugyanezt venni, vagy van nala jobb? Van benne tapasztalatod?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 19:54:36 // 95024
TRW, első 330, hátsó 294mm
Azurherceg2017-05-21 16:17:37 // 95023
4997
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
ATE TR2017-05-21 13:20:36 // 95022
Igen. Gyárilag. :-)
Hardy2017-05-21 13:09:05 // 95021
Fönt meg kétoldalas ragasztó szalag gyárilag.
ATE TR2017-05-21 13:08:26 // 95020
Oké köszi. Akkor beszerzek még tobb fajta patentot. Úgy is fog kelleni a 156hoz is. Köszi!
Tele van szeméttel igy is. Szóval le kell szednem.
Hardy2017-05-21 13:05:27 // 95019
Alul csavar meg tavtarto.
ATE TR2017-05-21 13:03:55 // 95018
Mármint a külső kuszob szpojlerre gobdoltam.
ATE TR2017-05-21 13:02:18 // 95017
Sziasztok!

A kuszobbel kinlodok még mindig. Van fasza patentom, de lehet beszerzek még másfajtat is, mert eleg nagyot szivtam most vele....lebontanam az egeszet es visszaraknam total uj patentokkal. A kerdes csak az, hogy alul a kuszobot mi fogja? Ott is patentok vannak? Sajnos ezt nem láttam emiatt nem mertem még full leszedni. Nagyon idegesit. Vonzza a szemem. :-\ :-)

Koszi!
Jorjie2017-05-21 12:12:48 // 95016
Gratula a K-hoz :-)
Giuntini2017-05-21 12:10:42 // 95015
Nekem csak az lehet a helyzet, hogy jól fel van töltve. A kondenzátor is ki lett tisztítva, semmi surrogó hang nem kiséri az utastér hűtését.
Giuntini2017-05-21 12:07:44 // 95014
Aki egyszer rájön az automata elönyeire, az soha többè nem akar kézi váltósat. Abszolút stresszmentes vezetés, gyorsabb mint a kézi váltó, és mellesleg a motornak is jó. Mindig jó fokozatban van. Azt csak azok mondják, aki soha nem vezetett modern automatát, hogy a kéziváltó jobb. A városi dugóban őrület, és tempós közlekedésnél semmit nem von le az élvezetből. Sőt hozzátesz! A motornak is jobb és finomabb hangja van automata váltóval. A 2,4-nél van egy melegítő program. Hideg motornál nem engedi fel a turbónyomást. Az automata mindenféleképp motorkímélő.
Hardy2017-05-21 11:55:32 // 95013
Nekem ahogy vettem ki bent maradt az izzó. Csak a foglalta jött ki. Az irányjelző izzót foglalatot kivettem ott egy hajlított drottal kivettem a helyzetjelző izzót. Csak ahogy húztam ki be ejtettem a házba a foncsor mögé. A tompított kupakjat levettem és ott befujtam. Aztán a másik oldalon kikopte. De ha csak simán beleesett akkor drottal piszkáld ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 11:51:31 // 95012
Természetesen nekem sem kellene már kézi váltós :)))
Csabi2017-05-21 11:47:08 // 95011
Így van, a gáz nyomás emelkedéssel együtt nő a hőmérséklete is, ezért kell a nagyobb hűtés is. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy elég gáz van a rendszerben, mert ha koszos a hűtőd akkor ugyanúgy felmehet a nyomás, mert nem tudja lehűteni a ventilátor,szóval ez megtévesztő tud lenni.
A másik oldal pedig az , ha sok gázt töltenek, akkor pedig hiába tiszta minden, a nyomás annyira felmehet (28-30bar) , hogy a kompresszor védelme ki-be kapcsolgatja azt...
Shadin2017-05-21 11:08:32 // 95010
Érdekes, a 8V nem szokott rángatni. Csinálj egy szűkítő lemezt d9mm-es lyukkal a közepén és próbáld meg. Persze, ha még nincs benne.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-21 10:45:56 // 95009
:-D ilyesmi.. nekem úgy tűnt, hogy kick-downra gyorsabban reagált, csak épp értelmetlenül visszavált. Forog a motor és igazából ott már nincs akkora nyomaték.
Sport mód dettó. Országúton szoktam nyomogatni, ott jó egy-egy necces előzéshez, de egyébként egyre többször tolom ki k(r)ézi módba a kapcsolót. Az nekem úgy bejön. Gondolom amíg ki nem próbálok egy 8 gangosat :-) De mindegy, a váltóval elbírkózok, továbbra is több előnyét látom mint hátrányát, az automatát megkedveltem.
Giuntini2017-05-21 10:42:06 // 95008
Köszi. Én is így tudtam. Minél nagyobb a nyomás annál többet dolgozik a hűtőventilátor ugye? Ami azt jelenti, hogy teljesen fel van töltve a rendszer gázzal.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:53:55 // 95007
pár héten belül kap egy olajcserét jó kis AG55-öt vagy WS-t remélem 20 lityi elég lesz az átmosással
Csabi2017-05-21 09:53:01 // 95006
Kettő. Egyes fokozat indul 16bar-nál a kettes pedig 21 bar-nál. A kettes fokozat csak nagy melegben, vagy sok gáz, vagy elkoszolódott klimahűtőnél kapcsol. Ilyenkor a klìmahűtőben a gáz hőmérséklete 70fok fölé megy, ezért kapcsol a masodik fokozat.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:52:09 // 95005
lassú az Aisin felfogása előzés előtt már nyomod a gázt és az előzés pillanatában rálépsz akkor gyorsan reagál viszont ha csak gurulsz az előtted lévő mögött és hirtelen taposol a gázra akkor a tényleges gyorsulásig el tudod szavalni az Anyám tyúkja első versszakát ... ilyenkor nyúlok bele a füllel.... na ilyen a ZF-nél nincs meg mivel 8 gangos sokkal rugalmasabb ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-05-21 09:45:57 // 95004
nézd meg a relé tetejét ott a rajz
Giuntini2017-05-21 09:06:02 // 95003
Kérdés: 159-ben hány fokozata van a hűtőventilátornak?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak