Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2017-11-12 16:31:43 // 101658
Visszakúszott rá a Squadra progi amivel vettem.
Nem hiteles mérés, talán ennél kicsivel kevesebb:
sty2017-11-12 16:30:21 // 101657
Kár hogy csak benyáshoz jó
Kunyho2017-11-12 16:24:24 // 101656
Miért nem rakod vissza? Íratsz rá progit?
Shadin2017-11-12 15:59:31 // 101655
Tibis cartársak! Ha valaki vágyik egy Novitec PowerJet 3-ra, ne fogja vissza magát, eladó az enyém jutányos áron :-)
Piritu - 1.000.0002017-11-12 15:10:25 // 101654
Az a trollság, hogy már a második levelet kaptam ugyanettől cégtől és autóbemutatóra hívnak...
A mobilomon nem volt fenn az adblock, oda nekem is mindig bömbi reklámok jöttek. Kapcsolatom csak annyi, hogy sokat néztem a "Bunkó b..W-s" videókat :-DD
Smith2017-11-12 15:00:35 // 101653
Teszel fel egy AdBlock Plus-t és eltűnnek a trollok :)
Tomi Stark2017-11-12 13:57:04 // 101652
Nem, ez csupán a te internetezési szokásaid tükre. Ha zavar az autó reklám, akkor keres rá a gugliban mondjuk a hüvelygombára, merevedési zavarra, stb. Szóval ez csak azt jelenti, hogy érdekelnének az autók.
csokagm2017-11-12 13:46:02 // 101651
Ebben egyetertek veled. Nem szeretném elkiabálni nincs is olyan nagyon régóta meg de viszonylag eseménytelen az együttlét szerencsére. Remélem így is marad:)

Összeségében szerintem olcsóbb a fenntartása mint a 166nak volt.
Macccy2017-11-12 13:35:45 // 101650


ez valami trollság?
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-12 11:39:44 // 101649
Ez elég sok. 33Ft/km körül van a szervíz költség. Érdemes lesz hosszabb távon nézni, mert 2 garnitúra gumi nagyon megdobja azért. Én most 18Ft/km körül járok, egy év alatt picit több mint 300e Ft. Van egy excelem erre is, 5 évre van benne a tervezett költség, értékvesztéssel, cégautó adóval, mindennel.
TBI-re és Maser QP-ra is van benne kalkuláció :-) De benne van mindkét 146 adata is. A jtd fenntartása nyilván kevesebb volt, de átlagban szervíz költség nem volt rettentően kevesebb.
Egyelőre a 159 nagyon elfogadható szinten üzemeltethető, a tökmindegy mennyi fogyasztásával együtt.
RomeoOne2017-11-12 10:04:44 // 101648
Mindez bő másfél év alatt :)
RomeoOne2017-11-12 10:04:16 // 101647
Akkor nézzétek meg az én autómnál a költségeket. Én vezetek mindent, ebben benne van minden, amit nem feltétlenül számolnak hozzá egy autó költségéhez. De azért elég látványos. És ez úgy, hogy nagyobb baja nem is volt az autónak még sosem. :)
ATE TR2017-11-11 23:56:16 // 101646
Oooh én nem akarok szívni, de ma ebbe futottam bele. Pályára fel és nem akart menni. Turbó nyomás max 0.4ig ment fel. Max sebesség 120... és egyszer csak minden visszajött. Legalább a feje mondana valamit, de semmi infó...viszont az mindig jó, hogy kérdezek itt és utána tuti megtalálom a hibát, szóval ezért írok. :-D:-D:-D:-D
forrasr2017-11-11 23:41:42 // 101645
Szia, olajszivattyú szívókosár csövének tömítését néztétek, ahol csatlakozik a szivattyúhoz?
Giuntini2017-11-11 22:17:46 // 101644
Ezzel tökéletesen egyetértek. A motornál is nem lehetett tudni, hol fog megállni. A turbó hibánál mindenki Dpf-et mondott, és olyan is volt. Városban nem lehetett érezni, autópályán nem ment. Aztán csak egyre rosszabb lett. Részecske szűrő tisztítás, majd turbócső, és a végén turbó felújítás. Megveszed a féktárcsákat és a fékbetéteket, csak nem jön szét, mert úgy be van rohadva. Új felújító készlet. Soroljam még?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-11 21:27:11 // 101643
mióta beültem a Stelvioba nem tudom kiverni a fejemből, remélem jövőre ismét bele ülhetek :)))
emGéza2017-11-11 21:18:39 // 101642
Én már egy ideje nem számolom a költségeket ! :-D
A blogokat töröltem , a számlákat kidobtam .
Azért az tudom , hogy idén többet mentem a bringámmal mint az 59-el . :-P
tirex2017-11-11 20:56:09 // 101641
Én közel két év alatt 80ezret mentem, vételkor vezérléscsere azóta plusz 3 olajcsere a költség. A 20colos nyári kerekek már a saját "hibám" nem az autóé. Viszont a 15 mm-es nyomtávszélesítők maradtak a18as télikerekek alatt is. Csak ajánlani tudom! Akkorát dob a kocsin hogy na, terpeszt mint állat,brutál.
WarbiRunner (Gyuri)2017-11-11 19:59:18 // 101640
Remélem semmilyen listára nem kerülök fel :-P
Felpattintottam ma a ködlámpa burkolatot, ismét hibátlan a vas. Olcsón megúsztam a róka kalandot..
Le is mostam ma, már látni akartam így tisztán, hibátlanul. Mikor mosom, mindig rájõvök, hogy feleslegesen nézem a mobile-n az álomautókat kis km-rel, mert igazából itt áll az udvaron :-) Hogy bír ez ilyen szép lenni...
És persze pár napja építem neki a beállót. Egy ilyen autónak dukál :-)

Dömpi (il dottore)2017-11-11 19:58:52 // 101639
Én füstölgök a 159-el magunkban tovább, benyás csak majd a Julis lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2017-11-11 19:57:07 // 101638
azért a szopás és az önszopás sosem volt egy kategória :D :D :D
Shadin2017-11-11 19:46:31 // 101637
-Nick:

Rosszul másoltam 😀
Shadin2017-11-11 19:45:17 // 101636
Nick:maseRomeo
Rickymillian21
avvocato
Azurherceg
Biagio
btibi
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)
Kicsiadri1111
Krisztina159
yani
_Ata_
TtK
Roll1983
Repka159 TBI
Lali 159
Kunyho
RB 82
Shadin
maseRomeo2017-11-11 18:59:47 // 101634
én is beálltam a TBi sorba :)
Haddel2017-11-11 18:30:08 // 101633
Én multkor néztem ,csak gumira több ,mint 600e ft-ot költöttem a lassan négy év alatt😃
Shadin2017-11-11 18:19:30 // 101632
Ez nagyon igaz, jelenleg senki semmi pénzért nem tudja miért és honnan folyik vissza olaj ami miatt induláskor 2mp kerregéssel indul akár már egy óra állás után is :-)
Smith2017-11-11 18:15:52 // 101631
A szívást nem csak anyagiakban érdemes mérni. Szerintem az nagyobb szivattyú, amikor nem tudni pontosan mi a baj. Amikor megy a tapogatás, és megy a pénz is, és mégse jó. Az bosszantóbb. Mert ha van valami hiba, és azt mondják, hogy figyu, 318.000 lesz a vége, és garantáltan hibamentes lesz, azzal azért mindenki megbékél és kipréseli a lét magából.
Dömpi (il dottore)2017-11-11 17:54:21 // 101630
Hát ja!
Az elhanyagolt német-osztrák-holland vasakat kezdetben nekünk kell rendberakni
Shadin2017-11-11 17:01:16 // 101629
Ahogy elnézem, vannak itt a fórumon elég szépre dagadt szervizköltségek...
Dömpi (il dottore)2017-11-11 16:48:46 // 101627
Akkor engem is felírhat!
Tibi is vagyok és az elején nagyot is szívtam🤡
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-11-11 16:45:27 // 101626
Shadin szeret szerelgetni. Nálad más a helyzet, ugye mocskos 2.4 :)
Zselé2017-11-11 16:32:04 // 101625
És ráadásul a turbo meg a kuplung szintén "csak" kopó alkatrészek..
Zolibácsi2017-11-11 15:37:07 // 101624
:-) elköltöttem eddig 800.000 ezret 2 év alatt a kocsira általános karbantartásra. Most vettem új turbót + beszerelés 300.000 (eltoltuk jövőhétre, influenza miatt :-) )
és minap a kuplung szerkezetemnek elég csúnya hangja kezdett lenni.
szóval bőven +1 misi felett vagyok én is....
Todorriskov2017-11-11 14:36:26 // 101623
Akkor biztos az lesz az! 😊
Annyira nem értek hozzá, csak azt tudom hogy az enyémen nagyon jól nézett ki!
Giuntini2017-11-11 13:44:20 // 101622
Akik a legnagyobbat szívták listája:
Giuntini
Shadin
....
RomeoOne2017-11-11 13:31:53 // 101621
Igen, 35 az valószínű. Meg 7" széles.
_Ata_2017-11-11 13:08:26 // 101620
A TBI lista ☺
Dömpi (il dottore)2017-11-11 12:38:34 // 101618
Milyen lista?
Shadin2017-11-11 12:27:35 // 101617
Te is listára kerültél :-)

Rickymillian21
avvocato
Azurherceg
Biagio
btibi
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)
Kicsiadri1111
Krisztina159
yani
_Ata_
TtK
Roll1983
Repka159 TBI
Lali 159
Kunyho
RB 82
Shadin
Todorriskov2017-11-11 12:24:50 // 101616
17"-es felni, 5×110 osztókörrel
Nekem a kis fékes kocsim van, arra simán fel lehet rakni, pogàcsa nélkül.
Én is így hasznàltam. Csinàltam pàr képet ET szàm ügyben. Az lehet hogy 35?
Dömpi (il dottore)2017-11-11 12:11:17 // 101615
Kicsalogatott a szép napos idő.
Nyári gurulók téli pihenő előtti takarítása:
BEFORE

AFTER
RomeoOne2017-11-11 11:01:49 // 101614
Mik a paraméterek? Átmérő, szélesség, ET szám, osztókör, valamint kell-e pogácsázni?
Todorriskov2017-11-11 09:58:04 // 101613

Sziasztok!
Eladnàm a felniket, hàtha érdekel valakit!
Dömpi (il dottore)2017-11-10 21:57:52 // 101612
Menet közben soha, de 20 km autózás után melegen leállítva nem indult be csak kb 15 perc után, mikor már hűlt kicsit. Ezt 2x játszotta el az elmúlt 2 hétben.
Haddel2017-11-10 21:37:09 // 101611
Ugy emlékszem a jtd csak kétszer fecskendez be munkaütemenként,a jtdm pedig 5ször. Ezáltal egyenletesebb az égés. Nem annyira kopogós .
Csabi2017-11-10 21:36:33 // 101610
Sűrűn megállt a főtengely jeladó miatt? A multijet meg annyit jelent, hogy egy ütemben 3-5x fecskendez be az injektor.
Dömpi (il dottore)2017-11-10 21:14:16 // 101609
Kérdés: mi a künbség a JTD és a JTDm között? Másszóval mitől multijet a multijet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak